Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛТАВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ТЕРАПІЇ ЗАЛЕЖНОСТЕЙ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01984151 |
Місцезнаходження: | 36003, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Сковороди, буд. 35 |
Контактна особа: |
Оксана Квасниця +380664318219, +380532692012 info@ond.poltava.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
23.04.2022 року було повторно оголошено відкриті торги по предмету Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування пацієнтів) ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-04-23-000055-a). Термін подачі пропозиції було встановлено до 09.05.2022 року 00:00. Згідно інформації, оприлюдненої на авторизованому майданчику zakupki.prom.ua в системі електронних закупівель Prozorro, закупівля не відбулася через подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.
Підстава застосування переговорної процедури (скороченої) - двічі відмінено процедури відкритих торгів, через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначених ЗУ «Про публчні закупівлі».
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 травня 2022 16:54 |
Оскарження наміру укласти договір: | 25 травня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
19 травня 2022 16:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 травня 2022 16:39 |
Протокол переговорів_.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-29-000023 ● 64fca62b1d6f40fdb794da04c8e340c5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 червня 2022 09:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.06.2022 № 22-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
29.06.2022 № 22-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8. UA-2022-05-19-004774-a, 19.05.2022, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області здійснено моніторинг закупівлі UA-2022-05-19-004774-a за предметом 5520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування пацієнтів). Дата закінчення моніторингу 11.07.2022 року, встановлено порушення частини сьомої статті 40 Закону. Пояснення: З метою усунення порушення договір № 56 від 25.05.2022 року розірвано. Сума використана на оплату послуг буде повернута на рахунок підприємства найближчим часом, процедура повернення коштів погоджується з постачальником. Звітування за зазначеною переговорною процедурою буде здійснено у встановлені законодавстом терміни.
2022-07-18 18:00:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення частини сьомої статті 40 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення частини сьомої статті 40 Закону.) • усунуто
На виконання висновку Замовником надано в електронній системі закупівель додаткову угоду від 18.07.2022 № 1 до Договору від 25.05.2022 № 56 про розірвання вказаного Договору та платіжне доручення від 28.07.2022 № ua2249 «Повернення помилково перерахованих коштів згідно акту звірки та додаткової угоди № 2 від 18.07.2022 без ПДВ».
2022-08-11 08:23:03
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОМОТОР-ТОРГ" #30063253 |
Переможець |
774 000,00
UAH
|
19 травня 2022 16:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 серпня 2022 09:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 липня 2022 17:55
|
Ду № 1 до д№56.pdf | зміни до договору |
21 липня 2022 17:45
|
Електронний підпис | укладений |
25 травня 2022 17:16
|
дод №2 до д№56.pdf | укладений |
25 травня 2022 17:16
|
дод №1 до д№56.pdf | укладений |
25 травня 2022 17:16
|
ДП Електомотор-торг д№56.pdf | укладений |
25 травня 2022 17:16
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з організації харчування пацієнтів | 18000 | комплект |
43,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дійшли згоди розірвати Договір |
Номер договору про закупівлю: | 56 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з організації харчування пацієнтів | 18000 | комплект |
43,00
UAH
|