Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ БІБРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42941040 |
Місцезнаходження: | 81220, Україна , Львівська обл., Перемишлянський р-н, місто Бібрка, ВУЛИЦЯ УЛЯНИ КРАВЧЕНКО, будинок 2 |
Контактна особа: |
Влах Влах Степанівна +380964334829 bibrka_osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 червня 2022 11:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 червня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 червня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 липня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 04 липня 2022 14:57 |
Очікувана вартість: | 533 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 667,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 червня 2022 11:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 червня 2022 11:26 |
Проект договору.doc | |
16 червня 2022 11:26 |
Технічна специфікація.docx | |
16 червня 2022 11:26 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-04-000001 ● d78e105a43e84c38bbadd2df29d5e8a0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 жовтня 2022 11:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.10.2022 № 300
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 04.10.2022 № 300.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-06-16-002297-a, 16.06.2022. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-05 11:31:08
Про надання пояснень
Дата: 05.10.2022
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-06-16-002297-a, яка проводилась Відділом освіти виконавчого комітету Бібрської міської ради, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю та копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати відповідну інформацію чи було надано переможцем тендеру при укладанні договору відповідні документи про підтвердження права підписання договорів про закупівлю та копію ліцензій або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності переможця торгів Приватним підприємством "Сузір'я" (далі – ПП "Сузір'я") (з обов’язковим долученням до пояснення відповідних підтверджуючих документів)?
Під час моніторингу встановлено, що за результатами проведеної закупівлі Замовником укладено з ПП "Сузір'я" договір про закупівлю від 19.07.2022 №192/07-22 за предметом закупівлі «Вугілля кам'яне» (далі – Договір №192/07-22) на суму 532 392,00 грн. з ПДВ.
Крім того, Замовником укладено додаткову угоду від 29.07.2022 №1 до Договору про закупівлю від 19.07.2022 №19-09/506 щодо зміни ціни товару, а саме збільшено ціну за одиницю товару з 6 338,00 грн з ПДВ до 6971,00 грн з ПДВ.
Підставою для збільшення ціни за вищевказаною додатковою угодою зазначено пункт 11.2 Договору №19-09/506 та пункт 2 частини п’ятої статті 41 Закону.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
4. До якого саме договору було укладено додаткову угоду від 29.09.2022 №1 до Договору №192/07-22 чи Договору №19-09/506.
5. Надати відповідне документально підтверджене обгрунтування щодо наявності фактичного коливання (зростання) ціни товару на ринку та наявності підстав для збільшення ціни товару додатковою угодою №1, що є предметом Договору №19-09/506 чи Договору №192/07-22 згідно Додатку 1 (Специфікація).
6. Надати до моніторингу інформацію та відповідні підтверджуючі документи (рахунки, акти приймання-передачі, накладні, платіжні доручення, видаткові накладні, тощо) щодо обсягів отриманого та оплаченого Замовником товару за Договором в розрізі кожної поставки та в розрізі встановленої згідно з договором ціни (згідно Додатку 1 (Специфікація) з врахуванням внесених додатковою угодою змін.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-06 18:08:57
Пояснення на запит
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У відповідь на Ваш запит від 05.10.2022 по моніторингу UA-M-2022-10-04-000001 повідомляємо наступне:
1.Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Відповідно до річного плану даної закупівлі фінансування здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету, одержаних згідно бюджетного запиту в межах виділень покоду КЕКВ 2275 на оплату інших енергоносіїв відповідно до Рішення сесії Бібрської міської ради від 22 грудня 2021 року.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до прогнозованих потреб замовника вирахуваних на основі минулорічних періодів. Вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі встановлені відповідно до державних стандартів та/або технічних умов, а також умов встановлених чинним законодавством до товару даного виду, - ДСТУ 3472:215 та ДСТУ 7146:2010.
Очікувану вартість предмету закупівлі визначено на основі аналізу та моніторингу ринкових цін, що відображені в електронній системі закупівель «PROZORRO» Таким грн. Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначена (розрахована) методом порівняння ринкових цін.
2.Посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: http://www.bibrka-rada.gov.ua/oholoshennya-tenderu-na-zakupivlyu-vuhillya.html
3. Переможцем тендеру Приватним підприємством "Сузір'я" при укладанні договору надано документи про підтвердження права підписання договору про закупівлю . Копія ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності переможця не подається, оскільки відповідна діяльність не підпадає під перелік ліцензованих видів діяльності чи таких, що вимагають дозволу, про що у складі пропозиції учасник надавав лист-пояснення.
4. Додаткова угода №1 укладена до договору про закупівлю від 19.07.2022 №192/07-22 укладеного за процедурою закупівлі згідно ідентифікатора UA-2022-06-16-002297-a. Розбіжності у номері договору зумовлені механічною помилкою при укладенні додаткової угоди.
5. На підтвердження підняття ціни на товар надається цінова довідка про коливання ціни на ринку та лист-звернення постачальника
6. Згідно договору від 19.07.2022 №192/07-22 була здійснена одна поставка, в підтвердження чого надається копія видаткової накладної
- наказ.pdf
- інформ. довідка.pdf
- ліцензія (1).pdf
- Бюдж запит.pdf
- Цінова довідка.pdf
- 3551-0-pro-mistseviy-byudzhet-bibrskoi-miskoi-radi-na-2022-rikpdf16454632591738.pdf
- вугілля.pdf
- 3551-3-dodatok-3-do-rishennya-bibrskoi-miskoi-radi-3551-vid-22122021-rpdf16454632591738 (1).pdf
- 3551-7-dodatok-7-do-rishennya-bibrskoi-miskoi-radi-3551-vid-22122021-rpdf16454632601738.pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником торгів здійснено аналіз виявлених органом аудиту порушень та прийнято до уваги. На виконання зобов’язань згідно Висновку з уповноваженою особою проведено роз’яснювальну роботу, зобов’язано пройти додаткове навчання з питань проведення публічних закупівель з метою удосконалення знань та недопущення у подальшому порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації та в роботі вцілому.
2022-10-14 09:08:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 жовтня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 липня 2022 15:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство "Сузір'я" |
532 392,00
UAH з ПДВ
|
532 392,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЗАХІДВУГЛЕТРЕЙД" |
533 316,00
UAH з ПДВ
|
533 316,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "Сузір'я" #22404614 |
Переможець |
532 392,00
UAH з ПДВ
|
08 липня 2022 16:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2023 13:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 вересня 2022 17:46
|
дод вугілля.pdf | зміни до договору |
29 вересня 2022 17:45
|
Електронний підпис | укладений |
22 липня 2022 15:33
|
Сузір'я 532392.pdf | укладений |
22 липня 2022 15:26
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Вугілля кам’яне | 57 | тони |
6 338,00
UAH з ПДВ
|
Вугілля кам’яне | 27 | тони |
6 338,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору та викласти в новій редакції:" 1.1. п. 5.3. Місце поставки(передачі) товарів:с.Романів Перемишлянського району, Львівська обл.вул.Шкільна,2- 55т.; смт.Нові Стрілища Жидачівського району, Львівської області, вул.Шевченка,9-22,91608т." Та зміни до специфікації |
Номер договору про закупівлю: | 192/07-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Вугілля кам’яне | 55 | тонни |
6 338,00
UAH з ПДВ
|
Вугілля кам’яне | 22.91608 | тонни |
6 338,00
UAH з ПДВ
|