Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сумки для листоноші через плече
Очікувана вартість
2 910 024,00 UAH
UA-2022-05-19-005207-a 55137c3a04c243e792be3fe199469728
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шифрук Андрій Олександрович

0939865691 SHYFRUK-AO@UKRPOSHTA.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Вебсайт: http://ukrposhta.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Шифрук Андрій Олександрович
0939865691
SHYFRUK-AO@UKRPOSHTA.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 травня 2022 20:54
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 травня 2022 00:00
Початок аукціону: 27 травня 2022 13:02
Очікувана вартість: 2 910 024,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 550,12 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18920000-4: Сумки


Шановні партнери! З метою закупівлі Сумки для листоноші через плече, АТ "Укрпошта" забезпечує прозорий та конкурентний відбір потенційного контрагента. З учасником, пропозиція якого буде найбільш економічно вигідною, буде укладено рахунок-договір з АТ "Укрпошта" (відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 року № 169 зі змінами). Для відбору постачальника товарів, надавача послуг чи виконавця робіт Замовник використовує електронну систему закупівель шляхом здійснення закупівель за типом «спрощена закупівля», у порядку аналогічному до порядку проведення спрощених закупівель згідно статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі". При цьому, така закупівля не буде вважатися спрощеною у розумінні цього Закону, а договір (договір-рахунок), укладений за її результатами, договором про закупівлю. Просимо усіх охочих надати цінові пропозиції на закупівлю товарів згідно проекту рахунку- договору, технічної специфікації, що додається. Шляхом подання пропозиції щодо закупівлі учасник підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного договору, а також погоджується із проектом рахунку-договору, технічною специфікацією. Учасники відбору повинні надати підтвердження відповідності їх пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у технічній специфікації для цього відбору, а саме заповнену та підписану учасником технічну специфікацію. Критерій оцінки - ціна (100%). Замовник відхиляє пропозицію у разі, якщо вона не відповідає умовам відбору та/або учасник, який визначений переможцем, відмовився від підписання договору відповідно до вимог відбору. З питань, які стосуються предмету закупівлі: Кулакова Наталія, тел. 0503553079.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6000 штуки
Сумка для листоноші через плече
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Георгія Кірпи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2022
ДК 021:2015: 18920000-4 — Сумки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати: 7 банківських днів з моменту поставки продукції Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 травня 2022 20:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2022 20:54
Технічна специфікація Сумка для листон.docx
19 травня 2022 20:54
Рахунок-договір Зразок (2).DOCX

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 травня 2022 13:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАМПА - 1" 2 490 000,00
UAH з ПДВ
1 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Українська промислова компанія "Крок" 2 100 000,00
UAH з ПДВ
1 649 940,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гадяцький Віталій Валерійович 2 190 000,00
UAH з ПДВ
1 650 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КАТКОВА НАТАЛЯ АНАТОЛІЇВНА" 2 400 000,00
UAH з ПДВ
1 799 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Денисов Олексій Олегович 2 850 000,00
UAH з ПДВ
2 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 травня 2022 19:35
Електронний підпис
26 травня 2022 18:11
Електронний підпис

Публічні документи

26 травня 2022 09:52
Електронний підпис
26 травня 2022 09:51
Витяг с ЕДР.pdf
26 травня 2022 09:51
doc.pdf
26 травня 2022 09:51
vidomosti.pdf

Публічні документи

26 травня 2022 17:33
Електронний підпис
26 травня 2022 17:31
Паспорт Каткова Н. А..pdf
26 травня 2022 17:31
Цінова пропозиція.pdf
26 травня 2022 17:31
Технічна специфікація.pdf
26 травня 2022 17:31
Витяг копія.pdf
26 травня 2022 17:31
Виписка копія.pdf
26 травня 2022 17:31
Листи та довідки.pdf
26 травня 2022 17:31
Свідоцтво ФОП.pdf

Публічні документи

26 травня 2022 13:53
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАМПА - 1"

ТОВ "Українська промислова компанія "Крок"

ФОП Гадяцький Віталій Валерійович

ФОП "КАТКОВА НАТАЛЯ АНАТОЛІЇВНА"

Фізична особа-підприємець Денисов Олексій Олегович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАМПА - 1"
#34588380
Переможець 1 250 000,00
UAH з ПДВ
31 травня 2022 21:11

Документи

31 травня 2022 21:11
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 травня 2022 21:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАМПА - 1"
#34588380
1 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 травня 2022 21:11
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 вересня 2023 09:52
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2022 23:00
Dodatkova uhoda_TOV RAMPA-1.zip зміни до договору
19 серпня 2022 23:00
Електронний підпис укладений
08 червня 2022 19:07
TOV RAMPA 1.zip укладений
08 червня 2022 19:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначити порядок зміни ціни з одиницю Товару у разі зміни курсу іноземної валюти
Номер договору про закупівлю: 080622
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 червня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 399 940,00
UAH