Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 23227605 |
Місцезнаходження: | 25006, Україна , Кіровоградська обл., КРОПИВНИЦЬКА ОБЛАСТЬ/М.КРОПИВНИЦЬКИЙ, вул. Велика Перспективна, 41, каб. 410 |
Контактна особа: |
Хоменко Сергій Анатолійович 0522358340 ukb@krmr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 червня 2022 16:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 червня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 червня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 червня 2022 18:00 |
Початок аукціону: | 01 липня 2022 11:39 |
Очікувана вартість: | 120 556 485,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 205 564,86 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
2. Обсяг виконання робіт: згідно вимог тендерної документації.
3. Забезпечення тендерних пропозицій: гарантія, умови надання згідно вимог тендерної документації.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником в межах фактичних надходжень зі спеціального фонду міського бюджету у відповідному місяці, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника протягом 10 банківських днів після пред’явлення актів виконаних робіт форми № КБ-2В та підписання їх уповноваженим представником Замовника. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 червня 2022 15:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 червня 2022 15:03 |
5.2 Перелік змін.doc | |
22 червня 2022 15:03 |
5.1 ТД Кап. рем. КНП ЦМЛ вул. Салганні піски, 14 (Нова редакція).pdf | |
14 червня 2022 16:44 |
1.2 Додаток № 6.pdf |
22 червня 2022 15:04 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 червня 2022 15:03 |
5.2 Перелік змін.doc
|
|||
22 червня 2022 15:03 |
5.1 ТД Кап. рем. КНП ЦМЛ вул. Салганні піски, 14 (Нова редакція).pdf
|
|||
14 червня 2022 16:44 |
1.2 Додаток № 6.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-02-000058 ● 27f9d62d34e44248824429ba6fc55d4b
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2022 16:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.12.2022 № 286
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2022-06-14-006326-a 14.06.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-14 13:49:39
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі будівельно-монтажних робіт за проєктом «Капітальний ремонт приміщень КНП «Центральна міська лікарня» міської ради міста Кропивницького», вул. Салганні піски, 14» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-06-14-006326-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-18 20:16:15
Відповідь
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб територіальної громади міста Кропивницького та норм чинного законодавства і зазначені в проєкотно - кошторисній документації по об’єкту "Капітальний ремонт приміщень КНП "Центральна міська лікарня" міської ради міста Кропивницького", вул. Салганні піски, 14" розроблена на підставі завдання замовника на проєктування.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі проєктно-кошторисної документації, розробленої відповідно до КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва" та по якій затверджено Експертний звіт щодо розгляду проєктної документації
Бюджетне призначення на будівництво по даному об’єкту визначено у відповідності до Переліку об'єктів, видатки на які у 2022 році будуть проводитися за рахунок коштів бюджету розвитку по управлінню капітального будівництва Кропивницької міської ради затверджене рішенням Кропивницької міської ради від 04.02.2022 № 1096 (зі змінами)
Управління не має власного веб-сайту. Управління має відповідний розділ на сайті Кропивницької міської ради де публікується вся необхідна інформація. З обґрунтуванням даного предмету закупівлі Ви можете ознайомитись за наступним посиланням http://kr-rada.gov.ua/site/uploads/files/Vyconavchi%20organy/Upravlinnya-kap-bud/obgrunt_UA-2022-06-14-006326-a.pdf
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-19 15:56:21
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі будівельно-монтажних робіт за проєктом «Капітальний ремонт приміщень КНП «Центральна міська лікарня» міської ради міста Кропивницького», вул. Салганні піски, 14» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-06-14-006326-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні документів, а саме, проектно-кошторисної документації, яка згідно із ваших пояснень від 18.12.2022, наданих через електронну систему закупівель, була підставою для розрахунку очікуваної вартості предмету закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-21 10:11:41
відповідь
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі розраховувався відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва проєктно-кошторисної документації, розробленої за вимогами ДСТУ, ДБН та затвердженої відповідно до вимог Постанови КМУ від 11 травня 2011 року № 560 (зі змінами).
Зазначена проєктно-кошторисна документація отримала позитивний експертний звіт від 29 квітня 2022 року за № 29/1752/Е-04/22.
Для перевірки обґрунтованості очікуваної вартості предмета закупівлі надаємо Вам скан-копію зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва та скан-копію експертного звіту.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 грудня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 липня 2022 12:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "Кабекслайн" |
119 995 465,00
UAH з ПДВ
|
119 995 465,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "РБК ІНТЕРРЕСУРСИ" |
120 500 500,00
UAH з ПДВ
|
120 500 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Кабекслайн" #38095345 |
Переможець |
119 995 465,00
UAH з ПДВ
|
07 липня 2022 17:10
|
Укладений договір
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Будівельно-монтажних робіт за проєктом "Капітальний ремонт приміщень КНП "Центральна міська лікарня" міської ради міста Кропивницького", вул. Салганні піски, 14" | 1 | роботи |
119 995 465,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 04-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/04-22 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до реквізитів генпідрядника |
Номер договору про закупівлю: | 04-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3/04-22 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжено строк дії договору та строк виконання робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 04-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7/04-22 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжено строк виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 04-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13/04-22 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору та строку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 04-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15/04-22 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Будівельно-монтажних робіт за проєктом "Капітальний ремонт приміщень КНП "Центральна міська лікарня" міської ради міста Кропивницького", вул. Салганні піски, 14" | 1 | роботи |
119 995 465,00
UAH з ПДВ
|