Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОЖНЯТІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" РОЖНЯТІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01993612 |
Місцезнаходження: | 77600, Україна , Івано-Франківська обл., Калуський р-н, селище міського типу Рожнятів, вул.Шкільна, будинок 17 |
Контактна особа: |
Василина Олегівна Гаврилюк +380347420872 rozhnyativ_crl.byg@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 червня 2022 13:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 червня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 червня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 червня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 22 червня 2022 11:22 |
Очікувана вартість: | 3 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування: кошти НСЗУ | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 червня 2022 15:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 червня 2022 15:28 |
ЗТД_Відеоендоскопічна_система_2022.pdf | |
09 червня 2022 15:28 |
Перелік змін до ТД.pdf | |
06 червня 2022 13:18 |
Обгрунтування_відеоендоскоп._система.pdf |
09 червня 2022 15:31 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 червня 2022 15:28 |
ЗТД_Відеоендоскопічна_система_2022.pdf
|
|||
09 червня 2022 15:28 |
Перелік змін до ТД.pdf
|
|||
06 червня 2022 13:18 |
Обгрунтування_відеоендоскоп._система.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-08-000023 ● 9b22fe3a0de94e139d4383f6a753ea85
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 серпня 2022 11:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.08.2022 №42-З
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Марія СТОРОЩУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 08.08.2022 №42-З
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
23 UA-2022-06-06-002785-a 06.06.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення На Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-06-06-002785-a від 12 серпня 2022 року повідомляємо наступне у зв’язку з обставинами (військова агресія Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», що підтверджується Висновком Торгово-промислової палати України № 2024/02.0-7.1 від 28.02.2022р., воєнний стан було продовжено Указами Президента України №133/2022 від 14.03.2022р., № 259/2022 від 18.04.2022р.), та № 341/2022 від 17.05.2022р. наказом № 34 від 24.02.2022р. Голова Державної аудиторської служби України Геннадій Пліс наказав зупинити розпочаті у плановому порядку заходи державного фінансового контролю, а у разі неможливості їх зупинення — скласти акти про неможливість їх проведення із застосуванням відповідних процедур та нормативно-правових актів. Даним наказом призупинено проведення моніторингів процедур закупівель, розпочатих відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», на період дії воєнного стану на території України. Із зазначеного можна зробити висновок, що проведення моніторингу за закупівлею UA-2022-06-06-002785-a є незаконним. Відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 затверджено перелік формальних помилок (далі – Перелік), який є вичерпним. Отже, замовник в тендерній документації зазначає опис формальних помилок керуючись Переліком. Зазначене тлумачення відображено у відповіді Департаменту сфери публічних закупівель Міністерства економіки України на запит 2018/2020, що стосується зазначення переліку формальних помилок в тендерній документації. Перелік помилок визначений Розділом III. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій тендерної документації повністю відповідає Переліку. Щодо зазначення посади посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками, зазначена інформація міститься в нашій тендерній документації, а саме в п. 2.3. розділу I. Загальні положення – «уповноважена особа», оскільки, Законом не передбачено обов’язку зазначення назви посади згідно штатного розпису замовника, відповідно, Замовником вказано посаду - «уповноважена особа», відповідно до Положення про Уповноважену особу, згідно функціональних обов’язків такої особи. Щодо відсутності підстав передбачених ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначаємо, що замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. На момент перевірки тендерної пропозиції роботу державних реєстрів було поновлено в обмеженому режимі, доступна інформація є достатньою для перевірки учасника. Окрім того на підтвердження того, що особа не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку Переможцем надано витяг з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості", який містить QR-код, по якому можна знайти на відповідний підтвердний запис в електронних ресурсах ІАС. Тендерна пропозиція Переможця містить інформацію вих. №2022/16 від 17.06.2022 року що містить документальне підтвердження відсутності обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі та відповідно до ч. 7 Розділу V. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій тендерної документації відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції несе учасник.
2022-08-18 12:36:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 червня 2022 11:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Мельник Юля Геннадіївна |
3 283 500,00
UAH з ПДВ
|
3 210 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Жукова Надія Миколаївна |
3 271 500,00
UAH з ПДВ
|
3 249 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Мельник Юля Геннадіївна #2361017523 |
Переможець |
3 210 900,00
UAH з ПДВ
|
23 червня 2022 10:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2023 15:06
|
Електронний підпис | укладений |
07 липня 2022 14:29
|
Договір Мельник.pdf | укладений |
07 липня 2022 14:27
|