Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Друк дипломів, додатків, сертифікатів, обкладинки, щоденника, журналу й протоколів (ДК 021:2015 – 79810000-5 Друкарські послуги), (ДК 021:2015 – 79810000-5 Друкарські послуги)
Очікувана вартість
195 000,00 UAH
UA-2022-05-25-001808-a e2ef3832a85b48ec998684ab80f5e311
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олеся Андріївна Фесик

+380664488125 olesya@eenu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Код ЄДРПОУ: 02125102
Вебсайт: http://vnu.edu.ua
Місцезнаходження: 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, просп. Волі, 13
Контактна особа: Олеся Андріївна Фесик
+380664488125
olesya@eenu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 травня 2022 11:19
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 червня 2022 10:00
Початок аукціону: 07 червня 2022 15:15
Очікувана вартість: 195 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 975,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79810000-5: Друкарські послуги


Друк дипломів, додатків, сертифікатів, обкладинки, щоденника, журналу й протоколів
(ДК 021:2015 – 79810000-5 Друкарські послуги), (ДК 021:2015 – 79810000-5 Друкарські послуги). Категорія замовника юридична особа, яка є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини), яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником бюджетних коштів. Строк виконання Договору до 31 грудня 2022 року.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1740 одиниця
Друк диплома бакалавра (ДК 021:2015 – 79810000-5 Друкарські послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43025, Україна, Волинська область, місто Луцьк, проспект Волі, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 червня 2022  —  01 липня 2022
ДК 021:2015: 79810000-5 — Друкарські послуги
1100 одиниця
Друк диплома магістра (ДК 021:2015 – 79810000-5 Друкарські послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43010, Україна, Волинська область, місто Луцьк, проспект Волі, 51
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 79810000-5 — Друкарські послуги
50 одиниця
Друк диплома спеціаліста (дублікат) (ДК 021:2015 – 79810000-5 Друкарські послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43025, Україна, Волинська область, місто Луцьк, проспект Волі, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 79810000-5 — Друкарські послуги
22000 одиниця
Друк додатків до дипломів (ДК 021:2015 – 79810000-5 Друкарські послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43025, Україна, Волинська область, місто Луцьк, проспект Волі, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 червня 2022  —  24 червня 2022
ДК 021:2015: 79810000-5 — Друкарські послуги
200 одиниця
Друк сертифіката 1 (ДК 021:2015 – 79810000-5 Друкарські послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43025, Україна, Волинська область, місто Луцьк, проспект Волі, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 79810000-5 — Друкарські послуги
10000 одиниця
Друк сертифіката 2 (ДК 021:2015 – 79810000-5 Друкарські послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43025, Україна, Волинська область, місто Луцьк, проспект Волі, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 липня 2022
ДК 021:2015: 79810000-5 — Друкарські послуги
3600 одиниця
Друк обкладинки для індивідуального навчального плану (ДК 021:2015 – 79810000-5 Друкарські послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43025, Україна, Волинська область, місто Луцьк, проспект Волі, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 липня 2022
ДК 021:2015: 79810000-5 — Друкарські послуги
1000 одиниця
Друк комплексного щоденника виробничої практики (ДК 021:2015 – 79810000-5 Друкарські послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43025, Україна, Волинська область, місто Луцьк, проспект Волі, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2022
ДК 021:2015: 79810000-5 — Друкарські послуги
1600 одиниця
Друк журналу обліку роботи академічної групи (ДК 021:2015 – 79810000-5 Друкарські послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43025, Україна, Волинська область, місто Луцьк, проспект Волі, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 липня 2022
ДК 021:2015: 79810000-5 — Друкарські послуги
100 одиниця
Друк протоколу засідання ДЕК щодо приймання державного екзамену (ДК 021:2015 – 79810000-5 Друкарські послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43025, Україна, Волинська область, місто Луцьк, проспект Волі, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 червня 2022
ДК 021:2015: 79810000-5 — Друкарські послуги
200 одиниця
Друк протоколу засідання ДЕК із розгляду випускних кваліфікаційних робіт (проєктів) (ДК 021:2015 – 79810000-5 Друкарські послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43025, Україна, Волинська область, місто Луцьк, проспект Волі, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 червня 2022
ДК 021:2015: 79810000-5 — Друкарські послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється Замовником за фактично отримані послуги, протягом 20 календарних днів після підписання уповноваженими особами обох Сторін акту приймання-передачі наданих послуг Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 травня 2022 11:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2022 11:19
Вимоги до закупівлі.pdf.asice.zip
25 травня 2022 11:19
Додаток 3.pdf.asice.zip

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 червня 2022 15:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕРНО-ГРАФ" 138 421,80
UAH з ПДВ
135 496,80
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Пундор Наталія Олександрівна" 194 882,00
UAH з ПДВ
135 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "Волинська друкарня" 144 016,00
UAH з ПДВ
144 016,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 червня 2022 09:38
Електронний підпис
03 червня 2022 09:37
Інформаційна_довідка.PDF
03 червня 2022 09:37
Заява.PDF
03 червня 2022 09:37
Довідка.PDF
03 червня 2022 09:37
Лист-гарантія.PDF
03 червня 2022 09:37
Статут ПДФ.pdf
03 червня 2022 09:37
Фарба.pdf
03 червня 2022 09:37
сес Унівако.pdf
03 червня 2022 09:37
Клей кістковий.pdf
03 червня 2022 09:37
Картон_палітурний.PDF
03 червня 2022 09:37
Висновок UPM Finesse.pdf
03 червня 2022 09:37
Висновки СЕС папір.PDF
03 червня 2022 09:37
Mondi_offset_Slovakia.pdf
03 червня 2022 09:37
MM karton 2021-2026.pdf
03 червня 2022 09:37
Цінова_пропозиція.PDF

Публічні документи

06 червня 2022 09:22
Електронний підпис
06 червня 2022 09:20
Договір + специфікація.pdf
06 червня 2022 09:20
Довідки.pdf

Публічні документи

06 червня 2022 09:59
Електронний підпис
06 червня 2022 09:58
Зведена довідка ст. 17.pdf
06 червня 2022 09:57
Витяг Платника ПДВ.pdf
06 червня 2022 09:57
Лист повноваження.pdf
06 червня 2022 09:57
Позитивний відгук 2.jpg
06 червня 2022 09:57
Договір обладнання 3.pdf
06 червня 2022 09:57
Виписка.pdf
06 червня 2022 09:57
Договір обладнання 2.pdf
06 червня 2022 09:57
Позитивний відкук.pdf
06 червня 2022 09:57
Договір обладнання 1.pdf
06 червня 2022 09:57
Договір обладнання 4.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕРНО-ГРАФ"

ФОП "Пундор Наталія Олександрівна"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "Волинська друкарня"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕРНО-ГРАФ"
#24635074
Переможець 135 496,80
UAH з ПДВ
08 червня 2022 14:35

Документи

08 червня 2022 14:35
Електронний підпис
08 червня 2022 14:32
Повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 червня 2022 14:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕРНО-ГРАФ"
#24635074
135 496,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 червня 2022 14:35
Електронний підпис
08 червня 2022 14:32
Повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2023 15:49
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2022 10:21
Додаткова угода до Догововру 101-17В від 21.06.2022.pdf зміни до договору
28 грудня 2022 10:13
Електронний підпис укладений
21 червня 2022 12:50
Договір 101-17В.pdf укладений
21 червня 2022 12:48

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Друк диплома бакалавра (ДК 021:2015 – 79810000-5 Друкарські послуги) 1740 одиниця 8,16
UAH з ПДВ
Друк диплома магістра (ДК 021:2015 – 79810000-5 Друкарські послуги) 1100 одиниця 8,40
UAH з ПДВ
Друк диплома спеціаліста (дублікат) (ДК 021:2015 – 79810000-5 Друкарські послуги) 50 одиниця 14,28
UAH з ПДВ
Друк додатків до дипломів (ДК 021:2015 – 79810000-5 Друкарські послуги) 22000 одиниця 1,02
UAH з ПДВ
Друк сертифіката 1 (ДК 021:2015 – 79810000-5 Друкарські послуги) 200 одиниця 9,24
UAH з ПДВ
Друк сертифіката 2 (ДК 021:2015 – 79810000-5 Друкарські послуги) 10000 одиниця 2,28
UAH з ПДВ
Друк обкладинки для індивідуального навчального плану (ДК 021:2015 – 79810000-5 Друкарські послуги) 3600 одиниця 5,46
UAH з ПДВ
Друк комплексного щоденника виробничої практики (ДК 021:2015 – 79810000-5 Друкарські послуги) 1000 одиниця 5,82
UAH з ПДВ
Друк журналу обліку роботи академічної групи (ДК 021:2015 – 79810000-5 Друкарські послуги) 1600 одиниця 23,94
UAH з ПДВ
Друк протоколу засідання ДЕК щодо приймання державного екзамену (ДК 021:2015 – 79810000-5 Друкарські послуги) 100 одиниця 1,64
UAH з ПДВ
Друк протоколу засідання ДЕК із розгляду випускних кваліфікаційних робіт (проєктів) (ДК 021:2015 – 79810000-5 Друкарські послуги) 200 одиниця 1,56
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Волинський національний університет імені Лесі Українки, (далі – Замовник), в особі ректора Цьося Анатолія Васильовича, що діє на підставі Статуту, (далі – Замовник), з однієї сторони, та Товариство з обмеженою відповідальністю «Терно-граф» в особі директора Максиміва Івана Михайловича, що діє на підставі Статуту, (далі – Виконавець), з іншої сторони, разом – іменовані Сторони, а кожна окремо – Сторона, керуючись Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України та умовами договору 101-17В від 21 червня 2022 р. (далі – Договір) уклали дану Додаткову угоду № 1 від 28.12.2022 р. (надалі – Додаткова угода) до Договору про нижче наведене: 1. Сторони дійшли взаємної згоди в наступному: – викласти в новій редакції пункт 3.1 Договору: «Загальна вартість Договору становить 134 949 грн 36 коп. (сто тридцять чотири тисячі дев’ятсот сорок дев’ять грн, 36 коп.) із ПДВ, у тому числі ПДВ – 22 491,56 грн (двадцять дві тисячі чотириста дев’яносто одна грн 56 коп.). 2. Всі інші умови Договору не змінені цією Додатковою угодою та залишаються чинними у попередній редакції. 3. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору. 4. Додаткова угода до Договору набирає чинності з моменту її підписання, укладена в двох примірниках однакової юридичної сили, по одному для кожної зі сторін і становить невід’ємну частину Договору.
Номер договору про закупівлю: 101-17В
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 червня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 134 949,36
UAH (в тому числі ПДВ 22 491,56 UAH)