Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВЕЛИКОБЕРЕЗОВИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ "ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42588046 |
Вебсайт: | http://ternopil-rts.pmsd.ukr |
Місцезнаходження: | 47732, Україна , Тернопільська обл., Тернопільський район, с. Мишковичі, вул. Надрічна, буд. 25 |
Контактна особа: |
Андрій Панченко +380678963471 tenderpmsd@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 травня 2022 10:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 травня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 червня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 червня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 06 червня 2022 12:48 |
Очікувана вартість: | 450 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 травня 2022 13:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 травня 2022 13:36 |
Додаток 3 (технічні вимоги) зі змінами 27-05.docx | |
27 травня 2022 13:36 |
Перелік змін в тендерну документацію.docx | |
20 травня 2022 10:41 |
Додаток 1 (форма тендерної пропозиції).docx | |
20 травня 2022 10:41 |
Додаток 2 (кваліфікаційні критерії).docx | |
20 травня 2022 10:41 |
Додаток 3 (технічні вимоги).docx | |
20 травня 2022 10:41 |
Додаток 4 (акт огляду).docx | |
20 травня 2022 10:41 |
Додаток 5 (проект договору).docx | |
20 травня 2022 10:41 |
Додаток 6 (згода на обробку персональних даних).docx | |
20 травня 2022 10:41 |
Додаток 7 (форма тендерної пропозиції переможця).docx | |
20 травня 2022 10:41 |
оголошення поточний ремонт Микулинецька.pdf | |
20 травня 2022 10:41 |
ТД КНП ТРЦ ПМСД - поточний ремонт Микулинецька.docx |
27 травня 2022 13:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
27 травня 2022 13:36 |
Додаток 3 (технічні вимоги) зі змінами 27-05.docx
|
||||||
27 травня 2022 13:36 |
Перелік змін в тендерну документацію.docx
|
||||||
20 травня 2022 10:41 |
Додаток 1 (форма тендерної пропозиції).docx
|
||||||
20 травня 2022 10:41 |
Додаток 2 (кваліфікаційні критерії).docx
|
||||||
20 травня 2022 10:41 |
Додаток 3 (технічні вимоги).docx
|
||||||
20 травня 2022 10:41 |
Додаток 4 (акт огляду).docx
|
||||||
20 травня 2022 10:41 |
Додаток 5 (проект договору).docx
|
||||||
20 травня 2022 10:41 |
Додаток 6 (згода на обробку персональних даних).docx
|
||||||
20 травня 2022 10:41 |
Додаток 7 (форма тендерної пропозиції переможця).docx
|
||||||
20 травня 2022 10:41 |
оголошення поточний ремонт Микулинецька.pdf
|
||||||
20 травня 2022 10:41 |
ТД КНП ТРЦ ПМСД - поточний ремонт Микулинецька.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Великоберезовицької селищної ради
"Тернопільський районний центр
первинної медико-санітарної допомоги"
Вимога Замовнику за закупівлею
UA-2022-05-20-001147-a
код ДК 021:2015: 45450000-6
Інші завершальні будівельні роботи
Поточний ремонт приміщення
Амбулаторії загальної практики-сімейної
медицини по вул. Микулинецькій, 116г в м. Тернопіль
Доброго дня! Шановний Замовнику, прошу розглянути та прийняти до уваги ці вимоги.
Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати Акт обстеження (огляду) об’єкту.
Вважаю, що дана вимога, під час воєнного стану і запровадження комендантських годин (!), порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників.
Зауважую, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду.
Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій.
Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога про складання довідки про огляд об'єкту до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації.
Також додатково повідомляю, що вимога щодо обов’язкового обстеження об’єкту була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз. Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією.
Керуючись вище викладеним, вимагаю:
Внести зміни до оголошення про проведення закупівлі в частині вимоги надати Акт обстеження (огляду) об’єкта.
У разі ігнорування моїх законних вимог залишаємо за собою право звернутися до суду, правоохоронних органів, які, відповідно до законодавства України, здійснюють боротьбу з корупцією і зловживанням владними повноваженнями та Держаудитслужби України.
ФОП Лівандовський О.М.
23 травня 2022 року
Закон України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Ми, як замовник, жодним чином не порушували принципів здійснення публічних закупівель. Тендерна документація на закупівлю послуг з поточного ремонту АЗПСМ по вул. Микулинецькій, 116г в м. Тернопіль переліку не містить вимог, які обмежують конкуренцію чи призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до п. 6 (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) Розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації на дану закупівлю замовник встановив вимогу, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій акт огляду об’єкта закупівлі Додаток № 4. Акт огляду складається за участю Учасника та Замовника. Пропозиції, подані без акту огляду об’єкту, будуть відхилені.
Вимога щодо обов'язкового огляду об'єкта закупівлі та складання відповідного акту обґрунтовано об'єктивними обставинами, оскільки у замовника відсутня власна інженерно-технічна служба щоб належним чином скласти проектно-кошторисну документацію в якій визначити обсяги будівельних робіт з поточного ремонту відповідно до встановлених стандартів та ДБН. Згідно Додатку 3 до тендерної документації до закупівлі, керуючись п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник визначив тільки необхідний перелік робіт з поточного ремонту без зазначення конкретних будівельних робіт та їх обсягів. Оскільки предметом закупівлі є послуги з поточного ремонту, а не роботи з капітального ремонту, кошторисом замовника не було передбачено попереднє виготовлення проектно-кошторисної документації.
Враховуючи те, що замовник не має можливості самостійно скласти проектно-кошторисну документацію в якій визначити обсяги будівельних робіт з поточного ремонту з об'єктивних причин, замовником було запропоновано щоб всі бажаючи потенційні учасники мали можливість для належної підготовки своєї тендерної пропозиції самостійно оглянути об'єкт, оцінити обсяги на види будівельних робіт та підготувати власну проектно-кошторисну документацію.
Замовник жодним чином не перешкоджає будь-якій особі, яка бажає взяти участь у вказаній закупівлі послуг з поточного ремонту (потенційному учаснику) у вільному (з врахуванням годин робочого часу замовника) огляді об'єкту та складанні відповідного Акту огляду.
Таким чином, під час оголошення даної закупівлі замовником прийнято рішення, що проведення учасниками попереднього огляду об'єкту закупівлі та узгодження переліку і обсягів будівельних робіт з поточного ремонту є доцільним, відповідає принципу здійснення закупівель з максимальною економією та ефективністю (згідно ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі") та таким, що не призводить до зниження конкуренції чи дискримінації учасників.
Зауважимо, що дана вимога дозволяє учаснику на місці оглянути об'єкт і визначитись з порядком застосування наявної в учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування цінової пропозиції, вартості робіт та кошторисної документації, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
В Додатку 3 до тендерної документації на закупівлю – Поточний ремонт АЗПСМ вул. Микулинецька, 116г код за ДК 021:2015 45450000-6 вказано кількість робіт визначається згідно акту. В Додатку 3 також передбачено, що остаточний перелік та обсяги робіт визначаються Виконавцем за погодженням із Замовником під час огляду об'єкту і зазначаються в Акті обстеження (огляду) об'єкту (Додаток 4).
Слід зазначити, що відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема:
- 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі);
- місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги.
Не вказавши обсяги виконання робіт, які передбачаються даною закупівлею, ви порушуєте статтю 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та принципи публічних закупівлель такі як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, оскільки потенційні учасник не мають змоги подати пропозицію не маючи інформації про осбяги закупівель.
Також, Пунктом 6 Розділу 3 тендерної документації передбачено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій акт огляду об’єкта закупівлі Додаток № 4. Акт огляду складається за участю Учасника та Замовника. Пропозиції, подані без акту огляду об’єкту, будуть відхилені.
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що дисонує з принципами здійснення публічних закупівель, зокрема: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; запобігання корупційним діям і зловживанням. Акт огляду передбачає безпосереднє «знайомство» та спілкування Замовника з потенційним підрядником та носить ризик корупційної складової. Так, Замовнику буде достеменно відома кількість Учасників, їхні найменування та будь-яка інша інформація, яка може стати відкритою та спотворити результати відкритих торгів. Більше того, для проведення правильних розрахунків та складання необхідної кошторисної документації цілком достатньо сформованого й оприлюдненого технічного завдання, а візуальний огляд жодним чином не вплине на формування цін (вартість) будівельних матеріалів, заробітну плату, пальне для техніки та інше.
Ми припускаємо і те, що при спробі підписання зазначеного документа потенційному учаснику може бути відмовлено з невідомих причин та без будь-якого пояснення, що в свою чергу унеможливить подання тендерної пропозиції та подальшу участь у закупівлі.
Додатково хотіли б звернути увагу, що дане питання було предметом оскарження та, відповідно, розгляду органом оскарження, зокрема по закупівлі з ідентифікатором UA-2022-02-07-015827-b та ін.
На підставі вище викладеного вимагаємо виконати вимоги статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та чітко вказати обсяги робіт, які підлягають виконанню відповідно до даної закупівлі та виключити вимогу про надання в складі пропозиції акт огляду об’єкта, оскільки дана вимога є дискримінаційною.
У разі ігнорування даної вимоги ми будемо вимушені звернутися до Органу оскарження за захистом своїх прав.
Закон України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ми, як замовник, жодним чином не порушували принципів здійснення публічних закупівель. Тендерна документація на закупівлю послуг з поточного ремонту АЗПСМ по
вул. Микулинецькій, 116г в м. Тернопіль переліку не містить вимог, які обмежують конкуренцію чи призводять до дискримінації учасників.
У зв'язку із тим, що предметом закупівлі є послуги з поточного ремонту, а не роботи з капітального ремонту, кошторисом замовника не було передбачено попереднє виготовлення проектно-кошторисної документації. Оскільки у замовника відсутня власна інженерно-технічна служба щоб належним чином скласти проектно-кошторисну документацію в якій визначити обсяги будівельних робіт з поточного ремонту відповідно до встановлених стандартів та ДБН.
Таким чином замовником у складі затвердженої тендерної документації було визначено необхідний перелік робіт з поточного ремонту без зазначення конкретних будівельних робіт та їх обсягів.
Замовник у складі тендерної документації (додаток 3) у повній відповідності до вимог
п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" зазначив інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повністю відповідають вимогам, визначених ч. 4 ст. 5 цього Закону та не містять жодних дискримінаційних вимог до учасників закупівлі;
Враховуючи те, що замовник не має можливості самостійно скласти проектно-кошторисну документацію в якій визначити обсяги будівельних робіт з поточного ремонту з об'єктивних причин, замовником було запропоновано щоб всі бажаючи потенційні учасники мали можливість для належної підготовки своєї тендерної пропозиції самостійно оглянути об'єкт, оцінити обсяги на види будівельних робіт та підготувати власну проектно-кошторисну документацію.
Замовник жодним чином не перешкоджає будь-якій особі, яка бажає взяти участь у вказаній закупівлі послуг з поточного ремонту (потенційному учаснику) у вільному (з врахуванням годин робочого часу замовника) огляді об'єкту та складанні відповідного Акту огляду.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимога щодо обов'язкового огляду об'єкта закупівлі та складання відповідного акту обґрунтовано об'єктивними обставинами, оскільки у замовника відсутня власна інженерно-технічна служба щоб належним чином скласти проектно-кошторисну документацію в якій визначити обсяги будівельних робіт з поточного ремонту відповідно до встановлених стандартів та ДБН.
Зауважимо, що дана вимога дозволяє учаснику на місці оглянути об'єкт і визначитись з порядком застосування наявної в учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування цінової пропозиції, вартості робіт та кошторисної документації, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Таким чином, під час оголошення даної закупівлі замовником прийнято рішення, що проведення учасниками попереднього огляду об'єкту закупівлі та узгодження переліку і обсягів будівельних робіт з поточного ремонту є доцільним, відповідає принципу здійснення закупівель з максимальною економією та ефективністю (згідно ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі") та таким, що не призводить до зниження конкуренції чи дискримінації учасників.
Скарги до процедури
Дата подання: 17 червня 2022 18:13
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-04-000012 ● b3d98b9fc00a4c5abaf134b9700678d7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 липня 2022 14:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.07.2022 № 11-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 04.07.2022 №11-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2022-05-20-001147-a від 20.05.2022 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-04 15:36:15
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт приміщення Амбулаторії загальної практики-сімейної медицини по вул.Микулинецькій, 116г в м. Тернопіль», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-05-20-001147-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-07 12:35:39
відповідь на запит по моніторингу
На Ваш запит щодо надання інформації у межах проведення моніторингу процедури закупівлі "Поточний ремонт приміщення Амбулаторії загальної практики-сімейної медицини по вул. Микулинецькій, 116г в м. Тернопіль", (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-05-20-001147-a) повідомляю наступне:
У зв'язку із відсутністю у штаті нашого підприємства власної інженерно-технічної служби, щоб належним чином скласти проектно-кошторисну документацію з поточного ремонту, визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості закупівлі послуг поточного ремонту приміщення Амбулаторії загальної практики-сімейної медицини по вул. Микулинецькій, 116г в м. Тернопіль", (ідентифікатор закупівлі UA-2022-05-20-001147-a) здійснювалось уповноваженою особою, відповідальною за проведення вказаної закупівлі Панченко А.В.
Під час визначення технічно-якісних характеристик та очікуваної вартості предмета закупівлі уповноважена особа керувалась вимогами Закону України "Про публічні закупівлі", Наказу Мінекономрозвитку від 18.02.2020 року № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі" (зі змінами), Наказу Мінекономрозвитку від 15.04.2020 року № 708 "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" (зі мінами) та іншими нормативно-правовими актами.
Під час визначення технічно-якісних характеристик та очікуваної вартості предмета закупівлі уповноважена особа враховувала технічні характеристики приміщення (загальна площа приміщення, площа кабінетів, загальна кількість кабінетів та ін.), вимоги до обладнання приміщень та кабінетів, висловлених працівниками, які будуть працювати у вказаному приміщені (узагальнених в листі завідувача АЗПСМ м. Тернопіль), середньозважені ціни на матеріали та роботи з поточного ремонту, вартість послуг з поточного ремонту попередніх закупівель. Крім того уповноважена особа проводила консультації з технічними спеціалістами у сфері будівництва щодо визначення необхідного переліку робіт, їх мінімальної кількості та орієнтовної вартості.
Щодо публікації на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) можу повідомити наступне:
Відповідно до вимог п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів повинні забезпечити оприлюднення власному веб-сайті (або веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Комунальне некомерційне підприємство Великоберезовицької селищної ради "Тернопільський районний центр первинної медико-санітарної допомоги" не є бюджетною установою, не має статусу розпорядника бюджетних коштів будь-якого рівня, а лише одержувача, також наше підприємство не відноситься до державного сектору економіки, оскільки не є органом державної влади чи управління, органом місцевого самоврядування тощо, а також нашим засновником не є органи державної влади чи управління, КНП "ТРЦ ПМСД" є комунальним некомерційним підприємством, заснованим на комунальній власності Великоберезовицької територіальної громади, яке здійснює свою господарську діяльність з надання населенню територіальної громади послуг первинної медико-санітарної допомоги без мети одержання прибутку.
Кошти для проведення поточного ремонту Амбулаторії загальної практики-сімейної медицини по вул. Микулинецькій, 116г в м. Тернопіль не виділялись нашому підприємству з державного, обласного чи місцевого бюджетів, а були виділені за рахунок власних коштів підприємства, отриманих від здійснення господарської діяльності.
В той же час, вся необхідна інформація про закупівлі нашого підприємства публікується на нашому офіційному веб-сайті за посиланням https://trcpmsd.net/zakupivli.
Додаток:
- Протокол про затвердження тендерної документації та проекту договору по закупівлі Поточний ремонт приміщення Амбулаторії загальної практики-сімейної медицини по вул. Микулинецькій, 116г в м. Тернопіль № 22-05-20 від 20.05.2022.
- Службова записка від завідувача АЗПСМ м. Тернопіль від 19.04.2022.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-11 14:47:04
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт приміщення Амбулаторії загальної практики-сімейної медицини по вул.Микулинецькій, 116г в м. Тернопіль», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-05-20-001147-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Відповідно до частини першої статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель.
При цьому згідно із вимогами пункту 3 частини другої статті 4 Закону річний план закупівель повинен містити інформацію про розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі.
Отже, перед здійсненням процедури закупівлі замовник зобов’язаний визначити очікувану вартість предмета закупівлі з урахуванням усіх його необхідних технічних, функціональних та якісних характеристик.
Опрацювавши надану Замовником інформацію листом від 07.07.2022 за №113 прошу надати документи на підставі яких визначено види робіт їх об’єми та очікувану вартість ?
2. Згідно пункту 6 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію щодо місця, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги.
Аналізом додатку 3 до тендерної документації встановлено, що замовником щодо найменування робіт вказаних у пунктах 1 - 19, 25, 29, 34 - 36 та 39 не вказано обсяг робіт необхідних виконати, а зазначено «згідно акту*». А у примітці* вказано: «Остаточний перелік та обсяги робіт визначаються Виконавцем за погодженням із Замовником під час огляду об'єкту і зазначаються в Акті обстеження (огляду) об'єкту (Додаток 4)».
У зв’язку з вищевикладеним прошу вказати, чому не зазначено у тендерній документації усіх видів робіт та об’ємів які необхідно виконати?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-14 16:00:06
відповідь на запит по моніторингу
На Ваш запит щодо надання інформації у межах проведення моніторингу процедури закупівлі "Поточний ремонт приміщення Амбулаторії загальної практики-сімейної медицини по вул. Микулинецькій, 116г в м. Тернопіль", (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-05-20-001147-a) повідомляю наступне:
Планування закупівлі "Поточний ремонт приміщення Амбулаторії загальної практики-сімейної медицини по вул. Микулинецькій, 116г в м. Тернопіль" (ідентифікатор закупівлі UA-2022-05-20-001147-a) здійснювалось відповідно до вимог ст. 4 Закону України "Про публічні закупівлі" з врахуванням наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Дана закупівля була запланована та включена до річного плану закупівель КНП "ТРЦ ПМСД" на 2022 рік, а річний план був опублікований в електронній системі закупівель - ідентифікатор плану закупівлі UA-P-2022-05-17-001310-a (https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2022-05-17-001310-a). В річному плані закупівель міститься вся передбачена Законом України "Про публічні закупівлі" інформація про розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі.
Уповноваженою особою перед початком процедури закупівлі було визначено всі необхідні умови закупівлі, в т.ч. очікувана вартість, технічно-якісні характеристики, кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі, документи, які учасники повинні надати у складі своїх тендерних пропозицій, строки та порядок надання роз'яснень по умовам закупівлі, строки оскарження умов закупівлі, строк подачі тендерних пропозицій, умови проведення аукціону, критерії визначення переможця, строки розгляду пропозиції учасників та інші умови проведення закупівлі передбачені Законом України "Про публічні закупівлі". Всі ці умови були прописані в тендерній документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи та оприлюдненої в електронній системі закупівель.
Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі уповноважена особа враховувала технічні характеристики приміщення (загальна площа приміщення, площа кабінетів, загальна кількість кабінетів та ін.), вимоги до обладнання приміщень та кабінетів, висловлених працівниками, які будуть працювати у вказаному приміщені, середньозважені ціни на матеріали та роботи з поточного ремонту, вартість послуг з поточного ремонту попередніх закупівель. Крім того, уповноважена особа проводила консультації з технічними спеціалістами у сфері будівництва щодо визначення необхідного переліку робіт, їх мінімальної кількості та орієнтовної вартості.
На підставі узагальненої інформації, а також враховуючи те, що в штаті КНП "ТРЦ ПМСД" відсутня власна інженерно-технічна служба, щоб належним чином скласти проектно-кошторисну документацію, в якій визначити всі обсяги будівельних робіт з поточного ремонту відповідно до встановлених стандартів та ДБН, уповноваженою особою замовника у складі затвердженої тендерної документації (додаток 3) було визначено мінімально необхідний перелік робіт з поточного ремонту без зазначення конкретних будівельних робіт, які не були визнані істотними для предмету закупівлі. Той перелік і обсяги робіт, які вказані уповноваженою особою повністю відповідають вимогам п. 3 та п. 6 ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" та містить мінімально необхідний перелік та обсяги робіт, які відповідають потребам замовника до предмету закупівлі.
Враховуючи те, що КНП "ТРЦ ПМСД" не мало можливості самостійно скласти проектно-кошторисну документацію відповідно до вимог ДБН, уповноваженою особою було запропоновано щоб всі бажаючи потенційні учасники мали можливість для належної підготовки своєї тендерної пропозиції самостійно оглянути об'єкт, оцінити обсяги та види будівельних робіт та підготувати власну проектно-кошторисну документацію.
Посадові особи КНП "ТРЦ ПМСД" жодним чином не перешкоджали будь-якій особі, яка бажає взяти участь у вказаній закупівлі послуг з поточного ремонту (потенційному учаснику) у вільному огляді об'єкту та складанні відповідного Акту огляду. Що підтверджується тим, що відсутні жодні скарги на неможливість оглянути об'єкт а також тим, що на участь в тендері було подано тендерні пропозиції від 3 (трьох) учасників.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимога щодо обов'язкового огляду об'єкта закупівлі та складання відповідного акту була обґрунтована об'єктивними обставинами, оскільки у замовника відсутня власна інженерно-технічна служба, щоб належним чином скласти проектно-кошторисну документацію, в якій визначити обсяги будівельних робіт з поточного ремонту відповідно до встановлених стандартів та ДБН.
Можливість оглянути об'єкт дозволяє учаснику визначитись з порядком застосування наявної в учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування цінової пропозиції, вартості робіт та кошторисної документації, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Враховуючи викладене, дії уповноваженої особи КНП "ТРЦ ПМСД" повністю відповідають вимогам Закону України "Про публічні закупівлі", Наказу Мінекономрозвитку від 18.02.2020 року № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі" (зі змінами), Наказу Мінекономрозвитку від 15.04.2020 року № 708 "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" (зі мінами) та іншими нормативно-правовими актами. Це також підтверджується тим, що на участь у закупівлі подали пропозиції 3 учасники, між ними відбувся електронний аукціон, що призвело до зменшення загальної ціни договору на 100 тис. грн. Технічно-якісні характеристики, перелік і обсяги робіт з поточного ремонту, а також очікувана вартість предмета закупівлі чи інші умови тендеру не були оскаржені жодним з учасників чи іншими особами, а скарга, яка була подана одним із учасників закупівлі, була повністю відхилена органом оскарження Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення № 4995-р/пк-пз від 30.06.2022 додається) і підтверджено правомірність дій уповноваженої особи КНП "ТРЦ ПМСД".
Додаток:
- тендерна документація по закупівлі UA-2022-05-20-001147-a із змінами.
- рішення органу оскарження № 4995-р/пк-пз від 30.06.2022.
- відповідь на запит по моніторингу.pdf
- Додаток 1 (форма тендерної пропозиції).pdf
- Додаток 2 (кваліфікаційні критерії).pdf
- Додаток 3 (технічні вимоги) зі змінами 27-05.pdf
- Додаток 3 (технічні вимоги).pdf
- Додаток 4 (акт огляду).pdf
- Додаток 5 (проект договору).pdf
- Додаток 6 (згода на обробку персональних даних).pdf
- Додаток 7 (форма тендерної пропозиції переможця).pdf
- оголошення поточний ремонт Микулинецька.pdf
- Перелік змін в тендерну документацію.pdf
- рішення від 30.06.2022 № 4995.pdf
- ТД КНП ТРЦ ПМСД - поточний ремонт Микулинецька.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-15 09:24:34
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт приміщення Амбулаторії загальної практики-сімейної медицини по вул.Микулинецькій, 116г в м. Тернопіль», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-05-20-001147-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Так, опрацювавши надану Замовником інформацію листами від 07.07.2022 за №113 та від 14.07.2022 за №115 прошу надати :
- документи на підставі яких визначено види робіт їх об’єми та очікувану вартість ?
- розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-20 18:45:42
відповідь на запит по моніторнгу
На Ваш запит щодо надання інформації у межах проведення моніторингу процедури закупівлі "Поточний ремонт приміщення Амбулаторії загальної практики-сімейної медицини по вул. Микулинецькій, 116г в м. Тернопіль", (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-05-20-001147-a) повідомляю наступне:
Під час визначення технічно-якісних характеристик та очікуваної вартості предмета закупівлі уповноважена особа враховувала технічні характеристики приміщення (загальна площа приміщення, площа кабінетів, загальна кількість кабінетів та ін.), вимоги до обладнання приміщень та кабінетів, висловлених працівниками, які будуть працювати у вказаному приміщені (узагальнених в листі завідувача АЗПСМ м. Тернопіль), середньозважені ціни на матеріали та роботи з поточного ремонту, вартість послуг з поточного ремонту попередніх закупівель. Крім того, уповноважена особа проводила консультації з технічними спеціалістами у сфері будівництва щодо визначення необхідного переліку робіт, їх мінімальної кількості та орієнтовної вартості.
Копії документів, на підставі яких уповноваженою особою визначено види робіт їх об’єми та очікувану вартість, а саме: технічний паспорт групи нежитлових приміщень по вул. Микулинецькій, 116г в м. Тернопіль, службова записка від завідувача АЗПСМ м. Тернопіль від 19.04.2022 додаються.
Середньозважені ціни на матеріали та роботи з поточного ремонту брались з інтернет ресурсів (https://epicentrk.ua/, https://prom.ua/, https://www.olx.ua) тощо.
Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі:
Розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі як окремого документа не передбачено чинним законодавством в сфері публічних закупівель, а тому уповноваженою особою під час розрахунку очікуваної вартості не складалось такого виду письмового документу як Розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі.
Додаток:
- Технічний паспорт групи нежитлових приміщень по вул. Микулинецькій, 116г в м. Тернопіль.
- Службова записка від завідувача АЗПСМ м. Тернопіль від 19.04.2022.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення на висновок по моніторингу від 25.07.2022 року 04.07.2022 року Управлінням західного офісу держаудитслужби в Тернопільській області було розпочато моніторинг закупівлі послуг з поточного ремонту приміщення Амбулаторії загальної практики-сімейної медицини по вул. Микулинецькій, 116г в м. Тернопіль (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) очікуваною вартістю предмета закупівлі – 450 000,00 грн. (ідентифікатор закупівлі UA-2022-05-20-001147-a). За результатами моніторингу 25.07.2022 року Управлінням західного офісу держаудитслужби в Тернопільській області складено висновок про наявність порушень пунктів 3, 6 частини другої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" під час складання тендерної документації та порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" під час оцінки та кваліфікації тендерної пропозиції ФОП Олійник В.П. та зобов'язано КНП "ТРЦ ПМСД" здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором на виконання ремонтно-будівельних робіт з поточного ремонту від 05.07.2022 за №350500, відповідно до норм частини другої статті 202 Господарського кодексу України, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України. З вказаним висновком не згідні, вважаємо його необґрунтованим та протиправним, складеним з порушенням вимог ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі". Уповноваженою особою перед початком процедури закупівлі відповідно до вимог ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" в тендерній документації було визначено всі умови закупівлі, такі як очікувана вартість, місце виконання робіт, кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі, документи, які учасники повинні надати у складі своїх тендерних пропозицій, строки та порядок надання роз'яснень по умовам закупівлі, строки оскарження умов закупівлі, строк подачі тендерних пропозицій, умови проведення аукціону, критерії визначення переможця, строки розгляду пропозиції учасників та інші умови, в т.ч. у повній відповідності до вимог п. 3, 6 ч. 2 ст. 22 Закону уповноваженою особою було визначено необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та їх обсяги. Скарг на умови тендеру не було, обмежень конкуренції чи дискримінації учасників не було, що підтверджується тим, що на участь у закупівлі було подано тендерні пропозиції від трьох учасників. Твердження про те, що під час оцінки і кваліфікації тендерної пропозиції учасника ФОП Олійник В.П. уповноваженою особою замовника було допущено порушення вимог п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону, а саме те, що уповноважена особа замовника повинна була відхилити тендерну пропозицію ФОП Олійник В.П. через відсутність дозволу та/або іншого дозвільного документу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки»), також є необгрунтованим. Перелік робіт поданих учасником ФОП Олійник В.П. у складі своєї тендерної пропозиції не містить в собі тих робіт, які містяться в переліку робіт що можуть виконуватись лише на підставі дозволу/декларації затвердженого Постановою КМУ від 26.10.2011року за №1107 "Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки". Враховуючи вищевикладене, КНП "ТРЦ ПМСД" має намір оскаржити даний висновок до суду в строки і порядку визначеному ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" та Кодексу адміністративного судочинства України.
2022-07-29 14:05:10
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | висновок за результатами моніторингу закупівлі послуг поточного ремонту приміщення Амбулаторії загальної практики-сімейної медицини по вул. Микулинецькій, 116г в м. Тернопіль, ідентифікатор закупівлі UA-2022-05-20-001147-a оскаржено до Тернопільського окружного адміністартивного суду |
Дата публікації: | 15 серпня 2022 |
Номер відкриття провадження: | 500/2822/22 |
Дата відкриття провадження: | 10 серпня 2022 |
Документи:
15 серпня 2022 10:53
|
Електронний підпис |
15 серпня 2022 10:53
|
Електронний підпис |
15 серпня 2022 10:51
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 червня 2022 13:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП МАРИНЯК ВАСИЛЬ АНТОНОВИЧ |
384 649,00
UAH з ПДВ
|
339 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КЛИМЧУК ГАЛИНА МИКОЛАЇВНА |
440 174,00
UAH з ПДВ
|
340 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ОЛІЙНИК ВОЛОДИМИР ПЕТРОВИЧ |
416 530,00
UAH з ПДВ
|
350 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП МАРИНЯК ВАСИЛЬ АНТОНОВИЧ #2549415479 |
Відхилено |
339 500,00
UAH з ПДВ
|
08 червня 2022 18:53
|
КЛИМЧУК ГАЛИНА МИКОЛАЇВНА #2138102583 |
Відхилено |
340 000,00
UAH з ПДВ
|
09 червня 2022 15:22
|
ОЛІЙНИК ВОЛОДИМИР ПЕТРОВИЧ #2254002297 |
Переможець |
350 500,00
UAH з ПДВ
|
10 червня 2022 15:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 жовтня 2022 10:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 вересня 2022 11:49
|
договірна ціна.pdf | зміни до договору |
27 вересня 2022 11:48
|
відомість ресурсів.pdf | зміни до договору |
27 вересня 2022 11:48
|
дефектний акт.pdf | зміни до договору |
27 вересня 2022 11:48
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
27 вересня 2022 11:48
|
зведений кошторис.pdf | зміни до договору |
27 вересня 2022 11:48
|
локальний кошторис.pdf | зміни до договору |
27 вересня 2022 11:48
|
Електронний підпис | укладений |
05 липня 2022 19:37
|
локальний кошторис.pdf | укладений |
05 липня 2022 19:35
|
зведений кошторис.pdf | укладений |
05 липня 2022 19:35
|
договірна ціна.pdf | укладений |
05 липня 2022 19:35
|
дефектний акт.pdf | укладений |
05 липня 2022 19:35
|
відомість ресурсів.pdf | укладений |
05 липня 2022 19:35
|
договір 350500.pdf | укладений |
05 липня 2022 19:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із зменшенням фактичного обсягу видатків Замовника, керуючись п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" сторони досягли домовленості зменшити обсяги закупівлі та зменшити загальну суму договору. Загальна сума цього Договору становить 328 142,00 (триста двадцять вісім тисяч сто сорок дві) грн. без ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 350500 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |