Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, 01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5 |
Контактна особа: |
Голубкова Євгенія Анатоліївна 380442076792 holubkova.ya@kte.kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 травня 2022 19:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 травня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 травня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 червня 2022 10:00 |
Початок аукціону: | 03 червня 2022 13:34 |
Очікувана вартість: | 14 843 690,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 148 436,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору забезпечення виконання такого договору відповідно до статті 27 Закону. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю - депозит (внесок на рахунок замовника), що перераховується учасником на рахунок КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» в місті Києві відкритий у АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО», код ЄДРПОУ - 40538421, МФО 305749, п/р UA253057490000026002000000863), в призначенні обов'язково зазначається: «Депозит для забезпечення виконання договору (код ДК та назва предмету закупівлі)»; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим - “Протягом строку дії договору”; умови, за яких надається право вимагати платіж - “За будь-яке одноразове порушення Підрядником (Виконавцем) умов Договору Замовник має право в односторонньому порядку стягнути на свою користь в повному обсязі розмір наданого забезпечення виконання умов Договору, повідомивши про це Підрядника (Виконавця) в письмовій формі із зазначенням допущеного ним порушення умов Договору. Стягнення Замовником забезпечення виконання умов Договору не звільняє Підрядника (Виконавця) від сплати інших штрафних санкцій, передбачених Договором, а також від належного виконання Підрядником (Виконавцем) умов Договору в подальшому до закінчення строку його дії.”; умови щодо зменшення/збільшення суми забезпечення - “Сума забезпечення залишається незмінною”. Розмір забезпечення виконання договору становить 3,0 % від вартості договору. Датою внесення забезпечення виконання договору вважається дата зарахування коштів на рахунок Замовника, але не пізніш дати укладання договору. *У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати лист-згоду про надання забезпечення виконання договору у разі визнання його (учасника) переможцем даної процедури закупівлі. 1) Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п'яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 10 | Робочі | 18 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 82 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 травня 2022 19:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 травня 2022 19:51 |
ТД Роботи з відновлення термоізоляції.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-22-000047 ● da9071b86dbe4e25a8f52bb34f2a810b
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 червня 2022 15:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.06.2022 № 112
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2022-05-17-005588-a 17.05.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-29 16:55:58
Запит замовнику на пояснення
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Роботи з відновлення теплової ізоляції трубопроводів і обладнання ТЕЦ-6 за адресою: м. Київ, вул. Пухівська,1А, ДК 021:2015: 45321000-3 Термоізоляційні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-05-17-005588-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-01 16:46:07
Щодо надання пояснень
Пояснення на запит від 29.06.2022 о 16.55
у межах проведення моніторингу закупівлі № UA-M-2022-06-22-000047 від 22.06.2022
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (Замовник) на запит, опублікований 29.06.2022 за предметом закупівлі Роботи з відновлення теплової ізоляції трубопроводів і обладнання ТЕЦ-6 за адресою: м. Київ, вул. Пухівська,1А, ДК 021:2015: 45321000-3 Термоізоляційні роботи, оголошення UA-2022-05-17-005588-a, надає пояснення.
Питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення:
ТЕЦ-6 СП «КИЇВСЬКІ ТЕЦ» КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» має стратегічне значення для життєдіяльності м. Києва щодо забезпечення її мешканців теплом та електричною енергією, а також для підтримання режимів роботи енергосистеми України в цілому, та перебуває у підпорядкуванні центральних Державних органів влади (Міністерства енергетики України, Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг України тощо). Діяльність КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» супроводжується та контролюється Департаментом житлово-комунальної інфраструктури (ДЖКІ) та КМДА.
Роботи з відновлення теплової ізоляції трубопроводів і обладнання ТЕЦ-6 виконуються згідно з Графіком ремонтів основного обладнання теплових електроцентралей на 2022 рік, затвердженим наказом Міністерства енергетики України від 23.12.2021 № 348, та наказом КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» від 04.01.2022 № 1 «Про завдання щодо забезпечення надійної та економічної роботи СП у 2022 році».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб Замовника (на ТЕЦ-6 встановлено енергетичне обладнання підвищеної небезпеки, яке має специфічний характер) з дотриманням вимог нормативних документів ГКД 34.20.507-2003 «Технічна експлуатація електричних станцій і мереж. Правила» (в редакції наказу Міненерговугілля України від 21.06.2019 № 271), ГКД 34.20.661-2003 Правила організації технічного обслуговування та ремонту обладнання, будівель і споруд електростанцій та мереж (у редакції наказу Міненерговугілля України від 15.03.2019 № 124) та фактичного технічного стану енергетичного основного, допоміжного та загальностанційного обладнання ТЕЦ-6.
Обсяги робіт з відновлення теплової ізоляції трубопроводів і обладнання ТЕЦ-6 сформовані з урахуванням вимог заводів-виробників обладнання, нормативно-технічної документації та визначені дефектним актом, який складений з урахуванням вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04.06.2014 № 163, а також державних стандартів, будівельних норм і правил, інших нормативних документів. Наведені обсяги робіт зазначено в Додатку 4 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» до тендерної документації.
Очікувана вартість предмета закупівлі - 14 843 690,00 грн. з ПДВ.
При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник керувався Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (із змінами від 07.04.2020 № 649), яка встановлює порядок визначення Замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, складеної сертифікованим кошторисником у програмі АВК (автоматичний випуск кошторисів) відповідно до дефектного акта (зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта, згідно з яким загальна кошторисна вартість складає 14 843 690,00 грн., у тому числі: будівельні роботи – 11 694 513,00 грн.; інші витрати – 3 149 177,00 грн.). Кошторисна документація визначена з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281.
Під час складання очікуваної вартості предмета закупівлі у вартості робіт враховано прямі та загальновиробничі витрати, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат, кошти на сплату податків, встановлені чинним законодавством, у разі необхідності – інші витрати (кошти на покриття витрат на відрядження працівників, транспортні витрати з доставки ізоляційних матеріалів та інше), а вартість матеріально-технічних ресурсів у складі прямих витрат, необхідних для виконання робіт, прийнята за відповідними обґрунтованими цінами на відповідні ресурси, які не перевищують орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та обсягів постачання.
Крім того, відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» зазначена кошторисна документація затверджена позитивним Експертним звітом від 11.01.2022 № 01675-22 щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за дефектним актом, виданим експертною організацією – Товариством з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКА МІЖРЕГІОНАЛЬНА БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА».
https://kyivaudit.gov.ua (PrntScrn додається).
Питання:
Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення:
Відповідно до умов пункту 6 розділу VІ тендерної документації Переможець процедури закупівлі надає Замовнику забезпечення виконання договору у вигляді депозиту (внесок на рахунок замовника), що перераховується учасником на рахунок КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО», у розмірі 3% від вартості договору, що становить 444 527,84 грн.
Переможець ТОВ «ТД ТЕХНАРЬ» виконав умову тендерної документації, що підтверджується наданим платіжним дорученням від 21.06.2022 № 830 про перерахування відповідних коштів (додається).
Додаток: на 3 арк. в 1 прим.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 липня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 червня 2022 13:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТД ТЕХНАРЬ" |
14 817 594,59
UAH з ПДВ
|
14 817 594,59
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТЕХМОНТАЖ ПЛЮС" |
14 836 578,91
UAH з ПДВ
|
14 836 578,91
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТД ТЕХНАРЬ" #41995467 |
Переможець |
14 817 594,59
UAH з ПДВ
|
07 червня 2022 08:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 квітня 2023 13:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 квітня 2023 17:49
|
Додаткова угода № 3.pdf | зміни до договору |
05 квітня 2023 17:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2022 13:26
|
Додаткова угода № 2.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2022 13:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 червня 2022 11:03
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
22 червня 2022 11:03
|
Електронний підпис | укладений |
22 червня 2022 10:57
|
Договір № 3185 КТЕЦ-22.pdf | укладений |
22 червня 2022 10:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ч. 1 ст. 651 ЦКУ, сторони дійшли згоди укласти дану Додаткову угоду |
Номер договору про закупівлю: | 3185/КТЕЦ-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та керуючись ч. 1 ст. 651 ЦКУ, Сторони дійшли згоди укласти дану Додаткову угоду |
Номер договору про закупівлю: | 3185/КТЕЦ-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та керуючись ч. 1 ст. 651 ЦКУ, Сторони дійшли згоди укласти дану Додаткову угоду |
Номер договору про закупівлю: | 3185/КТЕЦ-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |