Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Організація обслуговування та забезпечення заходів і офіційних прийомів за участю Президента України продуктами харчування
Очікувана вартість
1 576 900,00 UAH
UA-2022-06-13-003455-a 6cdf9f9016c14d439d126d0823fde91b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ державних закупівель

380442557731
380442556451
vdz@dus.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне управління справами
Код ЄДРПОУ: 00037256
Місцезнаходження: 01220, Україна , Київська обл., Київ, вул. Банкова 11
Контактна особа: Відділ державних закупівель
380442557731,380442556451
vdz@dus.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Особливістю проведення організації обслуговування та забезпечення заходів і офіційних прийомів за участю Президента України продуктами харчування є необхідність дотримання виконавцем зазначених послуг вимог Положення про Державний Протокол та Церемоніал України від 22 серпня 2002 року № 746, а також обов’язкових до виконання вимог зі здійснення державної охорони щодо органів державної влади України, забезпечення безпеки посадових осіб, які охороняються державою, і реалізації заходів санітарно-епідеміологічного характеру, які б унеможливлювали заподіяння шкоди життю та здоров’ю людей, які беруть участь у таких заходах та офіційних прийомах.
На об’єктах виконавця, якому надається право на організацію обслуговування та забезпечення продуктами харчування офіційних і представницьких заходів, має проводитися постійний санітарно-епідеміологічний нагляд за якістю та безпекою харчових продуктів і продовольчої сировини, яка використовується для цього, технологічним процесом на всіх стадіях виробництва, постійно здійснюватися відбір проб харчових продуктів і сировини для проведення лабораторних досліджень. Доступ сторонніх осіб до таких об’єктів повинен бути обмежений.
У штатному розписі виконавця повинні бути працівники відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід з надання необхідних послуг, допуски Управління державної охорони України до роботи на об’єктах, щодо яких здійснюється державна охорона.
Виконавець послуг повинен мати досвід виконання аналогічних договорів з обслуговування вищих посадових осіб держави, загальнодержавних і міжнародних заходів з великою кількістю учасників та враховувати загальноприйняті міжнародні норми, правила і традиції, а також національні традиції України при наданні послуг з обслуговування глав і членів делегацій іноземних держав.
Зазначеним вимогам повною мірою відповідає Державне підприємство Державного управління справами по обслуговуванню офіційних заходів “Гарант-сервіс” (далі – ДП “Гарант-сервіс”), яке перебуває в управлінні Державного управління справами і спеціально утворене для забезпечення організації харчування і торговельного обслуговування працівників Офісу Президента України, Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України, Державного управління справами, Ради національної безпеки і оборони України та інших державних органів, а також органів, апаратів, утворених для здійснення їх повноважень, організації обслуговування офіційних і представницьких заходів.
Підприємство має багаторічний досвід роботи у сфері забезпечення офіційних і представницьких заходів, дотримується усіх вимог щодо гарантованої реалізації державної політики у галузі забезпечення санітарно-епідемічного благополуччя осіб, щодо яких здійснюється державна охорона. Виробничі та складські приміщення даного підприємства територіально розташовані на режимній території, що забезпечує відповідний контроль за діяльністю підприємства з боку Управління державної охорони України, унеможливлює доступ сторонніх осіб та дає можливість забезпечувати термінове надання окремих послуг при проведенні заходів у приміщеннях Офісу Президента України.
ДП “Гарант-сервіс” забезпечує виконання загальноприйнятих міжнародних протокольних норм і правил щодо єдиного порядку проведення офіційних заходів і прийомів, укомплектоване висококваліфікованими фахівцями, які володіють навичками обслуговування різних видів заходів і прийомів залежно від приводу їх влаштування, характеру, часу і місця проведення, використовують при наданні послуг функціональні меню, що враховують смаки та уподобання учасників, їхні культурні й релігійні традиції, дієтологічні обмеження, та мають відповідні допуски до роботи на об’єктах, де встановлюється та підтримується відповідний режим.
Підприємство входить до переліку об’єктів Державного управління справами, за якими Центр превентивної медицини Державного управління справами здійснює постійний санітарно-епідемічний нагляд, що забезпечує контроль небезпечних чинників на всіх стадіях виробництва харчових продуктів, регулярно проводить гігієнічну підготовку персоналу зі складанням залікових іспитів за встановленою програмою, контролює дотримання строків проходження обов’язкових медичних оглядів і обстежень у відомчому закладі охорони здоров’я, що забезпечує можливість терміново та високому рівні та за дотримання санітарно-епідеміологічних та протиепідемічних вимог організувати надання послуг з обслуговування офіційних прийомів за участю вищих посадових осіб держави.
Наявність вищезазначених обставин підтверджується листами Управління державної охорони України від 10.06.2022 № 1/3/1-212 та Центру превентивної медицини Державного управління справами від 31.05.2022 № 06/04-02/134.
Ураховуючи викладене, та у зв’язку з тим, що зазначені послуги можуть бути надані тільки певним виконавцем, і відповідно до абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме: відсутність конкуренції з технічних причин, необхідно провести закупівлю послуг з організації обслуговування та забезпечення заходів і офіційних прийомів за участю Президента України продуктами харчування за переговорною процедурою у ДП “Гарант-сервіс”.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 червня 2022 14:19
Оскарження наміру укласти договір: 24 червня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Організація обслуговування та забезпечення заходів і офіційних прийомів за участю Президента України продуктами харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01220, Україна, м. Київ, вул. Банкова 11 (за місцем проведення заходів)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється протягом 20 (двадцяти) днів з дня підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих Послуг на підставі рахунка, меню або видаткових накладних, при наявності фінансування. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

13 червня 2022 13:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 червня 2022 13:33
ПРОТОКОЛ рішення УО (Гарант-сервіс), 13.06.2022.pdf
13 червня 2022 13:33
Лист ЦПМ, 31.05.2022.pdf
13 червня 2022 13:33
Лист УДО, 10.06.2022.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство Державного управління справами по обслуговуванню офіційних заходів «Гарант-сервіс»
#19122935
Переможець 1 576 900,00
UAH з ПДВ
13 червня 2022 14:19

Документи

13 червня 2022 14:19
Електронний підпис
13 червня 2022 14:18
Лист ЦПМ, 31.05.2022.pdf
13 червня 2022 14:18
Лист УДО, 10.06.2022.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 червня 2022 14:19

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне підприємство Державного управління справами по обслуговуванню офіційних заходів «Гарант-сервіс»
#19122935
1 576 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 червня 2022 14:19
Електронний підпис
13 червня 2022 14:18
Лист ЦПМ, 31.05.2022.pdf
13 червня 2022 14:18
Лист УДО, 10.06.2022.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 вересня 2022 13:11
Додаткова угода № 2 (Гарант-сервіс), 14.09.2022.pdf укладений
16 вересня 2022 13:06
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2022 11:52
Додаткова угода № 1 (Гарант-сервіс), 13.09.2022.pdf зміни до договору
16 вересня 2022 11:51
Електронний підпис укладений
24 червня 2022 10:07
Договір (Гарант-сервіс), 24.06.2022.pdf укладений
24 червня 2022 10:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.1 Договору від 24.06.2022 р. № 13 викласти в такій редакції: «3.1. Ціна цього Договору відповідно до Протоколу погодження договірної ціни, що додається, становить 1 576 900,00 гривень (один мільйон п’ятсот сімдесят шість тисяч дев’ятсот гривень 00 копійок), у тому числі податок на додану вартість (20%) - гривень, з них: - послуги з організації обслуговування та забезпечення заходів і офіційних прийомів за участю Президента України 1 510 124,57 гривень; - послуги із буфетного обслуговування представницьких заходів продуктами харчування 66 775,43 гривень.». 2. Інші умови Договору від 24.06.2022 р. № 13 залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 червня 2022 — 14 вересня 2022
Сума оплати за договором: 1 576 900,00
UAH (в тому числі ПДВ 262 816,67 UAH)
Причини розірвання договору: 1. Сторони дійшли згоди 14 вересня 2022 року розірвати Договір від 24.06.2022 р. № 13 у зв’язку з повним виконанням Сторонами зобов’язань по ньому. 2. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами. 3. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору від 24.06.2022 р. № 13.