Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі Сквирської дитячо-юнацької спортивної школи імені Воропая П. М. Сквирської міської ради Київської області по вул. Богачевського, 74 м. Сквира, Київської області (систем пожежної сигналізації та керування евакуюванням, блискавкозахисту)
Очікувана вартість
209 041,20 UAH
UA-2022-06-07-006796-a 5f3f2842366140bc912682f07a5c64df
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Літвінко Аліна Олексіївна

+380456853605 1020vkb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ капітального будівництва, комунальної власносності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 44153671
Місцезнаходження: 09000, Україна , Київська обл., Сквира, вул. Богачевського, 28, Київська облась
Контактна особа: Літвінко Аліна Олексіївна
+380456853605
1020vkb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 червня 2022 17:06
Звернення за роз’ясненнями: до 13 червня 2022 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 червня 2022 00:00
Очікувана вартість: 209 041,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 045,21 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт будівлі Сквирської дитячо-юнацької спортивної школи імені Воропая П. М. Сквирської міської ради Київської області по вул. Богачевського, 74 м. Сквира, Київської області (систем пожежної сигналізації та керування евакуюванням, блискавкозахисту)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09001, Україна, Київська область, м. Сквира, вул. Богачевського,74
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 червня 2022 17:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 червня 2022 17:07
Спортшкола Кап.ремонт.doc
07 червня 2022 17:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 червня 2022 17:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 червня 2022 17:07
Спортшкола Кап.ремонт.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Марка обладнання
Дата подання: 08 червня 2022 09:26
Дата відповіді: 08 червня 2022 18:03
Яка марка обладнання відповідно до проекту? Цікавить найменування - 1. Блок базовий на 20 променів приймально-контрольного пускового концентратора ПС. 2. Блискавкоприймач висотою до 5м. Дякую
Відповідь: Відповідно до частини 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент». В контексті даної спрощеної закупівлі Замовник не бачить необхідності встановлювати посилань на марку обладнання, а отже з Вашого боку буде доцільним надати відповідно до вимог спрощеної закупівлі таке обладнання, яке задовольняє встановлені технічною специфікацією вимоги, без прив’язки до марки якогось конкретного виробника. Дякуємо за запитання!
навчання працівників
Дата подання: 08 червня 2022 11:02
Дата відповіді: 08 червня 2022 19:26
Шановний Замовнику! В Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Вами встановлена вимога надати на керівника робіт та виконавців завірену копію протоколу або витягу/виписки з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці та відповідного посвідчення за підписом уповноваженої особи (голови комісії) представника відповідного територіального органу Державної служби України з питань праці щодо підтвердження проходження навчання відповідно до вимог нормативно-правових актів з питань охорони праці, а саме: - Система стандартів безпеки праці Охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН) НПАОП 45.2-7.02-12; - НПАОП 45.2-7.03-17 Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках; - НПАОП 0.00-1.80-18 Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання. Звертаємо Вашу увагу на те, що дані вимоги є дискримінаційними та неправомірними для даної процедури закупівлі за предметом "Капітальний ремонт систем пожежної синалізації та керування евакуюванням, блискавкозахисту) по Коду ДК - "Електромонтажні роботи". Учасник-переможець ніяких будівельних робіт, тим паче з використанням тимчасових або мобільних будівельних майданчиків та вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв, у вас на об'єкті проводити та використовувати не буде. Капітальний ремонт систем пожежної сигналізації та блискавкозахисту не відноситься до будівельних робіт, жодних об'єктів ми будувати не будемо, ніяких нових обєктів створювати також не будемо. НПАОП 45.2-7.03-17 Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках - встановлюють загальні вимоги до організації охорони праці та робочих місць на тимчасових або мобільних БУДІВЕЛЬНИХ майданчиках при виконанніБУДІВЕЛЬНИХ робіт згідно з переліком видів будівельних робіт, на які поширюються мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках! Система стандартів безпеки праці Охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН) НПАОП 45.2-7.02-12 - ці норми поширюються на загальнобудівельні та спеціальні будівельні роботи під час НОВОГО БУДІВНИЦТВА, РОЗШИРЕННЯ, РЕКОНСТРУКЦІЇ, ТЕХНІЧНОГО ПЕРЕОСНАЩЕННЯ, КАПІТАЛЬНОГО РЕМОНТУ, РЕСТАВРАЦІЇ БУДІВЕЛЬІ і СПОРУД! НПАОП 0.00-1.80-18 Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання - поширюються на суб’єктів господарювання незалежно від форм власності та організаційно-правових форм, що займаються монтажем, демонтажем, експлуатацією (використання за призначенням, технічне обслуговування, ремонт), модифікацією (реконструкція чи модернізація), перевіркою технічного стану (технічний огляд, експертне обстеження) вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання (далі - обладнання), а також установлюють мінімальні вимоги безпеки до обладнання, яке роботодавцем повинно підтримуватися на рівні, зазначеному в цих Правилах та інших нормативно-правових актах з охорони та гігієни праці, під час його використання. НІЯКИХ ВАНТАЖОПІДІЦЦМАЛЬНИХ КРАНІВ або ПРИСТРОЇВ учасники використовувати не будуть, бо НІЯКОГО БУДІВНИЦТВА у вас здійснювати не будуть. Як бачимо з вищевикладеного, те навчання яке ви вимагаєте від учасників відноситься до БУДІВЕЛЬНИХ РОБІТ (створення нових обєктів, або їх реконструкція і тд), жодного відношення до монтажу, капітальног ремонту пожежної сигналізації та блискавкозахисту дане навчання немає! Прохання прийняти до уваги дане зауваження, не порушувати норми чинного законродавства у сфері публічних закупівель, не створювати дискримінаційні умови для участі учасників та внести відповідні зміни до Оголошення, а саме видалити надання документів на керівника та виконавців про навчання: - Система стандартів безпеки праці Охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН) НПАОП 45.2-7.02-12; - НПАОП 45.2-7.03-17 Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках; - НПАОП 0.00-1.80-18 Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В заключній частині ви зводите суть претензії до того, що капітальний ремонт систем пожежної сигналізації та блискавкозахисту не є будівельними роботами, а тому все, що вимагається до будівельних робіт в тех.завданні є неправомірним. Не звертаючи увагу на полемічні позиції, викладені у першій частині запитання, варто зазначити, що трактування сутності будівельних робіт Вами є суб’єктивним і всі претензії ґрунтуються саме на суб’єктивних судженнях.
По-перше, відповідно до ч. 3 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Зазначені Вами вимоги є підтвердженням наявності в Учасника працівників, що володіють необхідними знаннями та досвідом у сфері забезпечення охорони праці при виконанні робіт згідно предмету спрощеної закупівлі.

По-друге, будівельні роботи згідно ДБН НПАОП 45.2-7.02-12 – це процес зведення нових, експлуатація, капітальний ремонт, технічне переоснащення об'єктів будівництва. Список будівельних робіт зазначений у Додатку 1 НПАОП 45.2-7.03-17 «Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках», серед них є електромонтажні роботи . До електрмонтажних робіт згідно з Державним класифікатором ДК 009:2010 (КВЕД-2010) відноситься встановлення системи протипожежної сигналізації. Відповідно, предмет закупівлі передбачає виконання будівельних робіт і за формою і за змістом.

По-третє, НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і вантажного обладнання» поширюється на таке обладнання, яке застосовується для організації проведення робіт в місцях, де не можливо встановити будівельні ліса, а виконання робіт може здійснюватися тільки за допомогою обладнання та пристроїв, передбачених для цієї мети (мобільних, щоглових підйомників, вантажопасажирських будівельних підйомників, приводних колисок, колисок для підіймання працівників вантажопідіймальними кранами). Зазначаємо, що роботи з монтажу системи блискавкозахисту згідно предмету закупівлі виконуються безпосередньо на покрівлі будівлі яка вище п’яти метрів, і виконання даних робіт без механічних підіймачів є унеможливлене. Працівники, які працюють з таким обладнанням повинні мати відповідні знання та вміння.
У той же час, так і не зрозуміло з вашого тексту, яке саме було питання, бо бачимо лиш вимогу – «внести відповідні зміни до Оголошення, а саме видалити надання документів на керівника та виконавців про навчання: - Система стандартів безпеки праці Охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН) НПАОП 45.2-7.02-12; - НПАОП 45.2-7.03-17 Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках.». Обґрунтування щодо доцільності зазначених вимог ми надали.
дискримінація!!!!!
Дата подання: 08 червня 2022 11:16
Дата відповіді: 08 червня 2022 19:28
Шановний Замовнику!! Встановлюючи та прописуючи вимоги для учасників, які є абсолютно дискримінаційними та недоречними в даній процедурі закупівлі, рекомендуємо Вам хоть користуватися звичайною логікою, а не просто писати те, що підходить для одного учасника (який заздалегідь визначений у вас вже переможцем даної процедури закуіпівлі), бо в нього є такий документ))). Денталізуємо: вами встановлена вимога до учасників - Учасник повинен мати систему управління якістю стосовно виконання робіт по предмету закупівлі, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2018 (ДСТУ ISO 9001:2015), про що Учасником надається завірена копія відповідного сертифікату (стосовно виконання робіт і надання послуг протипожежного призначення, будівельно-монтажних робіт за кодом ДКПП 016:2010: 43.2 – «Роботи електромонтажні, ВОДОПРОВІДНІ та інші будівельно-монтажні роботи» (43.21 – «Роботи електромонтажні»), виданого органом, акредитованим Національним агентством з акредитації України. Учасник повинен мати систему охорони здоров'я та забезпечення безпеки праці по предмету закупівлі, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019, про що Учасником надається завірена копія відповідного сертифікату (стосовно виконання робіт і надання послуг протипожежного призначення, будівельно-монтажних робіт за кодом ДКПП 016:2010: 43.2 – «Роботи електромонтажні, ВОДОПРОВІДНІ та інші будівельно-монтажні роботи» (43.21 – «Роботи електромонтажні»), виданого органом, акредитованим Національним агентством з акредитації України. ЯКІ ВОДОПРОВІДНІ роботи учасники будуть у вас проводити????? Ви закуповуєте капітальний ремонт системи ПОЖЕЖНОЇ СИГАЛІЗАЦІЇ та блискавкозахисту!!!!! Не створюйте дискримінаційні вимоги та не дискрдитуйте себе! Внесіть зміни в дані вимоги і видаліть ДКПП 016:2010: 43.2 – «Роботи електромонтажні, ВОДОПРОВІДНІ та інші будівельно-монтажні роботи»!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учаснику! Жодних ВОДОПРОВІДНИХ робіт не закуповується! Однак, ми не можемо видалити таку норму, оскільки роботи за предметом закупівлі згідно з ДКПП 016:2010 ідентифікуються як 43.21 – «Роботи електромонтажні», а це підклас класу 43.2 «Роботи електромонтажні, водопровідні та інші будівельно-монтажні роботи». Фактично, цей клас включає в себе і електромонтажні роботи і водопровідні і інші БМР. Ви чомусь акцентуєте увагу на водопровідних роботах, при цьому не маєте претензій до «інших БМР» , які також включені у клас 43.2 «Роботи електромонтажні, водопровідні та інші будівельно-монтажні роботи». Отже, ми вимагаємо сертифікат для робіт за кодом 43.21 – «Роботи електромонтажні». Ці роботи включають у себе клас 43.2 «Роботи електромонтажні, водопровідні та інші будівельно-монтажні роботи». Щоб не обмежувати коло учасників, зокрема тих, у кого є сертифікат на весь розділ 43.2 «Роботи електромонтажні, водопровідні та інші будівельно-монтажні роботи» (у тому числі 43.21 «Роботи електромонтажні») нами було уточнено у вимогах, що Учасник подає сертифікат 43.2 – «Роботи електромонтажні, водопровідні та інші будівельно-монтажні роботи» або ж на 43.21 – «Роботи електромонтажні» окремо, про що уточнено у дужках. Така вимога встановлена саме з огляду на принцип недискримінації учасників, а не навпаки.
конкретне технічне завдання!
Дата подання: 08 червня 2022 11:24
Дата відповіді: 08 червня 2022 18:57
Оприлюднене вами Технічне завдання є недостатнім для прорахунку учасниками своїх цінових пропозицій! Також, є неповноцінним відповідно до чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Замовник зобовязаний надати повну та вичерпну інформацію щодо технічного завдання із зазначенням чіткої та конкретної іннформації (найменування обладнання, його кількість, характеристику і тд). У вас повинен бути Робочий проект на систему пожежної сигналізації та блискавкозахисту, і в даному проекті є спеціально створена і прописана СПЕЦИФІКАЦІЯ, де вказана вся інформація: обладнання. його чітке найменування, кількість і тд. Тому оприлюдніть точну СПЕЦИФІКАЦІЮ обладнання!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учаснику! Відповідно до частини 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент». В контексті даної спрощеної закупівлі Замовник не бачить необхідності встановлювати посилань на марку або виробника обладнання, у той час коли тип такого обладнання, кількість та характеристики чітко прописані без прив`язки до якого-б-то не було конкретного бренду. Це дає можливість прийняти участь в спрощеній закупівлі максимально широкому колу Учасників з максимально широким колом пропозицій по обладнанню.
працевлаштування
Дата подання: 08 червня 2022 11:43
Дата відповіді: 08 червня 2022 18:07
Встановлена вимога: У складі пропозиції Учасник надає документальне підтвердження працевлаштування зазначених у довідці працівників: завірені копії трудових договорів, або наказів Учасника про прийняття зазначених працівників на роботу, або їх трудових книжок (усі сторінки). Інформація в довідці та підтверджуючих документах повинна збігатися. Чинним законодавством передбачено й інші форми працевлаштування, наприклад за цивільно-правовими договорами! Чи можуть учасники надавати підтвердження щодо працівників цивільно-правові договори?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учаснику, повідомляємо Вам, що згідно п.п. 4.4 та абз. 2 та 3 п. 7 Постанови Кабінету Міністрів України № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», інших умов, окрім як «трудовий договір» не передбачено. Згідно Кодексу Законів про працю України трудовий договір укладається або в усній, або в письмовій формі (ст. 24 Кодексу Законів про працю України). Таким чином, документи про підтвердження працевлаштування, що вимагаються у тех.завданні оголошення про закупівлю, відповідають вимогам чинного законодавства та дають можливість підтвердити офіційне працевлаштування кожного зазначеного у складі цінової пропозиції конкретно взятого працівника саме за трудовим договором.
повторно про працевлаштування
Дата подання: 09 червня 2022 12:07
Дата відповіді: 09 червня 2022 17:10
Шановний Замовнику! Ваше посилання на п.п. 4.4 та абз. 2 та 3 п. 7 Постанови Кабінету Міністрів України № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» дещо є недоречним! Постанова № 852 містить вимоги про працівників, які залучаються до провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення на підставі трудових договорів - до Керівника робіт та виконавців робіт (електромонтер, монтажник, налагоджувальник і тд). Дана Постанова №852 не містить жодних щодо Інженера з кошторисної роботи! А даного Інженера з кошторисної роботи Ви вимагаєте підтвердити його наявність в учасника. І в п. 1.2. Підтвердження наявності у штаті вказано: У складі пропозиції Учасник надає документальне підтвердження працевлаштування зазначених у довідці працівників: завірені копії трудових договорів, або наказів Учасника про прийняття зазначених працівників на роботу, або їх трудових книжок (усі сторінки). Інформація в довідці та підтверджуючих документах повинна збігатися. Таким чином, Ви вимагаєте підтвердити всіх працівників, в тому числі й Інженера з кошторисної роботи, шляхом надання трудових договорів, або наказів Учасника про прийняття зазначених працівників на роботу, або їх трудових книжок (усі сторінки). Хоча, Постанова №852 (на яку здійснюєте посилання) не містить жодної вимоги щодо працевлаштування того ж Інженера з кошторисної роботи, а отже, в учасника він може бути залучений і на підставі цивільно-правового договору, не тільки на підставі трудового! Тому не трактуйте Постанову №852 на свій лад, та внесіть відповідні зміни у вимогу щодо підтверження працевлаштування працівників, та приведіть її у відповідність до чинного законодавства
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, на Ваше питання повідомляємо наступне, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» , Замовник встановлює кваліфікаційні вимоги у тому числі наявність працівників відповідної кваліфікації та інші вимоги, передбачені законодавством. Згідно Ст.14 цього ж Закону, Замовник має право розміщувати іншу інформацію, окрім наведеної п.п. 3 зазначеної статті. Враховуючи те, що через укладання Учасником цивільно-правових угод з відповідними інженером(ами)-проектувальником(ами) такі договори можуть бути достроково розірвані з боку таких фізичних осіб, що може вплинути на Замовника через невиконання/неналежне/несвоєчасне виконання Учасником взятих на себе обов’язків через неспроможність виконати такі роботи без відповідних працівників. Отже для впевненості у тому, що Учасник може виконати взяті на себе обов’язки, Учасник повинен мати у штаті відповідних працівників. Разом з тим, повідомляємо, що Замовник не буде заперечувати проти того, що учасником додатково, окрім зазначених штатних працівників в Оголошенні, будуть додатково залучені відповідні спеціалісти за цивільно-правовими угодами, окрім тих, кількісний і якісний склад яких регламентовано Постановою КМУ № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». На підставі вищезазначеного повідомляємо, що робітники які виконують основну частину робіт (а кошторисник готує документальне оформлення кошторису під договірну ціну та акти здачі-прийняття виконаних робіт за ф. КБ-2в та довідки за ф. КБ-3 із відповідними формами відомості ресурсів, що перевірятимуться технічним і авторським наглядом), повинні бути обов'язково працевлаштовані на постійній основі.
У зв’язку з довготривалими строками виконання відповідних робіт та з метою раціонального використання бюджетних коштів, Замовник повинен бути впевнений, що відповідні роботи будуть виконуватись кваліфікованими працівниками, які мають необхідні знання та досвід. Замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною. У зв’язку з тим, що основною ознакою, що відрізняє цивільно- правові відносини від трудових, є те, що трудовим законодавством регулюється процес організації трудової діяльності. За цивільно- правовою угодою процес організації трудової діяльності залишається за його межами, метою угоди є отримання певного матеріального результату. Виконавець який працює за цивільно- правовою угодою, на відміну від працівника який виконує роботу до трудового договору, не підпорядковується правилам внутрішнього трудового розпорядку, він сам організовує свою роботу і виконує її на власний ризик. Надання Учасником цивільно- правових угод, саме на інженера-проектувальника у кошторисної частині, як підтвердження наявності сертифікованих працівників, які мають необхідні знання та досвід виконання відповідних робіт, є невиконання вимог документації спрощеної закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 червня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МУЗИЧЕНКО РОМАН ІВАНОВИЧ 206 362,00
UAH з ПДВ
206 362,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 червня 2022 15:21
Електронний підпис
16 червня 2022 15:21
73_ДЦ_ОС_02-01.rtf
16 червня 2022 15:21
Костик_трудова книжка.pdf
16 червня 2022 15:21
73_ДЦ_ЛС1_02-01-01.rtf
16 червня 2022 15:21
73_ДЦ_ОПРЛС_02-01-01.rtf
16 червня 2022 15:21
Лист ліцензія_ФОП.pdf
16 червня 2022 15:21
73_ДЦ_ЛС1_02-01-02.rtf
16 червня 2022 15:21
Свідоцтво_мегаомметр.pdf
16 червня 2022 15:21
Медичні_довідки.pdf
16 червня 2022 15:21
73.imd
16 червня 2022 15:21
КТП-1_паспорт.pdf
16 червня 2022 15:21
Паспорт+код_ФОП.pdf
16 червня 2022 15:21
73_ДЦ_ДФ_02-01-01.rtf
16 червня 2022 15:21
Теплотест_паспорт.pdf
16 червня 2022 15:21
Витяг ЄДРПОУ.pdf
16 червня 2022 15:21
Витяг_податкова.pdf
16 червня 2022 15:21
Костик охорона праці.pdf
16 червня 2022 15:21
73_ДЦ_ДФ_02-01-02.rtf
16 червня 2022 15:21
Сертифікати_ISO.pdf
16 червня 2022 15:21
73_ДЦ_ИВР.rtf
16 червня 2022 15:21
73_ДЦ_ОПРЛС_02-01-02.rtf
16 червня 2022 15:21
Штатний розпис + Наказ.pdf
16 червня 2022 15:21
73_ДЦ_ДЦ.rtf
16 червня 2022 15:21
Костик диплом.pdf
16 червня 2022 15:21
Договір оренди_склад.pdf
16 червня 2022 15:21
Спірідонов диплом.pdf
16 червня 2022 15:21
Сертифікати нарколог.pdf
16 червня 2022 15:21
Договір оренди_офіс.pdf
16 червня 2022 15:21
Димотест_паспорт.pdf
16 червня 2022 15:21
2. Довідка працівники.pdf
16 червня 2022 15:21
Видаткова_ЗІЗ.pdf
16 червня 2022 15:21
1. Цінова Спортшкола.pdf
16 червня 2022 15:21
73_ДЦ_ССР.rtf
16 червня 2022 15:21
4. Довідка МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МУЗИЧЕНКО РОМАН ІВАНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МУЗИЧЕНКО РОМАН ІВАНОВИЧ
#3041902475
Переможець 206 362,00
UAH з ПДВ
22 червня 2022 16:10

Документи

22 червня 2022 16:10
Електронний підпис
22 червня 2022 16:09
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 червня 2022 16:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МУЗИЧЕНКО РОМАН ІВАНОВИЧ
#3041902475
206 362,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 червня 2022 16:10
Електронний підпис
22 червня 2022 16:09
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2023 00:40
Електронний підпис укладений
28 червня 2022 15:37
договір 16.pdf укладений
28 червня 2022 15:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 червня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 206 362,00
UAH