Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Будівництво щоглової підстанції 160 кВ А (для реалізації стандартних приєднань). Типові рішення. (1 варіант обліку) на виконання заходів згідно з пунктом 1.3.3.2.3 Інвестиційної програми ПрАТ «Волиньобленерго» на 2022 рік)
Очікувана вартість
1 190 880,00 UAH
UA-2022-05-13-004623-a ● 0b5a62fd7f54444ba8c82fcddf1e8175
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВОЛИНЬОБЛЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00131512 |
Вебсайт: | http://energy.volyn.ua/ |
Місцезнаходження: | 43023, Україна , Волинська обл., місто Луцьк, ВУЛ.ЄРШОВА, будинок 4 |
Контактна особа: |
Віталій Драган +380332780506 drahan.vp@energy.volyn.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 травня 2022 16:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 травня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 травня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 25 травня 2022 12:15 |
Очікувана вартість: | 1 190 880,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 954,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Будівництво щоглової підстанції 160 кВ А (для реалізації стандартних приєднань). Типові рішення. (1 варіант обліку) на виконання заходів згідно з пунктом 1.3.3.2.3 Інвестиційної програми ПрАТ «Волиньобленерго» на 2022 рік)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Сторони погодили авансування робіт у розмірі 50% від договірної вартості робіт. В окремих випадках, можливе авансування робіт на суму більше 50% від договірної ціни робіт | Аванс | 10 | Календарні | 50 |
Виконання робіт | Остаточні розрахунки за Договором здійснюються протягом 10 (десяти) днів. Строк розрахунку обчислюється з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін кінцевого Акту приймання виконаних підрядних робіт (Форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних підрядних робіт (Форма КБ-3). | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 травня 2022 16:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 травня 2022 16:03 |
Проект договору.docx | |
13 травня 2022 16:03 |
Документація спрощеної закупівлі БЩПС 160.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Специфікація обладнання
Дата подання: 18 травня 2022 10:34
Дата відповіді: 19 травня 2022 10:43
Шановний замовнику. Завантажте будь ласка специфікацію обладнання.
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику!
Відповідно до статті 23 Закону № 922 Замовник у складі Документації має розмістити технічну специфікацію, яка повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Замовником, у Додатку 3 Документації розміщено технічне завдання, згідно з яким вбачається: - предмет, об’єкти та види робіт; - підстава для виконання робіт; - основні обсяги робіт; - характер та особливі умови будівництва; - терміни виконання робіт; - тощо. У зв’язку з чим вважається, що Замовник дотримався вимог Закону № 922. Разом з тим, Замовник, а саме ініціюючий структурний підрозділ ПрАТ «Волиньобленерго» має у своєму розпорядженні більше інформації щодо характеру виконання робіт, які її деталізують, однак не вправі її оприлюднювати. Так, у зв'язку із прийняттям Постанови НКРЕКП від 26.03.2022 № 349 «Щодо захисту інформації, яка в умовах воєнного стану може бути віднесена до інформації з обмеженим доступом, у тому числі щодо об'єктів критичної інфраструктури», відповідно до положень Статуту та внутрішніх положень Товариства доступ до такої інформації обмежено або ж вважається інформацією з обмеженим доступом, в умовах дії правового режиму воєнного стану. Так, ПрАТ «Волиньобленерго» обмежено інформацію не лише у оголошених процедурах закупівель, а також на власному веб-сайті Товариства, що спрямовано на її захист. Водночас, більш детальну інформацію про предмет закупівлі, зокрема щодо певних складових, може бути надано у вигляді консультації. Для консультації з приводу предмету закупівлі необхідно звернутися до керівника ініціюючого структурного підрозділу ПрАТ «Волиньобленерго» за наступними контактними даними: ВАЩУК Іван Іванович - Директор технічний з перспективного розвитку e-mail: vashchuk.ii@energy.volyn.ua тел.: (0332) 28-35-02 або через канцелярію/приймальню: (0332) 28-35-00.
Відповідно до статті 23 Закону № 922 Замовник у складі Документації має розмістити технічну специфікацію, яка повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Замовником, у Додатку 3 Документації розміщено технічне завдання, згідно з яким вбачається: - предмет, об’єкти та види робіт; - підстава для виконання робіт; - основні обсяги робіт; - характер та особливі умови будівництва; - терміни виконання робіт; - тощо. У зв’язку з чим вважається, що Замовник дотримався вимог Закону № 922. Разом з тим, Замовник, а саме ініціюючий структурний підрозділ ПрАТ «Волиньобленерго» має у своєму розпорядженні більше інформації щодо характеру виконання робіт, які її деталізують, однак не вправі її оприлюднювати. Так, у зв'язку із прийняттям Постанови НКРЕКП від 26.03.2022 № 349 «Щодо захисту інформації, яка в умовах воєнного стану може бути віднесена до інформації з обмеженим доступом, у тому числі щодо об'єктів критичної інфраструктури», відповідно до положень Статуту та внутрішніх положень Товариства доступ до такої інформації обмежено або ж вважається інформацією з обмеженим доступом, в умовах дії правового режиму воєнного стану. Так, ПрАТ «Волиньобленерго» обмежено інформацію не лише у оголошених процедурах закупівель, а також на власному веб-сайті Товариства, що спрямовано на її захист. Водночас, більш детальну інформацію про предмет закупівлі, зокрема щодо певних складових, може бути надано у вигляді консультації. Для консультації з приводу предмету закупівлі необхідно звернутися до керівника ініціюючого структурного підрозділу ПрАТ «Волиньобленерго» за наступними контактними даними: ВАЩУК Іван Іванович - Директор технічний з перспективного розвитку e-mail: vashchuk.ii@energy.volyn.ua тел.: (0332) 28-35-02 або через канцелярію/приймальню: (0332) 28-35-00.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП ІНТЕР-БУД-ІНВЕСТ #35661419 |
Переможець |
890 000,00
UAH з ПДВ
|
26 травня 2022 13:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2022 11:56
|
ДУ 2 (491).pdf | зміни до договору |
27 грудня 2022 11:54
|
Пропозиція + НКРЕ ІБІ.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2022 11:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 листопада 2022 11:13
|
19-22-491 ІП ДУ.pdf | зміни до договору |
24 листопада 2022 11:11
|
Електронний підпис | укладений |
14 червня 2022 15:35
|
19-22-491ІП.pdf | укладений |
14 червня 2022 15:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 19-22-491 ІП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 19-22-491 ІП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |