Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги, код ДК 021:2015 – 79710000-4 (Послуги по охороні нежитлового (офісного) приміщення)
Очікувана вартість
214 000,00 UAH
UA-2022-05-23-005232-a ● b019a101d9e54f80adb9c3c70142a507
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Інфоресурс" |
Код ЄДРПОУ: | 37533381 |
Місцезнаходження: | 03057, Україна , м. Київ обл., вулиця О. Довженка будинок 3 |
Контактна особа: |
Буфтяк Юлія Олексіївна 380442901814 info@inforesurs.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 травня 2022 11:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 травня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 червня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 червня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 09 червня 2022 14:20 |
Очікувана вартість: | 214 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 070,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених Законом, сплатити на рахунок замовника кошти у розмірі забезпечення тендерної пропозиції. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі PDF ліцензія, видана банку, та документ про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Банківські реквізити замовника: Державне підприємство «Інфоресурс» Платник ПДВ та податку на прибуток на загальних підставах Місцезнаходження: 03057, м. Київ, вул. О. Довженка, 3 Код ЄДРПОУ: 37533381 Обслуговуючий банк: АБ «Укргазбанк» у м. Києві, номер рахунку за стандартом IBAN UA653204780000000002600739188. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 6 000,00 грн (шість тисяч гривень нуль копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (відповідно до статті 253 Цивільного кодексу України розраховується з наступного дня після дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій). Банківська гарантія повинна обов’язково містити номер оголошення про закупівлю, оприлюдненого в електронній системі закупівель, та/або посилання на закупівлю в електронній системі закупівель. Учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, оформлену з дотриманням вимог законодавства про електронний документообіг та електронний підпис, захищену кваліфікованим електронним підписом відповідальної(их) особи(іб) банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій). Документ підписаний кваліфікованим електронним підписом є оригінальним документом (накладання кваліфікованого електронного підпису на файл можливе без фізичного підпису і печатки). Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами Тендерної документації, відхиляються замовником. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 6000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 7.1. Виконання умов Договору Виконавцем забезпечується шляхом перерахування Виконавцем депозитної суми на відкритий Замовником у банку рахунок. 7.2. У розумінні Договору депозитна сума – це кошти, які перераховуються Виконавцем на рахунок Замовника, відкритий у банку, та з настанням умов, зазначених у Договорі, підлягають поверненню Виконавцю або переходять у власність Замовнику. 7.3. Розмір депозитної суми становить ___ грн (цифрами та прописом), що становить 5 (п’ять) відсотків від загальної вартості (ціни) Договору. 7.4. Інформація про відкритий Замовником у банку рахунок, на який Виконавцю необхідно перерахувати депозитну суму, надається Замовником Виконавцю не пізніше дня укладення Сторонами Договору. 7.5. Виконавець зобов’язаний перерахувати всю депозитну суму, визначену Договором, на рахунок Замовника не пізніше дня укладення Договору. 7.6. Замовник повертає Виконавцю депозитну суму шляхом її перерахування на рахунок Виконавця, зазначений у Договорі, у разі якісного надання Виконавцем Послуг протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня припинення дії Договору. 7.7. У разі будь-якого порушення Виконавцем умов Договору або у випадку дострокового розірвання Замовником Договору в односторонньому порядку з підстави, визначеної пунктом 10.5 Договору, депозитна сума безумовно переходить у власність Замовника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги, код ДК 021:2015 – 79710000-4 (Послуги по охороні нежитлового (офісного) приміщення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03057, Україна, м. Київ, вул. О. Довженка, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 липня 2022
—
31 березня 2023
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата Послуг здійснюється щомісячно на підставі підписаного Сторонами та скріпленого печатками Сторін Акту приймання-передачі наданих Послуг протягом 10 (десяти) банківських днів з дати його підписання | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 травня 2022 10:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 травня 2022 18:04 |
ТД послуги (охорона 05.2022) (003).docx | |
23 травня 2022 18:04 |
ТД послуги (охорона 05.2022) (003).docx |
25 травня 2022 10:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
23 травня 2022 18:04 |
ТД послуги (охорона 05.2022) (003).docx
|
||
23 травня 2022 18:04 |
ТД послуги (охорона 05.2022) (003).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Пункт 8.8. проєкту договору
Дата подання: 25 травня 2022 09:20
Дата відповіді: 27 травня 2022 15:34
Добрий день! У Вас зазначено пункт Договору: 8.8. У разі відсутності на Об’єкті працівника Виконавця (охоронника) більше 1 (однієї) години у період надання Послуг або наявності на Об’єкті більше 1 (однієї) години у період надання Послуг працівника Виконавця (охоронника), який не відповідає умовам Договору, Виконавець виплачує Замовникові штраф у розмірі 50 000,00 (п’ятдесят тисяч) грн. Але не визначено перелік випадків, під час яких охоронник має право покинути об'єкт? Тобто виходячи з даного пункту, якщо почалася тривога, або обстріл, або бомбардування - і особа, рятуючи своє життя, покинула об'єкт, то Виконавець має заплатити 50 тис. за свого співробітника? Прохання переглянути даний пункт, адже він ставить Виконавця в кабальне становище. Тим паче, що у Вас передбачені інші штрафні санкціїї у розмірі 20% від суми договору, і сума договору максимально може бути 214 тис., а тільки штраф по пункту 8.8. складає 50 тис., тобто 1\4 можливої суми договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
У відповідь на Ваше запитання повідомляємо наступне.
Замовником відповідно до законодавства в тендерній документації встановлені вимоги до послуг по охороні нежитлового (офісного) приміщення, які є предметом даної закупівлі, виходячи з об’єктивно обґрунтованих виробничих потреб замовника. Відповідно, в проєкті договору про закупівлю, який є додатком до тендерної документації, замовником встановлені вимоги до обсягу, складу послуг, обов’язків виконавця, його працівників, які будуть залучені для надання послуг, зокрема, вимоги щодо перебування та порядку дій працівників виконавця на об’єкті охорони, а також відповідальність виконавця за порушення з його вини умов договору. Зокрема, пункт 8.8 проєкту договору про закупівлю, про який згадується у Вашому запитанні, замовником включений в проєкт договору з метою недопущення можливих порушень працівниками виконавця прийнятих обов’язків згідно з умовами договору, які з досвіду замовника мали місце раніше та мали негативні наслідки для замовника.
Одночасно, враховуючи в тому числі умови воєнного стану, які наразі, нажаль, мають місце в Україні, замовник розуміє можливість виникнення на об’єкті охорони нештатних ситуацій, на які працівники виконавця об’єктивно не можуть впливати. З цією метою в проєкті договору про закупівлю зазначений порядок інформування та дій працівників учасника під час виникнення на об’єкті охорони інших нештатних ситуацій. Відповідно, в таких випадках стосовно дій працівників учасника на об’єкті охорони, що здійснені за погодженням чи з відома керівництва замовника та/або виконавця, не можуть застосовуватися санкції, передбачені пунктом 8.8 проєкту договору про закупівлю.
Як зазначено в частині першій статті 627 Цивільного кодексу України, відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Згідно з частиною третьою статті 6 Цивільного кодексу України сторони в договорі можуть відступити від положень актів цивільного законодавства і врегулювати свої відносини на власний розсуд. Сторони в договорі не можуть відступити від положень актів цивільного законодавства, якщо в цих актах прямо вказано про це, а також у разі, якщо обов'язковість для сторін положень актів цивільного законодавства випливає з їх змісту або із суті відносин між сторонами. Відповідно до цього, встановлення суми штрафу в проєкті договору про закупівлю не суперечить вимогам Цивільного кодексу України.
Наголошуємо, що штрафні санкції не можуть бути застосовані в разі добросовісного та належного виконання сторонами прийнятих на себе зобов’язань по договору. Таким чином, для учасників, які мають за мету своєчасно та в повному обсязі виконати прийняті зобов’язання по договору, зазначені умови щодо штрафних санкцій не є такими, що ставлять виконавця в кабальне становище, та жодним чином не виключають можливість участі у процедурі закупівлі будь-якого учасника.
У відповідь на Ваше запитання повідомляємо наступне.
Замовником відповідно до законодавства в тендерній документації встановлені вимоги до послуг по охороні нежитлового (офісного) приміщення, які є предметом даної закупівлі, виходячи з об’єктивно обґрунтованих виробничих потреб замовника. Відповідно, в проєкті договору про закупівлю, який є додатком до тендерної документації, замовником встановлені вимоги до обсягу, складу послуг, обов’язків виконавця, його працівників, які будуть залучені для надання послуг, зокрема, вимоги щодо перебування та порядку дій працівників виконавця на об’єкті охорони, а також відповідальність виконавця за порушення з його вини умов договору. Зокрема, пункт 8.8 проєкту договору про закупівлю, про який згадується у Вашому запитанні, замовником включений в проєкт договору з метою недопущення можливих порушень працівниками виконавця прийнятих обов’язків згідно з умовами договору, які з досвіду замовника мали місце раніше та мали негативні наслідки для замовника.
Одночасно, враховуючи в тому числі умови воєнного стану, які наразі, нажаль, мають місце в Україні, замовник розуміє можливість виникнення на об’єкті охорони нештатних ситуацій, на які працівники виконавця об’єктивно не можуть впливати. З цією метою в проєкті договору про закупівлю зазначений порядок інформування та дій працівників учасника під час виникнення на об’єкті охорони інших нештатних ситуацій. Відповідно, в таких випадках стосовно дій працівників учасника на об’єкті охорони, що здійснені за погодженням чи з відома керівництва замовника та/або виконавця, не можуть застосовуватися санкції, передбачені пунктом 8.8 проєкту договору про закупівлю.
Як зазначено в частині першій статті 627 Цивільного кодексу України, відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Згідно з частиною третьою статті 6 Цивільного кодексу України сторони в договорі можуть відступити від положень актів цивільного законодавства і врегулювати свої відносини на власний розсуд. Сторони в договорі не можуть відступити від положень актів цивільного законодавства, якщо в цих актах прямо вказано про це, а також у разі, якщо обов'язковість для сторін положень актів цивільного законодавства випливає з їх змісту або із суті відносин між сторонами. Відповідно до цього, встановлення суми штрафу в проєкті договору про закупівлю не суперечить вимогам Цивільного кодексу України.
Наголошуємо, що штрафні санкції не можуть бути застосовані в разі добросовісного та належного виконання сторонами прийнятих на себе зобов’язань по договору. Таким чином, для учасників, які мають за мету своєчасно та в повному обсязі виконати прийняті зобов’язання по договору, зазначені умови щодо штрафних санкцій не є такими, що ставлять виконавця в кабальне становище, та жодним чином не виключають можливість участі у процедурі закупівлі будь-якого учасника.
Строк надання послуг за договором.
Дата подання: 25 травня 2022 09:20
Дата відповіді: 27 травня 2022 15:35
Шановний Замовнику! Чи потрібно буде Виконавцям надавати послуги з фізичної охорони на період з 02.08.2022 по 07:59 01.03.2023, з огляду на зазначення Вами в Додатку №2 до Договору лише двох періодів охорони, а саме: період з 08:00 год. 15.07.2022 по 07:59 год. 01.08.2022 включно та період з 08:00 год. 01.03.2023 по 07:59 год. 31.03.2023 включно. Охороняти потрібно лише в ці періоди чи протягом з 08:00 год. 15.07.2022 по 07:59 год. 31.03.2023 включно з періодом з 02.08.2022 по 07:59 01.03.2023? Дякуємо заздалегідь на відповіді, яка дозволить потенційному учаснику вирахувати кількість годин охорони та сформувати свою ТП.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
У відповідь на Ваше запитання повідомляємо наступне.
Предметом даної закупівлі є послуги по охороні нежитлового (офісного) приміщення.
Вимоги до предмету закупівлі визначені замовником відповідно до законодавства в тендерній документації, зокрема, зазначено строк надання послуг – з 08:00 год. 15.07.2022 по 07:59 год. 31.03.2023 включно. Також згідно з пунктом 3.3 проєкту договору період надання Послуг за Договором: з 08:00 год. 15.07.2022 по 07:59 год. 31.03.2023 включно. Відповідно, послуги охорони, що є предметом даної закупівлі, надаються у весь зазначений строк.
Додаток № 2 до проєкту договору про закупівлю, про який згадується у Вашому запитанні, є протоколом погодження договірної ціни, в якому сторонами договору визначається ціна послуг в різні періоди часу, з яких складається весь строк надання послуг по договору, а саме:
- ціна послуг за 1 (один) повний календарний місяць (з 08:00 год. 1-го числа місяця по 07:59 год. 1-го числа наступного місяця включно);
- ціна послуг за період з 08:00 год. 15.07.2022 по 07:59 год. 01.08.2022 включно, що становить неповний місяць надання послуг;
- ціна послуг за період з 08:00 год. 01.03.2023 по 07:59 год. 31.03.2023 включно, що становить неповний місяць надання послуг.
Таким чином, зазначені періоди часу охоплюють весь строк надання послуг – з 08:00 год. 15.07.2022 по 07:59 год. 31.03.2023 включно
У відповідь на Ваше запитання повідомляємо наступне.
Предметом даної закупівлі є послуги по охороні нежитлового (офісного) приміщення.
Вимоги до предмету закупівлі визначені замовником відповідно до законодавства в тендерній документації, зокрема, зазначено строк надання послуг – з 08:00 год. 15.07.2022 по 07:59 год. 31.03.2023 включно. Також згідно з пунктом 3.3 проєкту договору період надання Послуг за Договором: з 08:00 год. 15.07.2022 по 07:59 год. 31.03.2023 включно. Відповідно, послуги охорони, що є предметом даної закупівлі, надаються у весь зазначений строк.
Додаток № 2 до проєкту договору про закупівлю, про який згадується у Вашому запитанні, є протоколом погодження договірної ціни, в якому сторонами договору визначається ціна послуг в різні періоди часу, з яких складається весь строк надання послуг по договору, а саме:
- ціна послуг за 1 (один) повний календарний місяць (з 08:00 год. 1-го числа місяця по 07:59 год. 1-го числа наступного місяця включно);
- ціна послуг за період з 08:00 год. 15.07.2022 по 07:59 год. 01.08.2022 включно, що становить неповний місяць надання послуг;
- ціна послуг за період з 08:00 год. 01.03.2023 по 07:59 год. 31.03.2023 включно, що становить неповний місяць надання послуг.
Таким чином, зазначені періоди часу охоплюють весь строк надання послуг – з 08:00 год. 15.07.2022 по 07:59 год. 31.03.2023 включно
Умова п.8.8. проектуДоговору, що є незрозумілою та дискримінаційною до потенційних учасників.
Дата подання: 25 травня 2022 09:27
Дата відповіді: 27 травня 2022 15:37
8.8. У разі відсутності на Об’єкті працівника Виконавця (охоронника) більше 1 (однієї) години у період надання Послуг або наявності на Об’єкті більше 1 (однієї) години у період надання Послуг працівника Виконавця (охоронника), який не відповідає умовам Договору, Виконавець виплачує Замовникові штраф у розмірі 50 000,00 (п’ятдесят тисяч) грн. Шановний Замовнику! З Чим обумовлено встановлення саме суми в 50 000,00 (п’ятдесят тисяч) грн. за одну годину та як Замовник розрахував суму такого великого штрафу у період воєнного стану в Країні?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! У відповідь на Ваше запитання повідомляємо наступне.
Замовник відповідно до законодавства є технічним адміністратором Єдиної державної електронної бази з питань освіти, який забезпечує належне функціонування зазначеної державної інформаційно-комунікаційної системи. Відповідно, замовником згідно з законодавством в тендерній документації встановлені вимоги до послуг по охороні нежитлового (офісного) приміщення, які є предметом даної закупівлі, виходячи з об’єктивно обґрунтованих виробничих потреб замовника.
В проєкті договору про закупівлю, який є додатком до тендерної документації, замовником встановлені вимоги до обсягу, складу послуг, обов’язків виконавця, його працівників, які будуть залучені для надання послуг, зокрема, вимоги щодо перебування та порядку дій працівників виконавця на об’єкті охорони, а також відповідальність виконавця за порушення з його вини умов договору. Умови відповідальності виконавця встановлені замовником виходячи із критичної значимості щодо якості, обсягів та строків надання послуг, що є предметом даної закупівлі. Зокрема, пункт 8.8 проєкту договору про закупівлю, про який згадується у Вашому запитанні, замовником включений в проєкт договору з метою недопущення можливих порушень працівниками виконавця прийнятих обов’язків згідно з умовами договору, які з досвіду замовника мали місце раніше та мали негативні наслідки для замовника.
Як зазначено в частині першій статті 627 Цивільного кодексу України, відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Згідно з частиною третьою статті 6 Цивільного кодексу України сторони в договорі можуть відступити від положень актів цивільного законодавства і врегулювати свої відносини на власний розсуд. Сторони в договорі не можуть відступити від положень актів цивільного законодавства, якщо в цих актах прямо вказано про це, а також у разі, якщо обов'язковість для сторін положень актів цивільного законодавства випливає з їх змісту або із суті відносин між сторонами.
В частині четвертій статті 231 Господарського кодексу України зазначено, що у разі якщо розмір штрафних санкцій законом не визначено, санкції застосовуються в розмірі, передбаченому договором. При цьому розмір санкцій може бути встановлено договором у відсотковому відношенні до суми невиконаної частини зобов'язання або у певній, визначеній грошовій сумі, або у відсотковому відношенні до суми зобов'язання незалежно від ступеня його виконання, або у кратному розмірі до вартості товарів (робіт, послуг). Тобто, зазначена норма закріплює право сторін на власний розсуд визначати штрафні санкції у договорах, у тому числі у певній, визначеній грошовій сумі, з урахуванням вимог частини першої цієї статті.
Відповідно до цього, встановлення визначеної фіксованої суми штрафу в проєкті договору про закупівлю не суперечить вимогам законодавства України.
Замовник відповідно до законодавства є технічним адміністратором Єдиної державної електронної бази з питань освіти, який забезпечує належне функціонування зазначеної державної інформаційно-комунікаційної системи. Відповідно, замовником згідно з законодавством в тендерній документації встановлені вимоги до послуг по охороні нежитлового (офісного) приміщення, які є предметом даної закупівлі, виходячи з об’єктивно обґрунтованих виробничих потреб замовника.
В проєкті договору про закупівлю, який є додатком до тендерної документації, замовником встановлені вимоги до обсягу, складу послуг, обов’язків виконавця, його працівників, які будуть залучені для надання послуг, зокрема, вимоги щодо перебування та порядку дій працівників виконавця на об’єкті охорони, а також відповідальність виконавця за порушення з його вини умов договору. Умови відповідальності виконавця встановлені замовником виходячи із критичної значимості щодо якості, обсягів та строків надання послуг, що є предметом даної закупівлі. Зокрема, пункт 8.8 проєкту договору про закупівлю, про який згадується у Вашому запитанні, замовником включений в проєкт договору з метою недопущення можливих порушень працівниками виконавця прийнятих обов’язків згідно з умовами договору, які з досвіду замовника мали місце раніше та мали негативні наслідки для замовника.
Як зазначено в частині першій статті 627 Цивільного кодексу України, відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Згідно з частиною третьою статті 6 Цивільного кодексу України сторони в договорі можуть відступити від положень актів цивільного законодавства і врегулювати свої відносини на власний розсуд. Сторони в договорі не можуть відступити від положень актів цивільного законодавства, якщо в цих актах прямо вказано про це, а також у разі, якщо обов'язковість для сторін положень актів цивільного законодавства випливає з їх змісту або із суті відносин між сторонами.
В частині четвертій статті 231 Господарського кодексу України зазначено, що у разі якщо розмір штрафних санкцій законом не визначено, санкції застосовуються в розмірі, передбаченому договором. При цьому розмір санкцій може бути встановлено договором у відсотковому відношенні до суми невиконаної частини зобов'язання або у певній, визначеній грошовій сумі, або у відсотковому відношенні до суми зобов'язання незалежно від ступеня його виконання, або у кратному розмірі до вартості товарів (робіт, послуг). Тобто, зазначена норма закріплює право сторін на власний розсуд визначати штрафні санкції у договорах, у тому числі у певній, визначеній грошовій сумі, з урахуванням вимог частини першої цієї статті.
Відповідно до цього, встановлення визначеної фіксованої суми штрафу в проєкті договору про закупівлю не суперечить вимогам законодавства України.
Година охорони
Дата подання: 26 травня 2022 16:40
Дата відповіді: 27 травня 2022 15:37
Ваша закладена година охорони у закупівлі коштує приблизно 34 гривні, а штраф за відсутність на робочу місці одну годину складає 50 тис.? Чи не вважаєте Ви, що це дуже велика сума? Яким чином вона отримана? Чи Ви просто обрали число, яке Вам подобалося? Чому тоді не 100 тис. грн? Або одразу 200? Прохання аргументувтаи свою позицію по даному питанню.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! У відповідь на Ваше запитання повідомляємо наступне.
Замовник відповідно до законодавства є технічним адміністратором Єдиної державної електронної бази з питань освіти, який забезпечує належне функціонування зазначеної державної інформаційно-комунікаційної системи. Відповідно, замовником згідно з законодавством в тендерній документації встановлені вимоги до послуг по охороні нежитлового (офісного) приміщення, які є предметом даної закупівлі, виходячи з об’єктивно обґрунтованих виробничих потреб замовника.
В проєкті договору про закупівлю, який є додатком до тендерної документації, замовником встановлені вимоги до обсягу, складу послуг, обов’язків виконавця, його працівників, які будуть залучені для надання послуг, зокрема, вимоги щодо перебування та порядку дій працівників виконавця на об’єкті охорони, а також відповідальність виконавця за порушення з його вини умов договору. Умови відповідальності виконавця встановлені замовником виходячи із критичної значимості щодо якості, обсягів та строків надання послуг, що є предметом даної закупівлі, зокрема, з метою недопущення можливих порушень працівниками виконавця прийнятих обов’язків згідно з умовами договору, які з досвіду замовника мали місце раніше та мали негативні наслідки для замовника.
Як зазначено в частині першій статті 627 Цивільного кодексу України, відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Згідно з частиною третьою статті 6 Цивільного кодексу України сторони в договорі можуть відступити від положень актів цивільного законодавства і врегулювати свої відносини на власний розсуд. Сторони в договорі не можуть відступити від положень актів цивільного законодавства, якщо в цих актах прямо вказано про це, а також у разі, якщо обов'язковість для сторін положень актів цивільного законодавства випливає з їх змісту або із суті відносин між сторонами.
В частині четвертій статті 231 Господарського кодексу України зазначено, що у разі якщо розмір штрафних санкцій законом не визначено, санкції застосовуються в розмірі, передбаченому договором. При цьому розмір санкцій може бути встановлено договором у відсотковому відношенні до суми невиконаної частини зобов'язання або у певній, визначеній грошовій сумі, або у відсотковому відношенні до суми зобов'язання незалежно від ступеня його виконання, або у кратному розмірі до вартості товарів (робіт, послуг). Тобто, зазначена норма закріплює право сторін на власний розсуд визначати штрафні санкції у договорах, у тому числі у певній, визначеній грошовій сумі, з урахуванням вимог частини першої цієї статті.
Відповідно до цього, встановлення визначеної фіксованої суми штрафу в проєкті договору про закупівлю не суперечить вимогам законодавства України.
Наголошуємо, що штрафні санкції не можуть бути застосовані в разі добросовісного та належного виконання сторонами прийнятих на себе зобов’язань по договору. Таким чином, для учасників, які мають за мету своєчасно та в повному обсязі виконати прийняті зобов’язання по договору, зазначені умови щодо штрафних санкцій жодним чином не обмежують можливість участі у процедурі закупівлі будь-якого учасника.
Замовник відповідно до законодавства є технічним адміністратором Єдиної державної електронної бази з питань освіти, який забезпечує належне функціонування зазначеної державної інформаційно-комунікаційної системи. Відповідно, замовником згідно з законодавством в тендерній документації встановлені вимоги до послуг по охороні нежитлового (офісного) приміщення, які є предметом даної закупівлі, виходячи з об’єктивно обґрунтованих виробничих потреб замовника.
В проєкті договору про закупівлю, який є додатком до тендерної документації, замовником встановлені вимоги до обсягу, складу послуг, обов’язків виконавця, його працівників, які будуть залучені для надання послуг, зокрема, вимоги щодо перебування та порядку дій працівників виконавця на об’єкті охорони, а також відповідальність виконавця за порушення з його вини умов договору. Умови відповідальності виконавця встановлені замовником виходячи із критичної значимості щодо якості, обсягів та строків надання послуг, що є предметом даної закупівлі, зокрема, з метою недопущення можливих порушень працівниками виконавця прийнятих обов’язків згідно з умовами договору, які з досвіду замовника мали місце раніше та мали негативні наслідки для замовника.
Як зазначено в частині першій статті 627 Цивільного кодексу України, відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Згідно з частиною третьою статті 6 Цивільного кодексу України сторони в договорі можуть відступити від положень актів цивільного законодавства і врегулювати свої відносини на власний розсуд. Сторони в договорі не можуть відступити від положень актів цивільного законодавства, якщо в цих актах прямо вказано про це, а також у разі, якщо обов'язковість для сторін положень актів цивільного законодавства випливає з їх змісту або із суті відносин між сторонами.
В частині четвертій статті 231 Господарського кодексу України зазначено, що у разі якщо розмір штрафних санкцій законом не визначено, санкції застосовуються в розмірі, передбаченому договором. При цьому розмір санкцій може бути встановлено договором у відсотковому відношенні до суми невиконаної частини зобов'язання або у певній, визначеній грошовій сумі, або у відсотковому відношенні до суми зобов'язання незалежно від ступеня його виконання, або у кратному розмірі до вартості товарів (робіт, послуг). Тобто, зазначена норма закріплює право сторін на власний розсуд визначати штрафні санкції у договорах, у тому числі у певній, визначеній грошовій сумі, з урахуванням вимог частини першої цієї статті.
Відповідно до цього, встановлення визначеної фіксованої суми штрафу в проєкті договору про закупівлю не суперечить вимогам законодавства України.
Наголошуємо, що штрафні санкції не можуть бути застосовані в разі добросовісного та належного виконання сторонами прийнятих на себе зобов’язань по договору. Таким чином, для учасників, які мають за мету своєчасно та в повному обсязі виконати прийняті зобов’язання по договору, зазначені умови щодо штрафних санкцій жодним чином не обмежують можливість участі у процедурі закупівлі будь-якого учасника.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-05-23-005232-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОНА МАСТЕРС БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:43731472
Дата подання: 25 травня 2022 10:07
щодо кількості годин охорони
Додатком №2 до Договору передбачено надання послуг лише двох періодів охорони, а саме: період з 08:00 год. 15.07.2022 по 07:59 год. 01.08.2022 включно та період з 08:00 год. 01.03.2023 по 07:59 год. 31.03.2023 включно.
на майданчику взазанио:
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15.07.2022 - 31.03.2023
для формування пропозиції Учаснику необхідно знати загальну кількість годин охорони.
на підставі наведеного, вимагаємо внести зміни до ТД та вказати загальну кількість годин охорони за період надання послуг: 15.07.2022 - 31.03.2023
Розгорнути
Згорнути
на майданчику взазанио:
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15.07.2022 - 31.03.2023
для формування пропозиції Учаснику необхідно знати загальну кількість годин охорони.
на підставі наведеного, вимагаємо внести зміни до ТД та вказати загальну кількість годин охорони за період надання послуг: 15.07.2022 - 31.03.2023
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 травня 2022 15:41
Шановний учаснику!
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Вимоги до предмету закупівлі визначені замовником відповідно до законодавства в тендерній документації, зокрема, зазначено строк надання послуг – з 08:00 год. 15.07.2022 по 07:59 год. 31.03.2023 включно. Також згідно з пунктом 3.3 проєкту договору період надання Послуг за Договором: з 08:00 год. 15.07.2022 по 07:59 год. 31.03.2023 включно. Відповідно послуги охорони, що є предметом даної закупівлі, надаються у весь зазначений строк.
Додаток № 2 до проєкту договору про закупівлю, який є додатком до тендерної документації, та про який йде мова у Вашій вимозі, є протоколом погодження договірної ціни, в якому сторонами договору визначається ціна послуг в різні періоди часу, з яких складається весь строк надання послуг по договору, а саме:
- ціна послуг за 1 (один) повний календарний місяць (з 08:00 год. 1-го числа місяця по 07:59 год. 1-го числа наступного місяця включно);
- ціна послуг за період з 08:00 год. 15.07.2022 по 07:59 год. 01.08.2022 включно, що становить неповний місяць надання послуг;
- ціна послуг за період з 08:00 год. 01.03.2023 по 07:59 год. 31.03.2023 включно, що становить неповний місяць надання послуг.
Таким чином, зазначені періоди часу охоплюють весь строк надання послуг – з 08:00 год. 15.07.2022 по 07:59 год. 31.03.2023 включно.
Також пунктами 3.5 та 4.2 проєкту договору про закупівлю визначено, що, відповідно, приймання-передача та оплата наданих послуг по договору здійснюється щомісячно по факту надання послуг в кожному календарному місяці, в якому надавались послуги. Відповідно, вказання в тендерній документації загальної кількості годин охорони за період надання послуг не є необхідним
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Вимоги до предмету закупівлі визначені замовником відповідно до законодавства в тендерній документації, зокрема, зазначено строк надання послуг – з 08:00 год. 15.07.2022 по 07:59 год. 31.03.2023 включно. Також згідно з пунктом 3.3 проєкту договору період надання Послуг за Договором: з 08:00 год. 15.07.2022 по 07:59 год. 31.03.2023 включно. Відповідно послуги охорони, що є предметом даної закупівлі, надаються у весь зазначений строк.
Додаток № 2 до проєкту договору про закупівлю, який є додатком до тендерної документації, та про який йде мова у Вашій вимозі, є протоколом погодження договірної ціни, в якому сторонами договору визначається ціна послуг в різні періоди часу, з яких складається весь строк надання послуг по договору, а саме:
- ціна послуг за 1 (один) повний календарний місяць (з 08:00 год. 1-го числа місяця по 07:59 год. 1-го числа наступного місяця включно);
- ціна послуг за період з 08:00 год. 15.07.2022 по 07:59 год. 01.08.2022 включно, що становить неповний місяць надання послуг;
- ціна послуг за період з 08:00 год. 01.03.2023 по 07:59 год. 31.03.2023 включно, що становить неповний місяць надання послуг.
Таким чином, зазначені періоди часу охоплюють весь строк надання послуг – з 08:00 год. 15.07.2022 по 07:59 год. 31.03.2023 включно.
Також пунктами 3.5 та 4.2 проєкту договору про закупівлю визначено, що, відповідно, приймання-передача та оплата наданих послуг по договору здійснюється щомісячно по факту надання послуг в кожному календарному місяці, в якому надавались послуги. Відповідно, вказання в тендерній документації загальної кількості годин охорони за період надання послуг не є необхідним
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 червня 2022 14:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "А1 ОХОРОНА" |
207 355,20
UAH
|
198 050,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ХОЛДИНГ "ГРУПА КОМПАНІЙ "АТЛАНТ-ГШР" |
214 000,00
UAH
|
207 268,80
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "КОНСАЛТ СВ" |
213 880,80
UAH
|
213 880,80
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "А1 ОХОРОНА" #37757055 |
Переможець |
198 050,00
UAH
|
15 червня 2022 17:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2023 09:29
|
Електронний підпис | укладений |
29 червня 2022 16:45
|
Договір №22_06_29 від 29.06.22 послуги охорони 2022.pdf | укладений |
29 червня 2022 16:43
|