Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "БУРШТИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" Бурштинської міської ради Івано-Франківської області |
Код ЄДРПОУ: | 25068128 |
Місцезнаходження: | 77111, Україна , Івано-Франківська обл., Бурштин, вулиця Романа Шухевича, будинок 18 |
Контактна особа: |
ГАВРИЛЮК Руслан Ярославович 380932200000, 0343844050 ruslan-1_bcml@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 травня 2022 17:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 травня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 травня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 червня 2022 09:00 |
Початок аукціону: | 02 червня 2022 14:02 |
Очікувана вартість: | 2 730 571,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 652,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 травня 2022 16:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 травня 2022 10:46 |
ПРОТОКОЛ 187.docx.pdf | |
13 травня 2022 14:57 |
кінцевий строк подання тендерних пропозицій.pdf | |
13 травня 2022 14:48 |
ПРОПОЗИЦІЯ на каналізацію.docx | |
13 травня 2022 14:47 |
ОГОЛОШЕННЯ на каналізацію.doc | |
13 травня 2022 14:47 |
ДОГОВІР на каналізацію.doc | |
13 травня 2022 14:47 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ на каналізацію.doc | |
13 травня 2022 14:46 |
ТД перша сторінка 3.pdf | |
13 травня 2022 14:46 |
ДОДАТОК 3.pdf | |
13 травня 2022 14:46 |
ДОДАТОК 2.pdf | |
13 травня 2022 14:46 |
ДОДАТОК 1.pdf | |
13 травня 2022 14:46 |
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ на каналізацію.docx | |
13 травня 2022 14:45 |
КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ на каналізацію.docx |
23 травня 2022 16:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
23 травня 2022 10:46 |
ПРОТОКОЛ 187.docx.pdf
|
||||||
13 травня 2022 14:57 |
кінцевий строк подання тендерних пропозицій.pdf
|
||||||
13 травня 2022 14:48 |
ПРОПОЗИЦІЯ на каналізацію.docx
|
||||||
13 травня 2022 14:47 |
ОГОЛОШЕННЯ на каналізацію.doc
|
||||||
13 травня 2022 14:47 |
ДОГОВІР на каналізацію.doc
|
||||||
13 травня 2022 14:47 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ на каналізацію.doc
|
||||||
13 травня 2022 14:46 |
ТД перша сторінка 3.pdf
|
||||||
13 травня 2022 14:46 |
ДОДАТОК 3.pdf
|
||||||
13 травня 2022 14:46 |
ДОДАТОК 2.pdf
|
||||||
13 травня 2022 14:46 |
ДОДАТОК 1.pdf
|
||||||
13 травня 2022 14:46 |
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ на каналізацію.docx
|
||||||
13 травня 2022 14:45 |
КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ на каналізацію.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Шановний Замовнику у Технічному завданні "11.10. Учасник повинен здійснити попереднє обстеження на території об’єкта Замовника, для визначення детального обсягу робіт при складанні кошторисної документації, ознайомитися з робочим проектом для підтвердження готовності до виконання робіт у відповідальної за закупівлю особи з документальним підтвердженням цього обстеження та ознайомлення. 11.19. Учасники, які не проводили попереднє обстеження обсягів робіт на території об’єкта Замовника та не ознайомлені з робочим проектом згідно пункту 11.10. будуть автоматично дискваліфіковані (підтвердження повинно мати документальний характер – акти обстеження/ознайомлення двосторонні)." посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками ГАВРИЛЮК Руслан Ярославович – головний фахівець із публічних (державних) закупівель, т/номер (03438) 44050, не відповідає за даним номером телефону, тому фізично ми не можемо домовитись виконати вимоги Технічного завдяння, Будь ласка повідомте в які дні та з якого по який час можлипо здійснити попереднє обстеження на території об’єкта Замовника, для визначення детального обсягу робіт при складанні кошторисної документації, ознайомитися з робочим проектом для підтвердження готовності до виконання робіт ? І до кого звернутися ?
Розглянувши дану вимогу/скаргу, встановлено, що вимагач, який не вказав організацію чи підприємство, незацікавлений у ознайомленні з об’єктом будівництва та ознайомленням з робочою документацією будівництва по закупівлі UA-2022-05-13-003893-a, хоч сума становить понад 2,5 мільйони гривень. Вимагач вказав, що не зміг фізично дотелефонуватися до відповідальної особи, запитання – вимогу – скаргу ставив в позаробочий час, свідомо розуміючи, що в позаробочий час є порушення у ознайомленні з об’єктом та документацією, тим паче по телефону він дійсно не зміг би фізично (цитата вимоги/скарги) ознайомитися з об’єктом та документацією. Усі розуміють, що прибуття на підприємство в будь-який час під час робочого часу не завадило би вимагачу ознайомитися з тим, з чим він не зміг фізично по його словах. Специфіка роботи УО не передбачає постійне знаходження біля т/номера, але передбачає знаходження на території підприємства, є керівники підприємства, які уповноважені директором проводити взаємний огляд об’єкту будівництва. На основі вищенаведеного бачимо, що вимагач і не мав наміру ознайомлюватися з об’єктом.
Вимога/скарга задана 19.05.2022 о 17.45.26 год. в позаробочий час по закупівлі UA-2022-05-13-003893-a ВІДХИЛЕНА. Ознайомлення з об’єктом та документацією по закупівлі UA-2022-05-13-003893-a можна провести в любий час під час робочого часу встановленого чинним законодавством України та Колективним договором підприємства Замовника закупівлі.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-04-000002 ● 390ddf571efe49f89cdbafe471f9727e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 липня 2022 11:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.07.2022 №30-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 04.07.2022 №30-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2022-05-13-003893-a 13.05.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Надання інформації про усунення порушення замовником
По зобов’язанню щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму усунення порушень при складанні тендерної документації та її оприлюдненні, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», оприлюднюю нову редакцію тендерної документації та перелік змін до тендерної документації, здійснюю заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом приведення умов Договору у відповідність (уклав додаткову угоду № 1) до норм Цивільного та Господарського кодексу та заходи, направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пунктів 2, 11 та 14 частини другої статті 22 Закону, абзацу другого частини другої статті 24 Закону, пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону при складанні тендерної документації, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднюю через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчить про вжиття таких заходів. Усі зміни в усуненні порушень внесені та додаються окремими додатками разом з Протоколом № 235 від 14.07.2022. Додаток 42 аркуші: 1. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ на каналізацію – 1 примірник (5 аркушів); 2. ПРОПОЗИЦІЯ на каналізацію – 1 примірник (2 аркуші); 3. ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ на каналізацію – 1 примірник (32 аркуші); 4. ПРОТОКОЛ 187 – 1 примірник (1 аркуш); 4. Додаткова угода № 1 від 14.07.2022 – 1 примірник (1 аркуш); 5. Протокол 235 - 1 примірник (1 аркуш).
2022-07-14 11:46:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності умов договору вимогам законодавства встановлено порушення вимог частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог окремих законодавчих та нормативно-правових актів встановлено порушення вимог частини першої статті 884 Цивільного кодексу України.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 червня 2022 14:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬБУДТЕХ" |
2 621 874,73
UAH з ПДВ
|
2 199 997,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЛІДЕР" |
2 641 585,19
UAH з ПДВ
|
2 199 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МП - БУДСЕРВІС" |
2 656 031,00
UAH з ПДВ
|
2 199 999,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬБУДТЕХ" #43105538 |
Переможець |
2 199 997,00
UAH з ПДВ
|
03 червня 2022 11:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2023 09:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 липня 2022 11:28
|
ДУ 1 від 14.07.2022.pdf | зміни до договору |
14 липня 2022 11:27
|
Електронний підпис | укладений |
15 червня 2022 18:11
|
158 від 15.06.2022.pdf | укладений |
15 червня 2022 18:01
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
роботи по проекту «Нове будівництво роздільної каналізаційної мережі та споруд на ній на території Бурштинської центральної міської лікарні по вулиці Романа Шухевича 15 в м. Бурштин Івано-Франківського району Івано-Франківської області» | 1 | роботи |
2 199 997,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесені зміни в пункт 3.2., гарантійний строк становить 10 (десять) років від дня прийняття об’єкта ЗАМОВНИКОМ |
Номер договору про закупівлю: | 158 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
роботи по проекту «Нове будівництво роздільної каналізаційної мережі та споруд на ній на території Бурштинської центральної міської лікарні по вулиці Романа Шухевича 15 в м. Бурштин Івано-Франківського району Івано-Франківської області» | 1 | роботи |
2 199 997,00
UAH з ПДВ
|