Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія (ДК 021:2015: 09310000-5 - Електрична енергія )
Очікувана вартість
160 000,00 UAH
UA-2022-06-06-003689-a ● d211b52f626445d7bc98db61a4681920
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний музей-заповідник українського гончарства |
Код ЄДРПОУ: | 13939138 |
Місцезнаходження: | 38164, Україна , Полтавська обл., смт. Опішня, вул. Партизанська, 102 |
Контактна особа: |
Олександра Крищук +380675574757 2021zakupki@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 червня 2022 14:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 червня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 червня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 червня 2022 10:00 |
Початок аукціону: | 23 червня 2022 15:39 |
Очікувана вартість: | 160 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Для потреб 2022 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40000 Кіловат-година
Електрична енергія (ДК 021:2015: 09310000-5 - Електрична енергія )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2022
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 червня 2022 14:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 червня 2022 14:19 |
ТД НМЗУГ_електрична енергія 06.06.2022.doc | |
06 червня 2022 14:19 |
Додаток 7 проект договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо тарифу на розподіл
Дата подання: 07 червня 2022 09:29
Дата відповіді: 07 червня 2022 12:06
Шановний Замовнику!
Чи входить тариф на розподіл до складу тарифу ?
Відповідь: Доброго для.Дякуємо за запитання.Тариф на послуги з розподілу електричної енергії до складу тарифу не входить.
Документи за Д 5
Дата подання: 09 червня 2022 19:51
Дата відповіді: 10 червня 2022 11:00
Шановний Замовнику! ВІдповідно до Додатку 5 до ТД разом з відомостями учасник подає такі документи у тендерній пропозиції документи необхідні для укладення договору про закупівлю, у т.ч. підтвердження про право його підпису. Разом з тим, у зносці до даного переліку зазначається, що документи надаються переможцем процедури закупівлі. Тому, просимо надати роз'яснення з даного питання: хто саме надає документи, передбачені Додатком 5. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.Дякуємо за запитання.Документи передбачені Додатком 5 ТД подає Учасник.
Документи за Д 5
Дата подання: 09 червня 2022 19:51
Дата відповіді: 10 червня 2022 10:59
Шановний Замовнику! ВІдповідно до Додатку 5 до ТД разом з відомостями учасник подає такі документи у тендерній пропозиції документи необхідні для укладення договору про закупівлю, у т.ч. підтвердження про право його підпису. Разом з тим, у зносці до даного переліку зазначається, що документи надаються переможцем процедури закупівлі. Тому, просимо надати роз'яснення з даного питання: хто саме надає документи, передбачені Додатком 5. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.Дякуємо за запитання.Документи передбачені Додатком 5 ТД подає Учасник.
Витяг з реєстру
Дата подання: 09 червня 2022 19:55
Дата відповіді: 10 червня 2022 10:42
Шановний Замовнику!Постановою Кабінету Міністрів України від 12.03.2022 № 263 «Деякі питання забезпечення функціонування інформаційно-комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану» відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану в Україні» установлено, що на період дії воєнного стану міністерства, інші центральні та місцеві органи виконавчої влади, державні та комунальні підприємства, установи, організації, що належать до сфери їх управління, для забезпечення належного функціонування інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів, володільцями (держателями) та / або адміністраторами яких вони є, та захисту інформації, що обробляється в них, а також захисту державних інформаційних ресурсів можуть вживати додаткових заходів, зокрема зупиняти, обмежувати роботу інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, а також публічних електронних реєстрів. З огляду на зазначене в умовах воєнного стану відсутній вільний доступ до публічної інформації, що міститься у зазначених вище відкритих єдиних державних реєстрах, доступ є обмеженим або зупиненим. Відповідно до Додатку 5 до ТД передбачається надання копії Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що містить дані про останні реєстраційні дії (дата видачі Витягу не повинна перевищувати 30 днів до дати подання документу). Проте, на даний момент вищевказаний реєстр не працює. Чи буде достатнім надання Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що містить дані про останні реєстраційні дії більш ранньої дати?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. До Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань з більш ранньою датою, надайте довідку в довільній формі або лист- гарантію (відповідно до Додатку 2 ТД, а саме: якщо доступ до публічної інформації є обмеженим або зупиненим підтверджується учасником шляхом подачі у складі тендерної пропозиції у вигляді довідки у довільній формі або відповідно до наведеного у Додатку 2 до тендерної документації листа-гарантії).
Зміни до ТД
Дата подання: 10 червня 2022 14:15
Дата відповіді: 12 червня 2022 12:42
Шановний Замовнику! У зв'язку з наданням роз'яснень щодо надання Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань з більш ранньою датою просимо внести відповідні зміни до ТД, що не дасть можливість відхилити пропозицію учасника, який надасть витяг більш ранньою датою та лист-пояснення.
Відповідь: Доброго дня. Шановний Учаснику! На сайті (https://minjust.gov.ua/news/ministry/onovleno-perelik-subektiv-yakim-v-umovah-voennogo-stanu-provoditsya-derjavna-reestratsiya-yuridichnih-osib-ta-fop-30363) Міністерства юстиції України опубліковано 04 травня 2022 року о 10:49 Оновлений перелік суб`єктів, яким в умовах воєнного стану проводиться державна реєстрація юридичних осіб та ФОП де зазначено:
«Крім того, за зверненнями фізичних та юридичних осіб державними реєстраторами, посадовими особами, включеними до переліку, надаються відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» із переліком суб’єктів надання адміністративних послуг, отже якщо Ваше підприємство знаходиться на території відповідно до даного переліку, є можливість отримати Витяг.
Відповідно до ТД у Додатку 2 зазначено : Якщо доступ до публічної інформації є обмеженим або зупиненим підтверджується учасником шляхом подачі у складі тендерної пропозиції у вигляді довідки у довільній формі або відповідно до наведеного у Додатку 2 до тендерної документації листа-гарантії. Тобто у випадку подання Витягу з більш ранньою датою, який буде містити актуальну та повну інформацію щодо даних про Учасника, необхідно надати довідку або лист-гарантію, що буде виконанням зі сторони Учасника даної вимоги Замовника і не дасть можливості відхилити пропозицію Учасника. Отже, внесення змін до ТД вважаємо недоцільними.
«Крім того, за зверненнями фізичних та юридичних осіб державними реєстраторами, посадовими особами, включеними до переліку, надаються відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» із переліком суб’єктів надання адміністративних послуг, отже якщо Ваше підприємство знаходиться на території відповідно до даного переліку, є можливість отримати Витяг.
Відповідно до ТД у Додатку 2 зазначено : Якщо доступ до публічної інформації є обмеженим або зупиненим підтверджується учасником шляхом подачі у складі тендерної пропозиції у вигляді довідки у довільній формі або відповідно до наведеного у Додатку 2 до тендерної документації листа-гарантії. Тобто у випадку подання Витягу з більш ранньою датою, який буде містити актуальну та повну інформацію щодо даних про Учасника, необхідно надати довідку або лист-гарантію, що буде виконанням зі сторони Учасника даної вимоги Замовника і не дасть можливості відхилити пропозицію Учасника. Отже, внесення змін до ТД вважаємо недоцільними.
Подання документів ТП
Дата подання: 10 червня 2022 22:02
Дата відповіді: 12 червня 2022 10:59
Шановний Замовнику! Чи передбачаєте ви подання документів (матеріалів та інформації) у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги»?
Відповідь: Доброго дня. Шановний Учаснику! Ми передбачаємо подання документів учасником як електронну копію паперових документів (фотокопій) із застосуванням електронного підпису уповноваженої особи учасника, що базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.
Відповідно до ТД Розділ 3 п.1 пп.7, а саме: Учасник надає документи та інформаційні матеріали, передбачені в цій тендерній документації в електронному вигляді (сканованому вигляді, у форматі “.pdf / .jpeg / .png “) у відповідності до наступних вимог:
- документи, складені учасником у довільній формі, що подаються відповідно до умов цієї тендерної документації, повинні бути на фірмовому бланку (у разі наявності) з обов’язковим зазначенням дати та вихідного номера документа, мати підпис уповноваженої особи та печатку (за наявності).
- зображення відсканованих документів повинні бути чіткими та повнорозмірними, бути високої якості відтворення, без застосування графічних редакторів; будь-який текст на усіх відсканованих зображеннях, має бути розбірливим та повинен вільно читатися.
Відповідно до ТД Розділ 3 п.1 пп.7, а саме: Учасник надає документи та інформаційні матеріали, передбачені в цій тендерній документації в електронному вигляді (сканованому вигляді, у форматі “.pdf / .jpeg / .png “) у відповідності до наступних вимог:
- документи, складені учасником у довільній формі, що подаються відповідно до умов цієї тендерної документації, повинні бути на фірмовому бланку (у разі наявності) з обов’язковим зазначенням дати та вихідного номера документа, мати підпис уповноваженої особи та печатку (за наявності).
- зображення відсканованих документів повинні бути чіткими та повнорозмірними, бути високої якості відтворення, без застосування графічних редакторів; будь-який текст на усіх відсканованих зображеннях, має бути розбірливим та повинен вільно читатися.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 червня 2022 16:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ СКАЙ СОФТ |
127 200,00
UAH з ПДВ
|
125 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП" |
131 200,00
UAH з ПДВ
|
126 399,52
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" |
133 200,00
UAH з ПДВ
|
133 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМИГАЗ ЗБУТ" |
134 000,00
UAH з ПДВ
|
134 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Закарпатгаз Збут" |
134 400,00
UAH з ПДВ
|
134 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ СКАЙ СОФТ #32654545 |
Відхилено |
125 600,00
UAH з ПДВ
|
27 червня 2022 10:47
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП" #36716332 |
Переможець |
126 399,52
UAH з ПДВ
|
01 липня 2022 13:14
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 червня 2022 13:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2023 13:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2022 10:32
|
додаткова угода №4.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2022 10:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 жовтня 2022 11:45
|
Додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
27 жовтня 2022 11:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 вересня 2022 16:43
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
14 вересня 2022 16:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 вересня 2022 11:52
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
09 вересня 2022 11:49
|
Електронний підпис | укладений |
20 липня 2022 11:58
|
Електронний підпис | укладений |
20 липня 2022 11:58
|
Договір.pdf | укладений |
20 липня 2022 11:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів Постачальника |
Номер договору про закупівлю: | №67 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за електричну енергію з 01.09.2022 року (обсяг постачання з 01.08.2022 до 31.12.2022 рік становить - 36803,446 кВт*год) |
Номер договору про закупівлю: | №67 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за електричну енергію з 01.10.2022 року (обсяг постачання з 01.08.2022 до 31.12.2022 рік становить - 34483,554 кВт*год) |
Номер договору про закупівлю: | №67 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі - 0,554 кВт/год. Обсяг закупівлі на 2022 рік становить 34483 кВт/год. |
Номер договору про закупівлю: | №67 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |