Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з централізованого водовідведення
Очікувана вартість
979,44 UAH
UA-2022-06-14-006410-a f473530811c4494ca12dab463d39797f
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крицька Марина

380442967847 zakupivli@koblcz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Код ЄДРПОУ: 03491085
Вебсайт: https://kir.dcz.gov.ua/
Місцезнаходження: 02100, Україна , Київська обл., Київ, ПРОВУЛОК БУДІВЕЛЬНИКІВ, будинок 5-А
Контактна особа: Крицька Марина
380442967847
zakupivli@koblcz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені п. 2. ч. 2 ст. 40 Закону, а саме: відсутності конкуренції з технічних причин. Послуги з централізованого водовідведення для потреб Іванківської районної філії Київського обласного центру зайнятості здійснюються потужностями комунального підприємства Іванківської селищної ради «Іванківводоканал», яке займає монопольне (домінуюче) становище на ринку постачання холодної води в смт Іванків Київської області (відповідно до інформації Антимонопольного комітету України та його територіальних відділень, які складають та ведуть електронні версії відповідного переліку суб’єктів природних монополій Перелік суб’єктів природних монополій в установленому порядку розміщується на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (www.amc.gov.ua)). Враховуючи те, що підприємство, яке забезпечує послугами з централізованого водовідведення у смт Іванків відноситься до природних монополій, замовником була обрана процедура закупівлі на підставі пункту 2 частини 2 статті 40 Закону в одного учасника.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2022 16:57
Оскарження наміру укласти договір: 20 червня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90430000-0: Послуги з відведення стічних вод


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з централізованого водовідведення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07201, Україна, Київська область, смт Іванків, вул. І. Проскури, 5а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Рахунок Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

14 червня 2022 16:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство Іванківської селищної ради "Іванківводоканал"
#30224197
Переможець 979,44
UAH з ПДВ
14 червня 2022 16:57

Документи

14 червня 2022 16:57
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 червня 2022 16:57

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство Іванківської селищної ради "Іванківводоканал"
#30224197
979,44
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 червня 2022 16:57
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 грудня 2022 09:46
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2022 16:55
ДУ 1 до дог 100.pdf зміни до договору
02 вересня 2022 16:55
Електронний підпис укладений
05 липня 2022 17:48
дог 100.pdf укладений
05 липня 2022 17:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 100
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 липня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 489,72
UAH (в тому числі ПДВ 81,62 UAH)