Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з технічного обслуговування та поточного ремонту систем вентиляції та кондиціювання (код номенклатурної позиції ДК 021:2015 50730000-1 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок»).
Очікувана вартість
198 650,00 UAH
UA-2022-05-23-004485-a 2e534b66c4934a3ab742116071d2066f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Готвянська

+380567136316 dan852009@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дніпропетровська обласна дитяча клінічна лікарня" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 04543536
Місцезнаходження: 49100, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Космічна, 13
Контактна особа: Ольга Готвянська
+380567136316
dan852009@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 травня 2022 15:45
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 червня 2022 12:00
Початок аукціону: 02 червня 2022 13:10
Очікувана вартість: 198 650,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 993,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50730000-1: Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
83 послуга
Послуга з технічного обслуговування та поточного ремонту систем вентиляції та кондиціювання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49100, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, Космічна,13; Космічна, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50730000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг не пізніше ніж в термін до 30 календарних днів Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 травня 2022 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2022 15:45
Оголошення.doc
23 травня 2022 15:45
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Ремонт
Дата подання: 24 травня 2022 14:41
Дата відповіді: 25 травня 2022 09:05
Шановний змовник, пункт 1.9 Технічне обслуговування та поточний ремонт кондиціонерів TADIRAN. Вкажіть який саме ремонт потребує кондиціонер? Та чи це єдине обладнання, яке потребує ремонту?
Відповідь: 1. Шановний Учасник повідомляємо:
Згідно технічного завдання при проведені технічного обслуговування передбачено дрібний ремонт у разі потреби.
Технічне обслуговування та ремонт кондиціонерів TADIRAN передбачає :Чистка зовнішніх та внутрішніх блоків, Контроль витоку охолоджувача, профілактичні роботи по усуненню витоку охолоджувача, контроль та усунення аварійних спрацювань на електронних блоках керування

Ознайомитися з об’єктом можливо у будні дні з 8.00 до 15.00. З технічних питань: Галина Єршова – заступник генерального директора з технічних питань, тел. +38099-338-60-33, вул. Космічна 13, м. Дніпро; kz.dodkl.teh@gmail.com.

2.Шановний Учасник повідомляємо:

- за адресою м. Дніпро вул. Космічна, 17 - 7 чіллеров
- за адресою м. Дніпро вул. Космічна, 13 - 1 чіллер
в таблиці "Перелік послуг з технічного обслуговування та поточного ремонту систем вентиляції та кондиціювання" указано 7 послуг (раз на місяц)


Ознайомитися з об’єктом можливо за бажанням у будні дні з 8.00 до 15.00.
З технічних питань: Галина Єршова – заступник генерального директора з технічних питань, тел. +38099-338-60-33, вул. Космічна 13, м. Дніпро; kz.dodkl.teh@gmail.com.



Кількість чілерів
Дата подання: 24 травня 2022 15:04
Дата відповіді: 25 травня 2022 09:01
Уточніть скільки чілерів, що знаходяться за адресою вул. Космічна, 13. В Додатку 1 вказано - 7 шт, в таблиці "Перелік послуг з технічного обслуговування та поточного ремонту систем вентиляції та кондиціювання" - 1 шт. Де правильно?
Відповідь: Шановний Учасник повідомляємо:
Згідно технічного завдання при проведені технічного обслуговування передбачено дрібний ремонт у разі потреби.
Технічне обслуговування та ремонт кондиціонерів TADIRAN передбачає :Чистка зовнішніх та внутрішніх блоків, Контроль витоку охолоджувача, профілактичні роботи по усуненню витоку охолоджувача, контроль та усунення аварійних спрацювань на електронних блоках керування

Ознайомитися з об’єктом можливо у будні дні з 8.00 до 15.00.
З технічних питань: Галина Єршова – заступник генерального директора з технічних питань, тел. +38099-338-60-33, вул. Космічна 13, м. Дніпро; kz.dodkl.teh@gmail.com.
Чіллери
Дата подання: 25 травня 2022 15:57
Дата відповіді: 25 травня 2022 16:04
Шановний замовник. Тобто за адресою вул. Космічна, 17 є 7 чілерів, які потрібно обслугувати по 1 разу на місяць (всього 49 обслуговувань), а за адресою вул. Космічна, 13 є 1 чілер (всього 7 обслуговувань). Вірно?
Відповідь: Шановний Учасник, так вірно
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-05-23-004485-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТЕРМОСТАНДАРТ", Код ЄДРПОУ:33165192
Дата подання: 03 червня 2022 12:58
Вимога що до каліфікаційних вимог
Комерційна пропозиція не актуальна на такі великі обсяги виконання робіт та надання послуг
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 червня 2022 10:45
Шановний Учасник повідомляємо, що

Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна (питома вага цінового критерію – 100%), з включенням/ ціни податку на додану вартість (ПДВ).
Тобто найголовнішим критерієм оцінки пропозиції Учасника є найменша ціна.
Щодо виконання робіт: Учасник у складі своєї пропозиції надав гарантійні листи якими він гарантує надання послуг у повному обсязі згідно з переліку обов’язкових видів послуг. Виконавець гарантує, що послуги, які надаватимуться Замовнику, не приведуть до порушень у роботі систем вентиляції та кондиціювання.
Посвідчення «монтажника систем вентиляції, кондиціювання повітря, пневмотранспорту й аспірації» є в документах, має назву «10. 06 копія Боярко -монтажник систем вентиляції 3 розряд посвідчення.jpg».
Документ про профільну освіту у складі документів не вимагався.
Тому підстав щодо відхилення пропозиції ФОП Боярко Б.В. не має.

Документи подані скаржником

03 червня 2022 12:58
Вимога.jpg

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 червня 2022 13:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Боярко Богдан Валерійович" 184 610,00
UAH з ПДВ
184 610,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕРМОСТАНДАРТ" 194 850,00
UAH з ПДВ
194 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 червня 2022 09:25
Електронний підпис
01 червня 2022 09:22
Електронний підпис

Публічні документи

30 травня 2022 15:29
Електронний підпис
30 травня 2022 15:26
на тендер.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Боярко Богдан Валерійович"

ТОВ "ТЕРМОСТАНДАРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Боярко Богдан Валерійович"
#2647512672
Переможець 184 610,00
UAH з ПДВ
03 червня 2022 12:44

Документи

03 червня 2022 12:44
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 червня 2022 12:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Боярко Богдан Валерійович"
#2647512672
184 610,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 червня 2022 12:44
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2023 16:29
Електронний підпис зміни до договору
08 серпня 2022 16:20
додаткова угода №1 від 08.08.2022.pdf зміни до договору
08 серпня 2022 16:18
Електронний підпис укладений
09 червня 2022 13:57
договір від 07.06.2022 №77 ФОП Боярко.pdf укладений
07 червня 2022 14:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
08 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 77
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 червня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 184 610,00
UAH