Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Покровської міської ради Донецької області |
Код ЄДРПОУ: | 02142891 |
Місцезнаходження: | 85300, Україна , Донецька обл., місто Покровськ, вул Поштова 14 |
Контактна особа: |
Жукова Тетяна Миколаївна +380623922762 vosvita_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 травня 2022 11:57 |
Оскарження наміру укласти договір: | 07 червня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | На підставі актів приймання виконаних будівельних робіт, довідок про вартість виконаних робіт та/або підписаних актів приймання передачі обладнання і рахунку на оплату | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 95 |
Iнша подія | Після реєстрації декларації про готовність об`єкта до експлуатації | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
27 травня 2022 11:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-01-000027 ● 97b9416861de4845814fcde6c6258bf2
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 липня 2022 10:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.06.2022 № 123
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2022-05-27-001945-a 27.05.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-06 14:11:22
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі додаткових робіт за проєктом «Реконструкції Родинської загальноосвітньої школи I-III ступеня №8 Покровської міської ради Донецької області, розташованої за адресою: 85311, Донецька обл., м. Родинське, вул. Перемоги, 6 (коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-05-27-001945-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі та експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
2. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-11 18:44:09
пояснення
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень від 06.05.2022 в межах моніторингу процедури закупівлі додаткових робіт за проєктом «Реконструкції Родинської загальноосвітньої школи I-III ступеня №8 Покровської міської ради Донецької області, розташованої за адресою: 85311, Донецька обл., м. Родинське, вул. Перемоги, 6 (коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-05-27-001945-a) відділ освіти Покровської міської ради повідомляє наступне.
Відділом освіти Покровської міської ради Донецької області проведено відкриті торги на закупівлю робіт за проєктом «Реконструкція Родинської загальноосвітньої школи I-III ступеня №8 Покровської міської ради Донецької області, розташованої за адресою: 85311, Донецька обл., м. Родинське, вул. Перемоги, 6 (коригування)» (ідентифікатор закупівлі UA-2019-12-20-000720-a), за результатом яких укладено договір №2 від 18.02.2020 з ТОВ «Єврокон Україна» на виконання зазначених робіт. Під час виконання робіт за вищезазначеним договором виникла необхідність в коригуванні проектно-кошторисної документації по об’єкту. В результаті коригування проектної документації та включення до проекту додаткових робіт, які не були передбачені у початковому проекті, кошторисну вартість робіт по об’єкту збільшено до 73 453 713,00 грн. За результатами проведення експертизи проектної документації ТОВ «Перша приватна експертиза» надано позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проєктом «Реконструкції Родинської загальноосвітньої школи I-III ступеня №8 Покровської міської ради Донецької області, розташованої за адресою: 85311, Донецька обл., м. Родинське, вул. Перемоги, 6 (коригування)» №04/126/-02/21/А від 04.02.2021.
Відкоригований проєкт становить невід’ємну частину від первісного проєкту, додаткові роботи, які не були зазначені у початковому проєкті, але які стали необхідними для виконання проєкту є продовженням комплексу робіт пооб’єкту «Реконструкції Родинської загальноосвітньої школи I-III ступеня №8 Покровської міської ради Донецької області, розташованої за адресою: 85311, Донецька обл., м. Родинське, вул. Перемоги, 6 (коригування)», такі роботи є невідокремленими та технічнолологічно пов’язаними з основним договором. Виконання робіт попереднім виконавцем робіт по вищезазначеному об’єкту дозволить забезпечити сумісність та уникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання; сумісність з рядом вже розпочатих будівельно-монтажних робіт, які потребують завершення; суттєво спростить виконання робіт, зменшить строки їх виконання, що також зменшить їх вартість, позитивно вплине на якість виконаних робіт.
Відповідно до п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Враховуючи те, що вартість додаткових робіт становить 6 496 044,62 грн., що не перевищує 50 відсотків ціни основного договору (ціна договору №2 від 18.02.2020 укладеного між відділом освіти Покровської міської ради Донецької області та ТОВ «ЄВРОКОН УКРАЇНА» (ідентифікатор закупівлі UA-2019-12-20-000720-a) на здійснення робіт за проєктом «Реконструкції Родинської загальноосвітньої школи I-III ступеня №8 Покровської міської ради Донецької області, розташованої за адресою: 85311, Донецька обл., м. Родинське, вул. Перемоги, 6 (коригування)» складає 64 738 370,36 грн.), обрано переговорну процедуру закупівлі відповідно до п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-18 18:06:23
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі додаткових робіт за проєктом «Реконструкції Родинської загальноосвітньої школи I-III ступеня №8 Покровської міської ради Донецької області, розташованої за адресою: 85311, Донецька обл., м. Родинське, вул. Перемоги, 6 (коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-05-27-001945-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та документів, а саме: локальних кошторисів до договірної ціни, в яких визначено обсяг та види робіт, що є предметом закупівлі згідно із укладеними з ТОВ «Єврокон Україна» договорами від 18.02.2020 № 2 та від 30.06.2022 № 1.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-21 13:27:41
Пояснення
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень від 18.07.2022р в межах моніторингу процедури закупівлі додаткових робіт за проєктом «Реконструкції Родинської загальноосвітньої школи I-III ступеня №8 Покровської міської ради Донецької області, розташованої за адресою: 85311, Донецька обл., м. Родинське, вул. Перемоги, 6 (коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-05-27-001945-a) відділ освіти Покровської міської ради надає локальні кошториси до договірної ціни, в яких визначено обсяг та види робіт, що є предметом закупівлі згідно із укладеними з ТОВ «Єврокон Україна» договорами від 18.02.2020 № 2 та від 30.06.2022 № 1.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 липня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЄВРОКОН УКРАЇНА" #32302931 |
Переможець |
6 496 044,62
UAH з ПДВ
|
27 травня 2022 11:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 18:25
|
ДУ 2 від 29.12.23.PDF | зміни до договору |
03 січня 2024 18:23
|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2022 11:06
|
ДУ 1 від 31.10.2022.pdf | зміни до договору |
31 жовтня 2022 11:05
|
Електронний підпис | укладений |
05 липня 2022 15:28
|
Договір 1 від 30.06.2022.PDF | зміни до договору |
05 липня 2022 15:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | За взаємною згодою сторін |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | За взаємною згодою сторін |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |