Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Технічне обслуговування системи пожежної сигналізації, системи управління евакуюванням, системи передавання тривожних сповіщень, цілодобове спостереження в дошкільних навчальних закладах за кодом ДК 021:2015-50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів»
Очікувана вартість
148 000,00 UAH
UA-2022-06-15-004004-a 528e5a5445214d0e87b1b36982e56ec1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гольоса Юлія Олександрівна

+380459536746 zakupkavoronkiv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Вороньківської сільської ради Бориспільського району Київської області
Код ЄДРПОУ: 44042825
Вебсайт: http://voronkivska-sr.com.ua/
Місцезнаходження: 08352, Україна , Київська обл., село Вороньків, вулиця Паркова 2
Контактна особа: Гольоса Юлія Олександрівна
+380459536746
zakupkavoronkiv@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 червня 2022 14:05
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2022 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 червня 2022 00:00
Очікувана вартість: 148 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 480,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі- відображена в Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Технічне обслуговування системи пожежної сигналізації, системи управління евакуюванням, системи передавання тривожних сповіщень, цілодобове спостереження в дошкільних навчальних закладах за кодом ДК 021:2015-50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08352, Україна, Київська область, за адресами дошкільних навчальних закладів Вороньківської сільської ради, відповідно до Додатку 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги здійснюється Замовником на підставі підписаних актів наданих послуг шляхом перерахування грошових коштів на розрахункових рахунок Виконавця не пізніше 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання акту. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-06-15-004004-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП МЕЛЬНИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2981105119
Дата подання: 17 червня 2022 11:41
Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Шановний Замовнику процедури закупівлі в тендерній документації в п.19 Оголошення про проведення спрощенрї закупівлі ви вимагаєте, щоб учасник до подачі пропозиції, у період уточнення, повинен провести обстеження змонтованих систем. Огляд об’єкту та ознайомлення з проектною документацією є обов’язковим та важливим для учасників з точки зору правильної оцінки об’єму та характеру робіт. Дане обстеження у складі пропозиції підтвердити листом про обстеження, підписаними уповноваженими особами об’єктів обстеження із зазначенням дати та часу.

Вимога про те, що Учасники повинні провести обстеження змонтованих систем в "період уточнень", а не до "закінчення періоду подачі пропозицій" є дискримінаційною та суттєво обмежує кількість потенційних Учасників процедури закупівлі та обмежує конкуренцію, враховуючи також що "період уточнень" становить 5,5 діб, з яких 2 доби це є вихідні дні (субота та неділя), відповідно офіційно "період уточнень" становить - 3,5 дні. Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник не має право порушувати вимоги статті 5 п.4, щодо недискримінації учасників та рівне ставлення до них, а також статті 22 п.4 Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників,

Зважаючи на вищезазначене Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом збільшення терміну огляду (обстеження) змонтованих систем Учасниками з "період уточнень", як зазначено в тендерній документації на період "закінчення подачі пропозицій" для Учасників процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 червня 2022 16:17
Доброго дня, Шановний Учаснику!
Відповідно до ч.7 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Повідомляємо Вам, що умови оголошення про проведення спрощеної закупівлі розроблені відповідно до вимог ч.3 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі». Окрім того, відповідно до статті Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація , крім тієї, що передбачена ч.3 ст.14 Закону.
Відповідно до ст. 5 Закону закупівля здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Шановний Учаснику, звертаємо Вашу увагу, що Замовники самостійно формують умови та вимоги оголошення про спрощену закупівлю, керуючись при цьому нормами чинного законодавства України.
Повідомляємо Вас, що відповідно до норм чинного законодавства України, відсутній вичерпний перелік документів та/або вимог, які Замовник має право запитувати в Учасника під час здійснення спрощеної закупівлі, в тому числі відсутні вимоги до дати (строків ) видачі таких документів.
Окрім того, вимога щодо обстеження об'єктів саме в «період уточнень» спрямована на те, щоб протягом цього часу всі потенційні Учасники змогли оглянути розташування приладів приймально-контрольних пожежних (далі ППКП) систем пожежної сигналізації та обладнання радіомоніторингу, розміщення техобладнання, пристроїв управління, сповіщувачів пожежної сигналізації і внести свої корективи чи уточнити деталі, а ми, як Замовник, могли внести відповідні зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Але, розглянувши Ваше звернення, Шановний Учаснику, ми, як Замовник, прийняли рішення внести зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі і подовжити термін огляду (обстеження) змонтованих систем Учасниками з "період уточнень", як зазначено в тендерній документації на період "закінчення подачі пропозицій" для Учасників процедури закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2022-06-15-004004-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП МЕЛЬНИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2981105119
Дата подання: 17 червня 2022 13:24
Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Шановний Замовнику процедури закупівлі в тендерній документації в
ДОДАТКу 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі ви вимагаєте від Учасників надати в своїх пропозиціях: копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт на висоті понад 1,3 метра, роботи в зонах дії електромагнітного поля, верхолазні роботи, зварювальні роботи, зареєстровану відповідно до чинного законодавства.

По-перше, згідно чинної Постанови №77 від 3.02.2021 року розділу "Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці", Група Б, такі види робіт, які зазначені вами в тендерній документації, а саме: роботи в зонах дії електромагнітного поля, верхолазні роботи, зварювальні роботи відсутні взагалі!!! а є наступні види робіт:
п.4. Роботи в зонах дії іонізуючого випромінювання, електростатичного та електромагнітного полів, а також роботи із застосуванням лазерів, дозиметрів.
п.18. Верхолазні роботи та промисловий альпінізм.
п.19. Зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я.

Тобто даною вимогою в тендерній документації ви вже, як Замовник порушуєте чинне законодавство України, щодо виконання робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на основі дозвільного документу - декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці".

По-друге, згідно тих робіт, які зазначені вами, як Замовником процедури закупівлі в Вимогах до проведення технічного обслуговування в роботах , згідно переліку - Регламент 1 (один раз на місяць) та Регламент 2 (два рази на рік) відсутні роботи, які відносяться до п.18. Верхолазних робіт та промислового альпінізму (поняття верхолазні роботи - роботи, що виконуються безпосередньо з елементів конструкцій, обладнання або з монтажних пристосувань, тимчасових драбин, трапів, установлених на конструкціях, робочих платформ підйомників і механізмів, у безопорному просторі тощо на висоті 5 м і більше від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу; основним засобом індивідуального захисту під час виконання верхолазних робіт є запобіжний пояс ПЛ, згідно п.2.1 чинного НПАОП 0.00-1.15-07 "Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті").

Також не виконуються ніякі Зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я.

Також відсутні будь-які потужні електроустановки високої напруги (вище 1 кВ), в приміщеннях де встановлені сповіщувачі пожежні та прилади приймально-контрольні пожежні відсутні потужні іонізуючі установки, які створюють потужне випромінювання даного спектру (адже в цьому випадку вихователі та вчителі повинні знаходитися в даних приміщеннях тільки в спеціальних захисних комбінезонах або халатах), згідно Закону України "Про Охорону праці", щоб не отримати дозу шкідливого та смертельного опромінення, також відсутні повітряні та кабельні лінії високої напруги, які є потужними джерелами електромагнітного поля та відповідно електромагнітного випромінювання. Тобто роботи в зонах дії іонізуючого випромінювання, електростатичного та електромагнітного полів, а також роботи із застосуванням лазерів, дозиметрів працівниками (фахівцями) при виконанні робіт, які є предметом закупівлі не виконуються взагалі!!!

Виникає чітке запитання з якою метою ви як Замовник вимагаєте наявність в Уасників - Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт в зонах дії електромагнітного поля, верхолазні роботи, зварювальні роботи, зареєстровану відповідно до чинного законодавства України, адже ці роботи не виконуються, а виконуються тільки роботи на висоті понад 1,3 метра і все.

Можна зробити чітке заключення, що дана вимога направлена на певного Учасника процедури закупівлі і ви як Замовник лобіюєте його інтереси і в якого відповідно в декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці зазначений даний перелік робіт підвищеної небезпеки, який немає жодного відношення до тих переліків робіт, які зазначені в регламентах 1 та 2 вашої ж тендерної документації.

Окрім того, відповідно чинної Постанови №852 від 23.11.2016 року "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" в розділі "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень", підроздіу "Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази" п.16. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність:

приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);

пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму);

жодної вимоги, щодо наявності в ліцензіату зварювальних апаратів різного типу, запобіжних поясів та пробників для визначення наявності високої напруги, визначення величини дії іонізуючого випромінювання, електростатичного та електромагнітного полів на працівників та обладнання відповідно відсутнє взагалі.

Даною вимогою ви навмисне порушуєте вимоги статті 5 Закону України "Про публічні закупілі", адже дана вимога призводить до дискримінації та обмеження кількості їх потенційних Учасників. А також для участі в тендерній закупівлі Учасникам необхідні додаткові необгрунтовані фінансові витрати і тим самим ви порушуєте головний принцип статті 5 Закону України "Про публічні закупілі", щодо максимальної економії, ефективності та пропорційності.

Виходячи з вищезазначеної інформації наполягаємо на видалені вимоги щодо наявності в Учасників Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи які виконуються на висоті понад 1,3 метра в зонах дії електромагнітного поля, верхолазні роботи, зварювальні роботи, зареєстровану відповідно до чинного законодавства України, адже ці роботи не виконуються і не є предметом закупівлі. Виконуються тільки роботи на висоті понад 1,3 метра і все.

У випадку повного ігнорування нашої вимоги, яка грунтується на доведених фактах, згідно чинного законодавства України з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник ми змушені будемо звернутися до контролюючих органів, а саме до ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ України з проханням перевірити дану закупівлю на відсутність грубих порушень та накладення відповідних штрафів та уповноважену особу Замовника, а також до суду, відповідно до статті 14, п.20 Закону України "Про публічні закупілі".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 червня 2022 14:51
Доброго дня, Шановний Учаснику!
Відповідно до ч.7 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Відповідно до ч.5 ст. 14 Закону Оголошення про проведення спрощеної закупівлі за предметом: «Технічне обслуговування системи пожежної сигналізації, системи управління евакуюванням, системи передавання тривожних сповіщень, цілодобове спостереження в дошкільних навчальних закладах за кодом ДК 021:2015-50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Окрім того, відповідно до ст. 5 Закону закупівля здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Шановний Учаснику, у висунутій Вами вимозі зазначено, що ми, як Замовник, в Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагаємо від Учасників надати в своїх пропозиціях: копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт на висоті понад 1,3 метра, роботи в зонах дії електромагнітного поля, верхолазні роботи, зварювальні роботи, зареєстровану відповідно до чинного законодавства. Пропонуємо Вам ще раз ознайомитись з Додатком 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі за предметом: «Технічне обслуговування системи пожежної сигналізації, системи управління евакуюванням, системи передавання тривожних сповіщень, цілодобове спостереження в дошкільних навчальних закладах за кодом ДК 021:2015-50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів», оскільки вимога про надання копії декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт в зонах дії електромагнітного поля, зварювальних робіт відсутня!
Відповідно до Постанови КМУ від 26.10.2011р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» виконання робіт на висоті більше 1,3 метра, обов'язково має здійснюватися виконавцем робіт, на підставі оформленої декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Таким чином декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці зобов'язані оформляти всі суб'єкти господарювання незалежно від організаційно правової форми, які планують, організовують і виконують роботи на висоті понад 1,3 метра, в тому числі і верхолазні роботи.
Окрім того, в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі наявна вимога про огляд об’єкту та ознайомлення з проектною документацією. Саме це дозволить Вам, як Учаснику, на місці оглянути розташування приладів приймально-контрольних пожежних (далі ППКП) систем пожежної сигналізації та обладнання радіомоніторингу, розміщення техобладнання, пристроїв управління, сповіщувачів пожежної сигналізації і впевнитися в доцільності нашої вимоги щодо надання копії декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт на висоті понад 1,3 метра, верхолазні роботи.
Оскільки умови оголошення передбачають надання ряд протипожежних послуг (технічне обслуговування системи пожежної сигналізації, системи управління евакуюванням, системи передавання тривожних сповіщень, цілодобове спостереження в дошкільних навчальних закладах), які належать до робіт підвищеної небезпеки, отже Замовник має право на отримання якісних та безпечних послуг від Учасника.
Вимога щодо надання копії декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання певних видів робіт не заборонена жодним нормативно-правовим актом.
З урахуванням вище викладеного, вважаємо, Ваша вимога стосовно внесення змін до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі за предметом: «Технічне обслуговування системи пожежної сигналізації, системи управління евакуюванням, системи передавання тривожних сповіщень, цілодобове спостереження в дошкільних навчальних закладах за кодом ДК 021:2015-50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» є такою, що не підлягає задоволенню.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2022-06-15-004004-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП МЕЛЬНИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2981105119
Дата подання: 17 червня 2022 13:39
Вимога щодо необхідності внесення змін до тендерної документації
Шановний Замовнику процедури закупівлі в тендерній документації в
ДОДАТКу 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі ви вимагаєте від Учасників: у складі пропозиції Учасник надає гарантійний (-і) лист (-и) від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде обслуговуватися учасником (прибори, сповіщувачі, гучномовці), (або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) або від імпортера (-ів) іноземного виробника), в якому виробник (-и) (або представництво (-а) чи філія виробника (-ів) або імпортер (-ри)) гарантуватиме учаснику у випадку необхідності поставку обладнання для технічного обслуговування та у встановлені строки згідно даної закупівлі.

надати документальне підтвердження щодо проходження навчання для технічного обслуговування протипожежного обладнання (прибори, сповіщувачі, гучномовці) від виробника (-ів) (або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) або від імпортера (-ів) іноземного виробника) протипожежного обладнання встановленого на об’єкті щонайменше двох працівників.

Зазначте чітко та в найкоротший термін в тендерній документації, марки пожежних автоматичних та ручних сповіщувачів, світлозвукових (світлових) оповіщувачів, які змонтовані на обєктах, адже надання гарантійних листів від від виробника (-ів) протипожежного обладнання та проходження проходження навчання для технічного обслуговування протипожежного обладнання займає не один день.

Вимога пов'язана з тим, що в тендерній документації вами, як Замовником зазначені тільки марки (типів) приладів приймально-контрольних пожежних (ППКП) та модулів передачі тривожних сповіщень виробництва ТОВ "ТІРАС-12", які змонтовані на об'єктах, а марка та тип іншого змонтованого обладнання, а саме пожежних автоматичних та ручних сповіщувачів, світлозвукових (світлових) оповіщувачів, які є невід'ємними складовими частинами системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу відсутнє взагалі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 червня 2022 17:39
Доброго дня, Шановний Учаснику!
Відповідно до ч.7 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Відповідно до ч.5 ст. 14 Закону Оголошення про проведення спрощеної закупівлі за предметом: «Технічне обслуговування системи пожежної сигналізації, системи управління евакуюванням, системи передавання тривожних сповіщень, цілодобове спостереження в дошкільних навчальних закладах за кодом ДК 021:2015-50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Окрім того, відповідно до ст. 5 Закону закупівля здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Шановний Учаснику, Оголошення про проведення спрощеної закупівлі за предметом: «Технічне обслуговування системи пожежної сигналізації, системи управління евакуюванням, системи передавання тривожних сповіщень, цілодобове спостереження в дошкільних навчальних закладах за кодом ДК 021:2015-50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» містить усі необхідні дані, передбачені ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», оголошені вимоги є достатніми для надання послуг з технічного обслуговування.
Додатково повідомляємо, на об'єктах встановлено сповіщувачі виробництва ПП «Артон» димовий СПД-3, СПД-ЗА; сповіщувач тепловий ТПТ-3, СПТ-АВ; сповіщувач ручний SPR-1, SPR-4L.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2022-06-15-004004-a.b4
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП МЕЛЬНИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2981105119
Дата подання: 17 червня 2022 15:10
Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Шановний Замовнику, просимо Вас дотримуватися норм Закону України "Про Публічні закупівлі"!!!! Ви встановили наступну Вимогу - Учасник до подачі тендерної пропозиції повинен провести обстеження змонтованих систем. Огляд об’єкту та ознайомлення з проектною документацією є обов’язковим та важливим для учасників з точки зору правильної оцінки об’єму та характеру робіт. Дане обстеження у складі тендерної пропозиції підтвердити листом про обстеження, підписаними уповноваженими особами об’єктів обстеження із зазначенням дати та часу.

Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт огляду, підписаний зі сторони Замовника, який подає у складі пропозиції.»

Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія (фінансів, часу і інше), ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед всіх учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною.

Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об'єктів є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати Акт обстеження, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання.
Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним.

Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель:
Рішення від 13.12.2019 №18550
Рішення від 13.05.2020 № 9264
Рішення від 29.05.2020 № 10669

Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників процедури закупівлі.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Більше того, ця Вимога не є обгрунтовано, проекти не є інформацією з обмеженим доступом, таємною інформацією, просто дозавантажте їх скан-копію в тендерну закупівлю й не порушуйте Вимоги Законодавства, не створюйте механізми корупції й лобіювання приватних інтересів певного Учасника.

Шановний Замовнику внесіть зміни до тедерної документації, шляхом видалення Даної Вимоги до Учасників закупівлі, в ішому випадку відповідно до статті 14 п.20 з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів ми змушені будемо звернутися до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Окрім того маючи беззаперечні підтверджуючі факти, які грунтуються на рішеннях АМКУ України, при наявності даної вимоги, після оголошення результатів, будь-який Учасник в тому числі ми не виключення, при зверненні до суду 100 % виграє судову справу та анулює результати торгів (тендерної закупівлі).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 червня 2022 14:53
Доброго дня, Шановний Учаснику!
Відповідно до ч.7 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Повідомляємо Вам, що умови оголошення про проведення спрощеної закупівлі розроблені відповідно до вимог ч.3 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі». Окрім того, відповідно до статті Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація , крім тієї, що передбачена ч.3 ст.14 Закону.
Відповідно до ч.5 ст. 14 Закону Оголошення про проведення спрощеної закупівлі за предметом: «Технічне обслуговування системи пожежної сигналізації, системи управління евакуюванням, системи передавання тривожних сповіщень, цілодобове спостереження в дошкільних навчальних закладах за кодом ДК 021:2015-50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Окрім того, відповідно до ст. 5 Закону закупівля здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до п.19 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі за предметом: «Технічне обслуговування системи пожежної сигналізації, системи управління евакуюванням, системи передавання тривожних сповіщень, цілодобове спостереження в дошкільних навчальних закладах за кодом ДК 021:2015-50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» учасник до подачі тендерної пропозиції повинен провести обстеження змонтованих систем. Огляд об’єкту та ознайомлення з проектною документацією є обов’язковим та важливим для учасників з точки зору правильної оцінки об’єму та характеру робіт. Дане обстеження у складі тендерної пропозиції підтвердити листом про обстеження, підписаними уповноваженими особами об’єктів обстеження із зазначенням дати та часу.
Дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути розташування приладів приймально-контрольних пожежних (далі ППКП) систем пожежної сигналізації та обладнання радіомоніторингу, розміщення техобладнання, пристроїв управління, сповіщувачів пожежної сигналізації і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази та дозвільних документів.
Вартість обслуговування напряму залежить від масштабу об'єкта, від кількості і типу технічних засобів сигналізації, складності системи і терміну її експлуатації, умов роботи і т.ін., тому при прийнятті на обслуговування Учасник повинен провести комплексний огляд пожежної сигналізації, оглянути на наявність дефектів та несправностей.
Обстеживши об'єкт Учасник відповідно матиме можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного коригування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог Оголошення.
Водночас, слід зазначити, що у нас, як у Замовника, постає питання, яким чином Ви, без огляду об'єкта та ознайомлення з проектною документацією збираєтеся надавати свою цінову пропозицію?! Наголошуємо, що Ви, як Учасник, не позбавлені можливості ознайомитися з проєктом, однак надати Вам та іншим учасникам у нас, як у Замовника, не має технічної можливості, оскільки відсканований паперовий проєкт в якості, яка дозволяє прочитати найдрібніші позначення, має досить великий об'єм файлів, які фізично завантажити для загального доступу неможливо.
Окрім того, мова йде про безпеку та життя дітей і працівників закладів дошкільної освіти! Враховуючи надскладну ситуацію в країні, пов'язану з агресією російської федерації, та враховуючи той факт, що дитячі дошкільні навчальні заклади зараз працюють в умовах воєнного стану, а закупівля здійснюється на послуги від яких напряму залежить безпека жителів нашої громади, ми, як Замовник, в першу чергу зацікавлені у наданні якісних послуг, та даною вимогою не дискримінуємо потенційних Учасників та не обмежує їх коло, а навпаки – надаємо можливість Учаснику максимально коректно скласти свою цінову пропозицію.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2022-06-15-004004-a.b5
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП МЕЛЬНИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2981105119
Дата подання: 21 червня 2022 11:47
Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Шановний Замовнику процедури закупівлі повторно звертаємося до Вас, стосовно внесення змін до тендерної дкументації
ДОДАТКу 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі ви вимагаєте від Учасників надати в своїх пропозиціях: копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт на висоті понад 1,3 метра, роботи в зонах дії електромагнітного поля, верхолазні роботи, зварювальні роботи, зареєстровану відповідно до чинного законодавства.

Ніхто не заперечує, що Вимога щодо надання(наявності в Учасників) копії декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання певних видів робіт не заборонена жодним нормативно-правовим актом, але Вами, як Замовником включені в перелік робіт, які виконуються згідно декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, роботи які взагалі не відносяться до предмету закупівлі, а саме:
п.4. Роботи в зонах дії іонізуючого випромінювання, електростатичного та електромагнітного полів, а також роботи із застосуванням лазерів, дозиметрів.
п.18. Верхолазні роботи та промисловий альпінізм.
п.19. Зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я.

Дані роботи, взагалі не виконуються виконавцями робіт і не є предметом закупівлі. Тоді постає чітке запитання, чому ви як Замовник не включете в перелік робіт, які виконуються згідно декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, ще всі інші 20 видів робіт, адже вони також є в переліку Група Б робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, чинної Постанови Кабінету Міністрів №77 від 3 лютого 2021 року.

Наполягаємо на внесенні змін до вимог тендерної документації, шляхом видалення вимоги до учасників, щодо наявності робіт, які не відносяться ніяким чином до предмету тендерної закупівлі, а саме:
п.4. Роботи в зонах дії іонізуючого випромінювання, електростатичного та електромагнітного полів, а також роботи із застосуванням лазерів, дозиметрів.
п.18. Верхолазні роботи та промисловий альпінізм.
п.19. Зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я.

Дана вимога вами, як Замовником направлена на відповідного Учасника, інтереси якого ви чітко лобіюєте, а також даною вимогою ви навмисне обмежуєте кількість потенційних Учасників процедури закупівлі. Ми як постійний Учасник тенденрних закупівель маємо всі необхідні дозвільні документи, щодо виконання робіт, які є предметом закупівлі, тому дана вимога є дискримінаційною і порушує статтю 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
У випадку не внесення змін ми змушені будемо звернутися до органу який контролює процедури держзакупівель, а саме Державної аудиторної служби України, стосовно ініціювання перевірки даної закупівлі, щодо відповідності вимог до Учасників, відповідно чинному законодавству України та предмету закупівлі.

Враховуючи вищезазначене, звертаємо Вашу увагу, що згідно ЗУ «Про публічні закупівлі», порущення чинного законодавства в сфері державних закупівель, тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Дії, передбачені частиною третьою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від трьох тисяч до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Наполягаємо не доводьте нас до крайніх мір, повірте ми це зробимо і звернемося до відповідного державного органу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 червня 2022 11:58
Доброго дня, Шановний Учаснику!
Відповідно до ч.7 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Відповідно до ч.5 ст. 14 Закону Оголошення про проведення спрощеної закупівлі за предметом: «Технічне обслуговування системи пожежної сигналізації, системи управління евакуюванням, системи передавання тривожних сповіщень, цілодобове спостереження в дошкільних навчальних закладах за кодом ДК 021:2015-50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Окрім того, відповідно до ст. 5 Закону закупівля здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Щодо Вашого звернення, вимога щодо копії декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт в зонах дії електромагнітного поля та зварювальних робіт була видалена з умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі було розміщене в новій редакції.
Відповідно до Постанови КМУ від 26.10.2011р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» виконання робіт на висоті більше 1,3 метра, обов'язково має здійснюватися виконавцем робіт, на підставі оформленої декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Таким чином декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці зобов'язані оформляти всі суб'єкти господарювання незалежно від організаційно правової форми, які планують, організовують і виконують роботи на висоті понад 1,3 метра, в тому числі і верхолазні роботи.
Окрім того, в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі наявна вимога про огляд об’єкту та ознайомлення з проектною документацією. Саме це дозволить Вам, як Учаснику, на місці оглянути розташування приладів приймально-контрольних пожежних (далі ППКП) систем пожежної сигналізації та обладнання радіомоніторингу, розміщення техобладнання, пристроїв управління, сповіщувачів пожежної сигналізації і впевнитися в доцільності нашої вимоги щодо надання копії декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт на висоті понад 1,3 метра, верхолазні роботи.
Оскільки умови оголошення передбачають надання ряд протипожежних послуг (технічне обслуговування системи пожежної сигналізації, системи управління евакуюванням, системи передавання тривожних сповіщень, цілодобове спостереження в дошкільних навчальних закладах), які належать до робіт підвищеної небезпеки, отже Замовник має право на отримання якісних та безпечних послуг від Учасника.
Вимога щодо надання копії декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання певних видів робіт не заборонена жодним нормативно-правовим актом.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 червня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВП ПРОМБУДСЕРВІС" 147 444,37
UAH з ПДВ
147 444,37
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 червня 2022 10:08
Електронний підпис
28 червня 2022 10:07
Електронний підпис
28 червня 2022 10:05
пропозиція.pdf
28 червня 2022 10:05
договірна ціна.pdf
28 червня 2022 10:05
тех.вимоги.pdf
28 червня 2022 10:05
декларація ох.праці.pdf
28 червня 2022 10:05
зведений кошторис.pdf
28 червня 2022 10:05
посвідчення пб.pdf
28 червня 2022 10:05
дод.3 аналог.дог..pdf
28 червня 2022 10:05
диплом нещерет копія.pdf
28 червня 2022 10:05
розрахунок вартості.pdf
28 червня 2022 10:05
паспорт,код.pdf
28 червня 2022 10:05
диплом нещерет.pdf
28 червня 2022 10:05
субпідряд.pdf
28 червня 2022 10:05
програма ковід.pdf
28 червня 2022 10:05
дод.6.pdf
28 червня 2022 10:05
відгук.pdf
28 червня 2022 10:05
декларація пб.pdf
28 червня 2022 10:05
оренда обладнання.pdf
28 червня 2022 10:05
забезпеч.умовами.pdf
28 червня 2022 10:05
оренда приміщення.pdf
28 червня 2022 10:05
ліцензія дснс.pdf
28 червня 2022 10:05
атестат фактум.pdf
28 червня 2022 10:05
строк дії пропозиції.pdf
28 червня 2022 10:05
лист про обстеження.pdf
28 червня 2022 10:05
надання сертифікатів.pdf
28 червня 2022 10:05
уповноважена особа.pdf
28 червня 2022 10:05
наказ дснс.pdf
28 червня 2022 10:05
ліцензія пояснення.pdf
28 червня 2022 10:05
працівники.pdf
28 червня 2022 10:05
МТБ.pdf
28 червня 2022 10:05
статут з описом.pdf
28 червня 2022 10:05
локальний кошторис.pdf
28 червня 2022 10:05
оренда лабораторії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВП ПРОМБУДСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВП ПРОМБУДСЕРВІС"
#32782181
Переможець 147 444,37
UAH з ПДВ
01 липня 2022 13:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2022 13:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВП ПРОМБУДСЕРВІС"
#32782181
147 444,37
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2023 15:12
Електронний підпис укладений
07 липня 2022 16:58
Договір укладений
07 липня 2022 16:55

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
«Технічне обслуговування системи пожежної сигналізації, системи управління евакуюванням, системи передавання тривожних сповіщень, цілодобове спостереження в дошкільних навчальних закладах за кодом ДК 021:2015-50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» 1 послуга 147 444,37
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 липня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 147 444,37
UAH