Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування пацієнтів)
Очікувана вартість
774 000,00 UAH
UA-2022-05-19-004774-a db97231b44bc447589ffcded81c644f7
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Квасниця

+380664318219
+380532692012
info@ond.poltava.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛТАВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ТЕРАПІЇ ЗАЛЕЖНОСТЕЙ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01984151
Місцезнаходження: 36003, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Сковороди, буд. 35
Контактна особа: Оксана Квасниця
+380664318219, +380532692012
info@ond.poltava.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
31.03.2022 року було оголошено відкриті торги по предмету Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування пацієнтів) ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-03-31-000916-b). Термін подачі пропозиції було встановлено до 16.04.2022 року 00:00. Згідно інформації, оприлюдненої на авторизованому майданчику zakupki.prom.ua в системі електронних закупівель Prozorro, закупівля не відбулася через подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.
23.04.2022 року було повторно оголошено відкриті торги по предмету Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування пацієнтів) ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-04-23-000055-a). Термін подачі пропозиції було встановлено до 09.05.2022 року 00:00. Згідно інформації, оприлюдненої на авторизованому майданчику zakupki.prom.ua в системі електронних закупівель Prozorro, закупівля не відбулася через подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.
Підстава застосування переговорної процедури (скороченої) - двічі відмінено процедури відкритих торгів, через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначених ЗУ «Про публчні закупівлі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 травня 2022 16:54
Оскарження наміру укласти договір: 25 травня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18000 комплект
Послуги з організації харчування пацієнтів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

19 травня 2022 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2022 16:39
Протокол переговорів_.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-06-29-000023 ● 64fca62b1d6f40fdb794da04c8e340c5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 червня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 червня 2022 09:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
29.06.2022 № 22-З
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
29.06.2022 № 22-З

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8. UA-2022-05-19-004774-a, 19.05.2022, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області здійснено моніторинг закупівлі UA-2022-05-19-004774-a за предметом 5520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування пацієнтів). Дата закінчення моніторингу 11.07.2022 року, встановлено порушення частини сьомої статті 40 Закону. Пояснення: З метою усунення порушення договір № 56 від 25.05.2022 року розірвано. Сума використана на оплату послуг буде повернута на рахунок підприємства найближчим часом, процедура повернення коштів погоджується з постачальником. Звітування за зазначеною переговорною процедурою буде здійснено у встановлені законодавстом терміни.

2022-07-18 18:00:18


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 11 липня 2022
Кінцевий строк оскарження: 26 липня 2022

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення частини сьомої статті 40 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення частини сьомої статті 40 Закону.) • усунуто

На виконання висновку Замовником надано в електронній системі закупівель додаткову угоду від 18.07.2022 № 1 до Договору від 25.05.2022 № 56 про розірвання вказаного Договору та платіжне доручення від 28.07.2022 № ua2249 «Повернення помилково перерахованих коштів згідно акту звірки та додаткової угоди № 2 від 18.07.2022 без ПДВ».

2022-08-11 08:23:03

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОМОТОР-ТОРГ"
#30063253
Переможець 774 000,00
UAH
19 травня 2022 16:54

Документи

19 травня 2022 16:54
Електронний підпис
19 травня 2022 16:51
Протокол № 48.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 травня 2022 16:54

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОМОТОР-ТОРГ"
#30063253
774 000,00
UAH
Документи

Документи

19 травня 2022 16:54
Електронний підпис
19 травня 2022 16:51
Протокол № 48.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 серпня 2022 09:41
Електронний підпис зміни до договору
21 липня 2022 17:55
Ду № 1 до д№56.pdf зміни до договору
21 липня 2022 17:45
Електронний підпис укладений
25 травня 2022 17:16
дод №2 до д№56.pdf укладений
25 травня 2022 17:16
дод №1 до д№56.pdf укладений
25 травня 2022 17:16
ДП Електомотор-торг д№56.pdf укладений
25 травня 2022 17:16

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з організації харчування пацієнтів 18000 комплект 43,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дійшли згоди розірвати Договір
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з організації харчування пацієнтів 18000 комплект 43,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 травня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: дійшли згоди розірвати Договір