Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Обладнання цифрового радіозв’язку (Ретранслятор цифровий стаціонарний, цифрова стаціонарна радіостанція, цифрова автомобільна радіостанція, цифрова портативна радіостанція) за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 32230000-4 Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм.
Digital radio equipment (digital stationary repeater, digital stationary radiostation, digital vehicle radiostation, digital portable radiostation) according to the code of the national classifier of Ukraine SC 021:2015 «Common Procurement Vocabulary»: 32230000-4 Radio transmission apparatus with reception apparatus
Digital radio equipment (digital stationary repeater, digital stationary radiostation, digital vehicle radiostation, digital portable radiostation) according to the code of the national classifier of Ukraine SC 021:2015 «Common Procurement Vocabulary»: 32230000-4 Radio transmission apparatus with reception apparatus
Очікувана вартість
13 081 935,38 UAH
UA-2022-05-27-003671-a ● b781d2a85ff944a7a934d2e71efbfbdb
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 38629032 |
Вебсайт: | http://zk.dsns.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 88006, Україна , Закарпатська область обл., м. Ужгород, вул. Болгарська, 2 |
Контактна особа: |
Іван Рошко +0312669701 popovich@zk.dsns.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Іван Рошко (Ivan Roshko) +0312669701 popovich@zk.dsns.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | GOLOVNE UPRAVLINNYa DERZhAVNOYi SLUZhBY UKRAYiNY Z NADZVYChAYNYKh SYTUATsIY U ZAKARPATSKIY OBLASTI |
National ID: | 38629032 |
Contact point: |
Ivan Roshko +0312669701 popovich@zk.dsns.gov.ua |
Additional contacts: |
Іван Рошко (Ivan Roshko) +0312669701 popovich@zk.dsns.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 27 травня 2022 14:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 червня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 червня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 червня 2022 10:00 |
Очікувана вартість: | 13 081 935,38 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 130 819,35 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним пунктом 2 Розділу ІІІ Тендерної документації. Securing the tender offer is provided by the Bidder in the form of a Guarantee (in electronic form), namely: - bank guarantee. Securing the tender offer must respond the conditions specified in the 2nd paragraph of the III Section of tender documentation. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 196229.03 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору: 1,5 % від вартості договору. Забезпечення виконання договору повинно відповідати умовам, зазначеним пунктом 7.1. Розділу ІV тендерної документації. The amount of security for the performance of the contract: 1,5 % from the cost of the contract. Securing the performance of the contract must respond the conditions specified in the 7.1 paragraph of the IV Section of tender documentation. |
Publication date: | 27 травня 2022 14:30 |
Enquiries until: | 19 червня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 25 червня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 29 червня 2022 10:00 |
Information
Estimated total value: | 13 081 935 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 130 819 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32230000-4: Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм
Scope of the procurement
Джерело фінансування - кошти Європейського Союзу і співфінансування за рахунок коштів державного бюджету України. Закупівля здійснюється для реалізації проекту: «Синхронізація управління протидії надзвичайним ситуаціям у прикордонному регіоні (СOMAND)» (HUSKROUA/1901/8.1/0059), в рамках Програми транскордонного співробітництва Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна 2014-2020.
Розгорнути
Згорнути
Source of funding - funds of the European Union and co-financing from the state budget of Ukraine Procurement is carried out for the project: "Synchronization of operational emergency situations in border region (СOMAND)» (HUSKROUA/1901/8.1/0059), within the framework of the Hungary-Slovakia-Romania-Ukraine Cross-Border Cooperation Program 2014-2020
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 комплект
Ретранслятор цифровий стаціонарний (код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 32233000-5 Ретрансляційні радіостанції).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88006, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, Болгарська, 2
ДК 021:2015: 32230000-4 — Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм
Digital stationary repeater (code SC 021:2015 «Common Procurement Vocabulary», which are the best fits to the name of the nomenclature position of the subject of procurement: 32233000-5 Radio-frequency booster stations).
CPV: 32230000-4
Період постачання:
з 27 травня 2022 по 30 травня 2023
19 комплект
Цифрова стаціонарна радіостанція (код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 32230000-4 Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88006, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, Болгарська, 2
ДК 021:2015: 32230000-4 — Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм
Digital stationary radiostation (code SC 021:2015 «Common Procurement Vocabulary», which are the best fits to the name of the nomenclature position of the subject of procurement: 32230000-4 Radio transmission apparatus with reception apparatus);
CPV: 32230000-4
Період постачання:
з 27 травня 2022 по 30 травня 2023
255 комплект
Цифрова портативна радіостанція (код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 32237000-3 Портативні радіостанції).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88006, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, Болгарська, 2
ДК 021:2015: 32230000-4 — Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм
Digital portable radiostation (code SC 021:2015 «Common Procurement Vocabulary», which are the best fits to the name of the nomenclature position of the subject of procurement: 32237000-3 Walkie-talkies (portable radiostations).
CPV: 32230000-4
Період постачання:
з 27 травня 2022 по 30 травня 2023
176 комплект
Цифрова автомобільна радіостанція (код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 32230000-4 Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88006, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, Болгарська, 2
ДК 021:2015: 32230000-4 — Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм
Digital vehicle radiostation (code SC 021:2015 «Common Procurement Vocabulary», which are the best fits to the name of the nomenclature position of the subject of procurement: 32230000-4 Radio transmission apparatus with reception apparatus).
CPV: 32230000-4
Період постачання:
з 27 травня 2022 по 30 травня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник здійснює оплату Постачальнику протягом 7-ти (семи) банківських днів після постачання Товару, платежами у розмірах фактично поставленої Продукції. The Customer shall pay to the Supplier within 7 (seven) banking days after delivery of the Goods, in payments in the amount of the actually delivered Products. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 травня 2022 14:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 травня 2022 14:28 |
Оголошенння in English.docx | |
27 травня 2022 14:28 |
Оголошенння.docx | |
27 травня 2022 14:28 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Грошовий еквівалент зобов'язання
Дата подання: 10 червня 2022 17:43
Дата відповіді: 13 червня 2022 14:59
Умовами закупівлі передбачено, що у ній можуть брати участь і резиденти України та нерезиденти.
Ціна закупівлі вказується у гривні, проте у Розділі VI. Результати торгів та укладення договору про закупівлю, у п. 4 сказано:
"Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятись від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов'язання в іноземній валюті..."
Чи означає це, що у випадку, якщо переможцем процедури закупівлі буде компанія-нерезидент, ціна контракту вказуватиметься в іншій валюті (наприклад, у євро, як у картці проекту, яка додається до документації закупівлі). Якщо так, то за яким курсом? Якщо ні, то поясніть, будь ласка, яким чином буде зазначений у договорі грошовий еквівалент зобов'язання в іноземній валюті, як і за яким курсом буде здійснюватись оплата у валюті на рахунок постачальника-нерезидента?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Нами розглянуто ваше запитання та повідомляємо про наступне:
Відповідно до п. 2.5. розділу ІІ Договру «Усі розрахунки за Договором проводяться у гривнях в безготівковій формі». У випадку, якщо переможцем процедури закупівлі буде компанія-нерезидент ціна Товару, визначена п. 3.1. Договору є еквівалентом Євро, що вказується в національній валюті України – гривні і розраховується виходячи з курсу Євро до гривні в день оголошення торгів, встановленого НБУ (1 Євро = 31,3159 грн).
Відповідно до п. 2.5. розділу ІІ Договру «Усі розрахунки за Договором проводяться у гривнях в безготівковій формі». У випадку, якщо переможцем процедури закупівлі буде компанія-нерезидент ціна Товару, визначена п. 3.1. Договору є еквівалентом Євро, що вказується в національній валюті України – гривні і розраховується виходячи з курсу Євро до гривні в день оголошення торгів, встановленого НБУ (1 Євро = 31,3159 грн).
Підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Дата подання: 15 червня 2022 11:14
Дата відповіді: 16 червня 2022 13:10
Шановний Замовнику, просимо надати роз’яснення, чи буде достатньо для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати форму відповідно Додатку 6 до ТД; аналогічний договір (аналогічні договори); документи, що підтверджують факт передачі майна та виконання такого договору (договорів) у повному обсязі, а саме: акт (акти) приймання-передачі, видаткові накладні тощо, без Відгуку? Чи Відгук є обов’язковим документом для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Згідно з Додатком 2 пунктом 3 Тендерної документації, відгук (відгуки) надається замовнику як альтернатива для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів). Надання відгуку не є обов’язковим при наданні аналогічного договору (аналогічні договори), документів, що підтверджують факт передачі майна та виконання такого договору (договорів) у повному обсязі, а саме, акт (акти) приймання-передачі, видаткові накладні тощо.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-05-27-003671-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНЕКТІС ЛТД", Код ЄДРПОУ:41179587
Дата подання: 10 червня 2022 17:25
Срок поставки
Умови договору III, 3.2.: Продукція має бути поставлена Замовнику в повному обсязі до 30 травня 2023 року. Срок поставки: у 7-ми денний термін з моменту отримання заявки від Замовника.
Оскільки заявки замовника в договорі ніде не описані, а також з огляду на термін виготовлення продукції та складності виробництва (COVID-19 та військова агресія Російської Федерації проти України) просимо прибрати з п. III 3.2 такі слова:
Срок поставки: у 7-ми денний термін з моменту отримання заявки від Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Оскільки заявки замовника в договорі ніде не описані, а також з огляду на термін виготовлення продукції та складності виробництва (COVID-19 та військова агресія Російської Федерації проти України) просимо прибрати з п. III 3.2 такі слова:
Срок поставки: у 7-ми денний термін з моменту отримання заявки від Замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 червня 2022 15:01
Відповідно до ч 1. Статті 631 Цивільного кодексу України “Строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов'язки відповідно до договору”. Вимоги тендерної документації спрямовані на своєчасне постачання продукції, оскільки дане обладнання є ключовим в роботі телекомунікаційної мережі підрозділів, що в свою чергу вплине на виконання завдань за призначенням нашими підрозділами та забезпечить можливість належного реагування на події та надзвичайні ситуації, які відбуваються на території Закарпатської області. Заявки замовника будуть надходити в залежності від наявності коштів у замовника до закінчення строку дії договору.
Номер вимоги: UA-2022-05-27-003671-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Представництво "СІА "Белам-Рига", Код ЄДРПОУ:26634512
Дата подання: 08 липня 2022 16:29
Відхилення пропозиції.
Необґрунтованість причин дискваліфікації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 липня 2022 13:12
Шановний Учасник - Представництво "СІА "Белам-Рига"! Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне:
1. Після проведення прекваліфікації та допущення чи не допущення Учасника до участі в аукціоні, будь які наступні дії (повторний розгляд пропозиції та будь які інші дії крім тих що визначені у Статі 17 та 18 Закону України ”Про публічні закупівлі” (далі – Закон) для Замовника є неможливими.
2. Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. У разі відсутності перекладу документа українською мовою, такий документ вважається не наданим (не розглядається).У складі тендерної пропозиції учасника відсутній переклад Листа від виробника Motorola Solution.
Щодо надання можливості виправлення невідповідностей.
Відповідно до вимог розділу V, п 1.3. тендерної документації та вимог Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, поданих учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення терміну розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою щодо усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Лист від виробника Motorola Solutions не є документом, поданим на підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону або на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації.
Таким чином, у замовника відсутні підстави для надання можливості усунення невідповідності у зазначеному документі.
3. Відповідно до вимог Розділу ІІІ, п 1.3 тендерної документації усі документи та інформація, що повинні бути надані у складі тендерної пропозиції згідно з вимогами тендерної документації, повинні бути завантажені в електронну систему закупівель у відповідності з регламентом відповідного електронного майданчика у такий спосіб, щоб вказані документи були доступні для перегляду для замовника до проведення аукціону.
При завантаженні документів/інформації Вашої тендерної пропозиції з електронної системи закупівель заповнена та підписана тендерна пропозиція за формою, наведеною у Додатку 1 була (і є) відсутня для перегляду в складі інших підписаних документів, в загальній кількості 34 документи.
4. Надання копій аналогічного договору (аналогічних договорів) є обов’язковим згідно вимог тендерної документації Розділу ІІІ, пункту 1.1.2 Додатку 2 до Документації пункту 3.
- аналогічний договір (аналогічні договори);
- документи, що підтверджують факт передачі майна та виконання такого договору (договорів) у повному обсязі, а саме: акт (акти) приймання-передачі, видаткові накладні тощо; та/або відгук (відгуки) про виконання учасником аналогічного договору (аналогічних договорів) від замовників. Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), реквізити договору (номер, дату), кількість предмету закупівлі, роки виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі.
Надання відгуку є альтернативою надання документів, що підтверджують факт передачі майна та виконання такого договору (договорів) у повному обсязі, а саме: акт (акти) приймання-передачі, видаткові накладні тощо, але не являється альтернативою наданню копій аналогічного договору (аналогічних договорів).
1. Після проведення прекваліфікації та допущення чи не допущення Учасника до участі в аукціоні, будь які наступні дії (повторний розгляд пропозиції та будь які інші дії крім тих що визначені у Статі 17 та 18 Закону України ”Про публічні закупівлі” (далі – Закон) для Замовника є неможливими.
2. Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. У разі відсутності перекладу документа українською мовою, такий документ вважається не наданим (не розглядається).У складі тендерної пропозиції учасника відсутній переклад Листа від виробника Motorola Solution.
Щодо надання можливості виправлення невідповідностей.
Відповідно до вимог розділу V, п 1.3. тендерної документації та вимог Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, поданих учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення терміну розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою щодо усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Лист від виробника Motorola Solutions не є документом, поданим на підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону або на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації.
Таким чином, у замовника відсутні підстави для надання можливості усунення невідповідності у зазначеному документі.
3. Відповідно до вимог Розділу ІІІ, п 1.3 тендерної документації усі документи та інформація, що повинні бути надані у складі тендерної пропозиції згідно з вимогами тендерної документації, повинні бути завантажені в електронну систему закупівель у відповідності з регламентом відповідного електронного майданчика у такий спосіб, щоб вказані документи були доступні для перегляду для замовника до проведення аукціону.
При завантаженні документів/інформації Вашої тендерної пропозиції з електронної системи закупівель заповнена та підписана тендерна пропозиція за формою, наведеною у Додатку 1 була (і є) відсутня для перегляду в складі інших підписаних документів, в загальній кількості 34 документи.
4. Надання копій аналогічного договору (аналогічних договорів) є обов’язковим згідно вимог тендерної документації Розділу ІІІ, пункту 1.1.2 Додатку 2 до Документації пункту 3.
- аналогічний договір (аналогічні договори);
- документи, що підтверджують факт передачі майна та виконання такого договору (договорів) у повному обсязі, а саме: акт (акти) приймання-передачі, видаткові накладні тощо; та/або відгук (відгуки) про виконання учасником аналогічного договору (аналогічних договорів) від замовників. Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), реквізити договору (номер, дату), кількість предмету закупівлі, роки виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі.
Надання відгуку є альтернативою надання документів, що підтверджують факт передачі майна та виконання такого договору (договорів) у повному обсязі, а саме: акт (акти) приймання-передачі, видаткові накладні тощо, але не являється альтернативою наданню копій аналогічного договору (аналогічних договорів).
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 06 липня 2022
Найменування: | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 38629032 |
Місцезнаходження: | 88006, Україна, Закарпатська область обл., м. Ужгород, вул. Болгарська, 2 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ “МКТ-КОМЮНIКЕЙШН” | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Представництво "СІА "Белам-Рига" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Інформація про відміну
Дата відміни
06 липня 2022 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій