Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Очікувана вартість
741 250,14 UAH
UA-2022-05-23-004569-a ● 53e2d939edc849a9b246e223a8fcff8c
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КУЛЬТУРИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ - СУМСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ТЕАТР ДРАМИ ТА МУЗИЧНОЇ КОМЕДІЇ ІМ. М.С.ЩЕПКІНА |
Код ЄДРПОУ: | 02225708 |
Місцезнаходження: | 40000, Україна , Сумська обл., Суми, пл.Театральна, будинок 1 |
Контактна особа: |
Глущенко Наталія Олександрівна 380662023571 nata.sytnik.1991@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 травня 2022 19:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 червня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 червня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 червня 2022 12:01 |
Очікувана вартість: | 741 250,14 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 706,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
172569 Кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40000, Україна, Сумська область, Суми, пл.Театральна, буд.1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 червня 2022 10:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 травня 2022 15:29 |
2. Тендерна документація Електроенергія (без гарантії).docx |
10 червня 2022 10:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
25 травня 2022 15:29 |
2. Тендерна документація Електроенергія (без гарантії).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тариф на розподіл ЕЕ
Дата подання: 25 травня 2022 14:32
Дата відповіді: 25 травня 2022 14:55
Шановний Замовнику! Чи входить у ватість товару тариф на розподіл?
Відповідь: Дякую за запитання.
Шановний Учаснику закупівлі, на відкриті торги виставлений лише товар - "Електрична енергія", розподілу ЕЕ це не стосується.
Шановний Учаснику закупівлі, на відкриті торги виставлений лише товар - "Електрична енергія", розподілу ЕЕ це не стосується.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-05-23-004569-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМИГАЗ ЗБУТ", Код ЄДРПОУ:39586236
Дата подання: 25 травня 2022 14:50
Щодо сертифікації
Шановний Замовнику! Відповідно до пункту 10 розділу 3 «Інші документи» Додатку 1 до Тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: «Документальне підтвердження стосовно сертифікації уповноваженою організацією відповідності управління інформаційною безпекою учасника закупівлі згідно вимогам ДСТУ ISO 27001 (ISO 27001) «Системи управління інформаційною безпекою». Вимоги та настанови щодо застосування» або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів».
Вказана вимога є необґрунтованою та дискримінаційною у зв’язку з наступним.
Система сертифікації якості ISO (ІСО) проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, International Organization for Standardization). Організація ISO не проводить сертифікацію, а тільки розробляє стандарти відповідності. Функція сертифікації переходить на національні акредитовані установи, які займаються впровадженням стандартів на підприємстві, видають сертифікати та проводять наглядовий аудит. Організацією ISO розроблено велику кількість стандартів у різних сферах діяльності, зокрема і Стандарти ISO 45001:2018 (або ДСТУ ОНSAS 18001:2010 або OHSAS 18001:2007), ISO 9001:2015 (або ДСТУ ISO 9001:2015), ISO 14001:2015 (або ДСТУ ІSO 14001:2015), ДСТУ ISO 28000:2008 (або ISO 28000:2007), ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 (або ISO/IEC 27001:2013).
Усі ці стандарти стосуються безпосередньо менеджменту та бізнес-процесів, які в результаті опосередковано впливатимуть на якість продукції, захист довкілля та безпеку праці. Організація ISO не сертифікує компанії на відповідність стандартами і відповідно до своїх повноважень не може зобов`язати сертифікувати у обов`язковому порядку ні певну компанію, ні певну галузь. Ці рішення приймаються виключно на рівні кожної окремої держави, а в Україні діє принцип добровільної сертифікації. Тобто, ніхто не може зобов’язати бізнес в примусовому порядку сертифікувати товар чи підприємство, оскільки дана вимога відсутня в чинному законодавстві.
Щодо вимоги тендерної документації – надати сертифікат 27001:2015 «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи менеджменту інформаційної безпеки. Вимоги»:
Такий стандарт інформаційної безпеки ДСТУ ISO/ IEC 27001 розроблений за допомогою НБУ. Це адаптований європейський стандарт з інформаційної безпеки, яких зобов'язані дотримуватись лише українські банки задля захисту інформації. ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ» здійснює діяльність з постачання електричної енергії відповідно до виданої ліцензії. Замовником оголошено закупівлю код ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія. Вищезазначений сертифікат не має ніякого відношення до даної закупівлі і ніяким чином не впливає, а ні на кваліфікаційні критерії предмету закупівлі, а також не дає Замовнику додаткову гарантію щодо гарантії постачання електричної енергії. Тому дана вимога є дискримінаційною.
ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ», на добровільній основі пройшло сертифікацію і має діючі сертифікати ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги.», ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», але нові вимоги замовника, зазначені вище, носять дискримінаційний характер щодо нашого підприємства та інших потенційних учасників процедури закупівлі електричної енергії, оскільки для здійснення ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ» діяльності з постачання електричної енергії та виконання вимог чинного законодавства не потрібна наявність сертифікату 27001:2015 «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи менеджменту інформаційної безпеки. Вимоги».
Таким чином, вимагаючи надання сертифікату 27001:2015, Замовник ставить в нерівне становище потенційних учасників процедури закупівлі, надаючи перевагу тим, які з певних причин мають такий сертифікат.
Процедура сертифікації підприємства на відповідність ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 не є швидкою та простою, тому що отримання сертифікатів ISO – це довготривалий процес, який потребує підготовки (близько 30 робочих днів і більше). Тому вважаємо дану вимогу дискримінаційною.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ», пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, встановлення наведених вище вимог в ТД є дискримінаційним по відношенню до суб'єктів господарювання, у тому числі ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ», що унеможливлює підготувати свою тендерну пропозицію у відповідності до вимог Документації і взагалі позбавляє участі у даній закупівлі. Тому Вимагаємо від Замовника внести зміни до тендерної документації.
Аналогічною є практика Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, рішення № 28792-р/пк-пз від 30.12.2021 року (ідентифікатор закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-12-08-012215-c), рішення № 2027-р/пк-пз від 01.02.2022 (ідентифікатор закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-01-06-000051-b ) відповідно до якого дані вимоги були визначено неправомірним та зобов’язано Замовника усунути наведені невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Розгорнути
Згорнути
Вказана вимога є необґрунтованою та дискримінаційною у зв’язку з наступним.
Система сертифікації якості ISO (ІСО) проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, International Organization for Standardization). Організація ISO не проводить сертифікацію, а тільки розробляє стандарти відповідності. Функція сертифікації переходить на національні акредитовані установи, які займаються впровадженням стандартів на підприємстві, видають сертифікати та проводять наглядовий аудит. Організацією ISO розроблено велику кількість стандартів у різних сферах діяльності, зокрема і Стандарти ISO 45001:2018 (або ДСТУ ОНSAS 18001:2010 або OHSAS 18001:2007), ISO 9001:2015 (або ДСТУ ISO 9001:2015), ISO 14001:2015 (або ДСТУ ІSO 14001:2015), ДСТУ ISO 28000:2008 (або ISO 28000:2007), ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 (або ISO/IEC 27001:2013).
Усі ці стандарти стосуються безпосередньо менеджменту та бізнес-процесів, які в результаті опосередковано впливатимуть на якість продукції, захист довкілля та безпеку праці. Організація ISO не сертифікує компанії на відповідність стандартами і відповідно до своїх повноважень не може зобов`язати сертифікувати у обов`язковому порядку ні певну компанію, ні певну галузь. Ці рішення приймаються виключно на рівні кожної окремої держави, а в Україні діє принцип добровільної сертифікації. Тобто, ніхто не може зобов’язати бізнес в примусовому порядку сертифікувати товар чи підприємство, оскільки дана вимога відсутня в чинному законодавстві.
Щодо вимоги тендерної документації – надати сертифікат 27001:2015 «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи менеджменту інформаційної безпеки. Вимоги»:
Такий стандарт інформаційної безпеки ДСТУ ISO/ IEC 27001 розроблений за допомогою НБУ. Це адаптований європейський стандарт з інформаційної безпеки, яких зобов'язані дотримуватись лише українські банки задля захисту інформації. ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ» здійснює діяльність з постачання електричної енергії відповідно до виданої ліцензії. Замовником оголошено закупівлю код ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія. Вищезазначений сертифікат не має ніякого відношення до даної закупівлі і ніяким чином не впливає, а ні на кваліфікаційні критерії предмету закупівлі, а також не дає Замовнику додаткову гарантію щодо гарантії постачання електричної енергії. Тому дана вимога є дискримінаційною.
ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ», на добровільній основі пройшло сертифікацію і має діючі сертифікати ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги.», ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», але нові вимоги замовника, зазначені вище, носять дискримінаційний характер щодо нашого підприємства та інших потенційних учасників процедури закупівлі електричної енергії, оскільки для здійснення ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ» діяльності з постачання електричної енергії та виконання вимог чинного законодавства не потрібна наявність сертифікату 27001:2015 «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи менеджменту інформаційної безпеки. Вимоги».
Таким чином, вимагаючи надання сертифікату 27001:2015, Замовник ставить в нерівне становище потенційних учасників процедури закупівлі, надаючи перевагу тим, які з певних причин мають такий сертифікат.
Процедура сертифікації підприємства на відповідність ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 не є швидкою та простою, тому що отримання сертифікатів ISO – це довготривалий процес, який потребує підготовки (близько 30 робочих днів і більше). Тому вважаємо дану вимогу дискримінаційною.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ», пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, встановлення наведених вище вимог в ТД є дискримінаційним по відношенню до суб'єктів господарювання, у тому числі ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ», що унеможливлює підготувати свою тендерну пропозицію у відповідності до вимог Документації і взагалі позбавляє участі у даній закупівлі. Тому Вимагаємо від Замовника внести зміни до тендерної документації.
Аналогічною є практика Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, рішення № 28792-р/пк-пз від 30.12.2021 року (ідентифікатор закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-12-08-012215-c), рішення № 2027-р/пк-пз від 01.02.2022 (ідентифікатор закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-01-06-000051-b ) відповідно до якого дані вимоги були визначено неправомірним та зобов’язано Замовника усунути наведені невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 травня 2022 15:25
У відповідь на скаргу повідомляємо, що всі дискримінаційні вимоги,які стосувалися учасників процедури закупівлі у тендерній документації було УСУНЕНО та оприлюднена нова редакція тендерної документації .
Дякуємо за Ваші зауваження.
Дякуємо за Ваші зауваження.
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 10 червня 2022 10:35 |
Кінець періоду оскарження: | 21 червня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 10 червня 2022 10:35 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | неможливість проведення відкритих торгів, із за дії постанови Кабінету Міністрів від 28 лютого 2022 р. № 169 про "Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану" |
Документи:
10 червня 2022 10:34
|
Електронний підпис |
10 червня 2022 10:34
|
Скасування торги.docx |