Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 19355964 |
Вебсайт: | http://npp.zp.ua |
Місцезнаходження: | 71504, Україна , Запорізька обл., Енергодар, вул. Промислова, 133 |
Контактна особа: |
Маслов Роман Сергійович 0613957392 OOTK39946@MGW.NPP.ZP.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 червня 2022 13:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 червня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 червня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 червня 2022 08:00 |
Початок аукціону: | 29 червня 2022 15:42 |
Очікувана вартість: | 4 301 064,58 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,60% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | оплата виконаних робіт Замовником проводиться на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт (ф. КБ-3), оформленої у встановленому порядку, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника, протягом 60 календарних днів з дати підписання довідки Замовником. | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 червня 2022 13:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 червня 2022 13:30 |
Додаток №2 Форма цінової пропозиції .docx | |
10 червня 2022 13:30 |
Додаток №5 Перелік формальних помилок (опис та приклади).docx | |
10 червня 2022 13:30 |
Додаток №1 Технічна специфікація до предмета закупівлі.pdf | |
10 червня 2022 13:30 |
Тендерна документація.docx | |
10 червня 2022 13:30 |
Додаток №4 Форма довідки про відсутність підстав, визначених у пунктах 5,6,12,13.docx | |
10 червня 2022 13:30 |
Додаток №6 Форма довідки про відсутність підстав, визначених у пунктах 5,6,12,13.docx | |
10 червня 2022 13:30 |
Додаток №3 Проект договору.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-23-000021 ● fdfb433534bb43f2a40e73bf7844a8c1
- Статус: завершено ● Дата: 11 січня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 листопада 2023 12:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.11.2023 № 336
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2022-06-10-003820-a 10.06.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-29 09:36:05
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Технічне переоснащення. ВП ЗАЕС, м. Енергодар, Промислова, 133. Загальностанційні об'єкти. Заміна кабельних трас гідротехнічних споруд (бризкальних басейнів). Будівельно-монтажні роботи.» (Код ДК021-2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-06-10-003820-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення (витрат), очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Інформацію та документи щодо виконання робіт в строки, зазначені в пункті 3.1 договору № 0507/2022 від 05.07.2022.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-04 10:23:26
Пояснення ВП ЗАЕС на запит ДАСУ від 29.11.2023 (процедура закупівлі UA-2022-06-10-003820-a)
Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 23.11.2023 № 336 «Про початок моніторингу процедур закупівель» розпочато моніторинг закупівлі ВП ЗАЕС ДП «НАЕК «Енергоатом». У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Технічне переоснащення. ВП ЗАЕС, м. Енергодар, Промислова, 133. Загальностанційні об'єкти. Заміна кабельних трас гідротехнічних споруд (бризкальних басейнів). Будівельно-монтажні роботи.» (Код ДК021-2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-06-10-003820-a) через електронну систему закупівель 29.11.2023 надійшов запит про надання пояснень (далі – Запит), а саме: 1.Інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2.Посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення (витрат), очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Інформацію та документи щодо виконання робіт в строки, зазначені в пункті 3.1 договору № 0507/2022 від 05.07.2022.
Відповідно до пункту 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо наступні пояснення (інформацію та документи) стосовно питань у Запиті:
1. Обґрунтування розміру витрат здійснено на підставі проектно-кошторисної документації № 4040-320/20-277-ЕП зм.7 «Технічне переоснащення. Запорізька АЕС, м.Енергодар, вул. Промислова, 133. Заміна кабельних трас гідротехнічних споруд (бризкальних басейнів)», розробленої у встановленому законодавством порядку.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначені у технічній специфікації до предмета закупівлі та встановлені відповідно до вимог і положень нормативних і виробничих документів ВП ЗАЕС та ДП «НАЕК «Енергоатом» згідно з чинними нормами, стандартами і правилами з ядерної та радіаційної безпеки, а саме: ЗППМ, п.071164; технічне рішення 00.ЭЦ.00.ТР.11486 від 21.10.2015 «О монтаже кабельной трассы на территории гидротехнических сооружений (ГТС)»; НАПБ Б.01.014-2007 п.7.2.4 «Правила пожежної безпеки при експлуатації атомних станцій», СНиП 3.05.06-85«Электротехнические устройства»; СНиП 3.05.07-85 «Системи автоматизації»; ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва»; ДБН В.2.5-56:2014 «Державні будівельні норми України. Системи протипожежного захисту»; НАПБ Б.01.012-2019 «Правила з вогнезахисту»; НП 306.2.141-2008 «Загальні положення безпеки атомних станцій»; ДБН А 3.2-2-2009 «Охорона праці і промислова безпека в будівництві».
Розрахунок очікуваної вартості закупівлі було здійснено згідно з вимогами Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. Визначення ОВЗ робіт з будівництва (нове будівництво, капітальний ремонт, реконструкція), у тому числі під час виконання яких передбачається включення до цих робіт товарів підрядника, здійснювалося з урахуванням Настанови з визначення вартості будівництва, введеної в дію Наказом від 01.11.2021 № 281 Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі – Настанова). Розрахунок очікуваної вартості закупівлі виконаний, зокрема, із застосуванням проведеного Замовником аналізу вартості ТМЦ, включених в розрахунок очікуваної вартості закупівлі відповідно до проектно-кошторисної документації, який виконано згідно з абз. 2 п.4.9 Настанови. Результати проведеного аналізу ТМЦ були викладені у відповідній інформаційній довідці про визначення очікуваної вартості закупівлі, яка, згідно з вимогами внутрішніх ОРД ДП «НАЕК «Енергоатом» та ВП ЗАЕС, в якості додатку до розрахунку очікуваної вартості закупівлі була оформлена та надана у відповідні підрозділи Замовника.
Повідомляємо, що у зв’язку з тимчасовою окупацією території промислового майданчика ВП ЗАЕС та Енергодарської міської територіальної громади, у відповідності до положень Наказу «Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією» Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 № 309 (далі – Наказ № 309), всі документи, що стосуються переддоговірної діяльності, а саме, розрахунок очікуваної вартості закупівлі, у т.ч. інформаційна довідка про визначення очікуваної вартості закупівлі, що містить вартість ТМЦ, що входять до складу закупівлі робіт, проектно-кошторисної документації наразі залишились на окупованій території в приміщеннях підрозділів ВП ЗАЕС в м. Енергодар.
2. Посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості: https://www.energoatom.com.ua/e-procurement-years2022zaes.html.
3. Щодо інформації та документів стосовно виконання робіт, надаємо копії наступних документів: акт виконаних робіт за формою КБ-2в – 1 екз. на 13 арк.; довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3 – 1 екз. на 1 арк.; технічні акти – 4 екз. на 4 арк.
Додатки:
1. Акт виконаних робіт за формою КБ-2в – 1 екз. на 13 арк.; 2. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3 – 1 екз. на 1 арк.; 3. Технічні акти – 4 екз. на арк.
Уповноважена особа Сергій САПОЖНІКОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-05 10:40:45
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Технічне переоснащення. ВП ЗАЕС, м. Енергодар, Промислова, 133. Загальностанційні об'єкти. Заміна кабельних трас гідротехнічних споруд (бризкальних басейнів). Будівельно-монтажні роботи.» (Код ДК021-2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-06-10-003820-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи, що підтверджують здійснення розрахунків за договором № 0507/2022 від 05.07.2022.
2. Відповідно Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого наказом Міністерства з питань тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 № 309, територію Енергодарської міської територіальної громади з 04.03.2022 віднесено до переліку територій, які тимчасово окуповані російською федерацією. Зважаючи на зазначене, яким чином проведені роботи «Технічне переоснащення. ВП ЗАЕС, м. Енергодар, Промислова, 133. Загальностанційні об'єкти. Заміна кабельних трас гідротехнічних споруд (бризкальних басейнів)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-08 15:16:07
Пояснення ВП ЗАЕС на запит ДАСУ від 05.12.2023 (процедура закупівлі UA-2022-06-10-003820-a)
Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 23.11.2023 № 336 «Про початок моніторингу процедур закупівель» розпочато моніторинг закупівлі ВП ЗАЕС ДП «НАЕК «Енергоатом». У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Технічне переоснащення. ВП ЗАЕС, м. Енергодар, Промислова, 133. Загальностанційні об'єкти. Заміна кабельних трас гідротехнічних споруд (бризкальних басейнів). Будівельно-монтажні роботи.» (Код ДК021-2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-06-10-003820-a) через електронну систему закупівель 05.12.2023 надійшов запит про надання пояснень (далі – Запит) з наступних питань: 1. Надати інформацію та відповідні документи, що підтверджують здійснення розрахунків за договором № 0507/2022 від 05.07.2022. 2. Відповідно Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого наказом Міністерства з питань тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 № 309, територію Енергодарської міської територіальної громади з 04.03.2022 віднесено до переліку територій, які тимчасово окуповані російською федерацією. Зважаючи на зазначене, яким чином проведені роботи «Технічне переоснащення. ВП ЗАЕС, м. Енергодар, Промислова, 133. Загальностанційні об'єкти. Заміна кабельних трас гідротехнічних споруд (бризкальних басейнів)?
Відповідно до пункту 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо наступні пояснення (інформацію та документи) стосовно питань у Запиті: 1. Повідомляю, що за договором від 05.07.2022 №0507/2022 розрахунки не здійснювалися. 2. Відповідно до умов укладеного договору від 05.07.2022 №0507/2022 (далі - Договір) Підрядником («СПАС «Атомтехінтерсервіс») до фактичного початку виконання робіт було розроблено та узгоджено з Замовником проект виробництва робіт на виконання БМР, програму забезпечення якості виконання БМР, а також «Спільні заходи з охорони праці та пожежної безпеки». Підрядником до виконання робіт було залучено Субпідрядника «ПрАТ «Електропівденмонтаж-10», Виконавець робіт (договір субпідряду №02/07/2022 від 15 липня 2022), яким були надані усі необхідні документи згідно п. 3.4 Договору та було здійснено поставку необхідних матеріалів. На період виконання робіт Виконавець робіт в м. Енергодар мав достатньо кваліфікованого персоналу та розвинену матеріально-технічну базу для виконання робіт згідно умов Договору. В рамках допуску підрядника до виконання робіт на ВП ЗАЕС були виконані організаційно-технічні заходи, а саме було: підготовлено вказівку про допуск персоналу підрядника до виконання робіт; призначено особу, відповідальну за безпечне виконання робіт; оформлені наряд-допуски на виконання робіт; оформлені вогневі та інші необхідні дозволи; персоналу підрядника проведені інструктажі, які необхідні для допуску до роботи; виконано вхідний контроль матеріалів, які було поставлено; протягом виконання БМР здійснювався постійний технічний контроль за якістю та обсягом виконання робіт у відповідності до проектної документації. Роботи було виконано в повному обсязі, якісно, без зауважень у відповідності до умов Договору та проектної документації, у встановлені Договором строки. За результатами виконаних робіт було оформлено технічні акти на підставі яких, в свою чергу, було оформлено акти за формою КБ-2в.
Звертаю увагу, що ВП ЗАЕС продовжувало виробництво та відпуск електричної енергії в Об’єднану енергетичну систему України включно до вересня 2022 року, тож виконання робіт за Договором було необхідною умовою забезпечення виробничих потреб, пов’язаних із супроводженням належної експлуатації АЕС та підтриманням безпечного рівня ядерної та радіаційної безпеки. Уповноважена особа Сергій САПОЖНІКОВ
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 грудня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 червня 2022 16:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ «СОЮЗ ПІДРЯДНИКІВ АТОМНИХ СТАНЦІЙ «АТОМТЕХІНТЕРСЕРВІС» |
4 249 409,09
UAH
|
4 249 409,09
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
КВП МУ-13 "ЕПЗМ" |
4 291 282,65
UAH
|
4 291 282,65
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «СОЮЗ ПІДРЯДНИКІВ АТОМНИХ СТАНЦІЙ «АТОМТЕХІНТЕРСЕРВІС» #43797294 |
Переможець |
4 249 409,09
UAH
|
04 липня 2022 13:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 січня 2023 15:16
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
24 січня 2023 15:16
|
Електронний підпис | укладений |
20 липня 2022 10:15
|
Договір.pdf | укладений |
20 липня 2022 08:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5, та п.6 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" №922-VIII |
Номер договору про закупівлю: | 0507/2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |