Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Electrical work. Fire protection systems
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39833860 |
Місцезнаходження: | 01021, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7 |
Контактна особа: |
Філіц Людмила Олегівна 380442530086 tender.osvita@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Філіц Людмила Олегівна 380442530086 tender.osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Education and innovation Pechersk district in Kyiv state administration |
National ID: | 39833860 |
Contact point: |
osvita 380442530086 tender.osvita@ukr.net |
Additional contacts: |
Liudmyla Filits 380442530086 tender.osvita@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 червня 2022 15:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 червня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 липня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 липня 2022 10:00 |
Початок аукціону: | 01 серпня 2022 15:24 |
Очікувана вартість: | 4 426 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 44 262,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, яка скріплена КЕП гаранта. Гарантія повинна бути оформлена згідно з вимогами статей 560-562 Цивільного кодексу України, «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 р. № 639. Розмір забезпечення тендерної пропозицій становить 132 786, 00 грн (сто тридцять дві тисячі сімсот вісімдесят шість грн. 00 коп.). Гарантія обов’язково повинна свідчити про обов’язок установи, що надала гарантію, виплатити замовнику (бенефіціару) за нижче вказаними реквізитами суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 розділу 3 цієї тендерної документації. Реквізити для виплати замовнику (бенефіціару) забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин вказаних у пункті 3 розділу 3 цієї тендерної документації. Реквізити Замовника для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Назва Замовника: Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації Місцезнаходження Замовника: Україна, 01021, м. Київ, вул. Інститутська, 24/7 Код ЄДРПОУ: 39833860 р/р UA138201720355169001000090740, в УДКСУ в Печерському р-ні м. Києва, МФО 820172. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція є дійсною. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. Пропозиції, що не супроводжуються забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються замовником. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію Національного банку України (далі – НБУ), які повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП гаранта. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. Гарантія - це спосіб забезпечення тендерної пропозиції, відповідно до якого Банк - гарант приймає на себе грошове зобов'язання перед замовником (Бенефіціаром) сплатити на користь останнього кошти за гарантією (в розмірі вказаної грошової суми) у випадку невиконання учасником (принципалом) своїх зобов'язань щодо наданої ним тендерної пропозиції, її відкликання , не підписання угоди після визнання його переможцем публічної закупівлі. Валюта гарантії: гривня. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику (Бенефіціару) гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником (Бенефіціаром), після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. В складі тендерної пропозиції має міститися лист від банку-гаранта щодо платоспроможність та не знаходження в стадії ліквідації. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Учасник надає документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Учасник надає Замовнику забезпечення у вигляді гарантії, виданої банком у електронному вигляді у рекомендованому форматі PDF або Word з накладенням КЕП, яка повинна супроводжуватися копією документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію, та копією дійсного дозвільного документу на здійснення операцій з надання банківських гарантій, який видано установі, що видала гарантію, завіреними печаткою цієї установи та підписом уповноваженої особи установи. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи яка підписує банківську гарантію та договір повинні бути підтвердженні сканованою копією відповідного документа Гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Гарантія має бути чинною протягом строку дії тендерної пропозиції. Гарантія має бути безумовною, безвідкличною (повинна свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь Замовника повну суму забезпечення тендерної пропозиції без виключень та застережень (при виникненні відповідних обставин). У разі, якщо надана Учаснику банком гарантія не відповідає умовам Тендерної документації Замовник вважає таку гарантію не наданою Учасником. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. 3.2. Забезпечення тендерної пропозиції повертається Учаснику протягом п’яти днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: 1) закінчення строку дії забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з Учасником, який став Переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення процедури закупівлі в разі не укладення договору про закупівлю із жодним з Учасників, які подали тендерні пропозиції. Також в складі документів тендерної пропозиції надається відповідний лист від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника щодо продовження терміну її дії. Учасник процедури закупівлі в складі документів тендерної пропозиції надає лист-згоду на подовження терміну дії гарантії забезпечення тендерної пропозиції на вимогу Замовника. У складі пропозиції учасника має міститься письмове підтвердження надане учасником, яке свідчитиме про обов’язок установи, що надав гарантію, виплатити Замовникові суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні хоча б однієї з наступним обставин: відкликання тендерної пропозиції Учасником/Принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; не підписання договору про закупівлю Учасником/Приципалом, який став переможцем тендеру; ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений ч.6 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених ст.17 Закону |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 132786 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді грошових коштів (завдатку). Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5% від вартості договору про закупівлю. Завдаток вноситься на поточний рахунок Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації, код ЄДРПОУ 39833860, п/р № № UA138201720355169001000090740, в в УДКСУ в Печерському р-ні м.Києвав, МФО 820172, з обов’язковою позначкою в графі «Призначення платежу» платіжного доручення «Забезпечення виконання договору на закупівлю: послуги Системи протипожежного захисту (послуги з розробки робочої документації та улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей) за ДК 021:2015 код 45310000-3 Електромонтажні роботи. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю повинен бути не менше строку повного виконання учасником-переможцем своїх зобов’язань за договором. Замовник повертає забезпечення виконання договору про надання послуг: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про надання послуг, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору здійснюються за рахунок коштів Переможця. |
Publication date: | 01 червня 2022 15:26 |
Enquiries until: | 28 червня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 04 липня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 08 липня 2022 10:00 |
Information
Estimated total value: | 4 426 200 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 44 262 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Учасника в межах отриманого бюджетного фінансування. Бюджетні зобов’язання Замовника за цим Договором виникають в межах затверджених кошторисних призначень. Розрахунки здійснюються за рахунок коштів місцевого бюджету протягом 20 днів після отримання послуг на підставі Актом приймання-передачі відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування видатків за цим Договором, розрахунок за фактично надані послуги здійснюється протягом 10-ти робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Сторони при цьому досягли домовленості, що в такому разі будь-які штрафні санкції не застосовуються до Замовника, а строки, передбачені п. 4.3. Договору, вважаються дотриманими та грошове зобов’язання вважається таким, що виконане Замовником своєчасно. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 червня 2022 16:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 червня 2022 16:12 |
Тендер_послуги ЗМІНИ1.doc | |
30 червня 2022 16:10 |
Перелік змін (ПЖ 47).pdf | |
21 червня 2022 16:10 |
Тендер_послуги ЗМІНИ.doc | |
21 червня 2022 16:05 |
Перелік змін.pdf | |
21 червня 2022 16:05 |
Тендер_послуги_Додаток_4_Проект_Договору ЗМІНИ.doc | |
21 червня 2022 16:04 |
Тендер послуги Додаток 2 ст.17 ЗМІНИ.doc | |
21 червня 2022 16:04 |
Тендер_послуги_1ТВ_Додаток_1_(47) ЗМІНИ.doc | |
06 червня 2022 15:18 |
Відповіді на звернення 1, 2, 3, 4.pdf | |
01 червня 2022 15:22 |
Оголошення з публікацією англійською мовою.docx | |
01 червня 2022 15:22 |
Проєкт ЗЗСО47.pdf | |
01 червня 2022 15:22 |
Тендер_послуги_Додаток_3_Форма_ТП.doc | |
01 червня 2022 15:22 |
Тендер_послуги_Додаток_4_Проект_Договору.doc | |
01 червня 2022 15:22 |
Тендер послуги Додаток 2 ст.17.doc | |
01 червня 2022 15:21 |
Тендер_послуги_1ТВ_Додаток_1_(47).doc | |
01 червня 2022 15:21 |
Тендер_послуги.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
- витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», виданий Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутності (наявності) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України. Витяг надається щодо особи (осіб), визначеної згідно з пунктами 5, 6, 12 частини 1 статті 17 Закону. Витяг повинен бути виданий не раніше 30 (тридцяти) календарних днів відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій або на більш пізнішу дату. Замовник може перевірити витяг на офіційному сайті електронних адміністративних послуг МВС України за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/;
- довідку, складену учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої п.12 частини 1 ст.17 Закону;
- довідку, складену учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 17 Закону.
Вимоги про усунення порушення
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт огляду, підписаний зі сторони Замовника, який подає у складі пропозиції.»
Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною.
Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту обстеження є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт обстеження, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання.
Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним.
Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель:
Рішення від 13.12.2019 №18550
Рішення від 13.05.2020 № 9264
Рішення від 29.05.2020 № 10669
Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Більше того, ця Вимога не є обгрунтовано, проекти не є інформацією з обмеженим доступом, таємною інформацією, ПРОСТО ЗАГРУЗІТЬ ЇХ СКАН КОПІЮ В ДАНИЙ ТЕНДЕР й не порушуйте Вимоги Законодавства, не створюйте механізми корупції й лобіювання, Ви ж не переслідуєте таку мету, ВІРНО?
Прибиріть Дану Вимогу, в протилежному випадку будемо змушені звернутися в АМК, аналогічне порушення було й у Вашого колеги з Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації, можете ознайомитися з результатами скарги в АМКУ https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2022-02-10-002884-a, Ідентифікатор закупівлі:UA-2022-02-10-002884-a.
"ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ" в п.10 абз.2 ви вимагаєте від Учасників надати - кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури за напрямком інженерно – будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки.
Необхідно чітко зауважити, що даний об'єкт, який є предметом закупівлі, згідно таблиці 1 діючого ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013 Визначення класу наслідків (відповідальності) та категорії складності об’єктів будівництва відноситься до класу наслідків СС3 (значні наслідки) - при кількості осіб, які постійно перебувають на об'єкті - понад 400 осіб.
Виходячи з вищезазначеної інформації робочий проект та відповідну робочу документацію, має права розробляти та затверджувати тільки - провідний інженер-проектувальник - інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки щодо обєктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 значні наслідки. В іншому разі робочий проект ніколи не пройде експертизу.
Доводимо до Вашого відома, що згідно з частиною 4 ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», у редакції станом на 09.06.2017, обов’язковій експертизі підлягають проекти будівництва об’єктів, які:
1) належать до IV і V категорій складності, – щодо додержання нормативів з питань санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, охорони праці, енергозбереження, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, міцності, надійності, довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення;
2) споруджуються на територіях із складними інженерно-геологічними та техногенними умовами, – в частині міцності, надійності та довговічності будинків і споруд;
3) споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, якщо їх кошторисна вартість перевищує 300 тисяч гривень, – щодо кошторисної частини проектної документації.
На основі розробленого робочого проекту, який є предметом закупівлі Системи протипожежного захисту (послуги з розробки робочої документації та улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей), який обов'язково повинен пройти експертизу та отримати позитивний ексертний висновок, складається кошторис (виконуються відповідні кошторисні розрахунки). Даний кошторис виконується тільки сертифікованим інженер-проектувальником - інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації. До-речі даний кошторис також повинен пройти експертизу і ви як Замовник повинні мати на руках - експертний висновок по кошторису.
Виходячи з вищезазначеної інформації просимо вас надати чітку інформацію, чи пройшов робочий проект експертизу і чи отримали ви позитивний експертний висновок по кошторису, адже при відсутності даних підтверджуючих документів виконувати роботи по монтажу системи протипожежного захисту - заборонено!!!
Також виходячи з вищезазначеної інформації, просимо вас долучити до вимог тендерної документації наступні пункти, які грунтуються на вимогах чинного законодавства України:
1) наявність в учасника сертифікованого провідного інженер-проектувальника - інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки щодо обєктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 значні наслідки;
2) наявність в учасника сертифікованого інженер-проектувальника - інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації.
з наданням копій підтверджуючих документів, щодо працевлаштування даних сертифікованих фахівців (копії сторінок трудових книжок, або трудового договору, або договору роботи за сумісництвом і т.д.).
ОСКІЛЬКИ, наряд - допуск для виконання робіт на висоті узгоджується та підписується при наданні послуг двома сторонами та має певну форму, або приберить вказану вимогу, або надайте інформацію про особу, що буде підписувати такий документ на стадії подання пропозиції - ми, як Учасник, приїдемо та підпишемо в нього.
а особливо наказ №45 від 16.05.2011 року "Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів", цитуємо спеціально для вас:
п.12. Генпроектувальник (проектувальник) визначає розпорядчим документом ГАПа та/або ГІПа.
При проектуванні об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми наслідками (СС2) та зі значними наслідками (СС3), можуть одночасно призначатись ГАП та ГІП з визначенням одного з них головним виконавцем.
Окремі розділи або частини проектної документації розробляються під керівництвом відповідальних виконавців, які мають кваліфікаційний сертифікат.
Титульний аркуш проекту підписується та скріплюється печаткою ГАПа (ГІПа). Окремі розділи або частини проектної документації підписуються виконавцями, які мають кваліфікаційний сертифікат, які є безпосередніми розробниками цих розділів або частин проектної документації.
Тобто ви не звужуєте коло потенційних Учасників, а вимога, щодо обовязковоcті наявності в Учасника(ів) сертифікованого виконавця робіт - інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки, а саме головного (провідного) інженера проектувальника значні наслідки (СС3) є вимога чинного законодавства України. Без наявності в Учасника фахівця, а саме головного (провідного) інженера-проектувальника даний Учасник немає ніякого законного права, щодо виконання робочого проекту при проектуванні об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) відносяться до об'єктів зі значними наслідками (СС3).
І дана вимога не є дискримінаційною, це є норма чинного законодавства України, щодо виконання робочого проекту при проектуванні об'єктів, до яких відноситься об'єкт, який є предметом закупівлі.
При відсутності в Учасника головного (провідного) інженера-проектувальника, значні наслідки (СС3) даний розроблений проект, не може бути затверджений та відповідно не пройде експертизу. Все крапка.
1.1. Кожен учасник, може звернутися до органів ДФС (органів ДПС) України в будь якій формі, а органи ДФС (ДПС) України зобов’язані надати йому відповідь.
Відповідно до ЗУ «Про звернення громадян»: Звернення які не потребують додаткового вивчення розглядаються і невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання, жоден учасник не обмежений часом та можливістю отримання даного документу.
Органи державної влади, місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації незалежно від форм власності, об'єднання громадян, посадові особи розглядають звернення громадян, не стягуючи плати, тобто – отримання даного листа не створює будь-якого фінансового навантаження на учасників.
Про можливість безперешкодного отримання зазначеного документу, свідчить надання його у складі пропозицій інших Учасників закупівлі.
1.2. За договором страхування, що укладений на підставі Правил, на страхування приймається ризик настання події, передбаченої Правилами, Особливими умовами та договором страхування, яка відповідно до цивільного законодавства є підставою настання відповідальності страхувальника/застрахованої особи за заподіяну шкоду та для пред’явлення претензій потерпілих третіх осіб до страхувальника/застрахованої особи про відшкодування завданої шкоди життю, здоров’ю, майну фізичних осіб або майну юридичних осіб під час дії договору страхування. Страховим випадком визнається подія, передбачена договором страхування, яка відбулась, і з настанням якої виникає обов’язок Страховика здійснити виплату страхового відшкодування страхувальнику, застрахованій особі, вигодонабувачу або потерпілій третій особі, якій завдана шкода.
Оформлюючи договір Страхування відповідальності перед третіми особами, головне – правильно вказувати страхувальника. Ним має виступати саме та юридична особа, безпосередньо до якої можуть бути висунуті претензії від третіх осіб за завдані збитки. Так як, Учасником є юридична особа ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ", то договір страхування Яновського С. В. не має відношення до відповідальності за нанесення їм шкоди страхувальником передбачена чинним законодавством.
1.3. Помилку Учасник може допустити тільки в інформації та/або документах визначених пунктами 1, 2 частини 16 статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі”. Закон встановлює вичерпний перелік інформації та/або документів, що подані у тендерній пропозиції, щодо яких можливо усунення невідповідностей учасниками протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Сертифікат ISO 9001:2015 не підлягає під жодний пункт виправлення.
Для Учасників був Період подачі пропозицій з 01-06-2022, 15:26 по 08-07-2022, 10:00. Саме, протягом цього періоду, Учасники закупівлі повинні надавати документи.
Відповідно до ст.26 ЗУ “Про публічні закупівлі”, будь-які зміни до тендерної пропозиції можна вносити лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій, а відповідно і Замовники такі зміни беруть до розгляду в разі, якщо їх подано до закінчення даного строку.
Скарги до процедури
Дата подання: 15 червня 2022 16:36
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-25-000009 ● 2248764d23bc46e0b63c685402c4a0c6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 серпня 2022 16:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.08.2022 № 215
Київ
Про здійснення моніторингу закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягають зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 24.08.2022 № 215
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Очікувана вартість, грн. Предмет закупівлі Опис підстав для здійснення моніторингу
3 UA-2022-06-01-004282-a
Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи. Системи протипожежного захисту (послуги з розробки робочої документації та улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей) 4 426 200,00 Пункт 2 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-26 18:16:02
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з розробки робочої документації та улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей (код ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи. Системи протипожежного захисту) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-06-01-004282-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель впродовж трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-30 17:18:13
Пояснення на Запит
Управлінням освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації опрацьовано запит про надання пояснення в рамках здійснення моніторингу Північним Офісом Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Державної аудиторської служби України за предметом закупівлі «ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи. Системи протипожежного захисту (послуги з розробки робочої документації та улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей) (DK 021:2015 45310000-3 – Electrical work. Fire protection systems (services for the development of working documentation and installation of fire alarm system, fire alarm system and evacuation management)», ідентифікатор закупівлі UA-2022-06-01-004282-a.
На виконання норми ч. 5 стаття 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю.
Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Управління) в своїй роботі керується Законом України «Про публічні закупівлі», чинними законодавчими та нормативно-правовими документами.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було визначено відповідно до вимог щодо дотримання законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки та з метою вжиття протипожежних заходів у закладах освіти Печерського району.
З метою проведення протипожежних заходів та створення безпечних умов для перебування учасників освітнього процесу, в тому числі здобувачів освіти та збереження майна, яке належить закладам освіти Печерського району, Управління при розробленні технічного завдання на вищевказану закупівлю керувалося Кодексом цивільного захисту, України (глава 13) та Правилами пожежної безпеки України, затверджені наказом MBC від 31.12.2014 N 1417, та інше.
В технічних вимогах щодо надання послуг чітко визначено, які саме послуги (роботи) повинні здійснюватись Виконавцем та встановлені вимоги до ïx якісного та безпечного виконання відповідно до наступних нормативно-правових документів:
ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво»;
ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту";
ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування (CEN/TS 54-14:2018, IDT).
ДБН В.2.5-23:2010 "Проектування електрообладнання об'єктів цивільного призначення"
НАПБ А.01.001-2014 «Правила пожежної безпеки в Україні»
НПАОП 40.1-1.32-01 "Правила будови електроустановок. Електрообладнання спеціальних установок";
МЕ та ВПУ Наказ №476 від 21.07.2017 «Правила улаштування електроустановок»;
ПУЕ - Правила улаштування електроустановок для України, та іншим нормативно-правовим актам.
Очікувана вартість закупівлі визначалась відповідно до укладених договорів на дані послуги, публічно опублікованих в системі prozorro.gov.ua, відповідно до вимог потреб закладів освіти Печерського району, затвердженого кошторису по КЕКВ 2240 по галузі «Освіта» та моніторингу середніх цін незалежних компаній з мережі Інтернет відповідно до аналогічної закупівлі.
(Моніторинг додається).
Усі закупівлі Управлінням здійснюються відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об`єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Посилання на офіційний сайт Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації: https://sites.google.com/view/pechosvita/.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-09-27 11:20:25
Надання підтвердження про притягнення до відповідальності
На виконання висновку Північного офісу Держаудитслужби, за результатами моніторингу закупівлі UA-2022-06-01-004282-a, ознайомлення із обставинами, за яких було допущено дане порушення, ступеня його тяжкості та врахування попередньої роботи відповідальної особи стосовно висвітлення інформації про закупівлі та з метою недопущення подібних порушень у подальшому, керівником Управління винесено усне попередження про недотримання законодавства зі зменшення на 20% премії у вересні Тимошенко Ю.М.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управлінням освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації (далі — Управління) в рамках здійснення моніторингу Північним Офісом Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Державної аудиторської служби України (далі — ДАСУ), опрацьовано інформацію про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі за предметом закупівлі «ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи. Системи протипожежного захисту (послуги з розробки робочої документації та улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей) (DK 021:2015 45310000-3 – Electrical work. Fire protection systems (services for the development of working documentation and installation of fire alarm system, fire alarm system and evacuation management)», ідентифікатор закупівлі UA-2022-06-01-004282-a. На виконання норми ч. 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо пояснення на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 зі змінами, відповідальною особою за оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель призначено Тимошенко Ю.М., економіста І категорії групи оренди та державних закупівель централізованої бухгалтерії. Враховуючи те, що за минулі періоди роботи стосовно висвітлення інформації про закупівлі, жодного зауваження, дисциплінарного стягнення у Тимошенко Ю.М. немає, керівником Управління винесено усне попередження про недотримання законодавства зі зменшення на 20% премії у вересні.
2022-09-23 11:24:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 жовтня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (пункт 4-1 Постанови № 710.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (пункт 4-1 Постанови № 710.) • відсутній механізм
-
2022-10-05 12:47:42
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39833860 |
Місцезнаходження: | 01021, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКРЕЙН БІЛДІНГ ТРЕЙД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Л. С. ЦЕНТР-ЗАХИСТУ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 серпня 2022 15:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Л. С. ЦЕНТР-ЗАХИСТУ" |
4 426 124,10
UAH з ПДВ
|
4 381 862,09
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКРЕЙН БІЛДІНГ ТРЕЙД" |
4 426 000,00
UAH з ПДВ
|
4 426 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Л. С. ЦЕНТР-ЗАХИСТУ" #34838089 |
Переможець |
4 381 862,09
UAH з ПДВ
|
02 серпня 2022 11:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2023 16:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2022 13:43
|
Додатки до угоди.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2022 13:42
|
ДУ.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2022 13:33
|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2022 15:00
|
Договір ТОВ ЛС ЦЕНТР-ЗАХИСТУ.pdf | укладений |
19 серпня 2022 14:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | ВТ/12/ЛС |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |