Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Електроавтотранс" Івано-Франківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 00432426 |
Місцезнаходження: | 76008, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вулиця Тролейбусна, 40 |
Контактна особа: |
Жага Ольга Миколаївна +380666552076 gahaolha@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 травня 2022 15:20 |
Оскарження наміру укласти договір: | 29 травня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34620000-9: Рейковий рухомий склад
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 3 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
18 травня 2022 15:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-01-000005 ● e96ccbd93ef049fc85b885a1621195d6
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 липня 2022 10:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.06.2022 № 123
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
22 UA-2022-05-18-003875-a 18.05.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-07 16:18:32
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів тролейбусів бувші в користуванні - Тролейбуси MAN, або еквівалент - (Тролейбуси OAF GRAF & STIFT NGT 204 M16,5) (ДК 021:2015:34620000-9: Рейковий рухомий склад) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-05-18-003875-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» , підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), зокрема:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та документальне підтвердження щодо виконання пункту 5.1 договору від 21.06.2022 № 193 (строк поставки товару у строк до 30.06.2022).
Також просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-11 15:46:41
Відповідь на запит про надання пояснень
Відповідь на запит про надання пояснень надана у додатках прикріплених у систему "Прозоро"
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 липня 2022 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK-1-1
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ваш транспортний партнер" #41082509 |
Переможець |
5 900 000,00
UAH з ПДВ
|
18 травня 2022 15:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 червня 2022 14:51
|
Договір.pdf | зміни до договору |
23 червня 2022 14:50
|
Електронний підпис | укладений |
22 червня 2022 10:34
|
Договір | укладений |
22 червня 2022 10:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | При публікації договору в систему Prozorro було пропущено 1 сторінку Договору (Додаток № 1) Правильним вважати файл договору завантажений 23.06.2022 року |
Номер договору про закупівлю: | 193 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 193 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |