Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зі встановлення, налаштування та тестування встановленої програми «Система фіксації адміністративних правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху в автоматичному режимі» за кодом CPV за ЄЗС ДК 021:2015:72260000-5 «Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням»
Очікувана вартість
1 960 620,00 UAH
UA-2022-06-10-005762-a f6abdd4656a34a00bf870a93c699948b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Анатолійович Семенчук

+380443631613 cbrz_7@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 24521399
Місцезнаходження: 03151, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Молодогвардійська, 28
Контактна особа: Олександр Анатолійович Семенчук
+380443631613
cbrz_7@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Згідно частини першої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків, зокрема, за відсутністю конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником (абзац третій частини другої статті 40 в редакції Закону № 1530-ІХ від 03.06.2021).
У зв’язку з введенням в Україні воєнного стану та з метою забезпечення надійного функціонування інформаційних ресурсів Міністерства внутрішніх справ України було переміщено два модульних центри обробки даних інформаційно-комунікаційної системи «Система фіксації адміністративних правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху в автоматичному режимі» та обладнання, придбаного для створення центральної ланки цифрової платформи «Безпечна країна», у раніше визначені запасні райони.
У зв’язку із зазначеним виникла необхідність проведення повного циклу пусконалагоджувальних робіт для відновлення працездатності інформаційно-комунікаційної системи «Система фіксації адміністративних правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху в автоматичному режимі» в новому мережевому та реконфігурованому інфраструктурному середовищі функціонуванні.
За висновком проведеного комплексного експертного дослідження інженерно-технічного (комп’ютерної техніки та програмних продуктів, телекомунікаційних систем (обладнання) та засобів) та у сфері інтелектуальної власності, Науково-дослідним центром судової експертизи з питань інтелектуальної власності Міністерства юстиції України (висновок експертів від 02.6.2022 № 48/22), інсталяція. Пусконалагоджувальні роботи та налаштування прикладного і системного ПЗ та середовища функціонування СФАП, оновлення і зміни в програмному забезпеченні, діагностика, обслуговування та заміна елементів програми апаратної частини СФАП можуть бути виконані лише кваліфікованими фахівцями розробника, що виконували доопрацювання і безпосередньо розробили програмне забезпечення. ТОВ «ОЛЛІ ТРАНС» має виключні майнові права на програмне забезпечення, яке функціонує у складі СФАП. У разі зміни постачальника послуг на встановлення, налаштування та тестування встановленої комп’ютерної програми «Система фіксації адміністративних правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху в автоматичному режимі», а саме: проведення повного циклу пусконалагоджувальних робіт для відновлення її працездатності в новому мережевому та реконфігурованому інфраструктурному середовищі функціонування, і проведення інсталяції, налаштування прикладного та системного ПЗ і середовища СФАП, оновлення і зміни в програмному забезпеченні, діагностика і тестування, - є імовірність виникнення таких негативних наслідків, як несумісності програмного забезпечення зі встановленим на обладнанні програмним забезпеченням, яке було введено в експлуатацію та функціонувало як високонавантажена система обробки даних, виникнення проблем технічного характеру, пошкодження та втрати бази даних, оскільки налаштування програмного забезпечення, внесення змін в нього може бути виконано лише розробниками чи уповноваженими на це кваліфікованими фахівцями, що знають побудову, принципову та функціональну організацію створеної системи. Також, налаштування підсистем, модулів і механізмів інформаційної взаємодії як внутрішніх так і з зовнішніми ІТС при розгортанні з врахуванням специфічних складних вимог, в тому числі з врахуванням вимог побудови КСЗІ, потребує високий рівень обізнаності фахівців у зазначеному програмному забезпеченні, комплексного і фахового підходу до опрацювання для збереження сталого функціонування всіх функціоналів, що може надати лише автор. Все це може призвести до виникнення проблем технічного характеру з уніфікації, стандартизації та забезпечення сумісності з наявним програмним забезпеченням, технологіями, роботами і послугами.
Враховуючи, що ТОВ «ОЛЛІ ТРАНС» є розробником комп’ютерної програми «Система фіксації адміністративних правопорушень с сфері безпеки дорожнього руху в автоматичному режимі», що забезпечує збір і накопичення даних, обробку даних та автоматизацію організаційних і процесуальних заходів під час здійснення аналізу подій, що мають ознаки адміністративних правопорушень, завдяки якої впроваджені сучасні інформаційно-комунікаційні технології у сферу забезпечення безпеки дорожнього руху і має виключні права на створення додаткових функціоналів, модулів і підсистем до неї, що підтверджується відповідними свідоцтвами, має наявний діючий кваліфікований штат працівників для забезпечення якості відповідних послуг, має устаткування і матеріально-технічну базу, досвід надання в попередніх роках аналогічних послуг.
Підстава для проведення переговорів – абзац 4 пункту 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 червня 2022 15:40
Оскарження наміру укласти договір: 24 червня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги зі встановлення, налаштування та тестування встановленої програми «Система фіксації адміністративних правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху в автоматичному режимі» за кодом CPV за ЄЗС ДК 021:2015:72260000-5 «Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

10 червня 2022 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2022 16:14
Вих від 10.06.2022 № 25ДУЦІТ-290.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЛІ ТРАНС"
#36049543
Переможець 1 960 620,00
UAH з ПДВ
13 червня 2022 15:40

Документи

13 червня 2022 15:40
Електронний підпис
13 червня 2022 15:39
Витяг 09.06.2022.pdf
13 червня 2022 15:39
Витяг з реєстру.jpg
13 червня 2022 15:39
Витяг.jpg
13 червня 2022 15:39
Витяг.pdf
13 червня 2022 15:38
вих. №176 1 від 09.06.2022.pdf
13 червня 2022 15:38
вих. №176 2 від 09.06.2022.pdf
13 червня 2022 15:38
вих. №176 від 09.06.2022.pdf
13 червня 2022 15:38
Довідка.jpg
13 червня 2022 15:38
Калькуляція.jpg
13 червня 2022 15:38
Наказ 3 к від 10.10.2008.jpg
13 червня 2022 15:38
НАКАЗ №64 к .pdf
13 червня 2022 15:38
Протокол№23.pdf
13 червня 2022 15:38
Свідоцтво 84137.jpg
13 червня 2022 15:38
Свідоцтво 99967.jpg
13 червня 2022 15:38
Сідоцтво 38592.jpg
13 червня 2022 15:38
Цінова пропозиція 1.jpg
13 червня 2022 15:38
Цінова пропозиція.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 червня 2022 15:40

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЛІ ТРАНС"
#36049543
1 960 620,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 червня 2022 15:40
Електронний підпис
13 червня 2022 15:39
Витяг 09.06.2022.pdf
13 червня 2022 15:39
Витяг з реєстру.jpg
13 червня 2022 15:39
Витяг.jpg
13 червня 2022 15:39
Витяг.pdf
13 червня 2022 15:38
вих. №176 1 від 09.06.2022.pdf
13 червня 2022 15:38
вих. №176 2 від 09.06.2022.pdf
13 червня 2022 15:38
вих. №176 від 09.06.2022.pdf
13 червня 2022 15:38
Довідка.jpg
13 червня 2022 15:38
Калькуляція.jpg
13 червня 2022 15:38
Наказ 3 к від 10.10.2008.jpg
13 червня 2022 15:38
НАКАЗ №64 к .pdf
13 червня 2022 15:38
Протокол№23.pdf
13 червня 2022 15:38
Свідоцтво 84137.jpg
13 червня 2022 15:38
Свідоцтво 99967.jpg
13 червня 2022 15:38
Сідоцтво 38592.jpg
13 червня 2022 15:38
Цінова пропозиція 1.jpg
13 червня 2022 15:38
Цінова пропозиція.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 липня 2022 17:25
Звіт Оллі Транс.pdf укладений
14 липня 2022 17:24
Електронний підпис укладений
24 червня 2022 17:21
договір Оллі Транс №55 2022 від 24.06.2022.pdf укладений
24 червня 2022 17:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 червня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 960 620,00
UAH (в тому числі ПДВ 326 770,00 UAH)