Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Додаткові аналогічні роботи «Виконання функцій замовника (включаючи технічний нагляд) по об’єкту "Реконструкція та технічнем переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1." (Коиригування)(Код ДК 021:2015 – 71000000-8 «Архітектурні,будівельні, інженерні та інспекційні послуги»)
Очікувана вартість
2 374 050,00 UAH
UA-2022-05-30-000858-a 682bd45a196747f4a20e22ea591b1f93
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анжела Булавіна

+30675501033 zakupku.kst@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Приватне акціонерне товариство "Київспецтранс"
Код ЄДРПОУ: 02772037
Вебсайт: http://kst.in.ua/
Місцезнаходження: 04208, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Правди, буд. 85
Контактна особа: Анжела Булавіна
+30675501033
zakupku.kst@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Для здійснення закупівлі робіт «Виконання функцій замовника (включаючи технічний нагляд) по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1» (Код ДК 021:2015 – 71000000-8 Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги)» за результатами відкритих торгів (оголошення UA-2020-04-16-008527-b) 10.06.2020 року Приватним акціонерним товариством «Київспецтранс» було укладено з переможцем торгів ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» договір № 00-0406/20/ТН (надалі – головний (первинний) договір) на суму 4 845 000,00 грн.
Разом з тим, коригування проекту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1» зумовило виникнення додаткових робіт по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1» (Коригування) (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт») (оголошення № UA-2021-10-13-012035-b) та укладення 05.11.2021 року Приватним акціонерним товариством «Київспецтранс» з ТОВ «Хозхімсервіс» договору № № 05/11-21ДР на суму 176 568 641,00 грн.
Виникнення додаткових робіт по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1» (Коригування) (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт») внаслідок здійснення коригування проектно-кошторисної документації мало наслідком збільшення обсягу інжинірингових послуг на виконання функцій замовника (включаючи технічний нагляд). Ці додаткові роботи є аналогічні роботам, зазначеним в головному (первинному) договорі оскільки вони є їх продовженням та технологічно пов’язанні з головним (первинним) договором.
Вартість додаткових аналогічних робіт складає 2 374 050,00 грн. (з ПДВ), що не перевищує 50 відсотків ціни головного (первинного)договору.
Договір планується укласти з попереднім виконавцем цих робіт - ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА».
Додаткові роботи технічно пов’язані з головним (первинним) договором.
Відповідно до п.5 частини 2 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт у того самого учасника (можливість і умови таких додаткових робіт можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера), закупівля додаткових аналогічних робіт у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера, замовником як виняток застосовується переговорна процедура закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 травня 2022 10:30
Оскарження наміру укласти договір: 10 червня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Додаткові аналогічні роботи «Виконання функцій замовника (включаючи технічний нагляд) по об’єкту "Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1." (Коиригування)(Код ДК 021:2015 – 71000000-8 «Архітектурні,будівельні, інженерні та інспекційні послуги»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08710, Україна, Київська область, с. Підгірці, Полігон твердих побутових відходів № 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 71000000-8 — Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює оплату Виконавцю по факту виконаних робіт, протягом 30 календарних днів з моменту підписання Сторонами акту прийому-передачі виконаних робіт (наданих послуг ), шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

30 травня 2022 10:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 травня 2022 10:26
UA-2021-10-13-012035-b-report.pdf
30 травня 2022 10:26
ДОДАТОК ДО ЗВІТА.pdf
30 травня 2022 10:26
ЗВІТ.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІАЛІЗОВАНА ДЕРЖАВНА ЕКСПЕРТНА ОРГАНІЗАЦІЯ-ЦЕНТРАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ БУДІВЕЛЬНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ"
#35691621
Переможець 2 374 050,00
UAH з ПДВ
30 травня 2022 10:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 травня 2022 10:30

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІАЛІЗОВАНА ДЕРЖАВНА ЕКСПЕРТНА ОРГАНІЗАЦІЯ-ЦЕНТРАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ БУДІВЕЛЬНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ"
#35691621
2 374 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2024 11:00
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2024 10:52
ДУ №4 від 29.12.2023 до Дог №00-0112_07-22_ТН від 17.06.2022.pdf зміни до договору
03 січня 2024 10:52
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2023 13:38
Дод.угода №3 від 13.10.23_Договір 00-0112-07-22-ТН.pdf зміни до договору
13 жовтня 2023 13:37
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2022 14:31
Дод.угода №2 від 27.12.22_Договір 00-0112-07-22-ТН.pdf зміни до договору
27 грудня 2022 14:31
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2022 14:03
ДУ № 1 від 31.08.2022 до Дог № 00-01_072ТН відд 17.06.2022 .pdf зміни до договору
31 серпня 2022 14:03
Електронний підпис укладений
17 червня 2022 10:17
Договір 00-0112-07-22ТН від 17.06.2022.pdf укладений
17 червня 2022 10:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із агресією російської федерації проти України, відповідно до протоколу №21 від 27.04.2022 Постійної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на полігоні ТПВ №5 існує потенційна загроза виникнення надзвичайної ситуації. Раптове припинення виконання робіт без консервації будівельного майданчика на об’єкті «Реконструкція та технічне переоснащення полігону твердих побутових вiдходiв №5 в с. Пiдгiрцi Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки №1» (Коригування) може призвести до порушення роботи Полігону ТПВ №5 що, в свою чергу, до тривалої екстремальної експлуатації заводу Енергія, який, спалюючи побутові відходи, постачає теплоенергію мешканцям міста Києва. Надмірне навантаження на потужності заводу Енергія з утилізації відходів збільшить негативний вплив на навколишнє середовище, а довготривала зупинка заводу в опалювальний період може призвести до зриву опалювального періоду 2022–2023 років в місті Києві. Проектно-кошторисною документацією «Реконструкція та технічне переоснащення полігону твердих побутових вiдходiв №5 в с.Пiдгiрцi Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки №1» (Коригування) передбачено виконання робіт по утриманню функцій Замовника, в т. ч. технічний нагляд. Отже, з метою забезпечення безперервного та сталого функціонування об’єктів теплопостачання та уникнення зриву опалювального сезону 2022–2023 років у місті Києві Сторони прийшли до згоди внести наступні зміни та доповнення до Договору: 1. Доповнити Розділ 3 Договору пунктом 3.1.1 в наступній редакції: «3.1.1. У період воєнного стану платежі з рахунка Замовника проводяться з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка відповідно до Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 р. №590.»
Номер договору про закупівлю: 00-0112/07-22/ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із закінченням 2022 бюджетного року, відповідно до затверджених обсягів фінансування капітальних видатків Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2021–2023 роки по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 в с.Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки №1» (Коригування) станом на «____» грудня 2022 р., в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони домовилися доповнити Розділ 1 Договору п.1.4 та викласти його наступним чином: «1.4. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності бюджетних призначень та надходження коштів на рахунок Замовника, а саме: – у 2022 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2021–2023 роки, згідно з Актом приймання-передачі виконаних робіт за Договором бюджетні зобов’язання становлять 1 145 177,22 (Один мільйон сто сорок п’ять тисяч сто сімдесят сім гривень 22 копійки), у т.ч. ПДВ 20% – 190 862,87 (Сто дев’яносто тисяч вісімсот шістдесят дві гривні 87 копійок); – у 2023 році залишок бюджетних зобов’язань становитиме 1 228 872,78 (Один мільйон двісті двадцять вісім тисяч вісімсот сімдесят дві гривні 78 копійок), у т.ч. ПДВ 20% – 204 812,13 (Двісті чотири тисячі вісімсот дванадцять гривень 13 копійок); – у разі перерозподілу видатків бюджету по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 в с.Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки №1» (Коригування) Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2021–2023 роки, Сторони вносять відповідні зміни до Договору шляхом укладання додаткових угод.»
Номер договору про закупівлю: 00-0112/07-22/ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл видатків на 2023 р, зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 00-0112/07-22/ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до затверджених обсягів фінансування капітальних видатків Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2021–2023 роки по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 в с.Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки №1» (Коригування) станом на «29» грудня 2023 р., в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони домовилися внести зміни до абзацу 3 пункту 1.4 Розділу 1 Договору у редакції попередньої додаткової угоди та викласти його наступним чином: «1.4… – у 2023 році сума бюджетних зобов’язань за Договором становить 1 228 843,62 (Один мільйон двісті двадцять вісім тисяч вісімсот сорок три гривні 62 копійки), у т.ч. ПДВ 20% – 204 807,27 (Двісті чотири тисячі вісімсот сім гривень 27 копійок); …» 2. Сторони не вважають себе пов'язаними будь-якими правами та обов'язками за Договором. 3. На момент укладання даної Угоди Виконавцем за актами виконаних робіт було виконано зобов’язань на суму 2 374 020,84 (Два мільйони триста сімдесят чотири тисячі двадцять гривень 84 копійки), у т.ч. ПДВ 20% – 395 670,14 (Триста дев’яносто п’ять тисяч шістсот сімдесят гривень 14 копійок), Замовником було виконано зобов’язань на суму 2 374 020,84 (Два мільйони триста сімдесят чотири тисячі двадцять гривень 84 копійки), у т.ч. ПДВ 20% – 395 670,14 (Триста дев’яносто п’ять тисяч шістсот сімдесят гривень 14 копійок).
Номер договору про закупівлю: 00-0112/07-22/ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 червня 2022 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 2 374 020,84
UAH (в тому числі ПДВ 395 670,14 UAH)