Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням код ДК 021:2015: 72260000-5 ("M.E.Doc Модуль""M.E.Doc Звітність"-примірник, пакет оновлень ДК 021:2015: 72261000-2 Послуги з обслуговування програмного забезпечення)
Очікувана вартість
2 200,00 UAH
UA-2022-05-18-003541-a 12803efdcfe7490a8d1588fa95269ec1
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кукелко Валентина Іванівна

+380542251103 kzsorsosdrzn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 травня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради "Сумський обласний спеціалізований диспансер радіаційного захисту населення"
Код ЄДРПОУ: 02000398
Місцезнаходження: 40022, Україна , Сумська обл., Суми, площа Троїцька,14
Контактна особа: Кукелко Валентина Іванівна
+380542251103
kzsorsosdrzn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з постачання примірника та пакетів оновлень (комплект) "M.E.Doc Модуль""M.E.Doc Звітність"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, площа Троїцька,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 72261000-2 — Послуги з обслуговування програмного забезпечення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється Покупцем протягом 5 банківських днів з моменту підписання Сторонами Договору та Акту приймання-передачі. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

18 травня 2022 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Оптимальні ІТ-рішення"
#41234684
Переможець 2 200,00
UAH
18 травня 2022 14:36

Документи

18 травня 2022 14:36
Електронний підпис