Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015:03410000-7 - Деревина. Дошка обрізна 40 мм
Очікувана вартість
17 000,00 UAH
UA-2022-06-13-001331-a a42f2da11037464abcc99e34f2796134
Закупівля без використання електронної системи    Українська Визвольна Війна    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Хижук Ліна

+380679862961 vukg@nov-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 червня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НОВОВОЛИНСКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03339331
Місцезнаходження: 45400, Україна , Волинська обл., місто Нововолинськ, вулиця Лісна 8
Контактна особа: Хижук Ліна
+380679862961
vukg@nov-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Інформація про технічні та якісні характеристики: Якість товару повинна відповідати, згідно вимог чинного законодавства, які застосовуються до товарів такого виду. Закупівля погоджена відповідно до постанови КМУ від 28.02.2022р. №169 "Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану" (зі змінами)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 м.куб
Дошка обрізна 40 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45400, Україна, Волинська область, місто Нововолинськ, вулиця Лісна 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2022
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки по Договору проводяться шляхом післяплати в розмірі 100% від суми вказаної у видаткових накладних, сплачується Покупцем протягом 7 (семи) робочих днів після поставки та передачі Товару та на підставі підписаних сторонами накладних та за наявності коштів на відповідному бюджетному рахунку. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Підприємець Сачук Галина Степанівна
#2433516067
Переможець 17 000,00
UAH
13 червня 2022 10:41

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 червня 2022 10:22
Договір 187 від 10.06.2022р. укладений
14 червня 2022 10:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 червня 2022 — 23 серпня 2022
Сума оплати за договором: 17 000,00
UAH