Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Зовнішня експертиза – «Менеджмент» впровадження проекту «Транскордонна інфраструктура охорони здоров’я» (Health/4.1/1)
Очікувана вартість
446 540,43 UAH
UA-2022-06-03-001624-a 1fcaf51a9e694649b879e006ed22663c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аліна Гончарова

+380980391718
+380484122140
izmailbuhg@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області
Код ЄДРПОУ: 04056983
Вебсайт: http://izmail-rada.gov.ua
Місцезнаходження: 68600, Україна , Одеська обл., місто Ізмаїл, проспект Суворова,62
Контактна особа: Аліна Гончарова
+380980391718, +380484122140
izmailbuhg@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Замовником було проведено закупівлю послуг Зовнішня експертиза - «Менеджмент» впровадження проекту «Транскордонна інфраструктура охорони здоров’я», код ДК 021:2015: 79420000-4 Управлінські послуги (ідентифікатор – UA-2019-07-04-001742-a).
За результатом проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, укладено договір на виконання даних послуг з переможцем тендеру – Товариство з обмеженою відповідальністю «Ресурс Консалтинг Партнер» (код ЄДРПОУ – 38686389) - на суму 4 338 826,00 грн (чотири мільйони триста тридцять вісім тисяч вісімсот двадцять шість гривень 00 копійок) без ПДВ згідно зі ст. 197.11 Податкового кодексу України. Договір виконано в повному обсязі.
На сьогоднішній день замовнику необхідно здійснити закупівлю послуг Зовнішня експертиза – «Менеджмент» впровадження проекту «Транскордонна інфраструктура охорони здоров’я» (Health/4.1/1), код ДК 021:2015: 79420000-4 – Управлінські послуги, у рамках реалізації проекту Транскордонна інфраструктура охорони здоров’я» (Health/4.1/1), який фінансується Європейським союзом в рамках Спільної Операційної Програми «Румунія-Україна 2014-2020» Європейського інструменту сусідства та згідно з Партнерською угодою між Головним (керуючим) бенефіціаром і бенефіціаром вищезазначеного проекту, відповідно до вартісних меж, визначених Законом, на суму 446 540,43 грн (чотириста сорок шість тисяч п’ятсот сорок гривень сорок три копійки) без ПДВ, шляхом застосування переговорної процедури з підстави, що визначена п. 2, ч. 5 ст. 40 Закону, враховуючи пролонгування строку та етапів реалізації вищевказаного проекту по 25.09.2022, відповідно до реєстраційної картки проекту (програми) №_4099-02 (державна реєстрація від 18.02.2022).
Враховуючи вищезазначене, є потреба в закупівлі додаткових аналогічних послуг у Товариства з обмеженою відповідальністю «Ресурс Консалтинг Партнер» (код ЄДРПОУ – 38686389) шляхом проведення переговорної процедури (п. 5 ст. 40 Закону), якщо сума цього договору не перевищуватиме 50 відсотків вартості основного договору, та провести переговори з Товариством з обмеженою відповідальністю «Ресурс Консалтинг Партнер».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 червня 2022
Оскарження наміру укласти договір: 14 червня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79420000-4: Управлінські послуги


У межах реалізації проекту Транскордонна інфраструктура охорони здоров’я» (Health/4.1/1), який фінансується Європейським союзом в рамках Спільної Операційної Програми «Румунія-Україна 2014-2020» Європейського інструменту сусідства та згідно з Партнерською угодою між Головним (керуючим) бенефіціаром і бенефіціаром вищезазначеного проекту.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Зовнішня експертиза – «Менеджмент» впровадження проекту «Транскордонна інфраструктура охорони здоров’я» (Health/4.1/1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: проспект Незалежності, 62, Ізмаїл, Ізмаїльський район, Одеська область, 68601, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2022
ДК 021:2015: 79420000-4 — Управлінські послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

03 червня 2022 11:22
Електронний підпис
03 червня 2022 11:21
регистр.карта-02.pdf
03 червня 2022 10:46
Протокол 151_огол.pdf
03 червня 2022 10:46
Проект договору.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ресурс Консалтинг Партнер"
#38686389
Переможець 466 540,43
UAH з ПДВ
03 червня 2022 14:58

Документи

03 червня 2022 14:58
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 червня 2022 14:58

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ресурс Консалтинг Партнер"
#38686389
466 540,43
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 червня 2022 14:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 червня 2022 10:36
Додаткова угода 1 до Дог 53 від 21.06.2022.pdf зміни до договору
23 червня 2022 10:34
Дод. уг 1 Дод 3 до Дог № 53 від 14.06.2022.pdf зміни до договору
23 червня 2022 10:34
Протокол 158.pdf зміни до договору
23 червня 2022 10:34
Електронний підпис укладений
14 червня 2022 09:50
ДОГОВІР № 53 від 14.06.2022.pdf укладений
14 червня 2022 09:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Оновлена редакція пункту 3.1., пункту 4 Додатка 3 Договору.
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML