Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2915:30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне. Скоби, скріпки, файли, папір, антистеплер, коректор, папки, ручки, олівці та інші товари
Очікувана вартість
5 643,00 UAH
UA-2022-05-16-003297-a 051b9e9fe9d5464db45c5f0ed933bbb8
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Хижук Ліна

+380679862961 vukg@nov-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 травня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НОВОВОЛИНСКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03339331
Місцезнаходження: 45400, Україна , Волинська обл., місто Нововолинськ, вулиця Лісна 8
Контактна особа: Хижук Ліна
+380679862961
vukg@nov-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Інформація про технічні та якісні характеристики: Якість товару повинна відповідати, згідно вимог чинного законодавства, які застосовуються до товарів такого виду
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 найменувань
Скоби, скріпки, файли, папір, антистеплер, коректор, папки, ручки, олівці та інші товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45400, Україна, Волинська область, місто Нововолинськ, вулиця Лісна 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки по Договору проводяться шляхом післяплати в розмірі 100% від суми вказаної у видаткових накладних, сплачується Покупцем протягом 7 (семи) робочих днів після поставки та передачі Товару та на підставі підписаних сторонами накладних. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Тиха Ніна Миколаївна
#2355704381
Переможець 5 643,00
UAH
16 травня 2022 14:10

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 червня 2022 14:02