Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(код ДК 021:2015-45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») «Реконструкція системи киснепостачання КНП «Міська дитяча клінічна лікарня» за адресою: вул. Буковинська, 4 у м. Чернівці»
Очікувана вартість
666 618,00 UAH
UA-2022-05-20-003341-a 7228a21159f647368b3a1890b71a54f5
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Хімчинська

+380372576668 ukboda.cv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва, містобудування та архітектури Чернівецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014252
Вебсайт: https://new.bukoda.gov.ua/
Місцезнаходження: 58013, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 194а
Контактна особа: Анастасія Хімчинська
+380372576668
ukboda.cv@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 травня 2022 14:32
Звернення за роз’ясненнями: до 26 травня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 червня 2022 00:00
Початок аукціону: 02 червня 2022 14:22
Очікувана вартість: 666 618,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 666,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
(код ДК 021:2015-45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») «Реконструкція системи киснепостачання КНП «Міська дитяча клінічна лікарня» за адресою: вул. Буковинська, 4 у м. Чернівці»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58001, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Буковинська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Підряднику/Генпідряднику до початку робіт може надаватися аванс у порядку визначеному Постановою КМУ від 04.12.2019 № 1070 (зі змінами) на придбання матеріалів, цей аванс не може перевищувати 30% вартості річного обсягу робіт. Аванс надається протягом семи робочих днів з дня отримання рахунку-фактури від Підряника/Генпідрядника. Підрядник/Генпідрядник зобов’язаний використати аванс впродовж трьох місяців з дня надходження коштів на рахунок (але в будь-якому випадку до закінчення бюджетного року), надавши при цьому в зазначений термін акти приймання виконаних будівельних робіт. У випадку невикористання авансу протягом зазначеного терміну, кошти повернути на розрахунковий рахунок Замовника. Оплата авансу здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки Підрядника/Генпідрядника відкриті в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником/Генпідрядником. Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Замовник проводить платежі за фактично виконані роботи у порядку визначеному Постановою КМУ від 27 грудня 2001 р. № 1764 (зі змінами) протягом семи робочих днів з дня отримання підписаної уповноваженими представниками сторін та завіреної печатками довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3, актів приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2в, відповідно до бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами та виключно в межах фактичних надходжень коштів на рахунок фінансування об’єкту. Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 травня 2022 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2022 17:02
Оголошення (зі змінами).docx
20 травня 2022 14:32
Договір закупівлі робіт за бюджетні кошти.docx
20 травня 2022 14:32
Гарантійний лист.docx
20 травня 2022 14:32
Технічне_завдання.xls
20 травня 2022 14:32
Додаток 1.docx
23 травня 2022 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2022 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2022 14:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2022 17:02
Оголошення (зі змінами).docx
20 травня 2022 15:07
Оголошення.docx
20 травня 2022 14:32
Оголошення.docx
20 травня 2022 14:32
Договір закупівлі робіт за бюджетні кошти.docx
20 травня 2022 14:32
Гарантійний лист.docx
20 травня 2022 14:32
Технічне_завдання.xls
20 травня 2022 14:32
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-05-20-003341-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс", Код ЄДРПОУ:35651353
Дата подання: 24 травня 2022 09:16
Щодо технічного завдання
Шановний Замовнику просимо Вас додати до технічного завдання відомість ресурсів з проектно-кошторисної документації. Пояснюємо, як вбачається із технічного завдання взагалі незрозуміло які матеріали будуть використовуватись при виконанні деяких робіт, у зв'язку із цим будь-який учасник даної процедури закупівлі не може самостійно скласти кошторисні документи, які Ви вимгаєте. Якщо ж у Вас є заздалегіть визначений переможець, то не виникає сумніву що він вже отримав від Вас таку документації. Просимо не порушувати загальновідомі принципи публічних закупівель а саме: прозорості та недискримінації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 травня 2022 11:00
Добрий день, шановний учасник!
Уповноваженою особою Департаменту капітального будівництва, містобудування та архітектури облдержадміністрації (далі – Департамент) розглянуто Вашу вимогу та повідомляю про наступне.
Частиною 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено з чого складається та яку інформацію повинно містити оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в тому числі інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Зважаючи на зазначене, під час оприлюднення спрощеної закупівлі Замовником завантажено Додаток № 2 Технічна частина (Технічне завдання), яка розроблена на підставі отриманої проєктно-кошторисної документації, що пройшла експертизу у встановленому Постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560 (зі змінами) порядку.
Акцентую Вашу увагу на тому, що Технічне завдання Замовника формується відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (розділ 5) на основі локальних кошторисів (кошторисної частини проєктно-кошторисної документації) і містить обсяги робіт, а також матеріально-технічні ресурси, прийняті згідно затвердженого проєкту та/або відсутні в ресурсних елементних кошторисних нормах.
Таким чином, розроблене Замовником Технічне завдання згідно діючих нормативно-правових актів є достатнім для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни).
Додатково повідомляю, що Департамент у своїй діяльності завжди діє об’єктивно та відповідно до норм чинного законодавства. При прийнятті рішень здійснюється ретельний розгляд пропозицій учасників, рішення приймаються на основі фундаментальних принципів публічних закупівель, в тому числі недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Бажаю успіху!


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 червня 2022 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Будремкомплект" 624 040,24
UAH з ПДВ
624 040,24
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УкрПожБуд 635 754,00
UAH з ПДВ
635 754,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 червня 2022 13:46
Електронний підпис
01 червня 2022 13:44
КОШТОРИС.rar
01 червня 2022 13:44
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
01 червня 2022 13:44
ДОВІДКА ВИТРАТИ.pdf
01 червня 2022 13:44
ДИРЕКТОР ОРИГІНАЛ.rar
01 червня 2022 13:44
ЛІЦЕНЗІЯ ОРИГІНАЛ.rar
01 червня 2022 13:44
відгук.pdf
01 червня 2022 13:44
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
01 червня 2022 13:44
КОПІЯ ЄДРПОУ.rar
01 червня 2022 13:44
КОПІЯ 4 ОПП.rar
01 червня 2022 13:44
ЛІЦЕНЗІЯ КОПІЯ.rar
01 червня 2022 13:44
ДОВІДКА ТЕХНІКА.pdf
01 червня 2022 13:44
КОПІЯ ВИПИСКА.rar
01 червня 2022 13:44
ДОВІДКА ПРАЦІВНИКИ.pdf
01 червня 2022 13:44
ДОВІДКА ПРО УЧАСНИКА.pdf
01 червня 2022 13:44
ДОВІДКА СУБПІДРЯДНИКИ.pdf
01 червня 2022 13:44
КОПІЯ ЛИСТ ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
01 червня 2022 13:44
ДОВІДКА ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
01 червня 2022 13:44
аналогічний договір (1).pdf
01 червня 2022 13:44
ДИРЕКТОР КОПІЯ.rar
01 червня 2022 13:44
ГАРАНТІЯ ЛИСТ.pdf
01 червня 2022 13:44
НЕБЕЗПЕЧНІ НОВІ КОПІЯ.rar
01 червня 2022 13:44
ЛИСТ ЗАРОБІТНА ПЛАТА.pdf
01 червня 2022 13:44
КАЛЕНДАРНИЙ ГРАФІК.pdf

Публічні документи

31 травня 2022 09:31
Електронний підпис
31 травня 2022 09:31
108_1653891222.imd
31 травня 2022 09:31
ІВР.pdf
31 травня 2022 09:31
Інвентир. відомість.pdf
31 травня 2022 09:31
Виписка.pdf
31 травня 2022 09:31
Витяг ЄП.pdf
31 травня 2022 09:31
Гарантійний лист.pdf
31 травня 2022 09:31
Графік.pdf
31 травня 2022 09:31
ДЦ.pdf
31 травня 2022 09:31
Декларація ОП.pdf
31 травня 2022 09:31
Довідка МТБ.pdf
31 травня 2022 09:31
Довідка грунт.pdf
31 травня 2022 09:31
Довідка директор.pdf
31 травня 2022 09:31
Довідка екол.pdf
31 травня 2022 09:31
Довідка ліцензія.pdf
31 травня 2022 09:31
Довідка перс. дані.pdf
31 травня 2022 09:31
Довідка працівники.pdf
31 травня 2022 09:31
Довідка с.17.pdf
31 травня 2022 09:31
Довідка субпідряд.pdf
31 травня 2022 09:31
Договора ЦПХ.pdf
31 травня 2022 09:31
Договір до закуп_ ДЦ.pdf
31 травня 2022 09:31
Договір офіс.pdf
31 травня 2022 09:31
Договір техніка.pdf
31 травня 2022 09:31
ЗВВ 2.pdf
31 травня 2022 09:31
ЗВВ.pdf
31 травня 2022 09:31
ЛК.pdf
31 травня 2022 09:31
Наказ директор.pdf
31 травня 2022 09:31
Наказ штатний розптс.pdf
31 травня 2022 09:31
ОК.pdf
31 травня 2022 09:31
Опис та статут.pdf
31 травня 2022 09:31
ПЗ.pdf
31 травня 2022 09:31
Розрахунок ЗП.pdf
31 травня 2022 09:31
Розрахунок адм. витрат.pdf
31 травня 2022 09:31
Розрахунок прибутку.pdf
31 травня 2022 09:31
Рішення адреса.pdf
31 травня 2022 09:31
Рішення директор.pdf
31 травня 2022 09:31
ТП.pdf
31 травня 2022 09:31
Цінова пропозиція.pdf
31 травня 2022 09:31
Штатний розпис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Будремкомплект"

ТОВ УкрПожБуд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Будремкомплект"
#34427153
Відхилено 624 040,24
UAH з ПДВ
07 червня 2022 14:36
ТОВ УкрПожБуд
#43007135
Відхилено 635 754,00
UAH з ПДВ
10 червня 2022 16:08

Документи

07 червня 2022 14:36
Електронний підпис
07 червня 2022 14:35
554.pdf

Документи

10 червня 2022 16:08
Електронний підпис
10 червня 2022 16:07
583.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій