Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поштові відправлення (послуги універсальні, поштові з оплатою, шляхом нанесення відбитка кліше мармашини)
Очікувана вартість
3 600 000,00 UAH
UA-2022-05-24-000323-a ● 498fe708a12c4b669013cc76aee10d40
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна податкова служба України |
Код ЄДРПОУ: | 43005393 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, Площа Львівська, 8 |
Контактна особа: |
Буланий Павло Петрович +380444814869 zakupivli-DPS@tax.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Державна податкова служба України на договірних засадах користується послугами поштового зв’язку щодо приймання до пересилання письмової кореспонденції з використанням маркувальної машини для пересилання листів, яке здійснюється шляхом нанесення на відправлення відтиску державного знаку маркувальною машиною, встановленою в ДПС. Відповідно до частини першої статті 15 Закону України «Про поштовий зв’язок» національний оператор забезпечує надання на всій території України універсальних послуг поштового зв’язку за переліком, який затверджується Кабінетом Міністрів України. Згідно з пунктом 9 Правил надання послуг поштового зв’язку, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 05.03.2009 № 270, до універсальних послуг поштового зв’язку належать послуги з пересилання: - листів, простих та рекомендованих тощо. Також відповідно до абзацу шостого частини третьої статті 15 Закону України «Про поштовий зв’язок» національний оператор має виключне право на використання маркувальних машин та надання дозволу на їх використання іншим фізичним та юридичним особам. Відповідно до пункту 2 розділу 3 Інструкції з використання маркувальних машин, затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України від 03.02.2014 № 71 (далі – Інструкція), технічне обслуговування маркувальної машини, власником якої є фізична або юридична особа, забезпечує відокремлений підрозділ національного оператора, про що укладається договір про технічне обслуговування маркувальної машини. Згідно з пунктом 7 цієї Інструкції письмова кореспонденція з відбитками кліше державного знаку оплати маркувальної машини подається лише до об’єкта поштового зв’язку національного оператора поштового зв’язку, визначеного у відповідному договорі, який забезпечує приймання до пересилання поштових відправлень. Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 10.01.2002 № 10-р «Про національного оператора поштового зв’язку» (зі змінами) виконання функцій національного оператора поштового зв’язку покладено на ПАТ «Укрпошта», яке є правонаступником майна, прав та обов’язків Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта» на підставі наказу ПАТ «Укрпошта» від 01.03.2017 № 220. Згідно з наказом Міністерства інфраструктури України від 14.12.2018 № 611 тип ПАТ «Укрпошта» змінено з публічного на приватне та перейменовано в АТ «Укрпошта». Враховуючи вищевикладене, відповідно до абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: «відсутності конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником», мають місце підстави для застосування переговорної процедури закупівлі. Державна податкова служба України направила лист від 20.04.2022 № 3684/6/99-00-17-04-02-06 на адресу АТ «Укрпошта» про участь у переговорах та надання необхідних документів, зокрема, документів щодо відповідності кваліфікаційним вимогам відповідно до вимог статті 16 Закону. Київська міська дирекція АТ «Укрпошта» на розгляд Уповноваженій особі ДПС надала наступні документи: – інформаційну довідку щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору; – копію аналогічного договору, зазначеного у довідці; – копію Статуту АТ «Укрпошта»; – копію Положення про Київську міську дирекцію АТ «Укрпошта» (із змінами); – копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань АТ «Укрпошта»; – копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість АТ «Укрпошта»; – копію довіреності на представника Київської міської дирекції АТ «Укрпошта»; – інформаційну довідку про учасника як платника податків; – цінову пропозицію щодо тарифів на поштові послуги. Розглянуті документи відповідають вимогам, а Учасник – АТ «Укрпошта» – кваліфікаційним критеріям Замовника.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 травня 2022 09:25 |
Оскарження наміру укласти договір: | 04 червня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поштові відправлення (послуги універсальні, поштові з оплатою, шляхом нанесення відбитка кліше мармашини)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Львівська площа, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2022
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Післяплата | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
24 травня 2022 09:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 травня 2022 09:14 |
Розпорядження КМУ 10-р.docx |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Акціонерне товариство «Укрпошта» Київська міська дирекція АТ «Укрпошта» #01189979 |
Переможець |
3 600 000,00
UAH з ПДВ
|
24 травня 2022 09:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 червня 2023 17:27
|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2023 11:05
|
Дод угода 4 від 16.02.23 Укрпошта.pdf | зміни до договору |
16 лютого 2023 11:03
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2022 14:36
|
Дод угода 3 Укрпошта.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2022 14:32
|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2022 16:03
|
Дод угода Укрпошта.PDF | зміни до договору |
25 листопада 2022 16:02
|
Електронний підпис | укладений |
12 вересня 2022 12:18
|
Дод угода 1 Укрпошта.PDF | зміни до договору |
12 вересня 2022 12:17
|
Електронний підпис | укладений |
28 червня 2022 16:24
|
Договір | укладений |
28 червня 2022 16:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 111.11.1.2.-1031 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 111.11.1.2.-1031 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 111.11.1.2.-1031 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 111.11.1.2.-1031 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |