Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
(код ДК 021:2015-45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») «Реконструкція системи киснепостачання КНП «Міська дитяча клінічна лікарня» за адресою: вул. Буковинська, 4 у м. Чернівці»
Очікувана вартість
666 618,00 UAH
UA-2022-05-20-003341-a ● 7228a21159f647368b3a1890b71a54f5
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент капітального будівництва, містобудування та архітектури Чернівецької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04014252 |
Вебсайт: | https://new.bukoda.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 58013, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 194а |
Контактна особа: |
Анастасія Хімчинська +380372576668 ukboda.cv@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 травня 2022 14:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 травня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 червня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 02 червня 2022 14:22 |
Очікувана вартість: | 666 618,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 666,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
(код ДК 021:2015-45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») «Реконструкція системи киснепостачання КНП «Міська дитяча клінічна лікарня» за адресою: вул. Буковинська, 4 у м. Чернівці»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58001, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Буковинська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Підряднику/Генпідряднику до початку робіт може надаватися аванс у порядку визначеному Постановою КМУ від 04.12.2019 № 1070 (зі змінами) на придбання матеріалів, цей аванс не може перевищувати 30% вартості річного обсягу робіт. Аванс надається протягом семи робочих днів з дня отримання рахунку-фактури від Підряника/Генпідрядника. Підрядник/Генпідрядник зобов’язаний використати аванс впродовж трьох місяців з дня надходження коштів на рахунок (але в будь-якому випадку до закінчення бюджетного року), надавши при цьому в зазначений термін акти приймання виконаних будівельних робіт. У випадку невикористання авансу протягом зазначеного терміну, кошти повернути на розрахунковий рахунок Замовника. Оплата авансу здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки Підрядника/Генпідрядника відкриті в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником/Генпідрядником. | Аванс | 7 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Замовник проводить платежі за фактично виконані роботи у порядку визначеному Постановою КМУ від 27 грудня 2001 р. № 1764 (зі змінами) протягом семи робочих днів з дня отримання підписаної уповноваженими представниками сторін та завіреної печатками довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3, актів приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2в, відповідно до бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами та виключно в межах фактичних надходжень коштів на рахунок фінансування об’єкту. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 травня 2022 17:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 травня 2022 17:02 |
Оголошення (зі змінами).docx | |
20 травня 2022 14:32 |
Договір закупівлі робіт за бюджетні кошти.docx | |
20 травня 2022 14:32 |
Гарантійний лист.docx | |
20 травня 2022 14:32 |
Технічне_завдання.xls | |
20 травня 2022 14:32 |
Додаток 1.docx |
23 травня 2022 17:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
23 травня 2022 17:02 |
Оголошення (зі змінами).docx
|
||||||
20 травня 2022 14:32 |
Договір закупівлі робіт за бюджетні кошти.docx
|
||||||
20 травня 2022 14:32 |
Гарантійний лист.docx
|
||||||
20 травня 2022 14:32 |
Технічне_завдання.xls
|
||||||
20 травня 2022 14:32 |
Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-05-20-003341-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс", Код ЄДРПОУ:35651353
Дата подання: 24 травня 2022 09:16
Щодо технічного завдання
Шановний Замовнику просимо Вас додати до технічного завдання відомість ресурсів з проектно-кошторисної документації. Пояснюємо, як вбачається із технічного завдання взагалі незрозуміло які матеріали будуть використовуватись при виконанні деяких робіт, у зв'язку із цим будь-який учасник даної процедури закупівлі не може самостійно скласти кошторисні документи, які Ви вимгаєте. Якщо ж у Вас є заздалегіть визначений переможець, то не виникає сумніву що він вже отримав від Вас таку документації. Просимо не порушувати загальновідомі принципи публічних закупівель а саме: прозорості та недискримінації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 травня 2022 11:00
Добрий день, шановний учасник!
Уповноваженою особою Департаменту капітального будівництва, містобудування та архітектури облдержадміністрації (далі – Департамент) розглянуто Вашу вимогу та повідомляю про наступне.
Частиною 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено з чого складається та яку інформацію повинно містити оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в тому числі інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Зважаючи на зазначене, під час оприлюднення спрощеної закупівлі Замовником завантажено Додаток № 2 Технічна частина (Технічне завдання), яка розроблена на підставі отриманої проєктно-кошторисної документації, що пройшла експертизу у встановленому Постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560 (зі змінами) порядку.
Акцентую Вашу увагу на тому, що Технічне завдання Замовника формується відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (розділ 5) на основі локальних кошторисів (кошторисної частини проєктно-кошторисної документації) і містить обсяги робіт, а також матеріально-технічні ресурси, прийняті згідно затвердженого проєкту та/або відсутні в ресурсних елементних кошторисних нормах.
Таким чином, розроблене Замовником Технічне завдання згідно діючих нормативно-правових актів є достатнім для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни).
Додатково повідомляю, що Департамент у своїй діяльності завжди діє об’єктивно та відповідно до норм чинного законодавства. При прийнятті рішень здійснюється ретельний розгляд пропозицій учасників, рішення приймаються на основі фундаментальних принципів публічних закупівель, в тому числі недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Бажаю успіху!
Уповноваженою особою Департаменту капітального будівництва, містобудування та архітектури облдержадміністрації (далі – Департамент) розглянуто Вашу вимогу та повідомляю про наступне.
Частиною 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено з чого складається та яку інформацію повинно містити оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в тому числі інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Зважаючи на зазначене, під час оприлюднення спрощеної закупівлі Замовником завантажено Додаток № 2 Технічна частина (Технічне завдання), яка розроблена на підставі отриманої проєктно-кошторисної документації, що пройшла експертизу у встановленому Постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560 (зі змінами) порядку.
Акцентую Вашу увагу на тому, що Технічне завдання Замовника формується відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (розділ 5) на основі локальних кошторисів (кошторисної частини проєктно-кошторисної документації) і містить обсяги робіт, а також матеріально-технічні ресурси, прийняті згідно затвердженого проєкту та/або відсутні в ресурсних елементних кошторисних нормах.
Таким чином, розроблене Замовником Технічне завдання згідно діючих нормативно-правових актів є достатнім для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни).
Додатково повідомляю, що Департамент у своїй діяльності завжди діє об’єктивно та відповідно до норм чинного законодавства. При прийнятті рішень здійснюється ретельний розгляд пропозицій учасників, рішення приймаються на основі фундаментальних принципів публічних закупівель, в тому числі недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Бажаю успіху!
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій