Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП КП "Червонограджитлокомунсервіс" |
Код ЄДРПОУ: | 31616100 |
Місцезнаходження: | 80100, Україна , Львівська обл., місто Червоноград, вул.Шевська, 1а |
Контактна особа: |
Турко Василь Іванович +380324939530 chgks@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 травня 2022 10:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 червня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 червня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 червня 2022 11:03 |
Початок аукціону: | 16 червня 2022 12:28 |
Очікувана вартість: | 720 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 червня 2022 15:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 червня 2022 15:45 |
сканирование0345.pdf | |
02 червня 2022 15:35 |
Було-стало.odt | |
02 червня 2022 15:35 |
ТД євроруб. 2022 - 2 (2).doc |
02 червня 2022 15:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 червня 2022 15:45 |
сканирование0345.pdf
|
|||
02 червня 2022 15:35 |
Було-стало.odt
|
|||
02 червня 2022 15:35 |
ТД євроруб. 2022 - 2 (2).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-18-000012 ● 8e52f8682591417786c6c3357c133374
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 липня 2022 15:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.07.2022 № 206
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 18.07.2022 № 206.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-05-30-001167-a, 30.05.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-18 15:49:13
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-05-30-001167-a, яка проводилась комунальним підприємством «Червонограджитлокомунсервіс» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-20 12:15:04
Пояснення на запит від 18.07.2022 року замовнику закупівлі за ID: UA-2022-05-30-001167-а
Уповноваженою особою комунального підприємства "Червонограджитлокомунсервіс"
30 травня 2022 року, протокол №122, прийнято рішення про затвердження змін до річного плану закупівель на 2022 рік, обгрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, про вибір процедури закупівлі, затвердження тендерної документації та рішення про оприлюднення змін до річного плану закупівель на 2022 рік, обгрунтування розміру очікуваної вартості,технічних та якісних характеристик предмета закупівлі щодо закупівлі послуги за предметом закупівлі : ДК 021-2015 (СPV)- 44110000-4- Конструкційні матеріали (євроруберойд бікроеласт). Копія протоколу додається.
Обгрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, посилання на веб-сайт на якому розміщено обгрунтування:
Предмет закупівлі: ДК 021:2015: 44110000-4- Конструкційні матеріали (Євроруберойд бікроеласт)
Обґрунтування доцільності закупівлі. Згідно розділу 2 пункту 2.22 Статуту комунального підприємства "Червонограджитлокомунсервіс" передбачено надання послуг із ремонту житлового і нежитлового фонду. Для виконання зазначених завдань/функцій Замовник повинен, зокрема, забезпечити себе необхідними покрівельними матеріалами (євроруберойд) з метою здійснення поточного ремонту дахів. Обґрунтування обсягів закупівлі. Обсяги визначено відповідно до очікуваної потреби, обрахованої Замовником на основі фактичного використання покрівельних матеріалів - 6000 м.кв.у попередньому році та обсягу фінансування. Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі. Якісні характеристики визначено відповідно до особливостей дахів житлового і нежитлового фонду та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі. Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі. Очікувана вартість обрахована відповідно до середньоринкового рівня цін, визначеного на базі цін 3-х постачальників:
«Конструктив» м. Київ ціна за м.кв.-108,75грн.
ФОП«Харламов» м.Червоноград ціна за м.кв.-127,56грн.
ТОВ«Епіцентр К» - ціна за м.кв.-123,69грн.
Середнє арифметичне цін 3-х постачальників, 120грн
Кількість,м. кв.-6000
Очікувана вартість, 720000,00 грн (120грн.*6000м.кв.)
Обгрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі розміщено на веб-сайті Червоноградської міської ради: https://www.chg.gov.ua/chzhks-novyny/CHG-5025
Відповідно до частини другої статті 41 переможець процедури закупівлі за ID: UA-2022-05-30-001167-а ТОВ "Захід Пром Постач" під час укладення договору про закупівю надав шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель:
- Довідку про особу ТОВ "Захід Пром Постач", що уповноважена підписувати договір про закупівлю ;
- Довідку про ліцензування ( завантажено в електронну систему закупівель 15 червня 2022 року);
Додатки: Додаток 1: копія рішення уповноваженої особи комунального підприємства "Червонограджитлокомунсервіс" від 30 травня 2022 року, протокол №122;
Додаток 2: Копія Довідки про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю;
Додаток 3: копія Довідки про ліцензування.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-18 17:00:10
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-05-30-001167-a, яка проводилась комунальним підприємством «Червонограджитлокомунсервіс» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю та копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Просимо надати відповідну інформацію чи було надано переможцем тендеру при укладанні договору відповідні документи про підтвердження права підписання договору про закупівлю та копію ліцензій або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності переможця торгів ТОВ "ЗАХІД ПРОМ ПОСТАЧ" (з обов’язковим долученням до пояснення відповідних підтверджуючих документів)?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-20 13:01:28
Пояснення на запит від 18.07.2022 року замовнику закупівлі за ID: UA-2022-05-30-001167-а
Уповноваженою особою комунального підприємства "Червонограджитлокомунсервіс"
30 травня 2022 року, протокол №122, прийнято рішення про затвердження змін до річного плану закупівель на 2022 рік, обгрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, про вибір процедури закупівлі, затвердження тендерної документації та рішення про оприлюднення змін до річного плану закупівель на 2022 рік, обгрунтування розміру очікуваної вартості,технічних та якісних характеристик предмета закупівлі щодо закупівлі послуги за предметом закупівлі : ДК 021-2015 (СPV)- 44110000-4- Конструкційні матеріали (євроруберойд бікроеласт). Копія протоколу додається.
Обгрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, посилання на веб-сайт на якому розміщено обгрунтування:
Предмет закупівлі: ДК 021:2015: 44110000-4- Конструкційні матеріали (Євроруберойд бікроеласт)
Обґрунтування доцільності закупівлі. Згідно розділу 2 пункту 2.22 Статуту комунального підприємства "Червонограджитлокомунсервіс" передбачено надання послуг із ремонту житлового і нежитлового фонду. Для виконання зазначених завдань/функцій Замовник повинен, зокрема, забезпечити себе необхідними покрівельними матеріалами (євроруберойд) з метою здійснення поточного ремонту дахів. Обґрунтування обсягів закупівлі. Обсяги визначено відповідно до очікуваної потреби, обрахованої Замовником на основі фактичного використання покрівельних матеріалів - 6000 м.кв.у попередньому році та обсягу фінансування. Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі. Якісні характеристики визначено відповідно до особливостей дахів житлового і нежитлового фонду та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі. Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі. Очікувана вартість обрахована відповідно до середньоринкового рівня цін, визначеного на базі цін 3-х постачальників:
«Конструктив» м. Київ ціна за м.кв.-108,75грн.;
ФОП«Харламов» м.Червоноград ціна за м.кв.-127,56грн.;
ТОВ«Епіцентр К» - ціна за м.кв.-123,69грн.;
Середнє арифметичне цін 3-х постачальників, 120грн.;
Кількість,м. кв.-6000;
Очікувана вартість, 720000,00 грн (120грн.*6000м.кв.).
Обгрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі розміщено на веб-сайті Червоноградської міської ради: https://www.chg.gov.ua/chzhks-novyny/CHG-5025
Відповідно до частини другої статті 41 переможець процедури закупівлі за ID: UA-2022-05-30-001167-а ТОВ "Захід Пром Постач" під час укладення договору про закупівю надав шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель:
- Довідку про особу ТОВ "Захід Пром Постач", що уповноважена підписувати договір про закупівлю ;
- Довідку про ліцензування ( завантажено в електронну систему закупівель 15 червня 2022 року);
Додатки: Додаток 1: копія рішення уповноваженої особи комунального підприємства "Червонограджитлокомунсервіс" від 30 травня 2022 року, протокол №122;
Додаток 2: Копія Довідки про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю;
Додаток 3: копія Довідки про ліцензування.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-07-21 13:40:22
Роз'яснення щодо висновку
Керівнику Західного офісу Держаудитслужби.Просимо надати роз’яснення змісту Висновку. Детально ознайомившись з висновком головного державного аудитора Атаманчук З.В. про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-05-30-001167-a, виникла потреба в роз'ясненні змісту Висновку й зобов'язань, визначених у Висновку, на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівль, оскільки аудитор не конкретизував, яких саме заходів і чому має вжити уповноважена особа замовника, не визначив спосіб усунення виявлених під час моніторингу порушень, про що свідчить його нечіткість та невизначеність, а саме:
Відповідно до частини 5 статті 17 Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України " Про доступ до публічної інформації" та /або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Відповідно не вимагає цього і тендерна документація вказаної закупівлі.
Учасник , а з 28.06.2022 року переможець процедури закупівлі ТОВ "ЗАХІД ПРОМ ПОСТАЧ" у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надав замовнику документ шляхом оприюднення його в електронній системі закупівель, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,8 частини першої статі 17 Закону, а саме: Довідку щодо відсутності підстав визначених ч.1 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі", яка завантажена 15.06.2022 року.
Відповідно до частини другої статті 17 Закону Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі в процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов'язання за раніше укладеним договором про закупівлю....
Таких фактів аудитором не встановлено, бо їх насправді не було.
Відповідно до статті 5 закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективнісь та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям та зловживанням.
Порушення принципів публічної закупівлі аудитором не встановлено.
Тож виникає запитання чи доцільно у воєнний час, коли через воєнні дії ряд виробників рубероїду в Україні призупинили виробництво, через військову агресію Російської Федерації проти України 29.04.2022 року достроково розірвано договір від 10.01.2022 року №4 про закупівлю євроруберойду з ТОВ "Класика комфорту", 29.05.2022 року перший раз не відбулась вказана закупівля через відсутніть учасників, а тепер за зобов'язанням державного аудитора Атаманчук З.В. припинити зобов'язання за укладеним за результатами тендеру шляхом письмового звернення ТОВ "ЗАХІД ПРОМ ПОСТАЧ" щодо розірвання договору.
В обгрунтуванні технічних та якісних характеристик предмета закупівлі вказано, що відповідно до статуту КП "Червонограджитлокомунсервіс" надає послуги із ремонту житлового і нежитлового фонду м. Червонограда, який значно зношений. Для підготовки його до експлуатації в осінньо-зимовий період терміново потрібні покрівельні матеріали, зокрема євроруберойд.
Яку користь державі, територіальній громаді Червоноградської міської ради, мешканцям міста принесе висновок державного аудитора Атаманчук З.В. припинити зобов'язання за укладеним за результатами тендеру шляхом письмового звернення ТОВ "ЗАХІД ПРОМ ПОСТАЧ" щодо розірвання договору на постачання євроруберойду ( кошти за квартплату мешканців багатоквартирних будинків) через формальну (несуттєву) помилку переможця процедури закупівлі коли дахи у їхніх помешканнях будуть протікати під час дощів. А Західний офіс Держаудитслужби прозвітує про "грубе порушення законодавства про закупівлю на 623340,00 грн."
Враховуючи вищенаведене,
Вирішив:
1. Звернутися до керівника Західного офісу Держаудитслужби по роз'яснення змісту Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-05-30-001167-a й зобов'язань, визначених у Висновку, на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель, зокрема чи враховано аудитором Довідку щодо відсутності підстав визначених ч.1 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі", яка завантажена 15.06.2022 року, яких саме заходів і чому має вжити уповноважена особа замовника, та у який спосіб усунути виявлені під час моніторингу порушення, чи зобов'язаний замовник розірвати договір про закупівлю від 11 липня 2022 року з ТОВ "Захід Пром Постач" за код ДК 021:2015 (CPV) - 44110000-4 конструкційні матеріали (євроруберойд).
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про вжиття заходів щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель на виконання висновку Західного офісу Держаудитслужби по результатах моніторингу процедури закупівлі UA-2022-05-30-001167-a Детально ознайомившись з висновком Західного офісу Держаудитслужби по результатах моніторингу процедури закупівлі UA-2022-05-30-001167-a повідомляємо: 1. Вимогу " ... здійснити заходи щодо усунення порушення вимог частини сьомої статті 33 Закону шляхом припинення зобов'язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення ТОВ "ЗАХІД ПРОМ ПОСТАЧ" щодо розірвання договору" виконати не можливо з наступних підстав: а) укладений договір може бути розірваний лише на підставах, встановлених законом та/або на підставах, встановлених договором. Закон не містить такої підстави розірвання договору як "на підставі висновку ДАСУ" (за зобов'язанням ДАСУ). У відповідності до статті 629 Цивільного кодексу України (далі -ЦК України), договір є обов'язковим для виконання сторонами. Статтею 651 ЦК України передбачено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Згідно частини 1 статті 652 ЦК України, у разі істотної зміни обставин, якими сторони керувалися при укладенні договору, договір може бути змінений або розірваний за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або не випливає із суті зобов'язання. Відповідно до частини 1 статті 188 Господарського кодексу України (далі - ГК України), зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускається, якщо інше не передбачено законом або договором. Отже, що ГК України та ЦК України не містить норм, які б передбачали підстави для розірвання діючого договору висновок ДАСУ, так само як і правового порядку розірвання такого договору. б) Закупівля UA-2022-05-30-001167-a проводиться у воєнний час, коли через воєнні дії ряд виробників рубероїду в Україні призупинили виробництво, через військову агресію Російської Федерації проти України, 29.04.2022 року достроково розірвано договір від 10.01.2022 року № 4 про закупівлю євроруберойду з ТОВ "Класика комфорту", 29.05.2022 року перший раз не відбулась закупівля вказаного товару . В обгрунтуванні технічних та якісних характеристик предмета закупівлі вказано, що відповідно до статуту КП "Червонограджитлокомунсервіс" надає послуги із ремонту житлового і нежитлового фонду м. Червонограда, який значно зношений. Для підготовки його до експлуатації в осінньо-зимовий період виникла нагальна потреба в покрівельних матеріалах, зокрема в євроруберойді. Закупівля євроруберойду проводиться за власні кошти підприємства, отримані як квартплата мешканців багатоквартирних будинків і використовується на ремонт дахів у їхніх помешканнях. в) В казаний Договір від 11 липня 2022 року №17 між замовником та переможцем на час початку моніторингу майже виконано в частині поставки товару. Тому висновок ДАСУ з зобов'язанням про розірвання укладеного договору не є таким, що прийнятий "пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія)". 2. З метою недопущення в подальшому порушень частини третьої статті 17 та пунктів 2,17 та 19 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації організовано та проведено нараду з працівниками відділу публічних закупівель та матеріально-технічного забезпечення, на якій проведено роз'яснювальну роботу щодо взяття до уваги інформацію про неухильне дотримання норм закону України "Про публічні закупівлі", зокрема в частині складання тендерної документації, а саме крім переліку наведеному у наказі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 720 Замовник буде самостійно наводити приклади формальних помилок у Тендерній документації. Обговорено, що крім самостійної перевірки Замовником пункту 3 статті 17 Закону у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення та пункту 8 статті Закону у Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, Замовник буде ставити вимогу у тендерній документації, щодо подання такої інформації в довільній формі додатково Учасником- переможцем. Також привернуто увагу присутніх до пункту 17 частини другої статті 22 Закону, яка вимагає у тендерній документації Замовника зазначати електронну адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками. Начальник відділу публічних закупівель, уповноважена особа у червні 2022 року прийняв участь у навчанні з публічних закупівель для замовників на тему: " Закупівлі під час воєнного стану: Постанова чи Закон. Переваги, ризики, практичний досвід застосування", що проводився Академією Радник, отримавши нові знання та інструменти для ефективних закупівель. Додатки: - копія видаткової накладної від 12.07.2022 року № 473 про поставку євроруберойду Бітумакс ЕКП -4 - 5510,0 кв.м на суму 572433,90 грн; - копія товаро-транспортна накладна від 12 липня 2022 року на перевезення євроруберойду Бітумакс ЕКП -4 в кількості 5510,0 кв. м; - копія звіту по завершенню навчання від Академії Радник; - копія сертифікату на ім'я Турко Василь.
2022-07-26 10:21:09
- Інформація про вжиття заходів щодо усунення порушень
- копія видаткової накладної від 12.07.2022 року № 473 про поставку євроруберойду Бітумакс ЕКП -4 - 5510,0 кв.м на суму 572433,90 грн;
- копія товаро-транспортна накладна від 12 липня 2022 року на перевезення євроруберойду Бітумакс ЕКП -4 в кількості 5510,0 кв. м;
- копія звіту по завершенню навчання від Академії Радник
- копія сертифікату на ім'я Турко Василь
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 червня 2022 13:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЗАХІД ПРОМ ПОСТАЧ" |
623 340,00
UAH з ПДВ
|
623 340,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАСТРОЙ-КА" |
712 800,00
UAH з ПДВ
|
684 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СІТІГРАД" |
715 800,00
UAH з ПДВ
|
685 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Підприємство об'єднання громадян "ЦЕНТР КОМПЛЕКС" |
719 000,00
UAH з ПДВ
|
719 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗАХІД ПРОМ ПОСТАЧ" #42069908 |
Переможець |
623 340,00
UAH з ПДВ
|
28 червня 2022 12:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2023 11:03
|
Електронний підпис | укладений |
11 липня 2022 15:21
|
Договір | укладений |
11 липня 2022 15:15
|