Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку)
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2022-05-12-002902-a 62d2e4281ce94d5e8012f520c9336e53
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олеся Бондар

+380432460239 vodkl-ap@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 03082760
Місцезнаходження: 21029, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Хмельницьке Шосе, буд. 108
Контактна особа: Олеся Бондар
+380432460239
vodkl-ap@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 травня 2022 12:08
Звернення за роз’ясненнями: до 18 травня 2022 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 травня 2022 09:00
Початок аукціону: 25 травня 2022 11:52
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 пачка
НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 травня 2022 12:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 травня 2022 12:09
оголошення.docx
12 травня 2022 12:09
проект договору.docx
12 травня 2022 12:09
тех.опис.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Товари-аналоги
Дата подання: 16 травня 2022 10:17
Дата відповіді: 17 травня 2022 10:13
Чи розглядаєте ви товар-еквівалент, аналогічний за якістю?
Відповідь: Еквівалент розглядатися не буде.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-05-12-002902-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 16 травня 2022 10:05
Дискримінаційні вимоги, щільність паперу CryStal Pro не відповідає вимогам
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2022-05-12-002902-a на закупівлю ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку), де Замовником виступає КНП «Вінницька обласна дитяча клінічна лікарня Вінницької обласної ради», нами було встановлено, що технічні вимоги до Паперу для друку А4 80 г/м2 були встановлені для конкретної торгівельної марки паперу, а саме CryStal Pro. Хочемо зазначити, що папір офісний CryStal Pro А4 має фактичну щільність 75 г/м2,хоча документацією вимагається 80 г/м2, а також в сертифікатах паперу зазначається 80 г/м2, що в свою чергу суперечить одне одному. Також в документації відсутня можливість надання еквівалентного товару.
Просимо Вас зробити зміни до Паперу для друку А4 80 г/м2, а саме вказати чіткий показник щільності паперу який потрібен для Ваших потреб (75г/м2 чи 80 г/м2), та надати можливість учасникам пропонувати еквівалентні товари, що будуть відповідати технічним вимогам.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 травня 2022 11:13
При формуванні документації для проведення спрощеної закупівлі по закупівлі «НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку)», замовник керується вимогами чинного законодавства України, зокрема, вимогами ч.4 ст.14 Закону України «Про Публічні закупівлі». Дана норма вказує, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто, дана норма не зобов’язує замовника вказувати аналоги та еквіваленти пропонованого товару, а визначає його право на це. Враховуючи, що технічні характеристики вказаного у Додатку №1 товару повністю відповідають якісним характеристикам та потребам Замовника, що дана закупівля не є конкурентною, а спрощеною закупівлею, вимога підлягає відхиленню.
Номер вимоги: UA-2022-05-12-002902-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 27 травня 2022 15:20
невідповідність причин відхилення
ТОВ “ТВГ Український папір” прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2022-05-12-002902-a (Код ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку), який проходив 25.05.2022р.
Протоколом про прийняття рішення уповноваженою особою від 26.05.2022 р. було опубліковано рішення про відхилення нашої пропозиції по причині невідповідності торгової марки паперу А4.
Хочемо зазначити, що наша компанія запропонувала до постачання папір Multioffice виробництва компанії Navigator, який має значно кращі характеристики, ніж папір, який вимагав у документації Замовник (Crystal Pro80). До того ж, в період уточнення ми звертались до Замовника з вимогою внесення змін до закупівлі в технічній частині, а саме – дозволити пропонувати папір кращої якості з метою збільшення кількості учасників закупівлі та можливості надання кращого паперу за більш низькою ціною. Також у своїй вимозі ми звертали увагу Замовника на те, що папір Crystal Pro80 відповідно до сертифікату якості має щільність паперу 80±5 г/м2, тобто фактично щільність паперу становить 75 г/м2.
Вважаємо рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ «ТВГ Український папір» неправомірним та таким, що порушує принципи здійснення публічних закупівель і вимагаємо скасувати дане рішення Замовника. Також вважаємо нераціональним використання Замовником бюджетних коштів України в період воєнного стану.
У разі ігнорування нашої вимоги, ми будемо змушені звернутись в Dozorro для освітлення даної ситуації та впливу громадського контролю на факт виявленого порушення в спрощених закупівлях
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 червня 2022 12:41
При формуванні документації для проведення закупівель, зокрема закупівлі «НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку)» Замовник керується виключно нормами чинного законодавства з урахуванням принципів здійснення закупівель, а саме: максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
На підтвердження вимог, встановлених в Оголошенні про проведення закупівлі, учасником ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" надано документ «СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ MULTIOFFICE!!!.pdf». Ознайомившись з даним документом Замовником встановлено, що технічні показники запропонованого учасником товару різняться з технічними показниками товару, вказаного в оголошенні про проведення закупівлі.
Відповідно до абз. 2 ч. 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються в пропозиціях учасників. Тобто дана норма не зобов’язує Замовника вказувати аналоги та еквіваленти пропонованого товару, а визначає його право на це. Враховуючи, що якісні характеристики товару, які вказані в Додатку №1 до документації про проведення спрощеної закупівлі повністю відповідають потребам Замовника, дана вимога підлягає відхиленню.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 травня 2022 12:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" 43 500,00
UAH з ПДВ
43 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бацальова Т.Ю 47 500,00
UAH з ПДВ
43 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Маркушевський Сергій Володимирович" 45 500,00
UAH з ПДВ
45 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 травня 2022 12:00
Електронний підпис
23 травня 2022 11:59
СЕС.pdf.p7s
23 травня 2022 11:59
Договір ДСУ 2021.pdf.p7s
23 травня 2022 11:59
3_Протокол_№1_ТВГ.pdf.p7s
23 травня 2022 11:59
Договір ДВНЗ.pdf.p7s
23 травня 2022 11:59
2_Наказ_ТВГ.pdf.p7s
23 травня 2022 11:59
ДСУ видаткові.pdf.p7s
23 травня 2022 11:59
Видаткова ДВНЗ.pdf.p7s
23 травня 2022 11:59
4_Протокол_№5_19.02.2022.pdf.p7s
23 травня 2022 11:59
ТВГ Відгук ДСУ.PDF.p7s
23 травня 2022 11:58
Договір ДВНЗ.pdf
23 травня 2022 11:58
СЕС.pdf
23 травня 2022 11:58
4_Протокол_№5_19.02.2022.pdf
23 травня 2022 11:58
Видаткова ДВНЗ.pdf
23 травня 2022 11:58
3_Протокол_№1_ТВГ.pdf
23 травня 2022 11:58
Лист Відгук ДВНЗ УжНУ.pdf
23 травня 2022 11:58
ТВГ Відгук ДСУ.PDF
23 травня 2022 11:58
2_Наказ_ТВГ.pdf
23 травня 2022 11:58
Договір ДСУ 2021.pdf
23 травня 2022 11:58
ДСУ видаткові.pdf

Публічні документи

19 травня 2022 12:29
Електронний підпис
19 травня 2022 12:26
1_Цінова пропозиція.pdf
19 травня 2022 12:26
5_Довідки.pdf
19 травня 2022 12:26
3_Проект Договору.pdf
19 травня 2022 12:26
6_ВІДГУК БАЦАЛЬОВА.pdf
19 травня 2022 12:26
4_Сертифікат якості.pdf

Публічні документи

23 травня 2022 15:39
Електронний підпис
23 травня 2022 15:38
термін_придатності.pdf
23 травня 2022 15:38
копія_накладної_00000092.pdf
23 травня 2022 15:38
довідка_право_підпису.pdf
23 травня 2022 15:38
пояснювальна.pdf
23 травня 2022 15:38
пропозиція.pdf
23 травня 2022 15:38
копія_накладної_00000023.pdf
23 травня 2022 15:38
згода_з_тех_умовами.pdf
23 травня 2022 15:38
документи_папір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"

ФОП Бацальова Т.Ю

ФОП "Маркушевський Сергій Володимирович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
#43977041
Відхилено 43 500,00
UAH з ПДВ
26 травня 2022 10:40
ФОП Бацальова Т.Ю
#2646708325
Переможець 43 750,00
UAH з ПДВ
26 травня 2022 20:23

Документи

26 травня 2022 10:40
Електронний підпис

Документи

26 травня 2022 20:23
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 травня 2022 20:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бацальова Т.Ю
#2646708325
43 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 травня 2022 20:23
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2023 11:21
Електронний підпис укладений
06 червня 2022 12:52
Договір192.pdf укладений
02 червня 2022 16:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 червня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 43 750,00
UAH