Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація - "Капітальний ремонт покрівлі дитячого відділення інфекційного блоку Комунального некомерційного підприємства "Ратнівська ЦРЛ" на вул. Газіна, 64 в смт. Ратне Волинської області".
Очікувана вартість
1 105 601,00 UAH
UA-2022-06-01-004357-a ● e5ebafd9e7ae49009d8d5730188785a8
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | KНП"Ратнівська центральна районна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 01982991 |
Місцезнаходження: | 44100, Україна , Волинська обл., смт Ратне, вул. Газіна 64 (відділення Нової Пошти №1) |
Контактна особа: |
Паршин Ірина +380682410717 tender.rcrl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 червня 2022 15:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 червня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 червня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 105 601,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,54% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
кошти НСЗУ
Зміни до річного плану закупівель,кошти НСЗУ смт Ратне вул. Газіна,64,Категорія: підприємства,установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 ЗУ"Про публічні закупівлі"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація - "Капітальний ремонт покрівлі дитячого відділення інфекційного блоку Комунального некомерційного підприємства "Ратнівська ЦРЛ" на вул. Газіна, 64 в смт. Ратне Волинської області".
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
44100, Україна, Волинська область, смт Ратне, вул. Газіна 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 червня 2022 13:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 червня 2022 13:45 |
Додаток 11 Технічні завдання.docx | |
01 червня 2022 15:27 |
Проект договору (2).doc | |
01 червня 2022 15:26 |
Додатки 1-10 (1).docx | |
01 червня 2022 15:26 |
Оголошення .doc |
02 червня 2022 13:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 червня 2022 13:45 |
Додаток 11 Технічні завдання.docx
|
|||
01 червня 2022 15:27 |
Проект договору (2).doc
|
|||
01 червня 2022 15:26 |
Додатки 1-10 (1).docx
|
|||
01 червня 2022 15:26 |
Оголошення .doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Клас наслідків
Дата подання: 01 червня 2022 19:57
Дата відповіді: 02 червня 2022 10:13
Зазначте, будь ласка, клас наслідків об'єкта будівництва.
Відповідь: Клас наслідку СС1
Інженер з охорони праці
Дата подання: 01 червня 2022 20:01
Дата відповіді: 02 червня 2022 16:18
Відповідно до чинного законодавства України підприємства з кількістю працівників до 20 чол. можуть покладати обов'язки інженера з охорони праці на іншу посадову особу. Таким чином вимога щодо наявності серед працівників інженера з охорони праці є порушенням закону.
Відповідь: Стаття 15 Закону України "Про охорону праці" передбачає обов’язкове створення служби по охороні праці на кожному підприємстві.
Замовник не обмежує право участі у торгах юридичні особи та фізичних осіб - підприємців умови дотримання вимог ст. 15 Закону України "Про охорону праці" та наявності спеціаліста, який має відповідну підготовку та кваліфікацію з виконанням завдань і обов’язків відповідно до "ДОВІДНИКА кваліфікаційних характеристик професій працівників", затвердженого Наказом Міністерства праці та соціальної політики України 29.12.2004 № 336 " Інженер з охорони праці":
В разі, якщо на підприємстві учасника з кількість працюючих менше 50 осіб, функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку. В разі наявності підприємств- учасників з кількістю працюючих менше 20 осіб для виконання функцій служби охорони праці можуть залучатися сторонні спеціалісти на договірних засадах, які мають відповідну підготовку.
Посилаючись нормативно - правові акти, за умови відсутності в штаті посади інженера з охорони праці, на підприємстві обов’язки інженера з охорони праці виконує служба з охорони праці, яка контролює їх додержання охорони праці; забезпечує усунення причин, що призводять до нещасних випадків, професійних захворювань, та здійснення профілактичних заходів, визначених комісіями за підсумками розслідування цих причин. За таких умов учасник в складі пропозиції надає інформаційну довідку про створення відповідної комісії та надає підтверджуючі документи, Протокол засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці та посвідчення про проходження навчання загальний курс ОП.
Замовник не обмежує право участі у торгах юридичні особи та фізичних осіб - підприємців умови дотримання вимог ст. 15 Закону України "Про охорону праці" та наявності спеціаліста, який має відповідну підготовку та кваліфікацію з виконанням завдань і обов’язків відповідно до "ДОВІДНИКА кваліфікаційних характеристик професій працівників", затвердженого Наказом Міністерства праці та соціальної політики України 29.12.2004 № 336 " Інженер з охорони праці":
В разі, якщо на підприємстві учасника з кількість працюючих менше 50 осіб, функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку. В разі наявності підприємств- учасників з кількістю працюючих менше 20 осіб для виконання функцій служби охорони праці можуть залучатися сторонні спеціалісти на договірних засадах, які мають відповідну підготовку.
Посилаючись нормативно - правові акти, за умови відсутності в штаті посади інженера з охорони праці, на підприємстві обов’язки інженера з охорони праці виконує служба з охорони праці, яка контролює їх додержання охорони праці; забезпечує усунення причин, що призводять до нещасних випадків, професійних захворювань, та здійснення профілактичних заходів, визначених комісіями за підсумками розслідування цих причин. За таких умов учасник в складі пропозиції надає інформаційну довідку про створення відповідної комісії та надає підтверджуючі документи, Протокол засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці та посвідчення про проходження навчання загальний курс ОП.
Лобіювання інтересів конкретного учасника
Дата подання: 01 червня 2022 20:05
Дата відповіді: 02 червня 2022 16:03
Судячи з прописаних умов, є підстави думати, що Ви лобіюєте інтереси конкретного учасника, в якого наявні сертифікати ISO щодо протидії корупції, та купа інших нікому не потрібних документів, тим самим Ви порушуєте закон, і в Державної аудиторської служби України вже є підстава навідатись до Вас з перевіркою.
Відповідь: Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» на Замовника покладено обов’язок забезпечити вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Уся інформація щодо цієї закупівлі доступна і оприлюднена відповідно до вимог Закону, а тому Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм мають можливість взяти участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Щодо вимог дотримуватися принципу недискримінації учасників, роз’яснюємо наступне. Антимонопольний комітет України, що прослідковується з ряду прийнятих рішень, визнає дискримінацію учасників публічних закупівель як обмеження прав когось із них шляхом встановлення у тендерній документації вимог, яким можуть ВІДПОВІДАТИ ЛИШЕ ОДИН АБО ДЕКІЛЬКА учасників. Отож, встановлені вимоги до учасників у цій закупівлі, уже виходячи тільки з вищенаведеного не є дискримінаційними, оскільки не обмежують прав потенційних учасників закупівлі в отриманні відповідних сертифікатів, а також встановлення цих вимог також не свідчить і не може свідчити, що цим вимогам може відповідати лише один або декілька учасників, оскільки ПРЯМИХ ЗАБОРОН ЩОДО ОТРИМАННЯ ТАКИХ СЕРТИФІКАТІВ В ЧИННОМУ ЗАКОНОДАВСТВІ НЕ МІСТИТЬСЯ. ч.5 ст. 23 Закону установлено, що замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Замовник має бути впевненим, що Підрядник здійснює ефективне управління якістю, організовує системи внутрішніх процесів на високому рівні, що підтверджуватиметься саме таким сертифікатом. Як зазначалося вище, жоден з учасників не обмежений у праві отримати сертифікат якості. Останній може отримати будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO, а їх наявність сприятиме більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЖИТЛОБУД-2" #01274350 |
Переможець |
1 105 327,20
UAH з ПДВ
|
14 червня 2022 15:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2023 09:37
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2023 14:32
|
Угода 1 (2).pdf | зміни до договору |
04 січня 2023 14:30
|
Електронний підпис | укладений |
24 червня 2022 14:38
|
Договір 287.pdf | укладений |
24 червня 2022 14:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни договору |
Номер договору про закупівлю: | 287 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 до договору №287 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |