Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Молоко та вершки (молоко ультрапастеризоване)
Очікувана вартість
196 000,00 UAH
UA-2022-05-20-001212-a ● 8308d867ba2e437c9415873bb850bd89
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ РАХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43954108 |
Місцезнаходження: | 90600, Україна , Закарпатська обл., Рахівський р-н, місто Рахів, вул.Миру, будинок 1 |
Контактна особа: |
Жанна Колісник +380632695938 rakhiv.otg.osvita@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 травня 2022 10:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 травня 2022 08:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 травня 2022 06:00 |
Очікувана вартість: | 196 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 980,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5600 пачка
Молоко ультрапастеризоване
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
90600, Україна, Закарпатська область, м.Рахів, с. Костилівка, с. Ділове, с. Білин, Згідно додатку 2 Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15511000-3 — Молоко
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 травня 2022 10:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 травня 2022 10:46 |
Додаток 4 (відомості про учасника).docx | |
20 травня 2022 10:46 |
Додаток 2 (Технічна специфікація).docx | |
20 травня 2022 10:46 |
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx | |
20 травня 2022 10:46 |
Додаток 5.docx | |
20 травня 2022 10:46 |
Оголошення.docx | |
20 травня 2022 10:46 |
Додаток 3 Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-05-20-001212-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ПРОДАН ЮРІЙ ЮРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2864116133
Дата подання: 22 травня 2022 16:59
дискримінація учасників
Відповідно до п.18.11 Оголошення ви вимагаєте від учасників подати:
18.11. Гарантійний лист про намір співпраці у 2022 році, за підписом керівника з відтиском печатки (за наявності) від виробника, офіційних представників, дистриб’юторів, дилерів, у яких Учасник отримує (планує отримувати) товар, що буде постачатись у випадку перемоги Замовнику. Вищевказаний лист повинен бути адресований Замовнику; в листі обов’язково повинно бути зазначено повне найменування виробника такого товару, місцезнаходження та код ЄДРПОУ. У разі, якщо вказаний лист буде виданий від офіційних представників, дистриб’юторів, дилерів, Учасник повинен підтвердити співпрацю останніх з виробником товару, вказаним у листі. Прив’язка документів на якість, що подаються учасником в складі пропозиції, до виробника, офіційного представника, дистриб’ютора, дилера, що надав вищевказаний гарантійний лист є обов’язковою;
Встановивши у тендерній документації зазначену вимогу Замовник обмежив коло учасників процедури закупівель тими які співпрацюють безпосередньо з виробником або його дилерами чи представниками.дистибюторами.
Такі дії Замовника порушують вимоги ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Хочу повідомити що вказане питання вже неоднорозово розглядалося на засідання Адміністративної комшсії антимонопольного комітету.,в результаті чого визнано дану вимогу замовників дискримінаційною.
Принагідно нагадую,що вказані гарантійні листи вами вимагалися у всіх попередніх проведених процедурах тендерів,де ви умисно дискваліфікували інших учасників керуючись тим,що учасник не надав дискримінаційні гарантійні листи з виробниками.
Враховуючи вищенаведене пропоную внести зміни в тендерну документацію та привести її у відповідність до ЗУ "Про публічні закупівлі"
В інакшому випадку мною буде подана скарга в Антимонопольний комітет для притягнення вас до відповідальності за систематичне порушення законодавства.
Розгорнути
Згорнути
18.11. Гарантійний лист про намір співпраці у 2022 році, за підписом керівника з відтиском печатки (за наявності) від виробника, офіційних представників, дистриб’юторів, дилерів, у яких Учасник отримує (планує отримувати) товар, що буде постачатись у випадку перемоги Замовнику. Вищевказаний лист повинен бути адресований Замовнику; в листі обов’язково повинно бути зазначено повне найменування виробника такого товару, місцезнаходження та код ЄДРПОУ. У разі, якщо вказаний лист буде виданий від офіційних представників, дистриб’юторів, дилерів, Учасник повинен підтвердити співпрацю останніх з виробником товару, вказаним у листі. Прив’язка документів на якість, що подаються учасником в складі пропозиції, до виробника, офіційного представника, дистриб’ютора, дилера, що надав вищевказаний гарантійний лист є обов’язковою;
Встановивши у тендерній документації зазначену вимогу Замовник обмежив коло учасників процедури закупівель тими які співпрацюють безпосередньо з виробником або його дилерами чи представниками.дистибюторами.
Такі дії Замовника порушують вимоги ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Хочу повідомити що вказане питання вже неоднорозово розглядалося на засідання Адміністративної комшсії антимонопольного комітету.,в результаті чого визнано дану вимогу замовників дискримінаційною.
Принагідно нагадую,що вказані гарантійні листи вами вимагалися у всіх попередніх проведених процедурах тендерів,де ви умисно дискваліфікували інших учасників керуючись тим,що учасник не надав дискримінаційні гарантійні листи з виробниками.
Враховуючи вищенаведене пропоную внести зміни в тендерну документацію та привести її у відповідність до ЗУ "Про публічні закупівлі"
В інакшому випадку мною буде подана скарга в Антимонопольний комітет для притягнення вас до відповідальності за систематичне порушення законодавства.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 травня 2022 10:10
Шановний Учаснику! На вашу вимогу повідомляємо наступне: у оголошенні про закупівлю наявна вимога надати гарантійний лист про намір співпраці у 2022 році за підписом керівника з відтиском печатки (за наявності) від виробника, офіційних представників, дистриб’юторів, дилерів, у яких Учасник отримує (планує отримувати) товар, що буде постачатись у випадку перемоги Замовнику. Вищевказаний лист повинен бути адресований Замовнику; в листі обов’язково повинно бути зазначено повне найменування виробника такого товару, місцезнаходження та код ЄДРПОУ. У разі, якщо вказаний лист буде виданий від офіційних представників, дистриб’юторів, дилерів, Учасник повинен підтвердити співпрацю останніх з виробником товару, вказаним у листі. Прив’язка документів на якість, що подаються учасником в складі пропозиції, до виробника, офіційного представника, дистриб’ютора, дилера, що надав вищевказаний гарантійний лист є обов’язковою. Вами така вимога визначена як дискримінаційна. Повідомляємо Вам, що відповідно до чинного законодавства, яке регулює питання закупівель, поняття дискримінації на сьогоднішній день законодавчо не врегульовано, однак відповідно до сформованої сталої судової практики, не є дискримінаційною вимога, якій може відповідати двоє і більше учасників. На території України, а також за її межами є немало постачальників, які в змозі виконати дану вимогу закупівлі. Така вимога була прописана на основі аналізу ринку у сфері постачання товару за аналогічниим предметом закупівлі. Оскільки товар, який закуповується, напряму стосується якісного харчування дітей в закладах освіти, а також з метою забезпечення повного, якісного та вчасного постачання такого товару, Замовник передбачив в документації таку вимогу, щоб унеможливити участь у закупівлі недобросовісних Учасників. Замовник у своїй діяльності керується принципами добросовісної конкуренції, а також Законом України «Про публічні закупівлі». Окрім того, зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його вчасне постачання, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на території України. Цим Замовник не порушує принципів здійснення закупівель, а саме недискримінації учасників. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання гарантійного листа не лише від виробника, а й від офіційного представника виробника, дистриб’ютора, дилера. Окрім того, зазначаємо, що за умови законності правовідносин між учасником та виробником або офіційним представником виробника, отримання вищевказаного гарантійного листа не є проблематичним. Придбання товару у даній закупівлі для закладів освіти проводиться з метою забезпечення, в першу чергу, якісного харчування дітей шкільного та дошкільного віку, і Замовник зобов’язаний впевнитись, що запропонований учасниками товар буде відповідати всім вимогам оголошення про закупівлю та вимогам чинного законодавства.
Принагідно нагадуємо, що в 2022 році Замовником не проводилося жодних процедурних закупівель з метою придбання продуктів харчування.
Враховуючи вищевикладене, немає жодних підстав вважати, що Замовником здійснюються дискримінаційні чи інші неправомірні дії, тому у Замовника відсутні правові підстави для внесення змін до оголошення про закупівлю.
Принагідно нагадуємо, що в 2022 році Замовником не проводилося жодних процедурних закупівель з метою придбання продуктів харчування.
Враховуючи вищевикладене, немає жодних підстав вважати, що Замовником здійснюються дискримінаційні чи інші неправомірні дії, тому у Замовника відсутні правові підстави для внесення змін до оголошення про закупівлю.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Королькова Марьяна Володимирівна #3354609104 |
Переможець |
190 400,00
UAH з ПДВ
|
01 червня 2022 16:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 квітня 2023 15:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 березня 2023 11:45
|
додаткова угода №5.pdf | зміни до договору |
28 березня 2023 11:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 січня 2023 15:53
|
додаткова угода №4.pdf | зміни до договору |
12 січня 2023 15:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2023 16:55
|
додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
03 січня 2023 16:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2022 16:16
|
додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2022 16:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2022 17:05
|
додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2022 17:04
|
Електронний підпис | укладений |
03 червня 2022 14:58
|
договір.pdf | укладений |
03 червня 2022 14:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 281 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 281 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 281 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження дії договору про закупівлю в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 281 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 281 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |