Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Експертне обстеження вантажопідіймальних механізмів, (технічне діагностування), частковий, повний, первинний та позачерговий технічний огляд вантажопідіймальних механізмів та технічний огляд великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів
Очікувана вартість
754 026,00 UAH
UA-2022-06-17-000263-a ● 2e4553854d974a15a908324d4bd1c621
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИКОЛАЇВОБЛЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 23399393 |
Вебсайт: | http://www.energy.mk.ua/ |
Місцезнаходження: | 54017, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, ВУЛ. ГРОМАДЯНСЬКА, будинок 40 |
Контактна особа: |
Станіслав Гадомський +380512539414 hadomskyi_s@energy.mk.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 червня 2022 09:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 червня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 червня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 липня 2022 08:00 |
Початок аукціону: | 05 липня 2022 11:23 |
Очікувана вартість: | 754 026,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 770,13 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 одиниця
Проведення часткового технічного огляду вантажопідіймальних механізмів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
45 одиниця
Проведення повного технічного огляду вантажопідіймальних механізмів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
38 одиниця
Проведення експертного обстеження вантажопідіймальних механізмів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
12 одиниця
Проведення повного технічного огляду та експертного обстеження вантажопідіймальних механізмів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
7 одиниця
Проведення первинного технічного огляду вантажопідіймальних механізмів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
12 одиниця
Проведення позачергового повного технічного огляду вантажопідіймальних механізмів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
3 одиниця
Проведення щорічного технічного огляду технологічних транспортних засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
1 одиниця
Проведення проміжної перевірки цистерн
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник здійснює оплату послуг у вигляді 100% попередньої оплати від суми замовлення протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання від Виконавця рахунку у безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок | Аванс | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 червня 2022 09:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 червня 2022 08:53 |
03_ТД_ЧТО_ПТО.docx |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-06-17-000263-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРАТ "МЕТЦ", Код ЄДРПОУ:23083365
Дата подання: 20 липня 2022 09:44
Дата подання: 20 липня 2022 09:44
неправомірна дискваліфікація
ПрАТ «МЕТЦ» не згодне з підставами відхилення тендерної пропозиції та вимагає усунення порушень з боку АТ «МИКОЛАЇВОБЛЕНЕРГО»:
1. В Протоколі зазначено: Порушено пункт 6.3.1 Стандарту ISO/IEC 17020:2014 Оцінювання відповідності. Вимоги щодо діяльності різних типів органів, що здійснюють інспектування.
Однак, пункт 6.3.1 Стандарту ISO/IEC 17020:2014 «Оцінювання відповідності. Вимоги щодо діяльності різних типів органів, що здійснюють інспектування.» містить наступні положення:
Орган з інспектування зазвичай повинен сам виконувати інспектування, на виконання яких він укладає договори. Якщо орган з інспектування передає виконання будь-якої частини інспектування на умовах субпідряду, він повинен забезпечити і бути здатним продемонструвати, що субпідрядник є компетентним для здійснення такої діяльності, і якщо це застосовно, задовольняє відповідні вимоги, визначені в цьому стандарті чи в іншому доречному стандарті з оцінювання відповідності
Таким чином, ПрАТ «МЕТЦ» під час укладання відповідного договору самостійно перевіряє здатність субпідрядника виконувати певну частину роботи (послуг) та означені дії не входять до компетенції Замовника, оскільки відповідними повноваження як орган інспектування він діючим законодавством не наділений.
Крім того, документи, що підтверджують спроможність субпідрядника здійснити певну частину роботи (послуг), було надано до документів ПрАТ «МЕТЦ» для розгляду тендерної пропозиції. Зокрема, Виписка ЄДРПОУ на ТОВ «МІЖРЕГІОНАЛЬНИЙ ЕТЦ», повідомлення про зміну найменування ТОВ «МІЖРЕГІОНАЛЬНИЙ ЕТЦ» від 01 лютого 2022 року, рішення про перейменування ТОВ «МІЖРЕГІОНАЛЬНИЙ ЕТЦ», Дозвіл Держпраці 230.19.30, Атестат про акредитацію №70578, тип А, дійсний до 15.12.2026р. та Сфера акредитації до Атестату від 18.02.2022р., Сертифікат ISO 9001:2015.
Таким чином, ПрАТ «МЕТЦ» жодним чином не міг порушити вимоги пункту 6.3.1 Стандарту ISO/IEC 17020:2014 «Оцінювання відповідності. Вимоги щодо діяльності різних типів органів, що здійснюють інспектування.»
2. В протоколі вказано: Порушено пункт 9 Порядку відомчої реєстрації та ведення обліку великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 6 січня 2010 р. № 8.
В пункті 9 Порядку відомчої реєстрації та ведення обліку великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 6 січня 2010 р. № 8 вказано:
«9. Перед реєстрацією (введенням в експлуатацію), в тому числі тимчасовою реєстрацією, у разі тимчасового ввезення на територію України під зобов’язання про зворотне вивезення кожного технологічного транспортного засобу проводиться його первинний технічний огляд, про що складається акт технічного огляду.
Технічний огляд технологічних транспортних засобів проводиться експертними організаціями, які мають підтверджену компетенцію для провадження інспекційної діяльності як третя сторона відповідно до законодавства (далі - експертні організації).»
З метою виконання даного положення нормативно-правового акту, ПрАТ «МЕТЦ» залучив ТОВ «МІЖРЕГІОНАЛЬНИЙ ЕТЦ» для виконання цієї частини робіт, що передбачені у відкритих торгах. Як вже було зазначено вище, під час залучення ТОВ «МІЖРЕГІОНАЛЬНИЙ ЕТЦ», ПрАТ «МЕТЦ» у відповідності до вимог чинного законодавства перевірило спроможність даного підприємства до виконання зазначеної ділянки робіт та надало документи вказаного підприємства Замовнику.
Отже, з боку ПрАТ «МЕТЦ» порушень пункту 9 Порядку відомчої реєстрації та ведення обліку великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 6 січня 2010 р. № 8 – не має.
3. В протоколі зазначається, що в договорі між ПрАТ «Миколаївський експертно-технічний центр» та ТОВ «Міжрегіональний експертно технічний центр» від 10.06.2022 № 6 в пункті 1.3 розділі «1 Предмет договору» зазначено, що «Результатом надання послуг є оформлення Акту здачі-приймання наданих послуг та оформлення технічних талонів», чим буде порушено пункт 12 та пункт 13 Порядку проведення державного технічного огляду великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, затвердженого наказом Держгірпромнагляду 27.01.2010 № 9.
У відповідності до Наказу Міністерства економіки N 556-22 (z0365-22) від 24.03.2022 року, Порядок проведення державного технічного огляду великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, затвердженого наказом Держгірпромнагляду 27.01.2010 № 9 та Наказ щодо його затвердження ВТРАТИВ ЧИННІСТЬ (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0163-10#Text).
Вважаємо, що не можливо порушити вимоги документу, який втратив чинність.
4. Крім того, Протоколом визначено, що пунктом 12 та пунктом 13 Порядку проведення державного технічного огляду великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, затвердженого наказом Держгірпромнагляду 27.01.2010 № 9 визначено, що за результатами державного технічного огляду ЕТЦ складається акт державного технічного огляду технологічних транспортних засобів та видається талон про проходження державного технічного огляду технологічного транспортного засобу.
У відповідності до Наказу Міністерства економіки N 556-22 (z0365-22) від 24.03.2022 року, Порядок проведення державного технічного огляду великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, затвердженого наказом Держгірпромнагляду 27.01.2010 № 9 та Наказ щодо його затвердження ВТРАТИВ ЧИННІСТЬ (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0163-10#Text)
Вважаємо, що не можливо порушити вимоги документу, який втратив чинність.
ПрАТ «МЕТЦ» вважає зазначені підстави відхилення грубим порушенням умов діючого законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 липня 2022 13:41
рішення від 21.07.2022 № 5162.pdf
Дата публікації: 21 липня 2022 13:40
Інформація про резолютивну частину рішення від 02.08.2022 № 5291.pdf
Дата публікації: 02 серпня 2022 15:27
рішення від 02.08.2022 № 5291.pdf
Дата публікації: 03 серпня 2022 13:24
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного акціонерного товариства "Миколаївський експертно-технічний центр" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "МИКОЛАЇВ ТЕХЕКСПЕРТ" переможцем за процедурою закупівлі —— "Експертне обстеження вантажопідіймальних механізмів, (технічне діагностування), частковий, повний, первинний та позачерговий технічний огляд вантажопідіймальних механізмів та технічний огляд великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-06-17-000263-a - скасовано.
Дата виконання рішення замовником: 08 серпня 2022 14:12
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 липня 2022 11:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРАТ "МЕТЦ" |
699 978,84
UAH з ПДВ
|
699 978,84
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МИКОЛАЇВ ТЕХЕКСПЕРТ" |
754 026,00
UAH з ПДВ
|
754 026,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МИКОЛАЇВ ТЕХЕКСПЕРТ" #41480776 |
Рішення скасоване |
754 026,00
UAH з ПДВ
|
08 серпня 2022 10:07
|
ПРАТ "МЕТЦ" #23083365 |
Рішення скасоване |
699 978,84
UAH з ПДВ
|
08 серпня 2022 10:07
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МИКОЛАЇВ ТЕХЕКСПЕРТ" #41480776 |
Рішення скасоване |
754 026,00
UAH з ПДВ
|
08 серпня 2022 10:07
|
ПРАТ "МЕТЦ" #23083365 |
Очікує рішення |
699 978,84
UAH з ПДВ
|
08 серпня 2022 10:07
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 11 серпня 2022 15:29 |
Кінець періоду оскарження: | 22 серпня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 09 вересня 2022 15:01 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | В зв’язку із відсутністю потреби на теперішній час у закупівлі Експертне обстеження вантажопідіймальних механізмів, (технічне діагностування), частковий, повний, первинний та позачерговий технічний огляд вантажопідіймальних механізмів та технічний огляд великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів (значне скорочення фінансування, неможливість проведення технічного обстеження ВПМ у філіях АТ «Миколаївобленерго» у зв’язку з окупацією, обстрілами та пошкодження ВПМ в наслідок бойових дій) |
Документи:
11 серпня 2022 15:29
|
Електронний підпис |
11 серпня 2022 14:38
|
05_Протокол відміна_Експертне обстеження.docx |
Скарги:
Номер скарги: UA-2022-06-17-000263-a.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПРАТ "МЕТЦ", Код ЄДРПОУ:23083365
Дата подання: 16 серпня 2022 13:49
Дата подання: 16 серпня 2022 13:49
Скарга на дії Замовника торгів з приводу відміни (скасування) відкритих торгів
11 серпня 2022 року Замовник оприлюднив Протокол щодо рішення уповноваженою особою № 122/22т з наступним змістом прийнятого рішення:
«1. Відмінити процедуру відкритих торгів згідно предмету закупівлі «Експертне обстеження вантажопідіймальних механізмів, (технічне діагностування), частковий, повний, первинний та позачерговий технічний огляд вантажопідіймальних механізмів та технічний огляд великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «ДК 021:2015: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань», Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-06-17-000263-a, з підстави, що передбачена згідно частини 1 статті 32 Закону, а саме: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг (значне скорочення фінансування, неможливість проведення технічного обстеження ВПМ у філіях АТ «Миколаївобленерго» у зв’язку з окупацією, обстрілами та пошкодження ВПМ в наслідок бойових дій).
2. Зазначити в електронній системі закупівель підстави прийняття рішення про відміну тендеру з урахуванням вимог частини 7 статті 32 Закону.»
Ознайомившись з прийнятим рішенням Замовника ПрАТ «МЕТЦ» не згодне з ним з наступних підстав:
1. В Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 122/22т від 11 серпня 2022 року зазначено три складові підстави для відміни відкритих торгів. Безпосередньо уповноважена особа відмінила торги з посиланням на те, що у підприємства пропала потреба в проведенні експертного обстеження заявленого обладнання.
Підстава «відсутність подальшої потреби» не відповідає дійсності. Проведення експертизи згідно вимог Порядку проведення огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 № 687 із змінами від 17.05.2022 року. В п.22 цієї Постанови зазначено, що: « У разі досягнення призначеного строку служби, встановленого виробником в технічній документації, роботодавець припиняє подальшу експлуатацію устатковання до проведення експертного обстеження.» Наслідком такого рішення є те, що фактично підприємство перестане працювати, адже експлуатувати обладнання, строк служби якого закінчився без проведення експертного обстеження неможливо.
Крім того, як зазначено в Тендерній документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи від «17» червня 2022р. №37/22т, надання Послуг обумовлено:
«1.1.Вимоги НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання»,
1.2. Послуги з проведення державного технічного огляду надаються відповідно до вимог НПАОП 0.00-6.01-10 Порядку проведення державного технічного огляду великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, затвердженого наказом Держгірпромнагляду 27.01.2010 №9, Постанови Кабінету Міністрів України від 06.01.2010 № 8.
1.3. Вимоги Мінінфраструктури та Міністерства внутрішніх справ України про обов'язкову перевірку первинних, проміжних, періодичних та позапланових перевірок цистерн на перевезення небезпечних вантажів згідно наказу від 12.05.2015 за N 166/550.»
Враховуючи, що законодавство в цій частині не змінювалось, то відповідно «потреба» у отриманні послуг не відпала та не може відпасти. У випадку не отримання зазначених послуг, експлуатація обладнання без проведення відповідного експертного дослідження є порушенням чинного законодавства України.
1.1. Другою підставою зазначено «скорочено фінансування». В цьому випадку слід зазначити, що Замовник визнавав Протоколом №94/22т від 19 липня 2022 року переможцем учасника з пропозицією в 754 026,00 грн., в той час я к пропозиція ПрАТ «МЕТЦ» 699 978,84 грн., що 54047,16 грн менше та відповідає меті скорочення видатків. В той же час слід зазначити, що сума ПДВ в розмірі 116 663,14 грн. від суми запропонованої ПрАТ «МЕТЦ», також повертається у вигляді податкового кредиту Замовнику, а отже його твердження щодо скорочення фінансування не відповідає дійсності.
1.2. Третьою підставою зазначено «неможливість проведення технічного обстеження ВПМ у філіях АТ «Миколаївобленерго» у зв’язку з окупацією, обстрілами та пошкодження ВПМ в наслідок бойових дій». В даному випадку, слід зазначити, що з заявленого обладнання тільки розташоване в Снігурівці знаходиться в окупації. Обладнання, що розташоване в Снігурівці можливо обстежити одразу після її звільнення, оскільки запропонований договір передбачає строк виконання до 31.12.2022 року (додаток 5 до Тендерної документації). Інше обладнання, знаходиться на підконтрольній Україні території та, до прийняття Рішення № 5291-р/пк-пз Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України, обставини щодо обстрілів не перешкоджали Замовнику для визначення переможцем ТОВ «МИКОЛАЇВ ТЕХЕСПЕРТ». Вважаємо, що в даному випадку, мова йде про антиконкурентні дії Замовника в інтересах ТОВ «МИКОЛАЇВ ТЕХЕСПЕРТ», про що також свідчить підсумки відкритих торгів про закупівлю UA-2021-03-01-003100-b від 06 квітня 2021 року, було прийнято рішення Замовником - АТ «Миколаївобленерго» щодо визначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МИКОЛАЇВ ТЕХЕКСПЕРТ", яке також є єдиним іншим учасником даних відкритих торгів, та в даному випадку, вбачається узгодження антиконкурентних дії, що також може містити і корупційну складову на користь саме ТОВ "МИКОЛАЇВ ТЕХЕКСПЕРТ".
Вважаємо, що всі три складові, які зазначені Замовником в Протоколі є безпідставними та надуманими, такими, що свідчать про небажання визначити переможцем ПрАТ «МЕТЦ» та його допуску для надання замовлених послуг. В той час, як Кабінет Міністрів України затвердив розроблений Міністерством економіки Порядок проведення моніторингу рівня безпеки об’єктів критичної інфраструктури.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 18 серпня 2022 15:06
Рішення від 18.08.2022 № 5443.pdf
Дата публікації: 18 серпня 2022 15:05
Запит Замовнику.pdf
Дата публікації: 30 серпня 2022 14:54
Інформація про резолютивну частину рішення від 06.09.2022 № 5717.pdf
Дата публікації: 07 вересня 2022 10:55
Рішення від 06.09.2022 № 5717.pdf
Дата публікації: 09 вересня 2022 14:56