Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поштові відправлення (послуги універсальні, поштові з оплатою, шляхом нанесення відбитка кліше мармашини)
Очікувана вартість
3 600 000,00 UAH
UA-2022-05-24-000323-a 498fe708a12c4b669013cc76aee10d40
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Буланий Павло Петрович

+380444814869 zakupivli-DPS@tax.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна податкова служба України
Код ЄДРПОУ: 43005393
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, Площа Львівська, 8
Контактна особа: Буланий Павло Петрович
+380444814869
zakupivli-DPS@tax.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Державна податкова служба України на договірних засадах користується послугами поштового зв’язку щодо приймання до пересилання письмової кореспонденції з використанням маркувальної машини для пересилання листів, яке здійснюється шляхом нанесення на відправлення відтиску державного знаку маркувальною машиною, встановленою в ДПС. Відповідно до частини першої статті 15 Закону України «Про поштовий зв’язок» національний оператор забезпечує надання на всій території України універсальних послуг поштового зв’язку за переліком, який затверджується Кабінетом Міністрів України. Згідно з пунктом 9 Правил надання послуг поштового зв’язку, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 05.03.2009 № 270, до універсальних послуг поштового зв’язку належать послуги з пересилання: - листів, простих та рекомендованих тощо. Також відповідно до абзацу шостого частини третьої статті 15 Закону України «Про поштовий зв’язок» національний оператор має виключне право на використання маркувальних машин та надання дозволу на їх використання іншим фізичним та юридичним особам. Відповідно до пункту 2 розділу 3 Інструкції з використання маркувальних машин, затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України від 03.02.2014 № 71 (далі – Інструкція), технічне обслуговування маркувальної машини, власником якої є фізична або юридична особа, забезпечує відокремлений підрозділ національного оператора, про що укладається договір про технічне обслуговування маркувальної машини. Згідно з пунктом 7 цієї Інструкції письмова кореспонденція з відбитками кліше державного знаку оплати маркувальної машини подається лише до об’єкта поштового зв’язку національного оператора поштового зв’язку, визначеного у відповідному договорі, який забезпечує приймання до пересилання поштових відправлень. Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 10.01.2002 № 10-р «Про національного оператора поштового зв’язку» (зі змінами) виконання функцій національного оператора поштового зв’язку покладено на ПАТ «Укрпошта», яке є правонаступником майна, прав та обов’язків Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта» на підставі наказу ПАТ «Укрпошта» від 01.03.2017 № 220. Згідно з наказом Міністерства інфраструктури України від 14.12.2018 № 611 тип ПАТ «Укрпошта» змінено з публічного на приватне та перейменовано в АТ «Укрпошта». Враховуючи вищевикладене, відповідно до абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: «відсутності конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником», мають місце підстави для застосування переговорної процедури закупівлі. Державна податкова служба України направила лист від 20.04.2022 № 3684/6/99-00-17-04-02-06 на адресу АТ «Укрпошта» про участь у переговорах та надання необхідних документів, зокрема, документів щодо відповідності кваліфікаційним вимогам відповідно до вимог статті 16 Закону. Київська міська дирекція АТ «Укрпошта» на розгляд Уповноваженій особі ДПС надала наступні документи: – інформаційну довідку щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору; – копію аналогічного договору, зазначеного у довідці; – копію Статуту АТ «Укрпошта»; – копію Положення про Київську міську дирекцію АТ «Укрпошта» (із змінами); – копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань АТ «Укрпошта»; – копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість АТ «Укрпошта»; – копію довіреності на представника Київської міської дирекції АТ «Укрпошта»; – інформаційну довідку про учасника як платника податків; – цінову пропозицію щодо тарифів на поштові послуги. Розглянуті документи відповідають вимогам, а Учасник – АТ «Укрпошта» – кваліфікаційним критеріям Замовника.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 травня 2022 09:25
Оскарження наміру укласти договір: 04 червня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поштові відправлення (послуги універсальні, поштові з оплатою, шляхом нанесення відбитка кліше мармашини)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Львівська площа, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Післяплата Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

24 травня 2022 09:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2022 09:14
Розпорядження КМУ 10-р.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Акціонерне товариство «Укрпошта» Київська міська дирекція АТ «Укрпошта»
#01189979
Переможець 3 600 000,00
UAH з ПДВ
24 травня 2022 09:25

Документи

24 травня 2022 09:25
Електронний підпис
24 травня 2022 09:24
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 травня 2022 09:25

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Акціонерне товариство «Укрпошта» Київська міська дирекція АТ «Укрпошта»
#01189979
3 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 травня 2022 09:25
Електронний підпис
24 травня 2022 09:24
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 червня 2023 17:27
Електронний підпис укладений
16 лютого 2023 11:05
Дод угода 4 від 16.02.23 Укрпошта.pdf зміни до договору
16 лютого 2023 11:03
Електронний підпис укладений
29 грудня 2022 14:36
Дод угода 3 Укрпошта.PDF зміни до договору
29 грудня 2022 14:32
Електронний підпис укладений
25 листопада 2022 16:03
Дод угода Укрпошта.PDF зміни до договору
25 листопада 2022 16:02
Електронний підпис укладений
12 вересня 2022 12:18
Дод угода 1 Укрпошта.PDF зміни до договору
12 вересня 2022 12:17
Електронний підпис укладений
28 червня 2022 16:24
Договір укладений
28 червня 2022 16:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 111.11.1.2.-1031
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 111.11.1.2.-1031
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 111.11.1.2.-1031
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 111.11.1.2.-1031
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2022 — 01 квітня 2023
Сума оплати за договором: 1 044 410,92
UAH (в тому числі ПДВ 174 068,49 UAH)