Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Будівництво щоглової підстанції 100 кВА (для реалізації стандартних приєднань). Типові рішення. (1 варіант обліку)). На виконання заходів згідно пункту 1.3.3.2.2 розділу І Інвестиційної програми ПрАТ «Волиньобленерго» на 2022 рік
Очікувана вартість
2 799 924,00 UAH
UA-2022-05-13-004576-a a78979d0697f4f738b67d246c0e56788
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Лейбик

+380332780506 tender@energy.volyn.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВОЛИНЬОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00131512
Вебсайт: http://energy.volyn.ua/
Місцезнаходження: 43023, Україна , Волинська обл., місто Луцьк, ВУЛ.ЄРШОВА, будинок 4
Контактна особа: Ірина Лейбик
+380332780506
tender@energy.volyn.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 травня 2022 15:54
Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 травня 2022 00:00
Початок аукціону: 25 травня 2022 13:14
Очікувана вартість: 2 799 924,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 999,62 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Питома вага цінового критерію становить – 100 (сто) %.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво щоглової підстанції 100 кВА (для реалізації стандартних приєднань). Типові рішення. (1 варіант обліку) на виконання заходів згідно з пунктів 1.3.3.2.2 розділу І Інвестиційної програми ПрАТ «Волиньобленерго» на 2022 рік)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Сторони погодили авансування робіт у розмірі 50% від договірної вартості робіт. В окремих випадках, можливе авансування робіт на суму більше 50% від договірної ціни робіт Аванс 10 Календарні 50
Виконання робіт Остаточні розрахунки за Договором здійснюються протягом 10 (десяти) днів. Строк розрахунку обчислюється з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін кінцевого Акту приймання виконаних підрядних робіт (Форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних підрядних робіт (Форма КБ-3). Пiсляоплата 10 Календарні 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 травня 2022 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2022 15:54
Документація спрощеної закупівлі.docx
13 травня 2022 15:54
Проєкт договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 травня 2022 13:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ІНТЕР-БУД-ІНВЕСТ 2 489 000,00
UAH з ПДВ
2 199 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КМК ЕЛЕКТРО" 2 699 990,00
UAH з ПДВ
2 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 травня 2022 10:34
Електронний підпис
24 травня 2022 10:33
10.1_Декларація.pdf
24 травня 2022 10:33
19_Витяг зі статут.pdf
24 травня 2022 10:33
3.1_Договір оренди тз.pdf
24 травня 2022 10:33
22_Календарний графік.pdf
24 травня 2022 10:33
6.1_Виписка.pdf
24 травня 2022 10:33
5_статут.pdf
24 травня 2022 10:33
6_Витяг з ЄДР.pdf
24 травня 2022 10:33
7_Витяг ПДВ.pdf
24 травня 2022 10:33
1_Пропозиція учасника.pdf
24 травня 2022 10:33
5.1_Опис.pdf

Публічні документи

24 травня 2022 16:53
Електронний підпис
24 травня 2022 16:53
Статут КМК.PDF
24 травня 2022 16:53
Довідка персонал.PDF
24 травня 2022 16:53
Витяг КМК.PDF
24 травня 2022 16:53
Відгук Рейвол.pdf
24 травня 2022 16:53
Виписка КМК.PDF
24 травня 2022 16:53
Відгук АЕГ.PDF
24 травня 2022 16:53
Довідка про санкції.PDF
24 травня 2022 16:53
Витяг платника ПДВ.PDF
24 травня 2022 16:53
Довідка податкова.PDF
24 травня 2022 16:53
Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ІНТЕР-БУД-ІНВЕСТ

ТОВ "КМК ЕЛЕКТРО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ІНТЕР-БУД-ІНВЕСТ
#35661419
Переможець 2 199 900,00
UAH з ПДВ
25 травня 2022 15:09

Документи

25 травня 2022 15:09
Електронний підпис
25 травня 2022 15:09
Протокол переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 травня 2022 15:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ІНТЕР-БУД-ІНВЕСТ
#35661419
2 199 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 травня 2022 15:09
Електронний підпис
25 травня 2022 15:09
Протокол переможця.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2022 09:54
493.pdf зміни до договору
27 грудня 2022 09:53
Пропозиція+НКРЕ.pdf зміни до договору
27 грудня 2022 09:53
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2022 13:08
493 ІП.pdf зміни до договору
24 листопада 2022 13:06
Електронний підпис укладений
14 червня 2022 16:15
19-22-493 ІП.pdf укладений
14 червня 2022 16:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 19/22-493 ІП
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 19/22-493 ІП
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML