Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Будівництво щоглової підстанції 250 кВ А (для реалізації стандартних приєднань). Типові рішення. (1 варіант обліку) на виконання заходів згідно з пунктом 1.3.3.2.4 Інвестиційної програми ПрАТ «Волиньобленерго» на 2022 рік)
Очікувана вартість
1 374 370,00 UAH
UA-2022-05-13-004754-a c938015d8ed449769c0cf9fa6b430999
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Драган

+380332780506 drahan.vp@energy.volyn.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВОЛИНЬОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00131512
Вебсайт: http://energy.volyn.ua/
Місцезнаходження: 43023, Україна , Волинська обл., місто Луцьк, ВУЛ.ЄРШОВА, будинок 4
Контактна особа: Віталій Драган
+380332780506
drahan.vp@energy.volyn.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 травня 2022 16:29
Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 травня 2022 00:00
Початок аукціону: 25 травня 2022 13:35
Очікувана вартість: 1 374 370,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 871,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Будівництво щоглової підстанції 250 кВ А (для реалізації стандартних приєднань). Типові рішення. (1 варіант обліку) на виконання заходів згідно з пунктом 1.3.3.2.4 Інвестиційної програми ПрАТ «Волиньобленерго» на 2022 рік)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Сторони погодили авансування робіт у розмірі 50% від договірної вартості робіт. В окремих випадках, можливе авансування робіт на суму більше 50% від договірної ціни робіт. Аванс 10 Календарні 50
Виконання робіт Остаточні розрахунки за Договором здійснюються протягом 10 (десяти) днів. Строк розрахунку обчислюється з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін кінцевого Акту приймання виконаних підрядних робіт (Форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних підрядних робіт (Форма КБ-3). Пiсляоплата 10 Календарні 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 травня 2022 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2022 16:29
Документація спрощеної закупівлі БЩПС 250.docx
13 травня 2022 16:29
Проект договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 травня 2022 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ІНТЕР-БУД-ІНВЕСТ 1 190 000,00
UAH з ПДВ
998 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КМК ЕЛЕКТРО" 1 295 000,00
UAH з ПДВ
999 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 травня 2022 11:38
Електронний підпис
24 травня 2022 11:37
6_Витяг з ЄДР.pdf
24 травня 2022 11:37
20_Календарний графік.pdf
24 травня 2022 11:37
7_Витяг ПДВ.pdf
24 травня 2022 11:37
5_статут.pdf
24 травня 2022 11:37
18_Витяг зі статуту.pdf
24 травня 2022 11:37
5.1_Опис.pdf
24 травня 2022 11:37
1_Цінова пропозиція.pdf
24 травня 2022 11:37
3.1_Договір оренди тз.pdf
24 травня 2022 11:37
6.1_Виписка.pdf
24 травня 2022 11:37
10.2_Декларація.pdf

Публічні документи

24 травня 2022 16:36
Електронний підпис
24 травня 2022 16:36
Довідка про санкції.PDF
24 травня 2022 16:36
Витяг платника ПДВ.PDF
24 травня 2022 16:36
Виписка КМК.PDF
24 травня 2022 16:36
Довідка персонал.PDF
24 травня 2022 16:36
Цінова пропозиція.PDF
24 травня 2022 16:36
Відгук АЕГ.PDF
24 травня 2022 16:36
Довідка податкова.PDF
24 травня 2022 16:36
Статут КМК.PDF
24 травня 2022 16:36
Відгук Рейвол.pdf
24 травня 2022 16:36
Витяг КМК.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ІНТЕР-БУД-ІНВЕСТ

ТОВ "КМК ЕЛЕКТРО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ІНТЕР-БУД-ІНВЕСТ
#35661419
Переможець 998 000,00
UAH з ПДВ
26 травня 2022 14:02

Документи

26 травня 2022 14:02
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 травня 2022 14:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ІНТЕР-БУД-ІНВЕСТ
#35661419
998 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 травня 2022 14:02
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2022 11:52
ДУ 1 (492).pdf зміни до договору
27 грудня 2022 11:50
Пропозиція + НКРЕ ІБІ.pdf зміни до договору
27 грудня 2022 11:50
Електронний підпис укладений
14 червня 2022 16:19
19-22-492 ІП.pdf укладений
14 червня 2022 16:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 19-22-492 ІП
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML