Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Мукачівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04053743 |
Вебсайт: | https://mukachevo-rada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 89600, Україна , Закарпатська обл., м. Мукачево, ПЛОЩА ДУХНОВИЧА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Вікторія Сусол +380507096292 vikysyas@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Згідно експертного висновку науково-правового дослідження, що складений 17.02.2022 р. віце-президентом з нормативно-правового напряму та експертних досліджень в галузі права ВГО «Союз експертів України», доктором юридичних наук, доцентом Надією Армаш, обрання переговорної процедури закупівлі при проведенні виконавчим комітетом Мукачівської міської ради закупівлі послуг за ДК 021:2015: 72210000-0 - Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення (послуги з модифікації та функціонального розширення програмного забезпечення веб-порталу «Smart City» Мукачівської міської територіальної громади) у Товариства з обмеженою відповідальністю «Комп’ютерні інформаційні технології» відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» - відсутність конкуренції з технічних причин, що надаються Підприємством, є обґрунтованим, у зв’язку з наявністю на момент початку процедури закупівлі підстави, зазначеної у п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання (у тому числі з технічних причин, які мають бути документально підтверджені замовником та необхідності захисту прав інтелектуальної власності).
Крім того, даним експертним висновком встановлено, що документами, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі з підстав відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи можуть вважатися:
1.Ліцензійний договір від 03.05.2018,
2.Ліцензійний договір №1 від 10.05.2019 р.,
3.Договір №80 від 30.03.2020 р.,
4. Договір №134 від 12.10.2020 р.,
5. Договір №26 від 02.02.2021 р.
Попередній аналіз документів, наведений у цьому переліку засвідчує, що застосування переговорної процедури у випадку проведення закупівлі послуг пов’язаних із модернізацією та функціональним розширенням веб-порталу Мукачівської міської ради є виправданим та має чітке обґрунтування:
1. Товариство з обмеженою відповідальністю «Комп’ютерні інформаційні технології» забезпечено необхідними технічними можливостями та кадровим потенціалом, враховуючи попередню роботу над програмним забезпеченням "Система «управління контентом веб-порталів, реєстрів та інформаційних систем», яке лягло в основу розробки веб-порталу «Smart Citу» Мукачівської міської об’єднаної територіальної громади.
2. Товариство з обмеженою відповідальністю «Комп’ютерні інформаційні технології» є постачальником послуг та володіє виключними правами на використання цих програмних продуктів на підставі Ліцензійного договору від 03.05.2018 року та Ліцензійного договору №1 від 10.05.2019 р.
Враховуючи вищенаведене, з огляду на очікувану вартість предмета закупівлі, керуючись абз.абз 4, 5 п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою захисту прав інтелектуальної власності товариства з обмеженою відповідальністю «Комп’ютерні інформаційні технології» та відсутності конкуренції з технічних причин, прийнято рішення здійснити закупівлю ДК 021:2015: 72210000-0 - Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення (послуги з модифікації та функціонального розширення програмного забезпечення веб-порталу «Smart City» Мукачівської міської територіальної громади) шляхом застосування переговорної процедури з ТОВ «Комп’ютерні інформаційні технології» (протокол уповноваженої особи за організацію та проведення спрощених закупівель та процедур закупівель №108/04-12 від 19.04.2022 р.)
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
1. Експертний висновок науково-правового дослідження, що складений 17.02.2022 р. віце-президентом з нормативно-правового напряму та експертних досліджень в галузі права ВГО «Союз експертів України» (вх. № 2353/01-26/46-22 від 24.02.2022).
2. Ліцензійний договір від 03.05.2018,
3. Ліцензійний договір №1 від 10.05.2019 р.,
4. Договір №80 від 30.03.2020 р.,
5. Договір №134 від 12.10.2020 р.,
6. Договір №26 від 02.02.2021 р.
7. Рішення про реєстрацію договору, який стосується права автора на твір, реєстраційний номер 3704, дата реєстрації 17.01.2018 р.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 травня 2022 13:38 |
Оскарження наміру укласти договір: | 05 червня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72210000-0: Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
25 травня 2022 13:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 травня 2022 13:36 |
договір №80 від 30.03.2020.PDF | |
25 травня 2022 13:36 |
Документи учасника.pdf | |
25 травня 2022 13:36 |
Договір №134 від 12.10.2020.PDF | |
25 травня 2022 13:36 |
договір №26 від 02.02.21.PDF | |
25 травня 2022 13:36 |
Протокол переговорів.PDF | |
25 травня 2022 13:36 |
Запрошення.PDF | |
25 травня 2022 13:36 |
Протокол про намір укласти договір.PDF | |
25 травня 2022 13:36 |
Експертний висновок.PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-04-000026 ● 596412d0356d4f31b2546f921f887dd4
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 жовтня 2022 16:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.10.2022 № 49-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 04.10.2022 № 49-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2022-05-25-003223-а 25.05.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-05 13:06:42
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «ДК 021:2015: 72210000-0 - Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення (послуги з модифікації та функціонального розширення програмного забезпечення веб-порталу «Smart City» Мукачівської міської територіальної громади)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-05-25-003223-a) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-07 12:20:47
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «ДК 021:2015: 72210000-0 - Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення (послуги з модифікації та функціонального розширення програмного забезпечення веб-порталу «Smart City» Мукачівської міської територіальної громади)» (ідентифікатор закупівлі: UA-2022-05-25-003223-a), надаємо пояснення на запит управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, що оприлюднений в електронній системі закупівель 05.10.2022 р.
Згідно пп.1 п. 4 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі – Постанова) рекомендовано з урахуванням затверджених цією постановою заходів: органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Звертаємо увагу, що вищенаведені положення пп.1 п. 4 Постанови мають рекомендаційний характер для органу місцевого самоврядування, а спеціальний закон – Закон України «Про публічні закупівлі» не покладає обов’язку на замовників оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення. Разом з цим, Постанова не регламентує вимог щодо форми та способу здійснення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення. Визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, формування опису предмета закупівлі, можуть здійснюватися згідно Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 275 від 18.02.2020 та має рекомендаційний характер. Зазначаємо нижче відповідні обґрунтування замовника – виконавчого комітету Мукачівської міської ради.
Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Визначення бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі послуг з модифікації та функціонального розширення програмного забезпечення веб-порталу «Smart City» Мукачівської міської територіальної громади здійснювалось замовником - виконавчим комітетом Мукачівської міської ради на підставі аналізу фактично наданих послуг з розробки нових рубрик (модулів) офіційного веб-порталу Мукачівської міської ради (веб-порталу «Smart Citу» Мукачівської міської об’єднаної територіальної громади (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-01-20-002617-b) у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника на 2022 рік. Оскільки, за закупівлею послуг з модифікації та функціонального розширення програмного забезпечення веб-порталу «Smart City» Мукачівської міської територіальної громади відсутня конкуренція з технічних причин та наявна необхідність захисту прав інтелектуальної власності, ТОВ «Комп’ютерні інформаційні технології» 21.09.2021 р. надано комерційну пропозицію №152-1 щодо вартості надання даних послуг за базовим, середнім та розширеним пакетом (додається). Враховуючи потреби замовника, комерційну пропозицію ТОВ «Комп’ютерні інформаційні технології» №152-1 від 21.09.2021 р., рішенням 15 сесії Мукачівської міської ради 8-го скликання №519 від 30.09.2021 р. затверджено Програму висвітлення діяльності, інформаційного забезпечення Мукачівської міської ради на 2022-2024 роки, якою передбачено орієнтовний обсяг фінансування на 2022 р. на захід Програми «Оновлення та вдосконалення існуючих, створення нових модулів/плагінів. Вдосконалення процесу інформування щодо інформації на веб-порталі. Підвищення ефективності роботи веб-порталу за допомогою впровадження оновлень та вдосконалень існуючого функціоналу» у розмірі 615 тис. грн.
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
До формування опису предмета закупівлі (додається) залучено відповідних фахівців замовника, які відповідають за подальше використання послуг, що будуть закуплені, а саме спеціалістів відділу інформаційно-аналітичних комплексів Мукачівської міської ради. У межах надання послуг з функціонального розширення веб-порталу повинні бути здійснені такі заходи:
● Розробка універсального конструктора форм;
● Розробка універсального конструктора відгуків, опитувань;
● Удосконалення системи хлібних крихт;
● Удосконалення шаблону UniversalTabs - для секції «Універсальна сторінка з табами», довільне збільшення кількості елементів.
В результаті надання послуг з модифікації та функціонального розширення програмного забезпечення веб-порталу «Smart City» Мукачівської міської територіальної громади буде забезпечено: підвищення ефективності роботи веб-порталу за допомогою впровадження оновлень та вдосконалення функціоналу, що існує; поліпшено процес обслуговування та інформування користувачів веб-порталу за допомогою оновлень та покращення функціональності веб-порталу.
Вищенаведені обґрунтування оприлюднені на офіційному веб-порталі Мукачівської міської ради за посиланням: https://mukachevo-rada.gov.ua/news/oholosheno-perehovornu-protseduru-zakupivli-posluhy-z-modyfikatsii-ta-funktsionalnoho-rozshyrennia-prohramnoho-zabezpechennia-veb-portalu-smart-city-mukachivskoi-miskoi-terytorialnoi-hromady
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 жовтня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМП'ЮТЕРНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" #35508814 |
Переможець |
490 000,00
UAH з ПДВ
|
25 травня 2022 13:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2023 10:13
|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2022 10:24
|
Договір №147 від 07.06.2022.PDF | укладений |
07 червня 2022 10:23
|