Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дрібне канцелярське приладдя (папір офісний А4)
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2022-06-07-006476-a c7063b33276a4aa488051097666dc6a8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Володимир Сусло

+380462676461 suslovv@oschadbank.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Ощадбанк” філія – Чернігівське обласне управління"
Код ЄДРПОУ: 09353504
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, Пр-т. Миру б.19
Контактна особа: Володимир Сусло
+380462676461
suslovv@oschadbank.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 червня 2022 16:27
Звернення за роз’ясненнями: до 14 червня 2022 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 червня 2022 09:00
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник під час подання пропозиції одночасно надає забезпечення пропозиції (документ, що підтверджує надання учасником забезпечення пропозиції). Вид забезпечення пропозиції – електронна банківська гарантія, яка повинна бути безвідкличною, безумовною, оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, містити інформацію про зобов’язання банку у разі виникнення умов, за яких надається право вимагати платіж відшкодувати на рахунок Акціонерного товариства «Державний ощадний банк України» в особі філії – Чернігівське обласне управління акціонерного товариства «Державний ощадний банк України» у сумі забезпечення пропозиції, визначеного у цьому розділі документації, та підписана електронним цифровим підписом уповноваженої особи банку, надається одночасно з поданням пропозиції. Гарантія повинна містити такі реквізити: - назву документа; - номер, місце складання, дату видачі; - повне найменування принципала – юридичної особи, для принципала – фізичної особи- прізвище, ім’я та по батькові (за наявності); - код згідно з ЄДРПОУ – для принципала – юридичної особи –резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків – для принципала – фізичної особи – резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків); - назву валюти, у якій надається гарантія; - суму гарантії цифрами та словами; - посилання на оголошення, предмет закупівлі; - дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини («документація на закупівлю ______ (назва предмета закупівлі), затверджена протоколом від _._._____ року № __»); - найменування бенефіціара – юридичної особи - Акціонерне товариство «Державний ощадний банк України» в особі філії – Чернігівське обласне управління акціонерного товариства «Державний ощадний банк України», 14000, м. Чернігів, проспект Миру, 19, код ЄДРПОУ 09353504, МФО 353553, номер рахунку (IBAN): UA433535530000000003739200003); - код згідно з ЄДРПОУ – для беніфіціара – юридичної особи (Акціонерне товариство «Державний ощадний банк України» - код ЄДРПОУ 00032129). - найменування банку-гаранта; - дату закінчення дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим; - умови, за яких надається право вимагати платіж: «Обов’язок банка сплатити повну суму забезпечення процедури закупівлі (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав:  відкликання пропозиції процедури закупівлі Учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції процедури закупівлі вважаються чинними;  у разі не підписання або відмови від підписання Учасником, що став переможцем торгів, договору про закупівлю на умовах документації процедури закупівлі;  не надання Учасником, що став переможцем торгів, повного пакету документів у паперовому вигляді, що передбачені для надання Замовнику пунктами 13.1.1 – 13.1.9 розділу 13 документації процедури закупівлі;  не надання забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір»;  підпис(и) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта;  інші умови (за потреби). Термін сплати грошових коштів банком-гарантом протягом 5 робочих днів з моменту отримання письмової вимоги Бенефіціара. Строк дії банківської гарантії повинен бути не меншим ніж строк дії забезпечення пропозиції. Подання електронної банківської гарантії: Документ має бути підписаний ЕЦП (електронним цифровим підписом) банка-гаранта. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладно EЦП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії пiдписант має спiвпадати з пiдписантом, який наклав ЕЦП. Банківська гарантія подається учасниками у складі пропозиції процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Розмір забезпечення пропозиції: 20 000,00 грн (двадцять тисяч гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення пропозиції 90 (дев’яносто) календарних днів, включаючи дату проведення аукціону. До банківської гарантії додаються завірені банком копії наступних документів: ліцензія НБУ на право здійснення банківських операцій; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції (у разі якщо вони не повертаються Учаснику), підлягають перерахуванню на відповідний рахунок Замовника. Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане Учасником забезпечення не відповідає вимогам документації), відхиляється Замовником.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 20000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник вимагає від учасника-переможця надання ним до укладання договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 відсотки вартості договору. Вид забезпечення виконання договору - оригінал банківської гарантії. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Забезпечення виконання Договору про закупівлю повинно бути дійсним з дня укладання договору і діяти не менше ніж до 31.12.2022 р., але у будь-якому разі до повного виконання учасником-переможцем своїх зобовязань за Договором. Інші умови, які повинна містити банківська гарантія: 1. безвідкличне зобов'язання банку (Гаранта) сплатити гарантовану суму замовнику (Бенефіціару) за першою письмовою вимогою замовника (Бенефіціара); 2. обов’язок банку (Гаранта) сплатити повну суму забезпечення (гарантована сума); 3. термін сплати грошових коштів банком (Гарантом): протягом 5 банківських днів з моменту отримання письмової вимоги від замовника (Бенефіціара). Текст банківської гарантії не повинен містити: - умов про обов’язкове надання учасником (Принципалом) письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; - умов, що обмежують замовника (Бенефіціара) у виборі компанії, що надає поштові послуги при направленні письмової вимоги; - умов про нотаріально завірені документи (копії документів), які надаються замовником (Беніфіціаром). Умови банківської гарантії не можуть бути змінені без погодження із замовником (Бенефіціаром). Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: - після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю, - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - якщо договір про закупівлю є нікчемним у випадках, передбачених законодавством; - згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник/Бенефіціар: Акціонерне товариство «Державний ощадний банк України» Код за ЄДРПОУ 00032129 Філія – Чернігівське обласне управління АТ «Ощадбанк» 14000, м. Чернігів, проспект Миру, 19 код за ЄДРПОУ 09353504 п/р UA433535530000000003739200003, філія – Чернігівське обласне управління АТ «Ощадбанк», код банку 353553, ІПН 000321226656, тел. (0462) 772-325, 772-308 код філії платника ПДВ №202

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4800 пачок
Дрібне канцелярське приладдя (папір офісний А4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2022
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Покупець здійснює оплату відповідної вартості поставленого Товару протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Продавця і Покупця видаткової накладної, та на підставі отриманого Покупцем відповідного оригіналу рахунку. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Учасник під час подання пропозиції одночасно надає забезпечення пропозиції (документ, що підтверджує надання учасником забезпечення пропозиції). Вид забезпечення пропозиції – електронна банківська гарантія, яка повинна бути безвідкличною, безумовною, оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, містити інформацію про зобов’язання банку у разі виникнення умов, за яких надається право вимагати платіж відшкодувати на рахунок Акціонерного товариства «Державний ощадний банк України» в особі філії – Чернігівське обласне управління акціонерного товариства «Державний ощадний банк України» у сумі забезпечення пропозиції, визначеного у цьому розділі документації, та підписана електронним цифровим підписом уповноваженої особи банку, надається одночасно з поданням пропозиції. Гарантія повинна містити такі реквізити: - назву документа; - номер, місце складання, дату видачі; - повне найменування принципала – юридичної особи, для принципала – фізичної особи- прізвище, ім’я та по батькові (за наявності); - код згідно з ЄДРПОУ – для принципала – юридичної особи –резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків – для принципала – фізичної особи – резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків); - назву валюти, у якій надається гарантія; - суму гарантії цифрами та словами; - посилання на оголошення, предмет закупівлі; - дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини («документація на закупівлю ______ (назва предмета закупівлі), затверджена протоколом від _._._____ року № __»); - найменування бенефіціара – юридичної особи - Акціонерне товариство «Державний ощадний банк України» в особі філії – Чернігівське обласне управління акціонерного товариства «Державний ощадний банк України», 14000, м. Чернігів, проспект Миру, 19, код ЄДРПОУ 09353504, МФО 353553, номер рахунку (IBAN): UA433535530000000003739200003); - код згідно з ЄДРПОУ – для беніфіціара – юридичної особи (Акціонерне товариство «Державний ощадний банк України» - код ЄДРПОУ 00032129). - найменування банку-гаранта; - дату закінчення дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим; - умови, за яких надається право вимагати платіж: «Обов’язок банка сплатити повну суму забезпечення процедури закупівлі (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав:  відкликання пропозиції процедури закупівлі Учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції процедури закупівлі вважаються чинними;  у разі не підписання або відмови від підписання Учасником, що став переможцем торгів, договору про закупівлю на умовах документації процедури закупівлі;  не надання Учасником, що став переможцем торгів, повного пакету документів у паперовому вигляді, що передбачені для надання Замовнику пунктами 13.1.1 – 13.1.9 розділу 13 документації процедури закупівлі;  не надання забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір»;  підпис(и) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта;  інші умови (за потреби). Термін сплати грошових коштів банком-гарантом протягом 5 робочих днів з моменту отримання письмової вимоги Бенефіціара. Строк дії банківської гарантії повинен бути не меншим ніж строк дії забезпечення пропозиції. Подання електронної банківської гарантії: Документ має бути підписаний ЕЦП (електронним цифровим підписом) банка-гаранта. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладно EЦП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії пiдписант має спiвпадати з пiдписантом, який наклав ЕЦП. Банківська гарантія подається учасниками у складі пропозиції процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Розмір забезпечення пропозиції: 20 000,00 грн (двадцять тисяч гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення пропозиції 90 (дев’яносто) календарних днів, включаючи дату проведення аукціону. До банківської гарантії додаються завірені банком копії наступних документів: ліцензія НБУ на право здійснення банківських операцій; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції (у разі якщо вони не повертаються Учаснику), підлягають перерахуванню на відповідний рахунок Замовника. Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане Учасником забезпечення не відповідає вимогам документації), відхиляється Замовником.

Сума забезпечення: 20000 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовник вимагає від учасника-переможця надання ним до укладання договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 відсотки вартості договору. Вид забезпечення виконання договору - оригінал банківської гарантії. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Забезпечення виконання Договору про закупівлю повинно бути дійсним з дня укладання договору і діяти не менше ніж до 31.12.2022 р., але у будь-якому разі до повного виконання учасником-переможцем своїх зобовязань за Договором. Інші умови, які повинна містити банківська гарантія: 1. безвідкличне зобов'язання банку (Гаранта) сплатити гарантовану суму замовнику (Бенефіціару) за першою письмовою вимогою замовника (Бенефіціара); 2. обов’язок банку (Гаранта) сплатити повну суму забезпечення (гарантована сума); 3. термін сплати грошових коштів банком (Гарантом): протягом 5 банківських днів з моменту отримання письмової вимоги від замовника (Бенефіціара). Текст банківської гарантії не повинен містити: - умов про обов’язкове надання учасником (Принципалом) письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; - умов, що обмежують замовника (Бенефіціара) у виборі компанії, що надає поштові послуги при направленні письмової вимоги; - умов про нотаріально завірені документи (копії документів), які надаються замовником (Беніфіціаром). Умови банківської гарантії не можуть бути змінені без погодження із замовником (Бенефіціаром). Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: - після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю, - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - якщо договір про закупівлю є нікчемним у випадках, передбачених законодавством; - згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник/Бенефіціар: Акціонерне товариство «Державний ощадний банк України» Код за ЄДРПОУ 00032129 Філія – Чернігівське обласне управління АТ «Ощадбанк» 14000, м. Чернігів, проспект Миру, 19 код за ЄДРПОУ 09353504 п/р UA433535530000000003739200003, філія – Чернігівське обласне управління АТ «Ощадбанк», код банку 353553, ІПН 000321226656, тел. (0462) 772-325, 772-308 код філії платника ПДВ №202
07 червня 2022 16:27
Документація.doc
07 червня 2022 16:27
Оголошення.docx
07 червня 2022 16:27
Документація папір А4.pdf
07 червня 2022 16:27
Оголошення папір А4 від 07.06.2022.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 червня 2022 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" 787 104,00
UAH з ПДВ
787 104,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

17 червня 2022 16:03
Електронний підпис
17 червня 2022 16:03
Пропозиція.pdf.p7s
17 червня 2022 16:03
Пропозиція.pdf
17 червня 2022 16:03
S0100114 Ф1. Баланс49050.pdf
17 червня 2022 16:03
Довідка 2.pdf.p7s
17 червня 2022 16:03
Відгук Лідероптторг.PDF.p7s
17 червня 2022 16:03
ТВГ Відгук ДСУ.PDF.p7s
17 червня 2022 16:03
Довідка п.6 ч. 1 ст. 17 ТВГ.pdf
17 червня 2022 16:03
Довідка п.8 ч. 1 ст. 17 ТВГ.pdf
17 червня 2022 16:03
Гарантійний лист.pdf
17 червня 2022 16:03
Копія Статуту.pdf
17 червня 2022 16:03
Гарантійний лист.pdf.p7s
17 червня 2022 16:03
S0100114 Ф1. Баланс49050.pdf.p7s
17 червня 2022 16:03
Забезпечення.zip
17 червня 2022 16:03
Відгук Лідероптторг.PDF
17 червня 2022 16:03
Довідка 1.pdf
17 червня 2022 16:03
Гарантійний лист 1.pdf
17 червня 2022 16:03
Довідка 1.pdf.p7s
17 червня 2022 16:03
Лист згода.pdf.p7s
17 червня 2022 16:03
Забезпечення.zip.p7s
17 червня 2022 16:03
квитанцiя_2_до_Ф3.pdf.p7s
17 червня 2022 16:03
Довідка п.4 ч.1 ст. 17 ТВГ.pdf
17 червня 2022 16:03
ТВГ Відгук ДСУ.PDF
17 червня 2022 16:03
квитанцiя_2_до_Ф3.pdf
17 червня 2022 16:03
Гарантійний лист 1.pdf.p7s
17 червня 2022 16:03
Довідка 2.pdf
17 червня 2022 16:03
Лист згода.pdf
17 червня 2022 16:03
Копія Статуту.pdf.p7s
17 червня 2022 16:03
Лист відгук ДВНЗ УжНУ.pdf
17 червня 2022 16:03
Копія СЕС.pdf.p7s
17 червня 2022 16:03
Технічне завдання.pdf
17 червня 2022 16:03
Технічне завдання.pdf.p7s
17 червня 2022 16:03
Копія СЕС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
#43977041
Переможець 787 104,00
UAH з ПДВ
24 червня 2022 16:52

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 червня 2022 16:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
#43977041
787 104,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Д.У.1_199 до дог.182.pdf зміни до договору
18 липня 2022 18:14
Договір 182 від 05.07.2022.pdf укладений
05 липня 2022 12:16

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Дрібне канцелярське приладдя (папір офісний А4) 4800 пачок 163,98
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
18 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна банківських реквізитів Продавця
Номер договору про закупівлю: 182
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/199
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Дрібне канцелярське приладдя (папір офісний А4) 4800 пачок 163,98
UAH з ПДВ