Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Технічне обслуговування і ремонт вогнегасників
Очікувана вартість
330 980,38 UAH
UA-2022-05-23-002665-a ● a9a05418425843deaf9fa3895d32bf28
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00131587 |
Місцезнаходження: | 79026, Україна , Львівська обл., Львів, Козельницька, 3 |
Контактна особа: |
Хлєбніков Олександр Іванович 380322392367 loetender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 травня 2022 19:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 травня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 червня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 червня 2022 10:00 |
Початок аукціону: | 09 червня 2022 12:27 |
Очікувана вартість: | 330 980,38 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 309,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Проект договору про закупівлю міститься в тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28 послуга
Технічне діагностування порошкового вогнегасника ВП-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79052, Україна, Львівська область, Львів, вул. Сяйво, буд. 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
619 послуга
Технічне діагностування порошкового вогнегасника ВП-2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79052, Україна, Львівська область, Львів, вул. Сяйво, буд. 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
15 послуга
Технічне діагностування порошкового вогнегасника ВП-3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79052, Україна, Львівська область, Львів, вул. Сяйво, буд. 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
548 послуга
Технічне діагностування порошкового вогнегасника ВП-5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79052, Україна, Львівська область, Львів, вул. Сяйво, буд. 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
126 послуга
Технічне діагностування порошкового вогнегасника ВП-6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79052, Україна, Львівська область, Львів, вул. Сяйво, буд. 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
95 послуга
Технічне діагностування порошкового вогнегасника ВП-9
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79052, Україна, Львівська область, Львів, вул. Сяйво, буд. 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
35 послуга
Технічне діагностування вуглекислотного вогнегасника ВВК - 1,4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79052, Україна, Львівська область, Львів, вул. Сяйво, буд. 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
20 послуга
Технічне діагностування вуглекислотного вогнегасника ВВК - 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79052, Україна, Львівська область, Львів, вул. Сяйво, буд. 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
624 послуга
Технічне діагностування вуглекислотного вогнегасника ВВК - 3,5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79052, Україна, Львівська область, Львів, вул. Сяйво, буд. 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
48 послуга
Технічне діагностування вуглекислотного вогнегасника ВВК - 5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79052, Україна, Львівська область, Львів, вул. Сяйво, буд. 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
148 послуга
Дефектація порошкових та вуглекислотних вогнегасників
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79052, Україна, Львівська область, Львів, вул. Сяйво, буд. 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
15 послуга
Технічне обслуговування порошкового вогнегасника ВП-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79052, Україна, Львівська область, Львів, вул. Сяйво, буд. 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
564 послуга
Технічне обслуговування порошкового вогнегасника ВП-2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79052, Україна, Львівська область, Львів, вул. Сяйво, буд. 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
13 послуга
Технічне обслуговування порошкового вогнегасника ВП-3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79052, Україна, Львівська область, Львів, вул. Сяйво, буд. 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
493 послуга
Технічне обслуговування порошкового вогнегасника ВП-5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79052, Україна, Львівська область, Львів, вул. Сяйво, буд. 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
106 послуга
Технічне обслуговування порошкового вогнегасника ВП-6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79052, Україна, Львівська область, Львів, вул. Сяйво, буд. 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
79 послуга
Технічне обслуговування порошкового вогнегасника ВП-9
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79052, Україна, Львівська область, Львів, вул. Сяйво, буд. 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
27 послуга
Технічне обслуговування вуглекислотного вогнегасника ВВК - 1,4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79052, Україна, Львівська область, Львів, вул. Сяйво, буд. 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
16 послуга
Технічне обслуговування вуглекислотного вогнегасника ВВК - 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79052, Україна, Львівська область, Львів, вул. Сяйво, буд. 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
571 послуга
Технічне обслуговування вуглекислотного вогнегасника ВВК - 3,5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79052, Україна, Львівська область, Львів, вул. Сяйво, буд. 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
43 послуга
Технічне обслуговування вуглекислотного вогнегасника ВВК - 5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79052, Україна, Львівська область, Львів, вул. Сяйво, буд. 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
1102 кілограми
Заміна порошку вогнегасника типу ВП
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79052, Україна, Львівська область, Львів, вул. Сяйво, буд. 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
38 послуга
Ремонт вентиля вогнегасника типу ВВК/Ремонт головки вогнегасника типу ВП
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79052, Україна, Львівська область, Львів, вул. Сяйво, буд. 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
99 послуга
Заміна запірно-пускового пристрою вогнегасника типу ВВК
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79052, Україна, Львівська область, Львів, вул. Сяйво, буд. 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
119 послуга
Заміна запірно-пускового пристрою вогнегасника типу ВП
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79052, Україна, Львівська область, Львів, вул. Сяйво, буд. 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
132 послуга
Заміна чеки (запобіжника) вогнегасника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79052, Україна, Львівська область, Львів, вул. Сяйво, буд. 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
122 послуга
Заміна горловини вогнегасника типу ВВК
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79052, Україна, Львівська область, Львів, вул. Сяйво, буд. 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
92 послуга
Заміна горловини вогнегасника типу ВП
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79052, Україна, Львівська область, Львів, вул. Сяйво, буд. 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
64 послуга
Заміна мембрани вогнегасника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79052, Україна, Львівська область, Львів, вул. Сяйво, буд. 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
131 послуга
Заміна індикатора тиску (манометра) вогнегасника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79052, Україна, Львівська область, Львів, вул. Сяйво, буд. 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
163 послуга
Заміна сопла вогнегасника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79052, Україна, Львівська область, Львів, вул. Сяйво, буд. 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
210 послуга
Заміна ущільнюючого кільця вогнегасника між запірно-пусковим пристроєм та корпусом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79052, Україна, Львівська область, Львів, вул. Сяйво, буд. 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
738 кілограми
Заміна вуглекислоти вогнегасників типу ВВК
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79052, Україна, Львівська область, Львів, вул. Сяйво, буд. 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
93 послуга
Заміна трубки вогнегасника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79052, Україна, Львівська область, Львів, вул. Сяйво, буд. 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
62 послуга
Ремонт ручки вогнегасника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79052, Україна, Львівська область, Львів, вул. Сяйво, буд. 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
5 послуга
Фарбування вогнегасника типу ВП-1 з наклеюванням етикетки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79052, Україна, Львівська область, Львів, вул. Сяйво, буд. 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
142 послуга
Фарбування вогнегасника типу ВП-2, ВВК-1,4 з наклеюванням етикетки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79052, Україна, Львівська область, Львів, вул. Сяйво, буд. 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
50 послуга
Фарбування вогнегасника ВП-5, ВВК-2 з наклеюванням етикетки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79052, Україна, Львівська область, Львів, вул. Сяйво, буд. 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
15 послуга
Фарбування вогнегасника ВП-6 з наклеюванням етикетки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79052, Україна, Львівська область, Львів, вул. Сяйво, буд. 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
75 послуга
Фарбування вогнегасника ВП-9, ВВК-3,5 з наклеюванням етикетки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79052, Україна, Львівська область, Львів, вул. Сяйво, буд. 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
5 послуга
Фарбування вогнегасника ВВК-5 з наклеюванням етикетки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79052, Україна, Львівська область, Львів, вул. Сяйво, буд. 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Рахунок виставляється в одноденний строк з моменту поставки предмету закупівлі. Замовник залишає за собою право здійснити оплату раніше вказаного терміну. | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 травня 2022 20:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 травня 2022 13:38 |
22VT-75Z-5041-TD.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Обслуговування мобільними пунктами
Дата подання: 26 травня 2022 13:00
Дата відповіді: 30 травня 2022 16:41
Шановний Замовнику!
Враховуючи, що в країні воєнний стан просимо переглянути можливість обслуговуваня вогнегасників, згідно даної закупівлі, за допомогою мобільних пунктів технічного обслуговування на території Замовника. Обслуговування мобільними пунктами дає можливість не залишати підприємство без вогнегасників, а також не витрачати час та кошти на транспортування вогнегасників, що в свою чергу зменшує вартість послуг.
Просимо Вас врахувати дану інформацію та внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №1734 затвердженої 23 грудня 2004 р. ПрАТ «Львівобленерго» є в переліку підприємств, які мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, порушення функціонування яких може завдати шкоди життєво важливим національним інтересам, оскільки провадить діяльність та надає послуги у сферах життєзабезпечення населення, зокрема, у сфері постачання електричної енергії та є об’єктом, який має значний вплив на іншу інфраструктуру, порушення функціонування якого призведе до кризової ситуації регіонального значення. ПрАТ «Львівобленерго» є підприємством з підвищеним рівнем небезпеки. На території підприємства розташовані об’єкти електричних мереж об’єднані єдиним технологічним процесом передачі, перетворення і розподілу електричної енергії: лінії електропередавання, трансформаторні підстанції, засоби релейного захисту і автоматики, засоби диспетчерського і технологічного управління, автоматизована система обліку електроенергії, автоматизована системи управління технологічними процесами, виробничі будівлі і споруди тощо. На підставі Наказу № 480 від 08.10.2007 року «Про організацію діяльності відомчої воєнізованої охорони Міністерства палива та енергетики України» та відповідно до Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності", Положення про Міністерство палива та енергетики України та з метою правового регулювання діяльності відомчої воєнізованої охорони на підприємстві здійснюється організація пропускного режиму, а саме відповідно п. 8.4.9. Наказу: «Вивіз вантажів (винос матеріальних цінностей) з об'єктів, що охороняються, а також заміна меблів, устаткування, інвентарю, проводки електромережі або телефонного зв'язку дозволяється за заявками, підписаними матеріально відповідальною особою, затвердженими керівником цього об'єкта, за погодженням відокремленого підрозділу відомчої воєнізованої охорони, який здійснює охорону об'єкта. Працівникам об'єктів, що охороняються, і відвідувачам, яким керівником об'єкта, що охороняється, не надано відповідних повноважень, забороняється вносити (ввозити) на ці об'єкти вибухонебезпечні, займисті речовини.» На об'єктах ПрАТ «Львівобленерго» підтримується відповідний режим проходу, проїзду, перенесення та перевезення речей, оскільки, метою товариства є забезпечення максимальної безпеки власних об’єктів від критичних ситуацій, в тому числі шляхом охорони об’єктів інфраструктури, запобігання надзвичайним ситуаціям, профілактика техногенних аварій, локалізація і мінімізація їх наслідків. Тому, ПрАТ «Львівобленерго», яке є замовником послуг з технічного обслуговування та ремонту вогнегасників не допускає можливості використання на власній території мобільних пунктів технічного обслуговування вогнегасників, оскільки в цих пунктах міститься обладнання, що працює під тиском, а відтак є вибухонебезпечним та містить займисті речовини і у випадку виникнення непередбачуваних ситуацій загрожує працівникам, обладнанню і технологічним процесам, які відбуваються на території товариства. Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям, а саме: • наявність обладнання та матеріально-технічної бази; • наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; • наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Відповідно до проекту Договору учасник процедури закупівлі зобов’язується за власний кошт здійснювати транспортування вогнегасників, а саме: забирати вогнегасники у замовника за адресою: вул. Сяйво, 10, м. Львів та повертати їх замовнику за вказаною адресою після проведення технічного обслуговування та ремонту. Цей пункт прямо вказує на те, що послуги не можуть проводитись власне на території замовника і власне передбачають мінімізацію витрат замовника на доставку вогнегасників, а не право учасника надавати послуги на території замовника. Головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних, — це обмеження конкуренції учасників. Тобто замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які зазвичай висувають та які вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Тендерна документація ПрАТ «Львівобленерго» на послуги з технічного обслуговування та ремонту вогнегасників не містить надмірних або занадто деталізованих вимог щодо надання вищевказаних послуг. Вимогам щодо надання таких послуг відповідає не один учасник, а відтак тендерна документація не містить вимог, які можна кваліфікувати, як дискримінаційні.
Пункт 9 Інформація про характер і обсяги послуг
Дата подання: 27 травня 2022 16:47
Дата відповіді: 31 травня 2022 15:54
Просимо надати роз'яснення до пункту 9 Інформація про характер і обсяги послуг, а саме "Власні документи учасника з технічними та якісними параметрами предмету закупівлі, подані учасником, який не є виробником даного предмету закупівлі, до розгляду не беруться". Який перелік документів має на увазі Замовник? Що має на увазі Замовник під формулюванням "виробником даного предмету закупівлі"? Та просимо конкретизувати та розділити документи що має надати Учасник який є виробником вогнегасних речовин і Учасник який не є виробником вогнегасних речовин.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В тендерній документації розділу 3, п.10 : - сертифікати відповідності вимогам ДСТУ, ТУ, видані уповноваженим на те державним органом України, з додатками (за наявності додатків) або висновки/протоколи санітарно-епідеміологічної експертизи, видані уповноваженими державними органами, стосовно відповідності, вимогам діючого санітарного законодавства України, решта інформації в розділі 3, п.9.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-05-23-002665-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС, Код ЄДРПОУ:39486590
Дата подання: 26 травня 2022 19:09
Наявність дискримінаційних вимог в тендерній документації
Ознайомившись з умовами тендерної документації на закупівлю технічного обслуговування і ремонту вогнегасників (код ДК 021:2015 – 50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів) звертаємося з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, а саме вилучення наступних дискримінаційних вимог:
1. В пункті 8 розділу III тендерної документації в вимогах щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) замовником вказано, що кількісний обсяг виконання договору з надання послуг, аналогічних за предметом закупівлі, не повинен бути менше 2900 послуг. Дана вимога є дискримінаційною, адже вона обмежує коло потенційних учасників даної закупівлі та є порушенням чинного законодавства в сфері публічних закупівель.
Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Згідно частини 1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Згідно пункту 3 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Тобто, Законом України «Про публічні закупівлі» чітко прописано, що одним з кваліфікаційних критеріїв є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Це означає, що учасник в складі пропозиції має надати документи, що підтверджують факт виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Вимоги щодо кількісних, вартісних показників таких договорів Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачені.
Згідно частини 4 статті 22 Законом України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Нагадуємо, що згідно частини 4 статті 5 Законом України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
2. В пункті 8 розділу III тендерної документації в вимогах щодо підтвердження наявності матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг зазначено
- власна довідка про наявність пунктів технічного обслуговування та ремонту вогнегасників у м. Львові (із зазначенням юридичної та фізичної адреси; П.І.Б., посади керівника, телефону, e-mail). Довідка надається в довільній формі.
Мінімальна кваліфікаційна вимога - наявність одного пункту технічного обслуговування та ремонту вогнегасників у м. Львові.
Довідка повинна супроводжуватись:
документами, що підтверджують наявність пунктів технічного обслуговування вогнегасників у м. Львові (витягом або довідкою з єдиного реєстру права власності на нерухоме майно, договором оренди приміщення тощо).
Дана вимога є дискримінаційною, адже вона обмежує право учасників, що не мають пункту технічного обслуговування вогнегасників у м. Львові на участь у даній закупівлі, що в свою чергу є порушенням частини 4 статті 22 та частини 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Послуги з технічного обслуговування і ремонту вогнегасників можна надати, маючи мобільний пункт технічного обслуговування вогнегасників на базі спеціально обладнаного автомобіля.
Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та вилучити з неї вказані вище дискримінаційні вимоги, що обмежують право потенційних учасників взяти участь у даній закупівлі.
У разі незгоди Замовника з викладеними вище вимогами, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України для отримання компетентного рішення.
Розгорнути
Згорнути
1. В пункті 8 розділу III тендерної документації в вимогах щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) замовником вказано, що кількісний обсяг виконання договору з надання послуг, аналогічних за предметом закупівлі, не повинен бути менше 2900 послуг. Дана вимога є дискримінаційною, адже вона обмежує коло потенційних учасників даної закупівлі та є порушенням чинного законодавства в сфері публічних закупівель.
Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Згідно частини 1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Згідно пункту 3 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Тобто, Законом України «Про публічні закупівлі» чітко прописано, що одним з кваліфікаційних критеріїв є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Це означає, що учасник в складі пропозиції має надати документи, що підтверджують факт виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Вимоги щодо кількісних, вартісних показників таких договорів Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачені.
Згідно частини 4 статті 22 Законом України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Нагадуємо, що згідно частини 4 статті 5 Законом України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
2. В пункті 8 розділу III тендерної документації в вимогах щодо підтвердження наявності матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг зазначено
- власна довідка про наявність пунктів технічного обслуговування та ремонту вогнегасників у м. Львові (із зазначенням юридичної та фізичної адреси; П.І.Б., посади керівника, телефону, e-mail). Довідка надається в довільній формі.
Мінімальна кваліфікаційна вимога - наявність одного пункту технічного обслуговування та ремонту вогнегасників у м. Львові.
Довідка повинна супроводжуватись:
документами, що підтверджують наявність пунктів технічного обслуговування вогнегасників у м. Львові (витягом або довідкою з єдиного реєстру права власності на нерухоме майно, договором оренди приміщення тощо).
Дана вимога є дискримінаційною, адже вона обмежує право учасників, що не мають пункту технічного обслуговування вогнегасників у м. Львові на участь у даній закупівлі, що в свою чергу є порушенням частини 4 статті 22 та частини 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Послуги з технічного обслуговування і ремонту вогнегасників можна надати, маючи мобільний пункт технічного обслуговування вогнегасників на базі спеціально обладнаного автомобіля.
Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та вилучити з неї вказані вище дискримінаційні вимоги, що обмежують право потенційних учасників взяти участь у даній закупівлі.
У разі незгоди Замовника з викладеними вище вимогами, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України для отримання компетентного рішення.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 травня 2022 16:39
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право встановити кваліфікаційний критерій - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). При цьому відповідно до частини 1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» саме замовник самостійно визначає та зазначає у тендерній документації перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про їх відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям. Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Окрім того, Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачене зобов’язання замовника щодо надання в тендерній документації обґрунтування щодо вибору кваліфікаційних критеріїв або додаткових роз’яснень щодо визначення кількісного обсягу виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Умова щодо кількісного обсягу виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з надання аналогічних послуг надає можливість замовнику убезпечити себе від недобросовісних учасників, які неспроможні надати послуги відповідно до предмету закупівлі належної якості в необхідній кількості, та в обумовлений термін. Враховуючи вищенаведене, замовник не вважає встановлену кваліфікаційну вимогу щодо кількісного обсягу виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з надання послуг дискримінаційним положенням, яке суперечить чинному законодавству у сфері публічних закупівель.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №1734 затвердженої 23 грудня 2004 р. ПрАТ «Львівобленерго» є в переліку підприємств, які мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, порушення функціонування яких може завдати шкоди життєво важливим національним інтересам, оскільки провадить діяльність та надає послуги у сферах життєзабезпечення населення, зокрема, у сфері постачання електричної енергії та є об’єктом, який має значний вплив на іншу інфраструктуру, порушення функціонування якого призведе до кризової ситуації регіонального значення. ПрАТ «Львівобленерго» є підприємством з підвищеним рівнем небезпеки. На території підприємства розташовані об’єкти електричних мереж об’єднані єдиним технологічним процесом передачі, перетворення і розподілу електричної енергії: лінії електропередавання, трансформаторні підстанції, засоби релейного захисту і автоматики, засоби диспетчерського і технологічного управління, автоматизована система обліку електроенергії, автоматизована системи управління технологічними процесами, виробничі будівлі і споруди тощо. На підставі Наказу № 480 від 08.10.2007 року «Про організацію діяльності відомчої воєнізованої охорони Міністерства палива та енергетики України» та відповідно до Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності", Положення про Міністерство палива та енергетики України та з метою правового регулювання діяльності відомчої воєнізованої охорони на підприємстві здійснюється організація пропускного режиму, а саме відповідно п. 8.4.9. Наказу: «Вивіз вантажів (винос матеріальних цінностей) з об'єктів, що охороняються, а також заміна меблів, устаткування, інвентарю, проводки електромережі або телефонного зв'язку дозволяється за заявками, підписаними матеріально відповідальною особою, затвердженими керівником цього об'єкта, за погодженням відокремленого підрозділу відомчої воєнізованої охорони, який здійснює охорону об'єкта. Працівникам об'єктів, що охороняються, і відвідувачам, яким керівником об'єкта, що охороняється, не надано відповідних повноважень, забороняється вносити (ввозити) на ці об'єкти вибухонебезпечні, займисті речовини.» На об'єктах ПрАТ «Львівобленерго» підтримується відповідний режим проходу, проїзду, перенесення та перевезення речей, оскільки, метою товариства є забезпечення максимальної безпеки власних об’єктів від критичних ситуацій, в тому числі шляхом охорони об’єктів інфраструктури, запобігання надзвичайним ситуаціям, профілактика техногенних аварій, локалізація і мінімізація їх наслідків. Тому, ПрАТ «Львівобленерго», яке є замовником послуг з технічного обслуговування та ремонту вогнегасників не допускає можливості використання на власній території мобільних пунктів технічного обслуговування вогнегасників, оскільки в цих пунктах міститься обладнання, що працює під тиском, а відтак є вибухонебезпечним та містить займисті речовини і у випадку виникнення непередбачуваних ситуацій загрожує працівникам, обладнанню і технологічним процесам, які відбуваються на території товариства. Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям, а саме: • наявність обладнання та матеріально-технічної бази; • наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; • наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Відповідно до проекту Договору учасник процедури закупівлі зобов’язується за власний кошт здійснювати транспортування вогнегасників, а саме: забирати вогнегасники у замовника за адресою: вул. Сяйво, 10, м. Львів та повертати їх замовнику за вказаною адресою після проведення технічного обслуговування та ремонту. Цей пункт прямо вказує на те, що послуги не можуть проводитись власне на території замовника і власне передбачають мінімізацію витрат замовника на доставку вогнегасників, а не право учасника надавати послуги на території замовника. Головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних, — це обмеження конкуренції учасників. Тобто замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які зазвичай висувають та які вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Тендерна документація ПрАТ «Львівобленерго» на послуги з технічного обслуговування та ремонту вогнегасників не містить надмірних або занадто деталізованих вимог щодо надання вищевказаних послуг. Вимогам щодо надання таких послуг відповідає не один учасник, а відтак тендерна документація не містить вимог, які можна кваліфікувати, як дискримінаційні.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №1734 затвердженої 23 грудня 2004 р. ПрАТ «Львівобленерго» є в переліку підприємств, які мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, порушення функціонування яких може завдати шкоди життєво важливим національним інтересам, оскільки провадить діяльність та надає послуги у сферах життєзабезпечення населення, зокрема, у сфері постачання електричної енергії та є об’єктом, який має значний вплив на іншу інфраструктуру, порушення функціонування якого призведе до кризової ситуації регіонального значення. ПрАТ «Львівобленерго» є підприємством з підвищеним рівнем небезпеки. На території підприємства розташовані об’єкти електричних мереж об’єднані єдиним технологічним процесом передачі, перетворення і розподілу електричної енергії: лінії електропередавання, трансформаторні підстанції, засоби релейного захисту і автоматики, засоби диспетчерського і технологічного управління, автоматизована система обліку електроенергії, автоматизована системи управління технологічними процесами, виробничі будівлі і споруди тощо. На підставі Наказу № 480 від 08.10.2007 року «Про організацію діяльності відомчої воєнізованої охорони Міністерства палива та енергетики України» та відповідно до Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності", Положення про Міністерство палива та енергетики України та з метою правового регулювання діяльності відомчої воєнізованої охорони на підприємстві здійснюється організація пропускного режиму, а саме відповідно п. 8.4.9. Наказу: «Вивіз вантажів (винос матеріальних цінностей) з об'єктів, що охороняються, а також заміна меблів, устаткування, інвентарю, проводки електромережі або телефонного зв'язку дозволяється за заявками, підписаними матеріально відповідальною особою, затвердженими керівником цього об'єкта, за погодженням відокремленого підрозділу відомчої воєнізованої охорони, який здійснює охорону об'єкта. Працівникам об'єктів, що охороняються, і відвідувачам, яким керівником об'єкта, що охороняється, не надано відповідних повноважень, забороняється вносити (ввозити) на ці об'єкти вибухонебезпечні, займисті речовини.» На об'єктах ПрАТ «Львівобленерго» підтримується відповідний режим проходу, проїзду, перенесення та перевезення речей, оскільки, метою товариства є забезпечення максимальної безпеки власних об’єктів від критичних ситуацій, в тому числі шляхом охорони об’єктів інфраструктури, запобігання надзвичайним ситуаціям, профілактика техногенних аварій, локалізація і мінімізація їх наслідків. Тому, ПрАТ «Львівобленерго», яке є замовником послуг з технічного обслуговування та ремонту вогнегасників не допускає можливості використання на власній території мобільних пунктів технічного обслуговування вогнегасників, оскільки в цих пунктах міститься обладнання, що працює під тиском, а відтак є вибухонебезпечним та містить займисті речовини і у випадку виникнення непередбачуваних ситуацій загрожує працівникам, обладнанню і технологічним процесам, які відбуваються на території товариства. Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям, а саме: • наявність обладнання та матеріально-технічної бази; • наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; • наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Відповідно до проекту Договору учасник процедури закупівлі зобов’язується за власний кошт здійснювати транспортування вогнегасників, а саме: забирати вогнегасники у замовника за адресою: вул. Сяйво, 10, м. Львів та повертати їх замовнику за вказаною адресою після проведення технічного обслуговування та ремонту. Цей пункт прямо вказує на те, що послуги не можуть проводитись власне на території замовника і власне передбачають мінімізацію витрат замовника на доставку вогнегасників, а не право учасника надавати послуги на території замовника. Головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних, — це обмеження конкуренції учасників. Тобто замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які зазвичай висувають та які вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Тендерна документація ПрАТ «Львівобленерго» на послуги з технічного обслуговування та ремонту вогнегасників не містить надмірних або занадто деталізованих вимог щодо надання вищевказаних послуг. Вимогам щодо надання таких послуг відповідає не один учасник, а відтак тендерна документація не містить вимог, які можна кваліфікувати, як дискримінаційні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 червня 2022 12:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОГНЕБОРЕЦЬ" |
276 650,00
UAH з ПДВ
|
229 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФЛОРІАН" |
315 010,00
UAH з ПДВ
|
229 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОГНЕБОРЕЦЬ" #41003720 |
Переможець |
229 000,00
UAH з ПДВ
|
15 червня 2022 09:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2023 16:18
|
Електронний підпис | укладений |
29 червня 2022 15:54
|
Договір Вогнеборець 481.pdf | укладений |
29 червня 2022 15:24
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Технічне діагностування порошкового вогнегасника ВП-1 | 28 | послуга |
9,60
UAH з ПДВ
|
Технічне діагностування порошкового вогнегасника ВП-2 | 619 | послуга |
12,00
UAH з ПДВ
|
Технічне діагностування порошкового вогнегасника ВП-3 | 15 | послуга |
14,40
UAH з ПДВ
|
Технічне діагностування порошкового вогнегасника ВП-5 | 548 | послуга |
18,00
UAH з ПДВ
|
Технічне діагностування порошкового вогнегасника ВП-6 | 126 | послуга |
24,00
UAH з ПДВ
|
Технічне діагностування порошкового вогнегасника ВП-9 | 95 | послуга |
36,00
UAH з ПДВ
|
Технічне діагностування вуглекислотного вогнегасника ВВК - 1,4 | 35 | послуга |
9,60
UAH з ПДВ
|
Технічне діагностування вуглекислотного вогнегасника ВВК - 2 | 20 | послуга |
12,00
UAH з ПДВ
|
Технічне діагностування вуглекислотного вогнегасника ВВК - 3,5 | 624 | послуга |
18,00
UAH з ПДВ
|
Технічне діагностування вуглекислотного вогнегасника ВВК - 5 | 48 | послуга |
24,00
UAH з ПДВ
|
Дефектація порошкових та вуглекислотних вогнегасників | 148 | послуга |
12,00
UAH з ПДВ
|
Технічне обслуговування порошкового вогнегасника ВП-1 | 15 | послуга |
24,00
UAH з ПДВ
|
Технічне обслуговування порошкового вогнегасника ВП-2 | 564 | послуга |
36,00
UAH з ПДВ
|
Технічне обслуговування порошкового вогнегасника ВП-3 | 13 | послуга |
48,00
UAH з ПДВ
|
Технічне обслуговування порошкового вогнегасника ВП-5 | 493 | послуга |
60,00
UAH з ПДВ
|
Технічне обслуговування порошкового вогнегасника ВП-6 | 106 | послуга |
72,00
UAH з ПДВ
|
Технічне обслуговування порошкового вогнегасника ВП-9 | 79 | послуга |
84,00
UAH з ПДВ
|
Технічне обслуговування вуглекислотного вогнегасника ВВК - 1,4 | 27 | послуга |
54,00
UAH з ПДВ
|
Технічне обслуговування вуглекислотного вогнегасника ВВК - 2 | 16 | послуга |
66,00
UAH з ПДВ
|
Технічне обслуговування вуглекислотного вогнегасника ВВК - 3,5 | 571 | послуга |
78,00
UAH з ПДВ
|
Технічне обслуговування вуглекислотного вогнегасника ВВК - 5 | 43 | послуга |
96,00
UAH з ПДВ
|
Заміна порошку вогнегасника типу ВП | 1102 | кілограми |
16,80
UAH з ПДВ
|
Ремонт вентиля вогнегасника типу ВВК/Ремонт головки вогнегасника типу ВП | 38 | послуга |
14,40
UAH з ПДВ
|
Заміна запірно-пускового пристрою вогнегасника типу ВВК | 99 | послуга |
120,00
UAH з ПДВ
|
Заміна запірно-пускового пристрою вогнегасника типу ВП | 119 | послуга |
108,00
UAH з ПДВ
|
Заміна чеки (запобіжника) вогнегасника | 132 | послуга |
6,00
UAH з ПДВ
|
Заміна горловини вогнегасника типу ВВК | 122 | послуга |
12,00
UAH з ПДВ
|
Заміна горловини вогнегасника типу ВП | 92 | послуга |
12,00
UAH з ПДВ
|
Заміна мембрани вогнегасника | 64 | послуга |
14,40
UAH з ПДВ
|
Заміна індикатора тиску (манометра) вогнегасника | 131 | послуга |
21,60
UAH з ПДВ
|
Заміна сопла вогнегасника | 163 | послуга |
14,40
UAH з ПДВ
|
Заміна ущільнюючого кільця вогнегасника між запірно-пусковим пристроєм та корпусом | 210 | послуга |
14,40
UAH з ПДВ
|
Заміна вуглекислоти вогнегасників типу ВВК | 738 | кілограми |
14,40
UAH з ПДВ
|
Заміна трубки вогнегасника | 93 | послуга |
14,40
UAH з ПДВ
|
Ремонт ручки вогнегасника | 62 | послуга |
14,40
UAH з ПДВ
|
Фарбування вогнегасника типу ВП-1 з наклеюванням етикетки | 5 | послуга |
13,20
UAH з ПДВ
|
Фарбування вогнегасника типу ВП-2, ВВК-1,4 з наклеюванням етикетки | 142 | послуга |
14,40
UAH з ПДВ
|
Фарбування вогнегасника ВП-5, ВВК-2 з наклеюванням етикетки | 50 | послуга |
15,60
UAH з ПДВ
|
Фарбування вогнегасника ВП-6 з наклеюванням етикетки | 15 | послуга |
15,60
UAH з ПДВ
|
Фарбування вогнегасника ВП-9, ВВК-3,5 з наклеюванням етикетки | 75 | послуга |
18,00
UAH з ПДВ
|
Фарбування вогнегасника ВВК-5 з наклеюванням етикетки | 5 | послуга |
22,80
UAH з ПДВ
|