Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання топографо-геодезичного знімання території під повітряними лініями ПЛ-35 кВ та ПЛ-110 кВ в масштабі 1:500, з нанесенням меж земельних ділянок під опорами повітряних ліній електропередачі Приватного акціонерного товариства «Львівобленерго».
Очікувана вартість
2 662 350,70 UAH
UA-2022-05-27-002597-a 6db1beed8b334ad1ab31bc806915c252
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хлєбніков Олександр Іванович

380322392367 loetender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00131587
Місцезнаходження: 79026, Україна , Львівська обл., Львів, Козельницька, 3
Контактна особа: Хлєбніков Олександр Іванович
380322392367
loetender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2022 12:37
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2022 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 червня 2022 08:00
Очікувана вартість: 2 662 350,70 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 623,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Забезпечення виконання договору про закупівлю надається переможцем спрощеної закупівлі в якості гарантії виконання своїх зобов’язань за договором про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 4 (чотири) % вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – застава, у вигляді грошових коштів, які перераховуються переможцем закупівлі, не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Документом, що підтверджує внесення переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю являється платіжне доручення з відміткою банку про здійснення платежу на рахунок замовника. Платіжне доручення подається одночасно з примірниками підписаного з боку учасника - переможця спрощеної закупівлі договору про закупівлю. Застава вноситься на поточний рахунок замовника, з зазначенням в платіжному дорученні: отримувач - ПрАТ «Львівобленерго», код за ЄДРПОУ 00131587, п/р UA 62 339500 0000026009443120003 в АТ «Таскомбанк», в графі «Призначення платежу»: «Забезпечення виконання договору на закупівлю «Виконання топографо-геодезичного знімання території під повітряними лініями ПЛ-35 кВ та ПЛ-110 кВ в масштабі 1:500, з нанесенням меж земельних ділянок під опорами повітряних ліній електропередачі Приватного акціонерного товариства «Львівобленерго» (71350000-6 - Науково-технічні послуги в галузі інженерії), без ПДВ». Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше ніж протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня настання зазначених обставин: - після виконання переможцем спрощеної закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2530 Одиниця
Виконання топографо-геодезичного знімання території під повітряними лініями ПЛ-35 кВ та ПЛ-110 кВ в масштабі 1:500, з нанесенням меж земельних ділянок під опорами повітряних ліній електропередачі Приватного акціонерного товариства «Львівобленерго».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунки за фактично виконані роботи будуть здійснюватися після підписання Сторонами актів приймання-передачі виконаних робіт та виставленого Виконавцем рахунку. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю надається переможцем спрощеної закупівлі в якості гарантії виконання своїх зобов’язань за договором про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 4 (чотири) % вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – застава, у вигляді грошових коштів, які перераховуються переможцем закупівлі, не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Документом, що підтверджує внесення переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю являється платіжне доручення з відміткою банку про здійснення платежу на рахунок замовника. Платіжне доручення подається одночасно з примірниками підписаного з боку учасника - переможця спрощеної закупівлі договору про закупівлю. Застава вноситься на поточний рахунок замовника, з зазначенням в платіжному дорученні: отримувач - ПрАТ «Львівобленерго», код за ЄДРПОУ 00131587, п/р UA 62 339500 0000026009443120003 в АТ «Таскомбанк», в графі «Призначення платежу»: «Забезпечення виконання договору на закупівлю «Виконання топографо-геодезичного знімання території під повітряними лініями ПЛ-35 кВ та ПЛ-110 кВ в масштабі 1:500, з нанесенням меж земельних ділянок під опорами повітряних ліній електропередачі Приватного акціонерного товариства «Львівобленерго» (71350000-6 - Науково-технічні послуги в галузі інженерії), без ПДВ». Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше ніж протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня настання зазначених обставин: - після виконання переможцем спрощеної закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю.
27 травня 2022 12:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2022 12:40
22VT-194SZ-0607-Ogolosh-Geodezia.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-05-27-002597-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПРОЕКТІВ", Код ЄДРПОУ:38415005
Дата подання: 31 травня 2022 16:57
Щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів
Відповідно до пункту 1 Додатку №8 ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі Аналогічним вважатиметься договір, предметом якого є інженерно-геодезичні, землевпорядні роботи, топографо-геодезичне знімання території під повітряними лініями електропередачі підстанціями з аналогічним фізичним обсягом - не менше 1000 об’єктів електроенергетики (електричних станцій та/або електричних підстанцій та/або опор).
Дана вимога є дискримінаційною та неправомірною, оскільки учасник торгів, що надавав аналогічні предмету закупівлі послуги обсягом 1 чи 10 об’єктів електроенергетики, вважається учасником, що має досвід виконання аналогічного договору.
На нашу думку, Замовник обмежує добросовісну конкуренцію даною вимогою та усуває від участі потенційних учасників процедури закупівлі, які мають успішний досвід надання аналогічних послуг, однак для меншої кількості об’єктів електроенергетики.
Аналогічні вимоги були предметом розгляду великої кількості скарг до АМКУ, в результаті яких Замовників було зобов’язано внести зміни до Документації в цій частині.
Враховуючи дане, просимо Вас змінити вимоги ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі та передбачити можливість на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надавати у складі пропозиції підтвердження виконання договорів, предметом яких є інженерно-геодезичні, землевпорядні роботи, топографо-геодезичне знімання території під повітряними лініями електропередачі підстанціями (електричних станцій та/або електричних підстанцій та/або опор) без обмежень щодо фізичного обсягу (кількості об’єктів).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 червня 2022 16:46
В Законі України «Про публічні закупівлі» щодо наявності у учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору не встановлено граничних значень щодо кількісних показників обсягу виконання, які можуть використовуватися Замовником для визначення відповідності учасників закупівлі кваліфікаційним умовам.
Встановлення кваліфікаційної умови до учасників закупівлі, в тому числі, наявність досвіду виконання аналогічного договору, предметом якого є інженерно-геодезичні, землевпорядні роботи, топографо-геодезичне знімання території під повітряними лініями електропередачі підстанціями з аналогічним фізичним обсягом - не менше 1000 об’єктів електроенергетики (електричних станцій та/або електричних підстанцій та/або опор) не вважаємо дискримінаційною, оскільки аналогічний фізичний обсяг не перевищує загальний кількісний обсяг даної закупівлі - 2 530 об’єктів електроенергетики (2530 шт. опор).
Встановлення кваліфікаційної умови щодо кількісного обсягу виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з надання аналогічних робіт надає можливість Замовнику убезпечити себе від недобросовісних учасників, які неспроможні виконати роботи відповідно до предмету закупівлі належної якості в необхідній кількості, та в обумовлений термін.
Згідно практики АМКУ вимога вважається дискримінаційною, якщо передбачений умовами закупівлі обсяг аналогічного договору становить більше ніж 50 (п’ятдесят) % від обсягу, що вимагається закупівлею.
Враховуючи вищенаведене, Замовник не вважає встановлену кваліфікаційну умову щодо кількісного обсягу виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з виконання робіт дискримінаційним положенням, яке суперечить чинному законодавству у сфері публічних закупівель.

Документи

01 червня 2022 16:45
22VT-194SZ-0607-Protokol-PS-1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 червня 2022 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП Романюк Богдан Іванович 2 592 744,00
UAH з ПДВ
2 592 744,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Романюк Богдан Іванович

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Романюк Богдан Іванович
#1980212815
Переможець 2 592 744,00
UAH з ПДВ
08 червня 2022 14:50

Документи

08 червня 2022 14:49
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 червня 2022 14:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Романюк Богдан Іванович
#1980212815
2 592 744,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 червня 2022 14:49
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 лютого 2023 12:50
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 11:03
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 11:03
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 11:03
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 11:03
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 11:02
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 11:02
22SVT-194SZ-0607-Dod ug 1.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 10:45
Електронний підпис укладений
20 червня 2022 14:03
22VT-194SZ-0607-Dog-415.pdf укладений
20 червня 2022 14:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пп. 19.1, 19.4 укладеного між Сторонами Договору, положеннями п. 4 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, у зв'язку із затримкою фінансування витрат Замовника, внести зміни до п. 20.1 Договору. Інформація щодо змін міститься в Додатковій угоді №1 від 30 грудня 2022 р.
Номер договору про закупівлю: 112/153/22-415
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 червня 2022 — 30 червня 2023
Сума оплати за договором: 2 160 620,00
UAH