Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тролейбуси бувші в користуванні - Тролейбуси MAN, або еквівалент - (Тролейбуси OAF GRAF & STIFT NGT 204 M16,5)
Очікувана вартість
5 900 000,00 UAH
UA-2022-05-18-003875-a 7e7df631e248491cab48a2342902d53e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жага Ольга Миколаївна

+380666552076 gahaolha@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Електроавтотранс" Івано-Франківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 00432426
Місцезнаходження: 76008, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вулиця Тролейбусна, 40
Контактна особа: Жага Ольга Миколаївна
+380666552076
gahaolha@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
відповідно до п.1 частини другої статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі" Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: «Якщо двічі відмінено процедуру відкритих торгів (UA-2022-02-11-002327-a, UA-2022-03-28-000731-c), у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом України «Про публічні закупівлі

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 травня 2022 15:20
Оскарження наміру укласти договір: 29 травня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34620000-9: Рейковий рухомий склад


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 од
Тролейбуси бувші в користуванні - Тролейбуси MAN, або еквівалент - (Тролейбуси OAF GRAF & STIFT NGT 204 M16,5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76008, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, місто івано-франківськ, вул. Тролейбусна, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2022
ДК 021:2015: 34620000-9 — Рейковий рухомий склад

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 3 Робочі 100

Тендерна документація

18 травня 2022 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-07-01-000005 ● e96ccbd93ef049fc85b885a1621195d6
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 червня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 липня 2022 10:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


30.06.2022 № 123

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
22 UA-2022-05-18-003875-a 18.05.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-07-07 16:18:32

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів тролейбусів бувші в користуванні - Тролейбуси MAN, або еквівалент - (Тролейбуси OAF GRAF & STIFT NGT 204 M16,5) (ДК 021:2015:34620000-9: Рейковий рухомий склад) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-05-18-003875-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» , підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), зокрема:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та документальне підтвердження щодо виконання пункту 5.1 договору від 21.06.2022 № 193 (строк поставки товару у строк до 30.06.2022).
Також просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-07-11 15:46:41

Відповідь на запит про надання пояснень

Відповідь на запит про надання пояснень надана у додатках прикріплених у систему "Прозоро"


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 22 липня 2022
Кінцевий строк оскарження: 28 липня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK-1-1

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ваш транспортний партнер"
#41082509
Переможець 5 900 000,00
UAH з ПДВ
18 травня 2022 15:20

Документи

18 травня 2022 15:20
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 травня 2022 15:20

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ваш транспортний партнер"
#41082509
5 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 травня 2022 15:20
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 червня 2022 14:51
Договір.pdf зміни до договору
23 червня 2022 14:50
Електронний підпис укладений
22 червня 2022 10:34
Договір укладений
22 червня 2022 10:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): При публікації договору в систему Prozorro було пропущено 1 сторінку Договору (Додаток № 1) Правильним вважати файл договору завантажений 23.06.2022 року
Номер договору про закупівлю: 193
Договір:
Номер додаткової угоди: 193
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML