Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Створення у цифровій формі топографічної основи масштабу 1:2 000 с. Гавиноси (із застосуванням геоінформаційних технологій). Розроблення документацій із землеустрою щодо встановлення (зміни) меж населених пунктів Окнянської селищної ради. Розроблення нормативної грошової оцінки земель населених пунктів Окнянської селищної ради із застосуванням геоінформаційних систем
Очікувана вартість
1 300 000,00 UAH
UA-2022-06-10-001282-a ● 2d3dddba75974e63b7a01d2ad98cd6ef
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Окнянська селищна рада Подільського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 04379924 |
Місцезнаходження: | 67900, Україна , Одеська обл., смт Окни, вул. Комарова, 2 |
Контактна особа: |
Залевська Валентина Олександрівна +380486121043 selychna5@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 червня 2022 10:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 липня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 липня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 липня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 13 липня 2022 13:03 |
Очікувана вартість: | 1 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції, що складає: 30 000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 30000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71350000-6: Науково-технічні послуги в галузі інженерії
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Створення у цифровій формі топографічної основи масштабу 1:2 000 с. Гавиноси (із застосуванням геоінформаційних технологій). Розроблення документацій із землеустрою щодо встановлення (зміни) меж населених пунктів Окнянської селищної ради. Розроблення нормативної грошової оцінки земель населених пунктів Окнянської селищної ради із застосуванням геоінформаційних систем
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67900, Україна, Одеська область, смт.Окни, вул.Комарова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 липня 2022 08:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 липня 2022 08:44 |
перелік_змін_3.docx | |
05 липня 2022 08:44 |
Тендерна_документація_нова_редакція (3).docx | |
28 червня 2022 09:11 |
перелік змін_2.docx | |
28 червня 2022 09:11 |
Тендерна_документація_нова_редакція_2.docx | |
21 червня 2022 11:27 |
перелік змін.docx | |
21 червня 2022 11:27 |
Тендерна_документація_нова_редакція.docx | |
10 червня 2022 10:25 |
Тендерна_документація.pdf |
05 липня 2022 08:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
05 липня 2022 08:44 |
перелік_змін_3.docx
|
|||||||||
05 липня 2022 08:44 |
Тендерна_документація_нова_редакція (3).docx
|
|||||||||
28 червня 2022 09:11 |
перелік змін_2.docx
|
|||||||||
28 червня 2022 09:11 |
Тендерна_документація_нова_редакція_2.docx
|
|||||||||
21 червня 2022 11:27 |
перелік змін.docx
|
|||||||||
21 червня 2022 11:27 |
Тендерна_документація_нова_редакція.docx
|
|||||||||
10 червня 2022 10:25 |
Тендерна_документація.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 14 червня 2022 12:43
Дата відповіді: 16 червня 2022 10:40
Шановний Замовник, пунктом 3.2 Додатку до ТД, передбачено в якості підтвердження Учасником наявності досвіду розроблення нормативної грошової оцінки земель населеного пункту, надання двох аналогічних договорів. Чи може Учасник, на підтвердження такого досвіду, надати аналогічні договори Субпідрядника, який буде задіяний Учасником на виконання таких робіт, а саме: розроблення нормативної грошової оцінки земель населеного пункту?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Відповідно до абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» - «якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців».
Так, чинним законодавством України в сфері публічних закупівель не перебачено можливості залучення субпідрядника (-ів) (співвиконавців) для підтвердження такого кваліфікаційного критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Водночас, учасники мають право залучити субпідрядників (співвиконавців) для підтвердження таких кваліфікаційних критеріїв, як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Аналогічні договори мають бути надані виключно учасником процедури закупівлі.
Відповідно до абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» - «якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців».
Так, чинним законодавством України в сфері публічних закупівель не перебачено можливості залучення субпідрядника (-ів) (співвиконавців) для підтвердження такого кваліфікаційного критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Водночас, учасники мають право залучити субпідрядників (співвиконавців) для підтвердження таких кваліфікаційних критеріїв, як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Аналогічні договори мають бути надані виключно учасником процедури закупівлі.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 14 червня 2022 13:35
Дата відповіді: 16 червня 2022 10:44
Просимо надати роз'яснення, чи може Учасник закупівлі для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям таким як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців?
Відповідь: Шановний учаснику!
Відповідно до Додатку №2 до Тендерної документації «У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг, для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 Закону, учасник надає інформацію підтвердження відповідності вимогам статті 17 Закону стосовно кожного суб’єкта господарювання якого планує залучити як субпідрядника/співвиконавця».
Відповідно до абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» - «якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців».
Так, чинним законодавством України в сфері публічних закупівель не перебачено можливості залучення субпідрядника (-ів) (співвиконавців) для підтвердження такого кваліфікаційного критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Водночас, учасники мають право залучити субпідрядників (співвиконавців) для підтвердження таких кваліфікаційних критеріїв, як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Аналогічні договори мають бути надані виключно учасником процедури закупівлі.
Відповідно до Додатку №2 до Тендерної документації «У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг, для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 Закону, учасник надає інформацію підтвердження відповідності вимогам статті 17 Закону стосовно кожного суб’єкта господарювання якого планує залучити як субпідрядника/співвиконавця».
Відповідно до абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» - «якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців».
Так, чинним законодавством України в сфері публічних закупівель не перебачено можливості залучення субпідрядника (-ів) (співвиконавців) для підтвердження такого кваліфікаційного критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Водночас, учасники мають право залучити субпідрядників (співвиконавців) для підтвердження таких кваліфікаційних критеріїв, як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Аналогічні договори мають бути надані виключно учасником процедури закупівлі.
Технічне завдання
Дата подання: 15 червня 2022 10:57
Дата відповіді: 16 червня 2022 10:45
Шановний Замовник, в Технічному завданні після сторінки 32 "Схема меж надання послуг", сторінка 33 не відповідає змісту попередньої сторінки. Будь ласка, визначить її місце розташування в Технічному завданні.
Відповідь: Шановний учаснику!
Дякуємо за зауваження, до Тендерної документації будуть внесені відповідні зміни!
Дякуємо за зауваження, до Тендерної документації будуть внесені відповідні зміни!
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-06-10-001282-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "СВІТЯЗЬ"-"ДЕПАРТАМЕНТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ, КАДАСТРУ ТА ГЕОІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ" , Код ЄДРПОУ:31041513
Дата подання: 16 червня 2022 12:12
Кваліфікаційний критерій щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів
Шановний Замовник, перелік видів робіт, передбачених Тендерною документацією, є різногалузевим. Як правило, окремі підприємства спеціалізуються на виконанні робіт із землеустрою, оцінки земель, аерофотознімальних та топографо-геодезичних робіт. В Україні одиниці підприємств, які самостійно виконують весь комплексний предмет закупівлі, заявлений у Тендерній документації, та мають відповідні аналогічні договори на всі види робіт. Ваша вимога щодо наявності у Учасника аналогічних, за предметом закупівлі, договорів, замовником послуг у яких, "виступає орган місцевого самоврядування або підрозділ, департамент, управління, виконавчий орган такого органу самоврядування", є дискрімінаційною.
Така вимога різко зменшує кількість учасників тендерної закупівлі. Більше того, обмежена кількість учасників не сприятиме визначенню оптимально низької вартості передбаченого комплексу робіт та раціональному використанню бюджетних коштів. З метою усунення дискрімінації учасників, просимо внести зміни до кваліфікаційного критерію "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, замовником послуг у яких, виступає орган місцевого самоврядування або підрозділ, департамент, управління, виконавчий орган такого органу самоврядування" та розширити коло учасників, прописавши, що "аналогічним договором може вважатися договір, виконаний Учасником на умовах субпідряду, а також, з будь-яким замовником послуг.
Розгорнути
Згорнути
Така вимога різко зменшує кількість учасників тендерної закупівлі. Більше того, обмежена кількість учасників не сприятиме визначенню оптимально низької вартості передбаченого комплексу робіт та раціональному використанню бюджетних коштів. З метою усунення дискрімінації учасників, просимо внести зміни до кваліфікаційного критерію "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, замовником послуг у яких, виступає орган місцевого самоврядування або підрозділ, департамент, управління, виконавчий орган такого органу самоврядування" та розширити коло учасників, прописавши, що "аналогічним договором може вважатися договір, виконаний Учасником на умовах субпідряду, а також, з будь-яким замовником послуг.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 червня 2022 10:54
Шановний Учаснику!
Уважно розглянувши ваше звернення (вимогу), повідомляємо наступне:
1. Необхідність об’єднання у рамках одного предмету закупівлі декількох видів послуг обґрунтовується наступним.
Предмет закупівлі визначається Замовником самостійно з дотриманням норм Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого Наказом Мінекономрозвитку від 15.04.2020 №708, про що також зазначається Мінекономрозвитку у Листі № 3304-04/53972-06 від 03.09.2020 «Щодо визначення предмета закупівлі та розміщення інформації в електронній системі закупівель».
Відповідно до п. 22 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Норми діючого законодавства України не встановлюють обмежень та заборон щодо об'єднання відповідної групи послуг у одній закупівлі.
Важливо наголосити, що об’єднання предмету запланованої закупівлі значно вплине на економію державних коштів про проведені закупівлі, оскільки надання кожної із топографічних та землевпорядних послуг будуть здійснюватися на території Окнянської селищної ради.
Розбиття предмету запланованої закупівлі на окремі лоти/закупівлі за кожним із видів землевпорядних послуг призведе до подорожчання вартості закупівлі, оскільки збільшиться матеріальні та загальновиробничі витрати фактичних виконавців (основна та додаткова заробітна плата виробничого персоналу, відрахування на загальнообов'язкове державне пенсійне та соціальне страхування, знос основних засобів, оренда вимірювальної техніки, відрядження виробничого персоналу, матеріали, паливо-мастильні матеріали, папір, фарби, канц. товари, підтримка програмного забезпечення тощо), а також ускладниться процес забезпечення усунення недоліків землевпорядної документації виконавцями, оскільки послуги будуть надаватися різними виконавцями. Об’єднання предмету запланованої закупівлі має ще й наступну перевагу, а саме суттєва оптимізація процесу надання послуг, що входять в такий предмет та пришвидшення строків проведення процедури тендеру, оскільки застосування у Процедурі закупівлі принципу «одна послуга – один лот/окрема закупівля» буде вимагати укладання не одного договору із одним переможцем, а з кожним з переможців по кожному (-ній) лоту/закупівлі, що, своєю чергою, може призвести до затягування строків за окремим лотом/закупівлею з огляду на необхідність узгоджувати умови та графіки надання послуг, вивченням інформаційної бази однієї території кожним із виконавців окремо.
Оголошення тендерної закупівлі щодо вказаних послуг в рамках об’єднаного предмета передбачає виконання договору, укладеного за результатами закупівлі, одним переможцем, що дасть можливість замовнику зекономити державні кошти, зменшить фактичні строки надання послуг та підвищить ефективність результатів таких послуг.
Також наголошуємо, що складовою надання послуг за закупівлею є подальше розміщення матеріалів наданих послуг у геоінформаційній системі. Для нас важливо отримати виконані роботи в паперовому вигляді та в електронному (цифровому) виді, а саме створене програмне забезпечення та інтерактивна карта (сайт) з відображенням земель на території Окнянської селищної ради, що міститиме в своєму складі цілий ряд функцій, які дозволяють більш детально аналізувати представлену на карті інформацію про вільні земельні ділянки на відповідній території, їх угіддя, можливе цільове використання даних ділянок, схеми розповсюдження локальних факторів, схеми економіко-планувального зонування. Зауважимо, що створення інтерактивної карти та програмного забезпечення це не окремий вид робіт, а лише один із видів систематизації та відображення інформації, отриманої після, наприклад, нормативно-грошової оцінки земель. Створення інтерактивної карти одним виконавцем робіт безперечно має перевагу, ніж створення однієї інтерактивної карти різними виконавцями або створення двох таких карт, що також, в свою чергу, вплине на вартість послуг, їх якість та своєчасність надання, оскільки кожен із виконавців створюватиме інтерактивну карту з урахуванням свого бачення, можливостей та встановлюватиме власну вартість за внесення до такої карти інформації щодо однієї і тієї ж території.
Зауважимо, що об’єднання предмету закупівлі жодним чином не обмежить можливість учасників брати участь у такій закупівлі та не матиме своїм наслідком порушення інших принципів закупівлі, оскільки предмет закупівлі не містить послуг, що призводять до монопольного становища.
2. Щодо вказання у вимогах Тендерної документації до аналогічного досвіду щодо наявності аналогічних договорів саме з замовником послуг який «виступає орган місцевого самоврядування або підрозділ, департамент, управління, виконавчий орган такого органу самоврядування» повідомляємо, що Замовником буде внесено зміни та виключено вказану вимогу з Тендерної документації.
3. Щодо вимоги учасника про внесення до Тендерної документації умов про те, що «аналогічним договором може вважатися договір, виконаний Учасником на умовах субпідряду» зазначаємо наступне.
Можливість встановлення Замовником вимог щодо наявності документально підтвердженого досвіду відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Встановлення зазначеного критерію є правом, а не обов’язком замовника.
Перелік та особливості документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з дотриманням принципів, закріплених здійснення публічних закупівель. Замовник керується виключно рекомендаціями Уповноваженого органу та напрацьованою за роки практикою під час встановлення цього кваліфікаційного критерію.
У листі Мінекономрозвитку від 07 лютого 2017 року № 3302-06/3812-06 зазначено, що вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, та з дотриманням законодавства в цілому.
Вимоги щодо підтвердження учасника кваліфікаційним критеріям не є дискримінаційними для стабільно працюючих учасників, які мають необхідний досвід та спроможні здійснити усі необхідні технічні та організаційні заходи для успішного досягнення результату, і які дають захист від недобросовісних учасників та створюють необхідні умови для якісного та професійного виконання робіт. Замовником визначається, що виконання всього комплексу робіт за даною закупівлею потребує певного комплексу професійних знань та досвіду у виконанні не лише ключових видів робіт та не може бути доручено некомпетентним учасникам без відповідної кваліфікації. На переконання судових органів у кожному конкретному випадку Замовник самостійно визначає перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність визначеним кваліфікаційним критеріям, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт/послуг, визначений Замовником в тендерній документації. Тобто, під час формування тендерної документації замовник визначив предмет закупівлі, з урахуванням Національного класифікатору України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015, що відповідає вимогам п.13 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за N 610/34893 та п.4 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 р. за № 500/34783. Код, затверджений Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 запроваджено саме з метою оптимального планування закупівлі та визначення предмета закупівлі.. Виходячи зі змісту п.13 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за N 610/34893 та п.4 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 р. за № 500/34783 для визначення предмета закупівлі робіт необхідно використання показників, включаючи п'яту цифру Єдиного закупівельного словника, оскільки саме перші п'ять цифр коду визначають конкретну категорію робіт. Необхідність врахування конкретного виду робіт, послуг, товарів як предмета закупівлі з метою надання аналогічних договорів на підтвердження наявності відповідного досвіду підтверджено в постанові Верховного Суду від 17 жовтня 2018 року в справі № 826/11824/17.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням статті 5 Закону.
Таким чином, вважаємо, що аналогічні договори, надані учасником в складі тендерної пропозиції мають бути укладені з учасником, як виконавцем, що належним чином підтвердить повноту виконання договору та якість наданих послуг. Таким чином, в цій частині вимога задоволенню не підлягає.
Уважно розглянувши ваше звернення (вимогу), повідомляємо наступне:
1. Необхідність об’єднання у рамках одного предмету закупівлі декількох видів послуг обґрунтовується наступним.
Предмет закупівлі визначається Замовником самостійно з дотриманням норм Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого Наказом Мінекономрозвитку від 15.04.2020 №708, про що також зазначається Мінекономрозвитку у Листі № 3304-04/53972-06 від 03.09.2020 «Щодо визначення предмета закупівлі та розміщення інформації в електронній системі закупівель».
Відповідно до п. 22 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Норми діючого законодавства України не встановлюють обмежень та заборон щодо об'єднання відповідної групи послуг у одній закупівлі.
Важливо наголосити, що об’єднання предмету запланованої закупівлі значно вплине на економію державних коштів про проведені закупівлі, оскільки надання кожної із топографічних та землевпорядних послуг будуть здійснюватися на території Окнянської селищної ради.
Розбиття предмету запланованої закупівлі на окремі лоти/закупівлі за кожним із видів землевпорядних послуг призведе до подорожчання вартості закупівлі, оскільки збільшиться матеріальні та загальновиробничі витрати фактичних виконавців (основна та додаткова заробітна плата виробничого персоналу, відрахування на загальнообов'язкове державне пенсійне та соціальне страхування, знос основних засобів, оренда вимірювальної техніки, відрядження виробничого персоналу, матеріали, паливо-мастильні матеріали, папір, фарби, канц. товари, підтримка програмного забезпечення тощо), а також ускладниться процес забезпечення усунення недоліків землевпорядної документації виконавцями, оскільки послуги будуть надаватися різними виконавцями. Об’єднання предмету запланованої закупівлі має ще й наступну перевагу, а саме суттєва оптимізація процесу надання послуг, що входять в такий предмет та пришвидшення строків проведення процедури тендеру, оскільки застосування у Процедурі закупівлі принципу «одна послуга – один лот/окрема закупівля» буде вимагати укладання не одного договору із одним переможцем, а з кожним з переможців по кожному (-ній) лоту/закупівлі, що, своєю чергою, може призвести до затягування строків за окремим лотом/закупівлею з огляду на необхідність узгоджувати умови та графіки надання послуг, вивченням інформаційної бази однієї території кожним із виконавців окремо.
Оголошення тендерної закупівлі щодо вказаних послуг в рамках об’єднаного предмета передбачає виконання договору, укладеного за результатами закупівлі, одним переможцем, що дасть можливість замовнику зекономити державні кошти, зменшить фактичні строки надання послуг та підвищить ефективність результатів таких послуг.
Також наголошуємо, що складовою надання послуг за закупівлею є подальше розміщення матеріалів наданих послуг у геоінформаційній системі. Для нас важливо отримати виконані роботи в паперовому вигляді та в електронному (цифровому) виді, а саме створене програмне забезпечення та інтерактивна карта (сайт) з відображенням земель на території Окнянської селищної ради, що міститиме в своєму складі цілий ряд функцій, які дозволяють більш детально аналізувати представлену на карті інформацію про вільні земельні ділянки на відповідній території, їх угіддя, можливе цільове використання даних ділянок, схеми розповсюдження локальних факторів, схеми економіко-планувального зонування. Зауважимо, що створення інтерактивної карти та програмного забезпечення це не окремий вид робіт, а лише один із видів систематизації та відображення інформації, отриманої після, наприклад, нормативно-грошової оцінки земель. Створення інтерактивної карти одним виконавцем робіт безперечно має перевагу, ніж створення однієї інтерактивної карти різними виконавцями або створення двох таких карт, що також, в свою чергу, вплине на вартість послуг, їх якість та своєчасність надання, оскільки кожен із виконавців створюватиме інтерактивну карту з урахуванням свого бачення, можливостей та встановлюватиме власну вартість за внесення до такої карти інформації щодо однієї і тієї ж території.
Зауважимо, що об’єднання предмету закупівлі жодним чином не обмежить можливість учасників брати участь у такій закупівлі та не матиме своїм наслідком порушення інших принципів закупівлі, оскільки предмет закупівлі не містить послуг, що призводять до монопольного становища.
2. Щодо вказання у вимогах Тендерної документації до аналогічного досвіду щодо наявності аналогічних договорів саме з замовником послуг який «виступає орган місцевого самоврядування або підрозділ, департамент, управління, виконавчий орган такого органу самоврядування» повідомляємо, що Замовником буде внесено зміни та виключено вказану вимогу з Тендерної документації.
3. Щодо вимоги учасника про внесення до Тендерної документації умов про те, що «аналогічним договором може вважатися договір, виконаний Учасником на умовах субпідряду» зазначаємо наступне.
Можливість встановлення Замовником вимог щодо наявності документально підтвердженого досвіду відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Встановлення зазначеного критерію є правом, а не обов’язком замовника.
Перелік та особливості документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з дотриманням принципів, закріплених здійснення публічних закупівель. Замовник керується виключно рекомендаціями Уповноваженого органу та напрацьованою за роки практикою під час встановлення цього кваліфікаційного критерію.
У листі Мінекономрозвитку від 07 лютого 2017 року № 3302-06/3812-06 зазначено, що вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, та з дотриманням законодавства в цілому.
Вимоги щодо підтвердження учасника кваліфікаційним критеріям не є дискримінаційними для стабільно працюючих учасників, які мають необхідний досвід та спроможні здійснити усі необхідні технічні та організаційні заходи для успішного досягнення результату, і які дають захист від недобросовісних учасників та створюють необхідні умови для якісного та професійного виконання робіт. Замовником визначається, що виконання всього комплексу робіт за даною закупівлею потребує певного комплексу професійних знань та досвіду у виконанні не лише ключових видів робіт та не може бути доручено некомпетентним учасникам без відповідної кваліфікації. На переконання судових органів у кожному конкретному випадку Замовник самостійно визначає перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність визначеним кваліфікаційним критеріям, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт/послуг, визначений Замовником в тендерній документації. Тобто, під час формування тендерної документації замовник визначив предмет закупівлі, з урахуванням Національного класифікатору України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015, що відповідає вимогам п.13 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за N 610/34893 та п.4 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 р. за № 500/34783. Код, затверджений Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 запроваджено саме з метою оптимального планування закупівлі та визначення предмета закупівлі.. Виходячи зі змісту п.13 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за N 610/34893 та п.4 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 р. за № 500/34783 для визначення предмета закупівлі робіт необхідно використання показників, включаючи п'яту цифру Єдиного закупівельного словника, оскільки саме перші п'ять цифр коду визначають конкретну категорію робіт. Необхідність врахування конкретного виду робіт, послуг, товарів як предмета закупівлі з метою надання аналогічних договорів на підтвердження наявності відповідного досвіду підтверджено в постанові Верховного Суду від 17 жовтня 2018 року в справі № 826/11824/17.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням статті 5 Закону.
Таким чином, вважаємо, що аналогічні договори, надані учасником в складі тендерної пропозиції мають бути укладені з учасником, як виконавцем, що належним чином підтвердить повноту виконання договору та якість наданих послуг. Таким чином, в цій частині вимога задоволенню не підлягає.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 липня 2022 13:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ "АРХІЗЕМ УКРАЇНА" |
1 265 400,00
UAH з ПДВ
|
1 265 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ШЕВЧЕНКО ОЛЕКСІЙ СЕРГІЙОВИЧ" |
1 299 999,00
UAH з ПДВ
|
1 299 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ "АРХІЗЕМ УКРАЇНА" #43759207 |
Переможець |
1 265 400,00
UAH з ПДВ
|
15 липня 2022 14:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 08:27
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 08:24
|
ДУ_3.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 08:22
|
Додаткова_угода_2.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 08:22
|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2022 11:44
|
Дод_угода_1.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2022 09:51
|
Електронний підпис | укладений |
04 серпня 2022 15:15
|
Договір | укладений |
04 серпня 2022 15:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Строк (термін) виконання (надання) Послуг - 31.12.2023р. у відповідності до календарного плану |
Номер договору про закупівлю: | 125 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 125 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |