Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко та вершки (молоко ультрапастеризоване)
Очікувана вартість
196 000,00 UAH
UA-2022-05-20-001212-a 8308d867ba2e437c9415873bb850bd89
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жанна Колісник

+380632695938 rakhiv.otg.osvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ РАХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43954108
Місцезнаходження: 90600, Україна , Закарпатська обл., Рахівський р-н, місто Рахів, вул.Миру, будинок 1
Контактна особа: Жанна Колісник
+380632695938
rakhiv.otg.osvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 травня 2022 10:46
Звернення за роз’ясненнями: до 26 травня 2022 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 травня 2022 06:00
Очікувана вартість: 196 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 980,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5600 пачка
Молоко ультрапастеризоване
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90600, Україна, Закарпатська область, м.Рахів, с. Костилівка, с. Ділове, с. Білин, Згідно додатку 2 Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15511000-3 — Молоко

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 травня 2022 10:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2022 10:46
Додаток 4 (відомості про учасника).docx
20 травня 2022 10:46
Додаток 2 (Технічна специфікація).docx
20 травня 2022 10:46
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx
20 травня 2022 10:46
Додаток 5.docx
20 травня 2022 10:46
Оголошення.docx
20 травня 2022 10:46
Додаток 3 Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-05-20-001212-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ПРОДАН ЮРІЙ ЮРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2864116133
Дата подання: 22 травня 2022 16:59
дискримінація учасників
Відповідно до п.18.11 Оголошення ви вимагаєте від учасників подати:
18.11. Гарантійний лист про намір співпраці у 2022 році, за підписом керівника з відтиском печатки (за наявності) від виробника, офіційних представників, дистриб’юторів, дилерів, у яких Учасник отримує (планує отримувати) товар, що буде постачатись у випадку перемоги Замовнику. Вищевказаний лист повинен бути адресований Замовнику; в листі обов’язково повинно бути зазначено повне найменування виробника такого товару, місцезнаходження та код ЄДРПОУ. У разі, якщо вказаний лист буде виданий від офіційних представників, дистриб’юторів, дилерів, Учасник повинен підтвердити співпрацю останніх з виробником товару, вказаним у листі. Прив’язка документів на якість, що подаються учасником в складі пропозиції, до виробника, офіційного представника, дистриб’ютора, дилера, що надав вищевказаний гарантійний лист є обов’язковою;
Встановивши у тендерній документації зазначену вимогу Замовник обмежив коло учасників процедури закупівель тими які співпрацюють безпосередньо з виробником або його дилерами чи представниками.дистибюторами.
Такі дії Замовника порушують вимоги ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Хочу повідомити що вказане питання вже неоднорозово розглядалося на засідання Адміністративної комшсії антимонопольного комітету.,в результаті чого визнано дану вимогу замовників дискримінаційною.
Принагідно нагадую,що вказані гарантійні листи вами вимагалися у всіх попередніх проведених процедурах тендерів,де ви умисно дискваліфікували інших учасників керуючись тим,що учасник не надав дискримінаційні гарантійні листи з виробниками.
Враховуючи вищенаведене пропоную внести зміни в тендерну документацію та привести її у відповідність до ЗУ "Про публічні закупівлі"
В інакшому випадку мною буде подана скарга в Антимонопольний комітет для притягнення вас до відповідальності за систематичне порушення законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 травня 2022 10:10
Шановний Учаснику! На вашу вимогу повідомляємо наступне: у оголошенні про закупівлю наявна вимога надати гарантійний лист про намір співпраці у 2022 році за підписом керівника з відтиском печатки (за наявності) від виробника, офіційних представників, дистриб’юторів, дилерів, у яких Учасник отримує (планує отримувати) товар, що буде постачатись у випадку перемоги Замовнику. Вищевказаний лист повинен бути адресований Замовнику; в листі обов’язково повинно бути зазначено повне найменування виробника такого товару, місцезнаходження та код ЄДРПОУ. У разі, якщо вказаний лист буде виданий від офіційних представників, дистриб’юторів, дилерів, Учасник повинен підтвердити співпрацю останніх з виробником товару, вказаним у листі. Прив’язка документів на якість, що подаються учасником в складі пропозиції, до виробника, офіційного представника, дистриб’ютора, дилера, що надав вищевказаний гарантійний лист є обов’язковою. Вами така вимога визначена як дискримінаційна. Повідомляємо Вам, що відповідно до чинного законодавства, яке регулює питання закупівель, поняття дискримінації на сьогоднішній день законодавчо не врегульовано, однак відповідно до сформованої сталої судової практики, не є дискримінаційною вимога, якій може відповідати двоє і більше учасників. На території України, а також за її межами є немало постачальників, які в змозі виконати дану вимогу закупівлі. Така вимога була прописана на основі аналізу ринку у сфері постачання товару за аналогічниим предметом закупівлі. Оскільки товар, який закуповується, напряму стосується якісного харчування дітей в закладах освіти, а також з метою забезпечення повного, якісного та вчасного постачання такого товару, Замовник передбачив в документації таку вимогу, щоб унеможливити участь у закупівлі недобросовісних Учасників. Замовник у своїй діяльності керується принципами добросовісної конкуренції, а також Законом України «Про публічні закупівлі». Окрім того, зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його вчасне постачання, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на території України. Цим Замовник не порушує принципів здійснення закупівель, а саме недискримінації учасників. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання гарантійного листа не лише від виробника, а й від офіційного представника виробника, дистриб’ютора, дилера. Окрім того, зазначаємо, що за умови законності правовідносин між учасником та виробником або офіційним представником виробника, отримання вищевказаного гарантійного листа не є проблематичним. Придбання товару у даній закупівлі для закладів освіти проводиться з метою забезпечення, в першу чергу, якісного харчування дітей шкільного та дошкільного віку, і Замовник зобов’язаний впевнитись, що запропонований учасниками товар буде відповідати всім вимогам оголошення про закупівлю та вимогам чинного законодавства.
Принагідно нагадуємо, що в 2022 році Замовником не проводилося жодних процедурних закупівель з метою придбання продуктів харчування.
Враховуючи вищевикладене, немає жодних підстав вважати, що Замовником здійснюються дискримінаційні чи інші неправомірні дії, тому у Замовника відсутні правові підстави для внесення змін до оголошення про закупівлю.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 травня 2022 06:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Королькова Марьяна Володимирівна 190 400,00
UAH з ПДВ
190 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 травня 2022 17:27
Електронний підпис
30 травня 2022 17:25
виробник.rar
30 травня 2022 17:25
додатки.rar
30 травня 2022 17:25
аналогічні договора.rar
30 травня 2022 17:25
документи.rar
30 травня 2022 17:25
додатки 2.rar
30 травня 2022 17:25
НАССР.rar
30 травня 2022 17:25
договір оренди авто.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Королькова Марьяна Володимирівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Королькова Марьяна Володимирівна
#3354609104
Переможець 190 400,00
UAH з ПДВ
01 червня 2022 16:28

Документи

01 червня 2022 16:28
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 червня 2022 16:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Королькова Марьяна Володимирівна
#3354609104
190 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 червня 2022 16:28
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 квітня 2023 15:03
Електронний підпис зміни до договору
28 березня 2023 11:45
додаткова угода №5.pdf зміни до договору
28 березня 2023 11:44
Електронний підпис зміни до договору
12 січня 2023 15:53
додаткова угода №4.pdf зміни до договору
12 січня 2023 15:51
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2023 16:55
додаткова угода №3.pdf зміни до договору
03 січня 2023 16:53
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2022 16:16
додаткова угода №2.pdf зміни до договору
27 грудня 2022 16:15
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2022 17:05
додаткова угода №1.pdf зміни до договору
16 грудня 2022 17:04
Електронний підпис укладений
03 червня 2022 14:58
договір.pdf укладений
03 червня 2022 14:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 281
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 281
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 281
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження дії договору про закупівлю в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 281
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 281
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 червня 2022 — 31 березня 2023
Сума оплати за договором: 133 246,00
UAH