Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку)
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2022-05-12-002902-a ● 62d2e4281ce94d5e8012f520c9336e53
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 03082760 |
Місцезнаходження: | 21029, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Хмельницьке Шосе, буд. 108 |
Контактна особа: |
Олеся Бондар +380432460239 vodkl-ap@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 травня 2022 12:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 травня 2022 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 травня 2022 09:00 |
Початок аукціону: | 25 травня 2022 11:52 |
Очікувана вартість: | 50 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 пачка
НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 травня 2022 12:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 травня 2022 12:09 |
оголошення.docx | |
12 травня 2022 12:09 |
проект договору.docx | |
12 травня 2022 12:09 |
тех.опис.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Товари-аналоги
Дата подання: 16 травня 2022 10:17
Дата відповіді: 17 травня 2022 10:13
Чи розглядаєте ви товар-еквівалент, аналогічний за якістю?
Відповідь: Еквівалент розглядатися не буде.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-05-12-002902-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 16 травня 2022 10:05
Дискримінаційні вимоги, щільність паперу CryStal Pro не відповідає вимогам
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2022-05-12-002902-a на закупівлю ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку), де Замовником виступає КНП «Вінницька обласна дитяча клінічна лікарня Вінницької обласної ради», нами було встановлено, що технічні вимоги до Паперу для друку А4 80 г/м2 були встановлені для конкретної торгівельної марки паперу, а саме CryStal Pro. Хочемо зазначити, що папір офісний CryStal Pro А4 має фактичну щільність 75 г/м2,хоча документацією вимагається 80 г/м2, а також в сертифікатах паперу зазначається 80 г/м2, що в свою чергу суперечить одне одному. Також в документації відсутня можливість надання еквівалентного товару.
Просимо Вас зробити зміни до Паперу для друку А4 80 г/м2, а саме вказати чіткий показник щільності паперу який потрібен для Ваших потреб (75г/м2 чи 80 г/м2), та надати можливість учасникам пропонувати еквівалентні товари, що будуть відповідати технічним вимогам.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути
Згорнути
Просимо Вас зробити зміни до Паперу для друку А4 80 г/м2, а саме вказати чіткий показник щільності паперу який потрібен для Ваших потреб (75г/м2 чи 80 г/м2), та надати можливість учасникам пропонувати еквівалентні товари, що будуть відповідати технічним вимогам.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 травня 2022 11:13
При формуванні документації для проведення спрощеної закупівлі по закупівлі «НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку)», замовник керується вимогами чинного законодавства України, зокрема, вимогами ч.4 ст.14 Закону України «Про Публічні закупівлі». Дана норма вказує, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто, дана норма не зобов’язує замовника вказувати аналоги та еквіваленти пропонованого товару, а визначає його право на це. Враховуючи, що технічні характеристики вказаного у Додатку №1 товару повністю відповідають якісним характеристикам та потребам Замовника, що дана закупівля не є конкурентною, а спрощеною закупівлею, вимога підлягає відхиленню.
Номер вимоги: UA-2022-05-12-002902-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 27 травня 2022 15:20
невідповідність причин відхилення
ТОВ “ТВГ Український папір” прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2022-05-12-002902-a (Код ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку), який проходив 25.05.2022р.
Протоколом про прийняття рішення уповноваженою особою від 26.05.2022 р. було опубліковано рішення про відхилення нашої пропозиції по причині невідповідності торгової марки паперу А4.
Хочемо зазначити, що наша компанія запропонувала до постачання папір Multioffice виробництва компанії Navigator, який має значно кращі характеристики, ніж папір, який вимагав у документації Замовник (Crystal Pro80). До того ж, в період уточнення ми звертались до Замовника з вимогою внесення змін до закупівлі в технічній частині, а саме – дозволити пропонувати папір кращої якості з метою збільшення кількості учасників закупівлі та можливості надання кращого паперу за більш низькою ціною. Також у своїй вимозі ми звертали увагу Замовника на те, що папір Crystal Pro80 відповідно до сертифікату якості має щільність паперу 80±5 г/м2, тобто фактично щільність паперу становить 75 г/м2.
Вважаємо рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ «ТВГ Український папір» неправомірним та таким, що порушує принципи здійснення публічних закупівель і вимагаємо скасувати дане рішення Замовника. Також вважаємо нераціональним використання Замовником бюджетних коштів України в період воєнного стану.
У разі ігнорування нашої вимоги, ми будемо змушені звернутись в Dozorro для освітлення даної ситуації та впливу громадського контролю на факт виявленого порушення в спрощених закупівлях
Розгорнути
Згорнути
Протоколом про прийняття рішення уповноваженою особою від 26.05.2022 р. було опубліковано рішення про відхилення нашої пропозиції по причині невідповідності торгової марки паперу А4.
Хочемо зазначити, що наша компанія запропонувала до постачання папір Multioffice виробництва компанії Navigator, який має значно кращі характеристики, ніж папір, який вимагав у документації Замовник (Crystal Pro80). До того ж, в період уточнення ми звертались до Замовника з вимогою внесення змін до закупівлі в технічній частині, а саме – дозволити пропонувати папір кращої якості з метою збільшення кількості учасників закупівлі та можливості надання кращого паперу за більш низькою ціною. Також у своїй вимозі ми звертали увагу Замовника на те, що папір Crystal Pro80 відповідно до сертифікату якості має щільність паперу 80±5 г/м2, тобто фактично щільність паперу становить 75 г/м2.
Вважаємо рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ «ТВГ Український папір» неправомірним та таким, що порушує принципи здійснення публічних закупівель і вимагаємо скасувати дане рішення Замовника. Також вважаємо нераціональним використання Замовником бюджетних коштів України в період воєнного стану.
У разі ігнорування нашої вимоги, ми будемо змушені звернутись в Dozorro для освітлення даної ситуації та впливу громадського контролю на факт виявленого порушення в спрощених закупівлях
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 червня 2022 12:41
При формуванні документації для проведення закупівель, зокрема закупівлі «НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку)» Замовник керується виключно нормами чинного законодавства з урахуванням принципів здійснення закупівель, а саме: максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
На підтвердження вимог, встановлених в Оголошенні про проведення закупівлі, учасником ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" надано документ «СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ MULTIOFFICE!!!.pdf». Ознайомившись з даним документом Замовником встановлено, що технічні показники запропонованого учасником товару різняться з технічними показниками товару, вказаного в оголошенні про проведення закупівлі.
Відповідно до абз. 2 ч. 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються в пропозиціях учасників. Тобто дана норма не зобов’язує Замовника вказувати аналоги та еквіваленти пропонованого товару, а визначає його право на це. Враховуючи, що якісні характеристики товару, які вказані в Додатку №1 до документації про проведення спрощеної закупівлі повністю відповідають потребам Замовника, дана вимога підлягає відхиленню.
На підтвердження вимог, встановлених в Оголошенні про проведення закупівлі, учасником ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" надано документ «СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ MULTIOFFICE!!!.pdf». Ознайомившись з даним документом Замовником встановлено, що технічні показники запропонованого учасником товару різняться з технічними показниками товару, вказаного в оголошенні про проведення закупівлі.
Відповідно до абз. 2 ч. 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються в пропозиціях учасників. Тобто дана норма не зобов’язує Замовника вказувати аналоги та еквіваленти пропонованого товару, а визначає його право на це. Враховуючи, що якісні характеристики товару, які вказані в Додатку №1 до документації про проведення спрощеної закупівлі повністю відповідають потребам Замовника, дана вимога підлягає відхиленню.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 травня 2022 12:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" |
43 500,00
UAH з ПДВ
|
43 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Бацальова Т.Ю |
47 500,00
UAH з ПДВ
|
43 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Маркушевський Сергій Володимирович" |
45 500,00
UAH з ПДВ
|
45 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" #43977041 |
Відхилено |
43 500,00
UAH з ПДВ
|
26 травня 2022 10:40
|
ФОП Бацальова Т.Ю #2646708325 |
Переможець |
43 750,00
UAH з ПДВ
|
26 травня 2022 20:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2023 11:21
|
Електронний підпис | укладений |
06 червня 2022 12:52
|
Договір192.pdf | укладений |
02 червня 2022 16:38
|