Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Любарська лікарня" Любарської селищної ради Житомирської області |
Код ЄДРПОУ: | 01991754 |
Місцезнаходження: | 13133, Україна , Житомирська обл., Любарський р-н, с. Старий Любар, вул. Медична, буд. 5 |
Контактна особа: |
Ярослав Соляр +380989692315 soliaryaroslav1337@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 травня 2022 11:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 червня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 червня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 червня 2022 11:00 |
Початок аукціону: | 17 червня 2022 12:31 |
Очікувана вартість: | 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 травня 2022 11:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 травня 2022 11:13 |
Проект договору Дрова.docx | |
31 травня 2022 11:13 |
ТД Дрова.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-25-000062 ● 15e2951485cd4124ab02d9f269036a43
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 липня 2022 17:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.07.2022
№ 18-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 25.07.2022 №18-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2022-05-31-001432-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-26 18:26:26
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Деревина» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-05-31-001432-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-28 09:03:47
Відповідь на запит замовнику на пояснення
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були визначені у службовій записці на ім’я головного лікаря завідуючого котельнею, стосовно забезпечення підприємства дровами на опалювальний сезон.
Очікувана вартість визначалась з врахуванням наявного бюджетного фінансування, шляхом проведення аналізу загальнодоступної інформації щодо цін предмету закупівлі, яка міститься у відкритих джерелах інформації (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель “Prozorro” та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках), та інформації, отриманої шляхом проведення ринкових консультацій у вигляді письмових, та усних пропозицій.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Будо вжито відповідні заходи для забезпечення КЕП-ом уповноваженої особи - Соляра Ярослава Васильовича, який відображається: П.І.Б. Соляр Ярослав Васильович Країна Україна РНОКПП 3711006518 Організація (установа) КНП "Любарська лікарня" Код ЄДРПОУ 01991754 Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача) 09:07:14 05.08.2022 Сертифікат виданий КНЕДП ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна" Серійний номер 3D4D9E0700000000000000000000000000000001 Тип носія особистого ключа Захищений ( ЗНКІ криптомодуль ІІТ Гряда-301) Серійний номер носія особистого ключа Не визначено Алгоритм підпису ДСТУ-4145 Тип підпису Кваліфікований Тип контейнера Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped) Формат підпису Базовий (CAdES-BES) Сертифікат Кваліфікований
2022-08-05 10:36:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Після внесення замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (річний план закупівель, оголошення про проведення відкритих торгів, повідомлення про намір укласти договір, тощо), на них накладено удосконалений електронний цифровий підпис уповноваженої особи замовника, який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом, чим не дотримано вимоги пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 року № 1082, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 року за № 610/34893.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 червня 2022 13:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДП "БЕРДИЧІВСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" |
590 000,00
UAH з ПДВ
|
536 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "СЄМІКІН ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ" |
598 000,00
UAH з ПДВ
|
550 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ТЕРЕЩЕНКО ВОЛОДИМИР ЄВГЕНОВИЧ" |
574 000,00
UAH з ПДВ
|
562 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДП "БЕРДИЧІВСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" #00991806 |
Переможець |
536 400,00
UAH з ПДВ
|
17 червня 2022 14:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2023 13:02
|
Електронний підпис | укладений |
28 червня 2022 16:01
|
дог 141.PDF | укладений |
28 червня 2022 16:00
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Дрова тверда порода | 200 | метри кубічні |
1 072,80
UAH з ПДВ
|
Дрова середня порода | 200 | метри кубічні |
1 072,80
UAH з ПДВ
|
Дрова м’яка порода | 100 | метри кубічні |
1 072,80
UAH з ПДВ
|