Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (поточний ремонт будівлі КНС «Конча Заспа 6» (інв. №1323К) цеху насосних станцій «Південний», за адресою: 03045, м. Київ, Столичне шосе, 90-а)
Очікувана вартість
141 996,00 UAH
UA-2022-06-06-002210-a 7cdf37d962064282a476a6442f4a1a01
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єсипенко Світлана Миколаївна

380442801128 SESYPENKO@VODOKANAL.KIEV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "КИЇВВОДОКАНАЛ"
Код ЄДРПОУ: 03327664
Вебсайт: http://vodokanal.kiev.ua/ua
Місцезнаходження: 01015, Україна , Київська обл., Київ, 01015, місто Київ, ВУЛ.ЛЕЙПЦИЗЬКА, будинок 1-А
Контактна особа: Єсипенко Світлана Миколаївна
380442801128
SESYPENKO@VODOKANAL.KIEV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 червня 2022 11:40
Звернення за роз’ясненнями: до 10 червня 2022 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 червня 2022 13:00
Очікувана вартість: 141 996,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 419,96 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Забезпечення пропозиції надається Учасником у формі електронної банківської гарантії. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та наказу Мінекономіки України від 14.12.2020 № 2628. При поданні пропозиції Учасником забезпечення пропозиції надається у електронному вигляді у рекомендованому форматі PDF або Word. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП (електронним цифровим підписом) або КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 4200 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Учасник-переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді застави, яка сплачується учасником на рахунок Замовника. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 1 відсоток вартості договору (суми, що встановлена як остаточна цінова пропозиція учасника-переможця за результатами електронного аукціону).

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону Код за ЄДРПОУ: 03327664 Місцезнаходження: 01015, м. Київ, вул. Лейпцизька, 1а. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: єдиним критерієм оцінки є ціна (100%)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (поточний ремонт будівлі КНС «Конча Заспа 6» (інв. №1323К) цеху насосних станцій «Південний», за адресою: 03045, м. Київ, Столичне шосе, 90-а): поточний ремонт будівлі КНС «Конча Заспа 6» (інв. №1323К) цеху насосних станцій «Південний», за адресою: 03045, м. Київ, Столичне шосе, 90-а (ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих послуг проводиться Замовником протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) і довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення пропозиції надається Учасником у формі електронної банківської гарантії. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та наказу Мінекономіки України від 14.12.2020 № 2628. При поданні пропозиції Учасником забезпечення пропозиції надається у електронному вигляді у рекомендованому форматі PDF або Word. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП (електронним цифровим підписом) або КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта.

Сума забезпечення: 4200 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Учасник-переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді застави, яка сплачується учасником на рахунок Замовника. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 1 відсоток вартості договору (суми, що встановлена як остаточна цінова пропозиція учасника-переможця за результатами електронного аукціону).
06 червня 2022 11:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 червня 2022 11:40
Додаток 2 (Цiнова пропозицiя).docx
06 червня 2022 11:40
Додаток 1 (Технічні вимоги).docx
06 червня 2022 11:40
Оголошення спрощеної закупівлі.doc
06 червня 2022 11:40
Додаток 3 (Проект договору).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 червня 2022 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "АВП НОРДІК ПРОДАКТС УКРАЇНА" 132 694,80
UAH з ПДВ
132 694,80
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

16 червня 2022 11:49
Електронний підпис
16 червня 2022 11:48
105.rar
16 червня 2022 11:48
ЦП.pdf
16 червня 2022 11:48
G0622-6216-GL.rar
16 червня 2022 11:48
КВАЛ_ЧАСТИНА.pdf
16 червня 2022 11:48
ТЕХ_вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВП НОРДІК ПРОДАКТС УКРАЇНА"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВП НОРДІК ПРОДАКТС УКРАЇНА"
#33194768
Переможець 132 694,80
UAH з ПДВ
21 червня 2022 10:44

Документи

21 червня 2022 10:44
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 червня 2022 10:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВП НОРДІК ПРОДАКТС УКРАЇНА"
#33194768
132 694,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 червня 2022 10:44
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 серпня 2023 15:48
Звіт виконання 917.docx укладений
09 серпня 2023 15:48
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2023 15:22
ДУ2.pdf зміни до договору
29 березня 2023 15:22
Повідомлення (4).docx зміни до договору
29 березня 2023 15:22
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2022 13:50
ДУ.pdf зміни до договору
27 грудня 2022 13:49
Повідомлення (4).docx зміни до договору
27 грудня 2022 13:49
Електронний підпис укладений
07 липня 2022 15:31
Договор 917.pdf укладений
07 липня 2022 15:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди доповнити Договір додатком № 2.1 «Календарний план», що додається до Угоди. 2. Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору: 2.1. Пункт 5.1 Договору викласти в наступній редакції: «5.1. Строк надання послуг – 143 (сто сорок три) календарних днів з дати підписання Сторонами даного Договору. Етапи надання послуг деталізуються у Календарних планах (додаток № 2 та додаток № 2.1 до Договору), які підписані Сторонами та є невід’ємними частинами Договору.». 2.2. Пункт 11.1 Договору викласти в наступній редакції: «11.1. Цей Договір набуває чинності з моменту підписання його уповноваженими представниками Сторін та діє до 31 березня 2023 року, а в частині гарантійних зобов’язань – до закінчення гарантійного строку на надані послуги. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання тих зобов’язань, що лишились невиконаними.». 3. Інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними в попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов′язковість щодо себе. 4. Цю Угоду складено українською мовою на 1 (одній) сторінці, у двох оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 5. Ця Угода набирає чинності з моменту підписання її уповноваженими представниками Сторін і є невід′ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 917/6/16-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди доповнити Договір додатком № 2.2 «Календарний план», що додається до Угоди. 2. Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору: 2.1. Пункт 5.1 Договору викласти в наступній редакції: «5.1. Строк надання послуг – 204 (двісті чотири) календарних днів з дати підписання Сторонами даного Договору. Етапи надання послуг деталізуються у Календарних планах (додаток № 2, додаток № 2.1 та додаток № 2.2 до Договору), які підписані Сторонами та є невід’ємними частинами Договору.». 2.2. Пункт 11.1 Договору викласти в наступній редакції: «11.1. Цей Договір набуває чинності з моменту підписання його уповноваженими представниками Сторін та діє до 31 травня 2023 року, а в частині гарантійних зобов’язань – до закінчення гарантійного строку на надані послуги. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання тих зобов’язань, що лишились невиконаними.». 3. Інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними в попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов′язковість щодо себе.
Номер договору про закупівлю: 917/6/16-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 липня 2022 — 31 травня 2023
Сума оплати за договором: 113 870,40
UAH (в тому числі ПДВ 18 978,40 UAH)