Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015:31440000-2 - Акумуляторні батареї. Акумулятор VEGA Premium 50-1 (L+) (480А)
Очікувана вартість
1 600,00 UAH
UA-2022-06-14-004486-a 0c7d30109f344db48895f0a8d5c41964
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хижук Ліна

+380679862961 vukg@nov-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 червня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НОВОВОЛИНСКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03339331
Місцезнаходження: 45400, Україна , Волинська обл., місто Нововолинськ, вулиця Лісна 8
Контактна особа: Хижук Ліна
+380679862961
vukg@nov-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31440000-2: Акумуляторні батареї


Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Інформація про технічні та якісні характеристики: Якість товару повинна відповідати, згідно вимог чинного законодавства, які застосовуються до товарів такого виду
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Акумулятор VEGA Premium 50-1 (L+) (480А)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45400, Україна, Волинська область, місто Нововолинськ, вулиця Лісна 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 31440000-2 — Акумуляторні батареї

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки по Договору проводяться шляхом післяплати в розмірі 100% від суми вказаної у видаткових накладних, сплачується Покупцем протягом 10 (десяти) робочих днів після поставки та передачі Товару та на підставі підписаних сторонами накладних. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

14 червня 2022 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Гуменюк Віталій Юрійович
#2985504397
Переможець 1 600,00
UAH з ПДВ
14 червня 2022 14:40

Документи

14 червня 2022 14:40
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 червня 2022 14:42