Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Будівництво щоглової підстанції 160 кВ А (для реалізації стандартних приєднань). Типові рішення. (1 варіант обліку) на виконання заходів згідно з пунктом 1.3.3.2.3 Інвестиційної програми ПрАТ «Волиньобленерго» на 2022 рік)
Очікувана вартість
1 190 880,00 UAH
UA-2022-05-13-004623-a 0b5a62fd7f54444ba8c82fcddf1e8175
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Драган

+380332780506 drahan.vp@energy.volyn.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВОЛИНЬОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00131512
Вебсайт: http://energy.volyn.ua/
Місцезнаходження: 43023, Україна , Волинська обл., місто Луцьк, ВУЛ.ЄРШОВА, будинок 4
Контактна особа: Віталій Драган
+380332780506
drahan.vp@energy.volyn.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 травня 2022 16:03
Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 травня 2022 00:00
Початок аукціону: 25 травня 2022 12:15
Очікувана вартість: 1 190 880,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 954,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Будівництво щоглової підстанції 160 кВ А (для реалізації стандартних приєднань). Типові рішення. (1 варіант обліку) на виконання заходів згідно з пунктом 1.3.3.2.3 Інвестиційної програми ПрАТ «Волиньобленерго» на 2022 рік)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Сторони погодили авансування робіт у розмірі 50% від договірної вартості робіт. В окремих випадках, можливе авансування робіт на суму більше 50% від договірної ціни робіт Аванс 10 Календарні 50
Виконання робіт Остаточні розрахунки за Договором здійснюються протягом 10 (десяти) днів. Строк розрахунку обчислюється з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін кінцевого Акту приймання виконаних підрядних робіт (Форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних підрядних робіт (Форма КБ-3). Пiсляоплата 10 Календарні 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 травня 2022 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2022 16:03
Проект договору.docx
13 травня 2022 16:03
Документація спрощеної закупівлі БЩПС 160.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Специфікація обладнання
Дата подання: 18 травня 2022 10:34
Дата відповіді: 19 травня 2022 10:43
Шановний замовнику. Завантажте будь ласка специфікацію обладнання.
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику!
Відповідно до статті 23 Закону № 922 Замовник у складі Документації має розмістити технічну специфікацію, яка повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Замовником, у Додатку 3 Документації розміщено технічне завдання, згідно з яким вбачається: - предмет, об’єкти та види робіт; - підстава для виконання робіт; - основні обсяги робіт; - характер та особливі умови будівництва; - терміни виконання робіт; - тощо. У зв’язку з чим вважається, що Замовник дотримався вимог Закону № 922. Разом з тим, Замовник, а саме ініціюючий структурний підрозділ ПрАТ «Волиньобленерго» має у своєму розпорядженні більше інформації щодо характеру виконання робіт, які її деталізують, однак не вправі її оприлюднювати. Так, у зв'язку із прийняттям Постанови НКРЕКП від 26.03.2022 № 349 «Щодо захисту інформації, яка в умовах воєнного стану може бути віднесена до інформації з обмеженим доступом, у тому числі щодо об'єктів критичної інфраструктури», відповідно до положень Статуту та внутрішніх положень Товариства доступ до такої інформації обмежено або ж вважається інформацією з обмеженим доступом, в умовах дії правового режиму воєнного стану. Так, ПрАТ «Волиньобленерго» обмежено інформацію не лише у оголошених процедурах закупівель, а також на власному веб-сайті Товариства, що спрямовано на її захист. Водночас, більш детальну інформацію про предмет закупівлі, зокрема щодо певних складових, може бути надано у вигляді консультації. Для консультації з приводу предмету закупівлі необхідно звернутися до керівника ініціюючого структурного підрозділу ПрАТ «Волиньобленерго» за наступними контактними даними: ВАЩУК Іван Іванович - Директор технічний з перспективного розвитку e-mail: vashchuk.ii@energy.volyn.ua тел.: (0332) 28-35-02 або через канцелярію/приймальню: (0332) 28-35-00.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 травня 2022 12:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ІНТЕР-БУД-ІНВЕСТ 1 100 000,00
UAH з ПДВ
890 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КМК ЕЛЕКТРО" 1 150 000,00
UAH з ПДВ
899 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 травня 2022 11:25
Електронний підпис
24 травня 2022 11:24
5_статут.pdf
24 травня 2022 11:24
5.1_Опис.pdf
24 травня 2022 11:24
6_Витяг з ЄДР.pdf
24 травня 2022 11:24
7_Витяг ПДВ.pdf
24 травня 2022 11:24
10.1_Декларація.pdf
24 травня 2022 11:24
21_Календарний графік.pdf
24 травня 2022 11:24
6.1_Виписка.pdf
24 травня 2022 11:24
3.1_Договір оренди тз.pdf
24 травня 2022 11:24
19_Витяг зі статуту.pdf

Публічні документи

24 травня 2022 16:39
Електронний підпис
24 травня 2022 16:39
Цінова пропозиція.PDF
24 травня 2022 16:39
Витяг платника ПДВ.PDF
24 травня 2022 16:39
Відгук Рейвол.pdf
24 травня 2022 16:39
Довідка про санкції.PDF
24 травня 2022 16:39
Виписка КМК.PDF
24 травня 2022 16:39
Статут КМК.PDF
24 травня 2022 16:39
Витяг КМК.PDF
24 травня 2022 16:39
Відгук АЕГ.PDF
24 травня 2022 16:39
Довідка персонал.PDF
24 травня 2022 16:39
Довідка податкова.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ІНТЕР-БУД-ІНВЕСТ

ТОВ "КМК ЕЛЕКТРО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ІНТЕР-БУД-ІНВЕСТ
#35661419
Переможець 890 000,00
UAH з ПДВ
26 травня 2022 13:10

Документи

26 травня 2022 13:10
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 травня 2022 13:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ІНТЕР-БУД-ІНВЕСТ
#35661419
890 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 травня 2022 13:10
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2022 11:56
ДУ 2 (491).pdf зміни до договору
27 грудня 2022 11:54
Пропозиція + НКРЕ ІБІ.pdf зміни до договору
27 грудня 2022 11:54
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2022 11:13
19-22-491 ІП ДУ.pdf зміни до договору
24 листопада 2022 11:11
Електронний підпис укладений
14 червня 2022 15:35
19-22-491ІП.pdf укладений
14 червня 2022 15:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 19-22-491 ІП
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 19-22-491 ІП
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML