Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернігівській області |
Код ЄДРПОУ: | 38590042 |
Місцезнаходження: | 14037, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, проспект Миру 190-А |
Контактна особа: |
Тарасова Тетяна Геннадіївна +380462652549 zakupivli@cn.dsns.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 травня 2022 10:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 травня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 червня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 червня 2022 16:06 |
Початок аукціону: | 14 червня 2022 14:55 |
Очікувана вартість: | 425 250,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 126,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42120000-6: Насоси та компресори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок проводиться в межах бюджетних призначень, на підставі ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України за фактом отримання Товару у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на банківський поточний рахунок Продавця протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Товару на підставі рахунку, виставленого Продавцем | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 травня 2022 09:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 травня 2022 09:09 |
тендерна документація компресор високого тиску .doc |
25 травня 2022 09:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
25 травня 2022 09:09 |
тендерна документація компресор високого тиску .doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-13-000026 ● e18f76598271415b87c5664980835617
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 вересня 2022 15:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.09.2022 № 33
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Вікторія ПЕРИНСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
від 12.09.2022 № 33
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2022-05-24-004704-a 24.05.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-14 16:07:02
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу відкритих торгів на закупівлю «Компресор високого тиску», код ДК 021:2015: 42120000-6 — Насоси та компресори, очікуваною вартістю 425 250,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-05-24-004704-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або головного розпорядника), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Відповідно до даних інформаційно-телекомунікаційної системи Prozorro, тендерну документацію було оприлюднено 24.05.2022 о 16:01 год., 16:09 год., 16:19 год. та 25.05.2022 о 09:09 годин. Які зміни вносились до тендерної документації при кожному наступному оприлюдненні?
3. З яких причин при внесенні змін до тендерної документації, в окремому документі не оприлюднено перелік змін, що вносяться до тендерної документації?
4. Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – Приватним підприємством «Атемлюфт-ГТ» під час укладання договору вимоги підпункту 3.2 пункту 3 розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, а саме «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом?
Пояснення (інформацію та підтверджуючі документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-16 11:25:47
Відповідь на запит
Довідкою про зміни до кошторису на 2022 рік від 09.05.2022 року № 115 були виділені кошти за КЕКВ 3110 по програмі 1006280 «Забезпечення діяльності сил цивільного захисту» у сумі 425 250 на придбання компресору високого тиску РЕ250-ТЕ-V3 ( 250 л/хв.) з електроприводом (300 бар/400В). Враховуючи вказане цільове призначення даних коштів та існуючу потребу забезпечення були визначені технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована на основі методу порівняння ринкових цін відповідно до наказу Мінекономіки від 18.02.2020 року № 275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”. Розмір очікуваної вартості встановлено за результатами моніторингу цін в електронній системі закупівель та відповідно до запитів до виконавців, які мають можливість надати зазначені товари. Стосовно посилання на сторінку власного веб - сайту або головного розпорядника, зазначаємо, що у зв’язку із збройною агресією Російської Федерації на момент оприлюднення оголошення про проведення процедури веб - сайти не працювали, тому обґрунтування не було розміщено (на підтвердження надаю вказівку ДСНС). Стосовно внесення змін до тендерної документації повідомляємо наступне: 24 травня 2022 року при оприлюдненні оголошено був збій у роботі електронного майданчику, документація не відображалась на сайті, тому через декілька хвилин була завантажена ще раз. При цьому на наступний день виявилось, що оголошення не оприлюднено на сайті. Після розмови з оператором контакцентру електронного майданчику ДЗО, з’ясувалось, що дійсно були проблеми на самому майданчику, у зв’язку з чим необхідно змінити дату кінцевого строку подання пропозицій для завантаження в систему. У зв’язку з цим було повторно завантажено тендерну документацію із зміною кінцевого строку подання тендерних пропозицій, про що є протокол Уповноваженої особи від 25 травня 2022 року № 18. Ніяких змін до самої тендерної документації внесено не було. При укладанні договору переможцем було надано витяг з ЄДРПОУ, в якому зазначено підписанта документів та довідку в довільній формі про те, що провадження господарської діяльності підприємства не потребує наявності документів дозвільного характеру.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У зв’язку із завершенням процедури закупівлі компресору високого тиску (код ДК 021:2015: 42120000-6 - Насоси та компресори), ідентифікатор закупівлі UA-2022-05-24-004704-а, на момент створення висновку за результатами проведеного моніторингу усунути виявлені порушення, а саме оприлюднити перелік змін до тендерної документації в окремому документі, а також затвердити перелік формальних помилок, технічно неможливо. Разом з цим, уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення закупівель у ГУ ДСНС України у Чернігівській області, з метою виконання зобов’язань по усуненню виявлених порушень законодавства у сфері закупівель, викладених у висновку моніторингу UA-M-2022-09-13-000026 закупівлі компресору високого тиску (код ДК 021:2015: 42120000-6 - Насоси та компресори), ідентифікатор закупівлі UA-2022-05-24-004704-а, будуть здійснені наступні заходи: - в подальшому вживати всіх необхідних заходів щодо недопущення виявлених порушень під час проведення процедур закупівель, а саме при внесенні та оприлюдненні змін до тендерної документації; - розробляти та затверджувати опис формальних (несуттєвих) помилок до тендерної документації, дотримуючись вимог наказу Мінекономіки від 15 квітня 2020 року № 710 “Про затвердження Переліку формальних помилок”; - посилити увагу та постійно здійснювати контроль за змінами в законодавстві у сфері закупівель, якісно готувати тендерну документацію з дотриманням усіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
2022-09-28 17:09:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 жовтня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено недотримання вимог Наказу № 710.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 червня 2022 15:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БІТІЕС-ГРУП" |
403 000,00
UAH з ПДВ
|
403 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП «АТЕМЛЮФТ-ГТ» |
425 220,00
UAH з ПДВ
|
425 220,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ІВЛЕВ ОЛЕКСІЙ ЄВГЕНОВИЧ |
425 250,00
UAH з ПДВ
|
425 250,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БІТІЕС-ГРУП" #36343856 |
Відхилено |
403 000,00
UAH з ПДВ
|
15 червня 2022 15:46
|
ПП «АТЕМЛЮФТ-ГТ» #30445430 |
Переможець |
425 220,00
UAH з ПДВ
|
16 червня 2022 11:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 вересня 2022 16:17
|
Електронний підпис | укладений |
28 червня 2022 09:24
|
договір 20.PDF | укладений |
28 червня 2022 09:21
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
компресор високого тиску | 1 | шт |
425 220,00
UAH з ПДВ
|