Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби (Двері протипожежні 2-го типу 225*150 см, двостворчаті; Двері протипожежні 2-го типу 225*180 см, двостворчаті; Двері протипожежні 2-го типу 180*100 см; Двері протипожежні 2-го типу 190*90 см; Двері протипожежні 2-го типу 170*90 см; Двері протипожежні 2-го типу 190*100 см; Двері протипожежні 2-го типу 100*200 см; Двері протипожежні 2-го типу 90*200 см; Двері протипожежні 2-го типу 106*212 см; Двері протипожежні 2-го типу 86*206 см)
Очікувана вартість
407 000,00 UAH
UA-2022-05-25-002438-a 6dfb772a4d204150adca109543ceafa2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олеся Сакал

+380432460239 vodkl-bux@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 03082760
Місцезнаходження: 21029, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Хмельницьке Шосе, буд. 108
Контактна особа: Олеся Сакал
+380432460239
vodkl-bux@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 травня 2022 12:08
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2022 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2022 10:00
Початок аукціону: 14 червня 2022 15:03
Очікувана вартість: 407 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 035,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції і підготовленні безпосередньо учасником повинні бути викладені українською мовою. Всі інші документи, які надаються учасником, можуть бути викладені українською та/або російською мовами.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби (Двері протипожежні 2-го типу 225*150 см, двостворчаті)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44221220-3 — Протипожежні двері
8 штуки
НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби (Двері протипожежні 2-го типу 225*180 см, двостворчаті)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44221220-3 — Протипожежні двері
3 штуки
НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби (Двері протипожежні 2-го типу 180*100 см)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44221220-3 — Протипожежні двері
2 штуки
НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби (Двері протипожежні 2-го типу 190*90 см)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44221220-3 — Протипожежні двері
1 штуки
НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби (Двері протипожежні 2-го типу 170*90 см)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44221220-3 — Протипожежні двері
1 штуки
НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби (Двері протипожежні 2-го типу 190*100 см)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44221220-3 — Протипожежні двері
1 штуки
НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби (Двері протипожежні 2-го типу 100*200 см)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44221220-3 — Протипожежні двері
1 штуки
НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби (Двері протипожежні 2-го типу 90*200 см)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44221220-3 — Протипожежні двері
1 штуки
НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби (Двері протипожежні 2-го типу 106*212 см)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44221220-3 — Протипожежні двері
1 штуки
НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби (Двері протипожежні 2-го типу 86*206 см)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44221220-3 — Протипожежні двері

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2022 12:07
Форма підтвердження: заява
Заголовок: заява шляхом проставлення відмітки/відмітка у електронній системі закупівель
Опис: учасник повинен надати заяву шляхом проставлення відмітки/відміток у електронній системі закупівель у форматі згоди з тим, що такі підстави відсутні
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2022 12:07
Форма підтвердження: заява
Заголовок: заява шляхом проставлення відмітки/відмітка у електронній системі закупівель
Опис: учасник повинен надати заяву шляхом проставлення відмітки/відміток у електронній системі закупівель у форматі згоди з тим, що такі підстави відсутні
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2022 12:07
Форма підтвердження: заява
Заголовок: заява шляхом проставлення відмітки/відмітка у електронній системі закупівель
Опис: учасник повинен надати заяву шляхом проставлення відмітки/відміток у електронній системі закупівель у форматі згоди з тим, що такі підстави відсутні
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2022 12:07
Форма підтвердження: заява
Заголовок: заява шляхом проставлення відмітки/відмітка у електронній системі закупівель
Опис: учасник повинен надати заяву шляхом проставлення відмітки/відміток у електронній системі закупівель у форматі згоди з тим, що такі підстави відсутні
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2022 12:07
Форма підтвердження: заява
Заголовок: заява шляхом проставлення відмітки/відмітка у електронній системі закупівель
Опис: учасник повинен надати заяву шляхом проставлення відмітки/відміток у електронній системі закупівель у форматі згоди з тим, що такі підстави відсутні
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2022 12:07
Форма підтвердження: заява
Заголовок: заява шляхом проставлення відмітки/відмітка у електронній системі закупівель
Опис: учасник повинен надати заяву шляхом проставлення відмітки/відміток у електронній системі закупівель у форматі згоди з тим, що такі підстави відсутні
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2022 12:07
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2022 12:07
Сума існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2022 12:07
Характер існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2022 12:07
Причина виникнення існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2022 12:07
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2022 12:07
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2022 12:07
Форма підтвердження: заява
Заголовок: заява шляхом проставлення відмітки/відмітка у електронній системі закупівель
Опис: учасник повинен надати заяву шляхом проставлення відмітки/відміток у електронній системі закупівель у форматі згоди з тим, що такі підстави відсутні
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2022 12:07
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2022 12:07
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2022 12:07
Форма підтвердження: заява
Заголовок: заява шляхом проставлення відмітки/відмітка у електронній системі закупівель
Опис: учасник повинен надати заяву шляхом проставлення відмітки/відміток у електронній системі закупівель у форматі згоди з тим, що такі підстави відсутні
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2022 12:07
Форма підтвердження: заява
Заголовок: заява шляхом проставлення відмітки/відмітка у електронній системі закупівель
Опис: учасник повинен надати заяву шляхом проставлення відмітки/відміток у електронній системі закупівель у форматі згоди з тим, що такі підстави відсутні
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2022 12:07
Форма підтвердження: заява
Заголовок: заява шляхом проставлення відмітки/відмітка у електронній системі закупівель
Опис: учасник повинен надати заяву шляхом проставлення відмітки/відміток у електронній системі закупівель у форматі згоди з тим, що такі підстави відсутні
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2022 12:07
Форма підтвердження: заява
Заголовок: заява шляхом проставлення відмітки/відмітка у електронній системі закупівель
Опис: учасник повинен надати заяву шляхом проставлення відмітки/відміток у електронній системі закупівель у форматі згоди з тим, що такі підстави відсутні
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2022 12:07
Форма підтвердження: заява
Заголовок: заява шляхом проставлення відмітки/відмітка у електронній системі закупівель
Опис: учасник повинен надати заяву шляхом проставлення відмітки/відміток у електронній системі закупівель у форматі згоди з тим, що такі підстави відсутні
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2022 12:07
Форма підтвердження: заява
Заголовок: заява шляхом проставлення відмітки/відмітка у електронній системі закупівель
Опис: учасник повинен надати заяву шляхом проставлення відмітки/відміток у електронній системі закупівель у форматі згоди з тим, що такі підстави відсутні
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2022 12:07
Форма підтвердження: заява
Заголовок: заява шляхом проставлення відмітки/відмітка у електронній системі закупівель
Опис: учасник повинен надати заяву шляхом проставлення відмітки/відміток у електронній системі закупівель у форматі згоди з тим, що такі підстави відсутні
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2022 12:07
Форма підтвердження: заява
Заголовок: заява шляхом проставлення відмітки/відмітка у електронній системі закупівель
Опис: учасник повинен надати заяву шляхом проставлення відмітки/відміток у електронній системі закупівель у форматі згоди з тим, що такі підстави відсутні
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2022 12:07
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2022 12:07
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2022 12:07
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2022 12:07
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2022 12:07
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2022 12:07
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2022 12:07
Форма підтвердження: заява
Заголовок: заява шляхом проставлення відмітки/відмітка у електронній системі закупівель
Опис: учасник повинен надати заяву шляхом проставлення відмітки/відміток у електронній системі закупівель у форматі згоди з тим, що такі підстави відсутні
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2022 12:07
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2022 12:07
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2022 12:07
Форма підтвердження: заява
Заголовок: заява шляхом проставлення відмітки/відмітка у електронній системі закупівель
Опис: учасник повинен надати заяву шляхом проставлення відмітки/відміток у електронній системі закупівель у форматі згоди з тим, що такі підстави відсутні
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 25 травня 2022 12:07
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2022 12:07
Форма підтвердження: заява
Заголовок: заява шляхом проставлення відмітки/відмітка у електронній системі закупівель
Опис: учасник повинен надати заяву шляхом проставлення відмітки/відміток у електронній системі закупівель у форматі згоди з тим, що такі підстави відсутні
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 25 травня 2022 12:07
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 травня 2022 12:07
Форма підтвердження: заява
Заголовок: заява шляхом проставлення відмітки/відмітка у електронній системі закупівель
Опис: учасник повинен надати заяву шляхом проставлення відмітки/відміток у електронній системі закупівель у форматі згоди з тим, що такі підстави відсутні
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 25 травня 2022 12:07

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

30 травня 2022 12:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 травня 2022 12:37
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
30 травня 2022 12:37
ТД зі змінами.docx
30 травня 2022 12:37
Технічні характеристики зі змінами.docx
25 травня 2022 12:07
ТД.docx
25 травня 2022 12:07
Технічні характеристики.docx
25 травня 2022 12:07
Проект договору.docx
30 травня 2022 12:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2022 12:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 травня 2022 12:37
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
30 травня 2022 12:37
ТД зі змінами.docx
30 травня 2022 12:37
Технічні характеристики зі змінами.docx
25 травня 2022 12:07
ТД.docx
25 травня 2022 12:07
Технічні характеристики.docx
25 травня 2022 12:07
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

По технічним вимогам
Дата подання: 25 травня 2022 16:51
Дата відповіді: 26 травня 2022 13:55
1.Замовник вимагає: 6. Армоване скло повинно відповідати правилам та нормам пожежної безпеки. В складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист. А тако ж в характеристиках дверей зазначено :225*180 см, внутрішні, двостворчаті з армованим склом Межа вогнестійкості дверей – не менше ЕІ 60. Учасник як виробник протипожежніх дверей зазначає що в наступний час в Україні виробляються протипожежні склопакети.Армоване скло по діючим нормам не може бути протипожежним.Просимо видалити вимогу про армоване скло .Крім того просимо вказати розмір протипожежного склопакету. 2. Замовник вимагає Учаснику надати Акт обстеження. З урахуванням цін на пальне і не визначенностю чи буде Учасник переможцем,ця вимога носить для учасників з інших міст дискримінаційний характер, тому просимо Вас змінити вимогу про надання Акту обстеження не Учасником а Переможцем закупівлі .Дякуємо за порозуміння.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Технічні характеристики
Дата подання: 27 травня 2022 15:29
Дата відповіді: 30 травня 2022 12:07
1. Якого кольору повинні бути двері? 2. Алюмінієві чи металеві? 3. Позиція №2 з армованим склом, інші позиції також з армованим склом чи з сендвіч панелями? Дякую!
Відповідь: Двері металеві. На рахунок армованого скла будуть внесені відповідні зміни в тендерну документацію.
Уточнення
Дата подання: 29 травня 2022 03:48
Дата відповіді: 30 травня 2022 12:07
Чи передбачено закупівлею монтаж?
Відповідь: Так, монтаж передбачений.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-05-25-002438-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ЛІВАНДОВСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2127209358
Дата подання: 26 травня 2022 13:30
Вимога
КОМУНАЛЬНОМУ НЕКОМЕРЦІЙНОМУ ПІДПРИЄМСТВУ
"ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ
ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"

Вимога Замовнику за закупівлею
UA-2022-05-25-002438-a
ДК 021:2015: 44220000-8 –
Столярні вироби (Двері протипожежні 2-го типу
225*150 см, двостворчаті;
Двері протипожежні 2-го типу
225*180 см, двостворчаті;
Двері протипожежні 2-го типу 180*100 см;
Двері протипожежні 2-го типу 190*90 см;
Двері протипожежні 2-го типу 170*90 см;
Двері протипожежні 2-го типу 190*100 см;
Двері протипожежні 2-го типу 100*200 см;
Двері протипожежні 2-го типу 90*200 см;
Двері протипожежні 2-го типу 106*212 см;
Двері протипожежні 2-го типу 86*206 см)


Доброго дня! Шановний Замовнику, прошу розглянути та прийняти до уваги ці вимоги.

Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати Акт обстеження (огляду) об’єкту.
Вважаю, що дана вимога, під час воєнного стану і запровадження комендантських годин (!), порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників.
Зауважую, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду.
Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій.
Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога про складання довідки про огляд об'єкту до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації.
Також додатково повідомляю, що вимога щодо обов’язкового обстеження об’єкту була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз. Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією.

Керуючись вище викладеним, вимагаю:

Внести зміни до оголошення про проведення закупівлі в частині вимоги надати Акт обстеження (огляду) об’єкта.

У разі ігнорування моїх законних вимог залишаємо за собою право звернутися до суду, правоохоронних органів, які, відповідно до законодавства України, здійснюють боротьбу з корупцією і зловживанням владними повноваженнями та Держаудитслужби України.


ФОП Лівандовський О.М.
26 травня 2022 року
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 травня 2022 12:13
Згідно із ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" закупівля здійснюється за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимога замовника щодо надання акту обстеження (огляду) об’єкту не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час КНП «ВОДКЛ ВОР».
Також, не підтверджують твердження учасника щодо дискримінаційності вимоги та обмеженості кола учасників і та обставина, що відповідна вимога в ТД Замовника потребує додаткових витрат з боку учасника. Зокрема, дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути всі технічні сторони, що стосуються предмета закупівлі та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування та/або максимально знизити ймовірність виникнення ситуації, за якої учасник в подальшому може заявляти про неможливість виконання договору (у випадку визначення такого учасника переможцем закупівлі). Крім того, учасником жодним чином не наведено переконливих, об’єктивних доводів того, що комендантська година створює перешкоди для виконання учасником такої вимоги.
Щодо тверджень учасника про те, що огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду, звертаємо увагу на наступне. Жодна норма чинного законодавства не забороняє замовнику встановлювати дану вимогу. Більше того, така практика є досить поширеною під час проведення закупівель, адже дає змогу Учаснику на місці оглянути всі технічні сторони, що стосуються предмета закупівлі та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію. Крім того, твердження про те, що участь учасника до моменту аукціону є конфіденційною та замовник не має права ідентифікувати особу, що гарантується, на думку учасника, положеннями Закону України "Про публічні закупівлі" спростовується вже хоча б тим, що під час подання даної скарги учасника, в електронній системі закупівель вже відбувалася ідентифікація учасника.
Враховуючи вище викладене, дана вимога лишається без задоволення.
Номер вимоги: UA-2022-05-25-002438-a.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "КЛЮЧНИК ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3650307416
Дата подання: 16 червня 2022 12:33
Оскарження рішення про відхилення пропозиції
16.06.2022 року згідно Протоколу Замовник КНП «ВОДКЛ ВОР» відхилив Пропозицію учасника ФОП Ключник В.О. на підставі : «Згідно п.2 Додатку 4 до Документації ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристик, Замовник вимагає, що коробка дверей повинна виконуватися металевою, замкненою для забезпечення можливості ущільнення притулу по всьому периметру полотна в умовах пожежі. У притулі по периметру дверної коробки повинно бути приклеєне терморозширювальне ущільнення. Зварні шви повинні бути рівної товщини без перекосів, шлакових і інших дефектів.
Матеріали і комплектуючі вироби повинні відповідати вимогам нормативної документації і підтверджуватися документами про якість заводів-постачальників. Запірні елементи замків і заскочок повинні виготовлятися зі сталі.
В складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист про згоду з вищеперерахованими технічними та якісними характеристиками предмета закупівлі.
У складі тендерної пропозиції ФОП "КЛЮЧНИК ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" відсутній гарантійний лист щодо згоди з вищевказаною вимогою.»
Я, фізична особа-підприємець Ключник Владислав Олександрович не можу погодитись з таким
рішенням, тому,що в складі тендерної пропозиції за №22 наданий Лист гарантія технічних характеристик вих. № 271 / від 30.05. 2022 р. Лист – згода відповідності технічними та якісними характеристиками предмета закупівлі, в якому зазначено,що товар відповідає ДСТУ Б В.2.6-77:2009 та ДБН В.1.1-7:2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва. Загальні вимоги» п.6.2,п.6.4,6.29 в яких і зазначені всі вимоги Замовника. Крім того учасник посилається на конкретні нормативні документи та надає зразки Сертифікатів на комплектуючі та на саму продукцію, як того і вимагає Замовник. Додатково Учасником ФОП Ключник О.В. наданий документ №23 Технічні характеристики вих..№731 від 30.05.2022 р. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристик, в якому ФОП Ключник В.О. підтверджує, що ознайомлений з вимогами технічних, якісних та кількісних характеристик Замовника та гарантує відповідність товару виробника ТОВ «Ріал Дорс»,дилером якого він є, що підтверджується наданим зразком Сертифіката відповідності , який підтверджує виробництво товару згідно ДСТУ Б В.2.6-77:2009 та ДБН В.1.1-7:2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва. Загальні вимоги» п.6.2,п.6.4,6.29 в яких зазначені вимоги до протипожежних дверей: вогнетривкість; стійкість до деформації; теплоізоляція; клас вогнестійкості ЕІ 30 та ЕІ 60 (відповідно техзавдання),наявність захисного покриття та маркування згідно ДСТУ 3058.
Гарантійний термін використання складає 12 місяців, що зазначено в Технічному паспорті на двері (зразки надаються в складі тендерної документації) . Інструкція та характеристики протипожежних дверей зазначені також в Технічному паспорті на кожну одиницю окремо.
На підставі вищенаведеного Учасник ФОП Ключник В.О. наполягає на тому, що № 22 Лист гарантія технічних характеристик вих. № 271 / від 30.05. 2022 р. Лист – згода відповідності технічними та якісними характеристиками предмета закупівлі наданий ним в складі пропозиції як того і вимагає Замовник : «В складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист про згоду з вищеперерахованими технічними та якісними характеристиками предмета закупівлі» . Вимоги замовника : «коробка дверей повинна виконуватися металевою, замкненою для забезпечення можливості ущільнення притулу по всьому периметру полотна в умовах пожежі. У притулі по периметру дверної коробки повинно бути приклеєне терморозширювальне ущільнення. Зварні шви повинні бути рівної товщини без перекосів, шлакових і інших дефектів.Матеріали і комплектуючі вироби повинні відповідати вимогам нормативної документації і підтверджуватися документами про якість заводів-постачальників. Запірні елементи замків і заскочок повинні виготовлятися зі сталі», передбачені нормативними документами ДСТУ Б В.2.6-77:2009 та ДБН В.1.1-7:2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва. Загальні вимоги» на відповідність яким і посилається Учасник ,а саме в ДСТУ Б В.2.6-77:2009 зазначено: Розділ 5.2 Основні показники та характеристики п.5.2.13-5.2.16 - Коробка дверей повинна виконуватися металевою замкненою для забезпечення можливості ущільнення притулу по всьому периметру полотна в умовах пожежі.У притулі по периметру дверної коробки повинно бути приклеєне терморозширювальне ущільнення.Зварні шви повинні бути рівної товщини без перекосів, шлакових і інших дефектів. Основні типи і конструктивні елементи зварних з'єднань повинні відповідати вимогам ГОСТ 5264 і ГОСТ 14771.Зовнішні поверхні дверей повинні мати лакофарбове або інше захисно-декоративне покриття, нелицьові поверхні - захисне покриття, що дозволене для використання у будівництві МОЗ України, тому ствердження Замовника : «У складі тендерної пропозиції ФОП "КЛЮЧНИК ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" відсутній гарантійний лист щодо згоди з вищевказаною вимогою», не відповідає дійсності тому , що підтверджуючи відповідність товару вимогам ДСТУ Б В.2.6-77:2009 та ДБН В.1.1-7:2016 , Учасник підтверджує відповідність вимогам Замовника і нормативним документам. Рішення Замовника відхилити пропозицію Учасника ФОП Ключник В.О. носить безпідставний та упереджений характер та порушує законні права Учасника ФОП Ключник В.О.
На підставі вищезазначеного ФОП Ключник В.О. вимагає відмінити рішення Протоколу від 16.06.2022 р. про відхилення його пропозиції , в іншому випадку він залишає за собою право звернутись в інші органи оскарження.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 16 червня 2022 12:39
Причина: Внесення правок
Номер вимоги: UA-2022-05-25-002438-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "КЛЮЧНИК ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3650307416
Дата подання: 16 червня 2022 12:40
Оскарження відхилення прпозиції ФОП Ключник В.О.
16.06.2022 року згідно Протоколу Замовник КНП «ВОДКЛ ВОР» відхилив Пропозицію учасника ФОП Ключник В.О. на підставі : «Згідно п.2 Додатку 4 до Документації ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристик, Замовник вимагає, що коробка дверей повинна виконуватися металевою, замкненою для забезпечення можливості ущільнення притулу по всьому периметру полотна в умовах пожежі. У притулі по периметру дверної коробки повинно бути приклеєне терморозширювальне ущільнення. Зварні шви повинні бути рівної товщини без перекосів, шлакових і інших дефектів.
Матеріали і комплектуючі вироби повинні відповідати вимогам нормативної документації і підтверджуватися документами про якість заводів-постачальників. Запірні елементи замків і заскочок повинні виготовлятися зі сталі.
В складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист про згоду з вищеперерахованими технічними та якісними характеристиками предмета закупівлі.
У складі тендерної пропозиції ФОП "КЛЮЧНИК ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" відсутній гарантійний лист щодо згоди з вищевказаною вимогою.»
Я, фізична особа-підприємець Ключник Владислав Олександрович не можу погодитись з таким
рішенням, тому,що в складі тендерної пропозиції за №22 наданий Лист гарантія технічних характеристик вих. № 271 / від 30.05. 2022 р. Лист – згода відповідності технічними та якісними характеристиками предмета закупівлі, в якому зазначено,що товар відповідає ДСТУ Б В.2.6-77:2009 та ДБН В.1.1-7:2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва. Загальні вимоги» п.6.2,п.6.4,6.29 в яких і зазначені всі вимоги Замовника. Крім того учасник посилається на конкретні нормативні документи та надає зразки Сертифікатів на комплектуючі та на саму продукцію, як того і вимагає Замовник. Додатково Учасником ФОП Ключник О.В. наданий документ №23 Технічні характеристики вих..№731 від 30.05.2022 р. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристик, в якому ФОП Ключник В.О. підтверджує, що ознайомлений з вимогами технічних, якісних та кількісних характеристик Замовника та гарантує відповідність товару виробника ТОВ «Ріал Дорс»,дилером якого він є, що підтверджується наданим зразком Сертифіката відповідності , який підтверджує виробництво товару згідно ДСТУ Б В.2.6-77:2009 та ДБН В.1.1-7:2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва. Загальні вимоги» п.6.2,п.6.4,6.29 в яких зазначені вимоги до протипожежних дверей: вогнетривкість; стійкість до деформації; теплоізоляція; клас вогнестійкості ЕІ 30 та ЕІ 60 (відповідно техзавдання),наявність захисного покриття та маркування згідно ДСТУ 3058.
Гарантійний термін використання складає 12 місяців, що зазначено в Технічному паспорті на двері (зразки надаються в складі тендерної документації) . Інструкція та характеристики протипожежних дверей зазначені також в Технічному паспорті на кожну одиницю окремо.
На підставі вищенаведеного Учасник ФОП Ключник В.О. наполягає на тому, що № 22 Лист гарантія технічних характеристик вих. № 271 / від 30.05. 2022 р. Лист – згода відповідності технічними та якісними характеристиками предмета закупівлі наданий ним в складі пропозиції як того і вимагає Замовник : «В складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист про згоду з вищеперерахованими технічними та якісними характеристиками предмета закупівлі» . Вимоги замовника : «коробка дверей повинна виконуватися металевою, замкненою для забезпечення можливості ущільнення притулу по всьому периметру полотна в умовах пожежі. У притулі по периметру дверної коробки повинно бути приклеєне терморозширювальне ущільнення. Зварні шви повинні бути рівної товщини без перекосів, шлакових і інших дефектів.Матеріали і комплектуючі вироби повинні відповідати вимогам нормативної документації і підтверджуватися документами про якість заводів-постачальників. Запірні елементи замків і заскочок повинні виготовлятися зі сталі», передбачені нормативними документами ДСТУ Б В.2.6-77:2009 та ДБН В.1.1-7:2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва. Загальні вимоги» на відповідність яким і посилається Учасник ,а саме в ДСТУ Б В.2.6-77:2009 зазначено: Розділ 5.2 Основні показники та характеристики п.5.2.13-5.2.16 - Коробка дверей повинна виконуватися металевою замкненою для забезпечення можливості ущільнення притулу по всьому периметру полотна в умовах пожежі.У притулі по периметру дверної коробки повинно бути приклеєне терморозширювальне ущільнення.Зварні шви повинні бути рівної товщини без перекосів, шлакових і інших дефектів. Основні типи і конструктивні елементи зварних з'єднань повинні відповідати вимогам ГОСТ 5264 і ГОСТ 14771.Зовнішні поверхні дверей повинні мати лакофарбове або інше захисно-декоративне покриття, нелицьові поверхні - захисне покриття, що дозволене для використання у будівництві МОЗ України, тому ствердження Замовника : «У складі тендерної пропозиції ФОП "КЛЮЧНИК ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" відсутній гарантійний лист щодо згоди з вищевказаною вимогою», не відповідає дійсності тому , що підтверджуючи відповідність товару вимогам ДСТУ Б В.2.6-77:2009 та ДБН В.1.1-7:2016 , Учасник підтверджує відповідність вимогам Замовника і нормативним документам. Рішення Замовника відхилити пропозицію Учасника ФОП Ключник В.О. носить безпідставний та упереджений характер та порушує законні права Учасника ФОП Ключник В.О.
На підставі вищезазначеного ФОП Ключник В.О. вимагає відмінити рішення Протоколу від 16.06.2022 р. про відхилення його пропозиції , в іншому випадку він залишає за собою право звернутись в інші органи оскарження.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 червня 2022 14:32
16.06.2022р. по даній закупівлі отримано вимогу № UA-2022-05-25-002438-a.b3 щодо оскарження відхилення пропозиції ФОП Ключник В.О.
Уповноважена особа розглянула вимогу № UA-2022-05-25-002438-a.b3 та прийшла до наступних висновків.
Детально розглянувши вашу вимогу, повідомляю, що згідно із ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" закупівля здійснюється за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно тендерної документації запропонований товар учасником повинен відповідати вимогам зазначеним у Додатку 4 до Документації.
Згідно п.2 Додатку 4 до Документації ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристик, Замовник вимагає, що «п.2 Коробка дверей повинна виконуватися металевою, замкненою для забезпечення можливості ущільнення притулу по всьому периметру полотна в умовах пожежі. У притулі по периметру дверної коробки повинно бути приклеєне терморозширювальне ущільнення. Зварні шви повинні бути рівної товщини без перекосів, шлакових і інших дефектів.
Матеріали і комплектуючі вироби повинні відповідати вимогам нормативної документації і підтверджуватися документами про якість заводів-постачальників. Запірні елементи замків і заскочок повинні виготовлятися зі сталі.
В складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист про згоду з вищеперерахованими технічними та якісними характеристиками предмета закупівлі.»
У складі тендерної пропозиції ФОП "КЛЮЧНИК ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" відсутній гарантійний лист щодо згоди з вищевказаною вимогою. Скаржник посилається на те, що в складі тендерної пропозиції є документ (файл під назвою «Лист гарантія технічних характеристик.pdf») наступного змісту, а саме: «Я, фізична особа-підприємець Ключник Владислав Олександрович надаю згоду та гарантую , що товар відповідає технічним, якісним характеристикам предмета закупівлі, що підтверджується наданим зразком Сертифіката відповідності , який підтверджує виробництво товару згідно ДСТУ Б В.2.6-77:2009 та ДБН В.1.1-7:2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва. Загальні вимоги» п.6.2,п.6.4,6.29 в яких зазначені вимоги замовника: вогнетривкість; стійкість до деформації; теплоізоляція; клас вогнестійкості ЕІ 30 та ЕІ 60 (відповідно техзавдання),наявність захисного покриття та маркування згідно ДСТУ 3058 . Усі вищезазначені характеристики будуть також підтверджені супровідними документами (технічним паспортом) та позначками на товарі. Також надаємо зразки Сертифікату системи управління якістю ISO, якій підтверджує відповідність виробництва вимогам законодавства, копію Сертифікату на монтажну піну, Сертифікату на стрічку, Сертифікату на плити теплоізоляційні. ДСТУ Б В.2.6-77:2009 та ДБН В.1.1-7:2016 знаходяться у відкритому доступі в мережі Інтернету. Гарантійний строк на товар вказаний в технічному паспорті та складає 12 місяців».
Але замовник на вимогу щодо надання гарантійного листа згідно п.2 Додатку 4 до Документації не вимагає підтвердження з посиланням на пункти документів ДСТУ Б В.2.6-77:2009, ДБН В.1.1-7:2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва. Загальні вимоги» та ДСТУ 3058. Більше того, вказані учасником пункти документів ДСТУ Б В.2.6-77:2009, ДБН В.1.1-7:2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва. Загальні вимоги» та ДСТУ 3058 в повній мірі не підтверджують вимог Замовника, визначених в п.2 Додатку 4 до Документації.
Вимога Документації замовника чітка, прозора і зрозуміла, а саме в складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист про згоду з тим, що коробка дверей повинна виконуватися металевою, замкненою для забезпечення можливості ущільнення притулу по всьому периметру полотна в умовах пожежі. У притулі по периметру дверної коробки повинно бути приклеєне терморозширювальне ущільнення. Зварні шви повинні бути рівної товщини без перекосів, шлакових і інших дефектів.
Матеріали і комплектуючі вироби повинні відповідати вимогам нормативної документації і підтверджуватися документами про якість заводів-постачальників. Запірні елементи замків і заскочок повинні виготовлятися зі сталі.
Замовник неухильно дотримується норм та вимог чинного законодавства України. На підставі абз.2 п.2 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція ФОП "КЛЮЧНИК ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" по закупівлі НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби (Двері протипожежні 2-го типу 225*150 см, двостворчаті; Двері протипожежні 2-го типу 225*180 см, двостворчаті; Двері протипожежні 2-го типу 180*100 см; Двері протипожежні 2-го типу 190*90 см; Двері протипожежні 2-го типу 170*90 см; Двері протипожежні 2-го типу 190*100 см; Двері протипожежні 2-го типу 100*200 см; Двері протипожежні 2-го типу 90*200 см; Двері протипожежні 2-го типу 106*212 см; Двері протипожежні 2-го типу 86*206 см) (Ідентифікатор закупівлі: № UA-2022-05-25-002438-a) була відхилена у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи вище викладене, дана вимога лишається без задоволення.

Документи подані скаржником

26 травня 2022 13:30
Вимога замовнику.pdf

Документи

Документи подані скаржником

16 червня 2022 12:33
Оскарження.pdf

Документи подані скаржником

16 червня 2022 12:40
Оскарження.pdf

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 червня 2022 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "КЛЮЧНИК ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 382 600,00
UAH з ПДВ
380 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СУЛІМА ГАЛИНА ВАСИЛІВНА 397 020,50
UAH з ПДВ
382 500,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

08 червня 2022 15:27
Електронний підпис
08 червня 2022 15:26
26 Лист гарантія товар.pdf
08 червня 2022 15:26
9 Опис ФОП Ключник.pdf
08 червня 2022 15:26
10 Витяг Ключник 22 рік.pdf
08 червня 2022 15:26
45 Довідка п.8 ч.1 ст.17.pdf
08 червня 2022 15:26
54 Пропозиція.pdf
08 червня 2022 15:26
13.3 Сертифікат піна.pdf
08 червня 2022 15:26
11 Сертиф дилера.pdf
08 червня 2022 15:26
36 Проект договору.pdf
08 червня 2022 15:26
23 Технічні характер-ки.pdf
08 червня 2022 15:26
13.2 Сертифік на стрічку.pdf
08 червня 2022 15:26
34 Довідка працівники.pdf
08 червня 2022 15:26
29 Лист по санкціям.pdf
08 червня 2022 15:26
3 Виписка ФОП Ключник.pdf
08 червня 2022 15:26
38 Довідка ч 2 ст 17.pdf
08 червня 2022 15:26
6 Довідка Ощадбанк.PDF
08 червня 2022 15:26
56 АКТ обстеження.pdf
08 червня 2022 15:26
41 Довідка про МТБ ФОП.pdf
08 червня 2022 15:26
47 Довідка п.11 ч.1 ст.17.pdf
08 червня 2022 15:26
8 Витяг ЄДРП Ключник.pdf
08 червня 2022 15:26
33 Лист щодо ДССЕ.pdf
08 червня 2022 15:26
25 Лист щодо поставки.pdf
08 червня 2022 15:26
44.1 Довідка п.3 ч.1 ст.17.pdf
08 червня 2022 15:26
12 Аналогічні Договори.pdf
08 червня 2022 15:26
44.2 Довідка п.4 ч.1 ст.17.pdf
08 червня 2022 15:26
15 Фото товару.pdf
08 червня 2022 15:26
55 ДПС Ключник 02 06.pdf
08 червня 2022 15:26
46 Довідка п.9 ч.1 ст.17.pdf
08 червня 2022 15:26
37 Довідка ст.17.pdf
08 червня 2022 15:26
44 Довідка ЮО п.2 ч.1 ст.17.pdf
08 червня 2022 15:26
28 Довідка санкції.pdf
08 червня 2022 15:26
31 Лист ліцензія.pdf
08 червня 2022 15:26
32 Лист сертифікація.pdf

Публічні документи

30 червня 2022 09:49
Електронний підпис
30 червня 2022 09:49
3.pdf.p7s
30 червня 2022 09:48
3.pdf
28 червня 2022 15:59
Електронний підпис
28 червня 2022 15:59
ч.2 ст 17.pdf.p7s
28 червня 2022 15:59
ч.2 ст 17.pdf
09 червня 2022 15:16
Електронний підпис
09 червня 2022 15:12
витяг.pdf
09 червня 2022 15:12
Цінова пропозиція.pdf
09 червня 2022 15:12
паспорт.pdf
09 червня 2022 15:12
Витяг з ЄДР.pdf
09 червня 2022 15:12
виписка.pdf
09 червня 2022 15:12
Сертифікат ЕІ60.JPG
09 червня 2022 15:12
Акт обстеження.pdf
09 червня 2022 15:12
Аналогічний договір 2.pdf
09 червня 2022 15:12
IMG_20200720_0001.pdf
09 червня 2022 15:12
Право на підпис.pdf
09 червня 2022 15:12
Cертифікат ЕІ30.JPG
09 червня 2022 15:12
Аналогічний договір 1.pdf
09 червня 2022 15:12
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КЛЮЧНИК ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

заява шляхом проставлення відмітки/відмітка у електронній системі закупівель

Я, ФОП Ключник В.О., підтверджую, що Фізична особа підприємець Ключник В.О. не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів (п.6 ч.1 ст.17 Закону).

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

заява шляхом проставлення відмітки/відмітка у електронній системі закупівель

Учасник ФОП Ключник В.О. підтверджує, що: ФОП КлючникВ.О. протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

заява шляхом проставлення відмітки/відмітка у електронній системі закупівель

Я, ФОП Ключник В.О., підтверджую, що службову (посадову) особу учасника ФОП Ключник В.О процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси , не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

заява шляхом проставлення відмітки/відмітка у електронній системі закупівель

Я, ФОП Ключник В.О., підтверджую, що службову (посадову) особу учасника ФОП Ключник В.О процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі UA-2022-05-25-002438-a , фізичну особу Ключника В.О., яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

заява шляхом проставлення відмітки/відмітка у електронній системі закупівель

Я, ФОП Ключник В.О. , підтверджую , що службову особу учасника процедури закупівлі ФОП Ключника В.О. не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

заява шляхом проставлення відмітки/відмітка у електронній системі закупівель

ФОП Ключник В.О. підтверджує, що: Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

заява шляхом проставлення відмітки/відмітка у електронній системі закупівель

Я, ФОП Ключник В.О. , підтверджує , що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

заява шляхом проставлення відмітки/відмітка у електронній системі закупівель

Я, ФОП Ключник В.О. , підтверджує , що учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції".

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СУЛІМА ГАЛИНА ВАСИЛІВНА

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

відсутність підстав для відмови

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Відсутність підстав для відмови

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

відсутність підстав для відмови

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

відсутність підстав для відмови

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

відсутність підстав для відмови

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

відсутність підстав для відмови

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

витяг

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

відсутність підстав для відмови

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КЛЮЧНИК ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3650307416
Відхилено 380 000,00
UAH з ПДВ
16 червня 2022 10:02
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СУЛІМА ГАЛИНА ВАСИЛІВНА
#2702107624
Переможець 382 500,00
UAH з ПДВ
23 червня 2022 12:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 червня 2022 12:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СУЛІМА ГАЛИНА ВАСИЛІВНА
#2702107624
382 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2023 19:50
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 13:59
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 13:56
Електронний підпис укладений
04 липня 2022 10:25
Договір.pdf укладений
04 липня 2022 10:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 234
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 липня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 222 957,24
UAH