Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01280527 |
Місцезнаходження: | 49102, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Ближня, буд. 31 |
Контактна особа: |
Світлана Компанієць +380639681130 tender4gmbkl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Крім того, ДП «УДВП ІЗОТОП» (і.к. 14308322) - провідна спеціалізована організація України з впровадження ізотопів та ізотопних методів у різних галузях науково - дослідної та виробничо-господарської діяльності, в тому числі має відповідне матеріальне забезпечення поставок всіх видів радіоізотопної продукції.
Умови застосування переговорної процедури закупівлі: пункт 2 частини другої статті 40 Закону - відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником, внаслідок чого товар може бути поставлений виключно певним суб’єктом господарювання.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 червня 2022 16:10 |
Оскарження наміру укласти договір: | 26 червня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
15 червня 2022 16:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 червня 2022 15:58 |
Лист ТПП.PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-23-000004 ● 5467a2c104ab4412be672eaa26f265ba
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 листопада 2022 09:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.11.2022 № 52-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 23.11.2022 № 52-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
10 UA-2022-06-15-005770-a 15.06.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Швець І.Ю.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-25 13:43:19
Про надання інформації (пояснень, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015 - код 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (радіоізотопна (радіоактивна) продукція) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-06-15-005770-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації (пояснень, документів) з наступних питань.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Чи забезпечено відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель? Якщо так, то надайте посилання на веб-сайт.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-30 16:49:42
Відповідь на звернення
Здійснення закупівлі радіоізотопної продукції відбувалося на підставі потреби радіологічного відділення лікарні, яке в процесі своєї роботи використовує препарати для лікування пацієнтів з захворюваннями щитовидної залози, молочної залози, передміхурової залози, прямої кишки, легень, первинних пухлин кісток, меланоми та наступного динамічного спостереження за такими хворими, для паліативної допомоги хворим з вторинними ураженнями кісток.
На підставі обсягів радіологічної продукції, необхідної для роботи радіологічного відділення, уповноважена особа звернулася до постачальника – Державного підприємства «УДВП ІЗОТОП», яке є єдиним підприємством з постачання радіоізотопної (радіоактивної) продукції, що підтверджуються листом Київської обласної торгово-промислової палати від 14.02.2022 року № 25/04.10, з метою запиту цінової пропозиції на необхідні товари (радіоізотопну продукцію).На підставі отриманої інформації від вказаного підприємства і було сформовано відповідно очікувану вартість закупівлі.
Відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на власному веб-сайті: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-nekomercijne-pidpriemstvo-miska-klinichna-likarnya-4-dniprovskoi-miskoi-radi (у розділі «Обгрунтування»: https://drive.google.com/file/d/1IGF1gPzk83xcVNLDME_AJis1CRru7bfN/view)
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 грудня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УДВП ІЗОТОП" #14308322 |
Переможець |
2 508 133,10
UAH з ПДВ
|
15 червня 2022 16:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2023 11:36
|
Виробник, країна походження04005 2022 1.docx | укладений |
20 січня 2023 11:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 09:02
|
Додаткова угода №3.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2022 08:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 вересня 2022 15:14
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
06 вересня 2022 15:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 липня 2022 15:12
|
Додаткова угода №1 Ізотоп.PDF | зміни до договору |
06 липня 2022 15:10
|
Електронний підпис | укладений |
01 липня 2022 15:10
|
Електронний підпис | укладений |
01 липня 2022 15:10
|
Договір 04005 2022-1 від 01.07.22.PDF | укладений |
01 липня 2022 15:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 06 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлення технічної помилки (описки) у Специфікації |
Номер договору про закупівлю: | 04005/2022-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 06 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | враховуючи обставини зміни курсу іноземної валюти, встановленого НБУ сума Договору збільшена та становить 2 836 974,91 грн з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 04005/2022-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | сума договору зменшена на 6 204,00 грн. та складає 2 830 770,91 грн. з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 04005/2022-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |