Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з охорони закладів освіти (Послуги моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації)
Очікувана вартість
22 984,00 UAH
UA-2022-05-12-001884-a 8b5ea5440fb34b14999dc43fd575515f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Одочук

+380372537079 odochuk.osvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02147345
Вебсайт: http://osvita.cv.ua/
Місцезнаходження: 58029, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, Героїв Майдану 176
Контактна особа: Володимир Одочук
+380372537079
odochuk.osvita@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 травня 2022 11:02
Звернення за роз’ясненнями: до 18 травня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 травня 2022 00:00
Початок аукціону: 26 травня 2022 14:25
Очікувана вартість: 22 984,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 114,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 послуга
Послуги з охорони закладів освіти (Послуги моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58029, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, Чернівецький ліцей №1 математичного та економічного профілів Чернівецької міської ради, м. Чернівці, вул. Штейнбарга, 2. Чернівецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №30 Чернівецької міської ради, м. Чернівці, вул.О. Щербанюка, 4. Комунальна установа Чернівецький інклюзивно-ресурсний центр №1,м. Чернівці, вул. Міцкевич, 5. Комунальна установа Чернівецький інклюзивно-ресурсний центр №2, м. Чернівці, вул. Карбулицького, 4.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за цим Договором здійснюється Замовником відповідно до визначених тарифів, шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця протягом 10 банківських днів після отримання, оформленого належним чином та підписаного уповноваженими представниками Сторін, акту здачі – приймання наданих послуг. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється наступного дня з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційна вимога щодо Сертифікату
Дата подання: 18 травня 2022 02:56
Дата відповіді: 18 травня 2022 13:53
В Додатку 1 п.8 вказані вимоги щодо надання підтвердження відповідності послуг, а саме: "Копія чинного сертифікату відповідності продукції послуг з технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації." Не існує такого сертифікату. Певне Ви мали на увазі «Сертифікат відповідності на послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації» . Прописуючи дану вимогу, Ви навмисно обмежили коло учасників та створили дискримінаційні умови для участі та створити видимість проведення публічної процедури закупівлі. Дана вимога про наявність сертифікату відповідності на послуги дає впевненість, що у Вас є попередня домовленість з Управлінням поліції охорони про визначення їх переможцем у даній процедурі закупівлі. Це підтверджується наступним: 1) Перш за все зауважимо, що Ви внесли дану вимогу не в першому варіанті тендерної документації, а через 4 дні (не здається це дивним???!!!явно не без підказки потенційного переможця). 2) В основі вимог щодо наявності того, чи іншого сертифікату мають бути положення діючого на даний час «Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року № 28. Відповідно до цього Переліку вищезазначені послуги обов’язковій сертифікації не підлягають. Сертифікація на відповідність положенням будь-яких стандартів, у тому числі державних стандартів України, може здійснюватись суб’єктами господарювання виключно на добровільних засадах, за наявності у них такої потреби. З 01 січня 2018 року на території України скасовано обов’язкову сертифікацію та на теперішні час діє виключно добровільна сертифікація. Добровільна сертифікація - це підтвердження відповідності продукції послуг на добровільній основі будь-яким вимогам нормативного документа (ТУ) по вибору заявника. Сама процедура ідентична порядку обов'язкової сертифікації з оформленням сертифікату відповідності. Добровільна сертифікація, як правило, проводиться з ініціативи виробників, постачальників та продавців продукції. Проводиться вона в тих випадках, коли стандарти або норми не стосуються вимог безпеки i носять добровільний характер для виробника. Добровільна сертифікація проводиться з метою підвищення конкурентоспроможності та підвищення якості продукції чи послуг, збільшення товарообігу та здобуття довіри з боку споживачів. Відповідно до ч.5 ст.23 Закону № 922-VIII замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У paзi встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. На підставі викладеного можна зробити висновок, що запитуваний Вами «Сертифікат відповідності на послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем систем охоронної сигналізації» відповідно до ДСТУ EN 16763:2017 по-перше, не повністю стосується технічних характеристик предмета закупівлі, адже предмет закупівлі є «Послуги моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації», а не проектування, монтування; по-друге, станом на дату подачі тендерної пропозиції даний сертифікат відповідності відсутній (а часу на його можливе отримання не вистачить завдяки органу, що видає даний сертифікат та ситуації в країні), враховуючи скасування обов'язковості сертифікації. 3). Виконання вашої вимоги щодо наявності сертифікату відповідності всіма іншими учасниками, окрім Управління поліції охорони, є неможливим! Якщо ви маєте сумніви щодо нашого твердження про можливість виконання даної вимоги ЛИШЕ Управлінням поліції охорони і що ця вимога є дискримінаційною відносно інших учасників, то надаємо Вам інформацію про цей сертифікат. Сертифікат відповідності з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронного призначення: - Виробник продукції: Управління поліції охорони; - Орган сертифікації: Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони. Тобто, що ми бачимо… Управління поліції охорони зайняло «монопольне» становище, маючи свій же сертифікат, який самі ж собі і видали. Ви провокуєте залежність всіх інших потенційних учасників від учасника Управління поліції охорони. Таким чином очевидною є зацікавленість підрозділу поліції охорони у створенні штучних перешкод у вигляді додаткових вимог щодо сертифікації при проведенні процедур публічних закупівель. Відповідно до ч.4 ст 22 Закону України» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. .4) Також, слід зазначити, що згідно чинного законодавства у сфері публічних закупівель, відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників торгів у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Більш того, згідно цього ж закону, замовник може встановити наступні кваліфікаційні критерії для учасників торгів: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Вимога щодо сертифікації продукції, якщо це не передбачено законодавством, є неправомірною. На підставі вищевикладеного, вимагаємо припинити порушення чинного законодавства у сфері публічних закупівель. У разі ігнорування даної вимоги, повідомляємо Вас, що ми будемо змушені звертатись до відповідних органів оскарження, повідомити компетентні органи про вчинення Вами порушення норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель у воєнний час та ініціювати проведення перевірок в Управління освіти на предмет дотримання законодавства у сфері публічних закупівель та притягнення до відповідальності службових (посадових) осіб Управління освіти на предмет дотримання Закону України «Про запобігання корупції» від 14.10.2014 № 1700-VII. Вибачте, але «прописування» в такий спосіб торгів під Управління поліції охорони (дивно що наявності зброї та кімнат зберігання для неї Ви не вимагаєте, що є звичною практикою у «прописаних» під Управління поліції охорони тендерах), та ще й в такій ситуації, це не припустимо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Надаємо відповідь на запитання щодо дискримінаційного вимоги щодо Сертифікату.
Звертаємо Вашу увагу, що на сьогодні Україні діє та є чинним Закон України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2015, № 14, ст.96), яким передбачено порядок добровільного отримання документу про відповідність - декларацію (в тому числі декларацію про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.

Кожен добросовісний надавач послуг має можливість отримати вказані документи в законному порядку. Замовник закупівель, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» має право вимагати документальне підтвердження якості предмета закупівлі.

Предметом закупівлі є «Послуги з охорони закладів освіти (Послуги моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації)», Замовником 16 травня 2022 року було внесено зміни в оголошення про проведення спрощеної закупівлі: в Додаток 3 до спрощеної закупівлі додано Розділ 4 «Вимоги до послуг з технічного обслуговування систем охоронної сигналізації», та в Розділ 4 Додатку 4 (Проєкт договору) до спрощеної закупівлі додано пункт 1.4. Для закупівлі якісних послуг з охорони закладів освіти, потрібно передбачити справність та коректність роботи встановленого обладнання на об’єктах Замовника. Тому технічне обслуговування системи охоронної сигналізації є важливою складовою якісного надання переможцем закупівлі охоронних послуг.
З цією метою, для забезпечити закупівлі якісних послуг було прийнято доповнити Додаток 1 до спрощеної закупівлі «Вимоги до кваліфікації Учасника» вимогою, яка зобов’язує учасника надати в складі своєї пропозиції «Копію чинного сертифікату відповідності продукції послуг з технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації».

Також звертаємо Вашу увагу, що в тендерній документації замовник послуг просить надати сертифікат відповідності не конкретного органу по сертифікації, а будь-якого органу, який акредитований національним органом України з акредитації в установленому порядку у відповідній сфері.

З 1 січня 2018 року взагалі скасована обов'язкова сертифікація. Водночас, згідно положень чинного законодавства передбачається добровільна оцінка відповідності, яка здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Тобто, скасовано лише обов’язковість сертифікації, а не сама сертифікація як така.
Отже, замовником будь-які права потенційних учасників торгів не порушені, та наші дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх однакові.
Викладене вище свідчить про повне дотримання замовником вимог діючого законодавства в сфері публічних закупівель, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників, тому підстави для внесення змін до оголошення відсутні.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-05-12-001884-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 019", Код ЄДРПОУ:43160850
Дата подання: 30 травня 2022 14:58
Відхилення через відсутнімть "ремонту"
Шановний замовнику, вітаємо! Дякуємо за розгляд нашої пропозиції, однак, вважаємо наше відхилення безпідставним з огляду на наступне:

1. Нами було подано Сертифікат відповідності у повній мірі як того вимагала вимога оголошення закупівлі. Просимо звернути увагу на те, що наша організація здійснює свою господарську діяльність за такими класифікаторами видів економічної діяльності: 43.21, 80.10, 80.20, 80.30, 84.24 та 70.22;
2. Код 80.20 (Обслуговування систем безпеки) включає в себе таку діяльність: моніторинг або дистанційний контроль електронних систем безпеки, таких як охоронна та пожежна сигналізація, у т.ч. їх установлення й технічне обслуговування установлення, обслуговування, ремонт і регулювання механічних та електронних захисних пристроїв, сейфів і споруд безпеки для здійснення контролю та дистанційного спостереження;
3. Сертфікат відповідності не містить прив'язки щодо "ремонту". Це вірно. Але він містиь посилання на КВЕД як вид діяльності організації. Всі КВЕДИ разом з їх розшифруванням - є публічною іфнормацією, яку замовник може та має перевірити самостійно;
4. З вищезазначеного, вважаємо, що нашу пропозицію було не правомірно відхилено, оск.ільки не у повному обсязі досліджено вид економічної діяльності. Сертифікат містить повноцінне підтвердження як того вимагає вимога., а саме: є посилання на КВЕД 80.20, що включає в себе ремонт охороноої сигналізації (моніторинг або дистанційний контроль електронних систем безпеки, таких як охоронна та пожежна сигналізація, у т.ч. їх установлення й технічне обслуговування
установлення, обслуговування, ремонт і регулювання механічних та електронних захисних пристроїв, сейфів і споруд безпеки для здійснення контролю та дистанційного спостереження)

Просимо повернути нашу пропозицію на етап кваліфікації; всебічно та уповному обсязі переглянути нашу пропозицію
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 травня 2022 17:36
Доброго дня!
Надаємо відповідь на вашу вимогу.

Замовником вимагалося від учасника надати у складі пропозиції - «8. Копію чинного сертифікату відповідності продукції послуг з технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації».

За Вашими твердженнями та відповідно до публічної інформації код КВЕД 80.20 (Обслуговування систем безпеки) включає:
- моніторинг або дистанційний контроль електронних систем безпеки, таких як охоронна та пожежна сигналізація, у тому числі їх установлення та техобслуговування;
- установлення, обслуговування, ремонт та регулювання механічних та електронних захисних пристроїв, сейфів та споруд безпеки для здійснення контролю та дистанційного спостереження.

Аналізуючи вищенаведену інформацію, можна зробити висновок, що код КВЕД 80.20 не містить посилання на діяльність з «ремонту систем охоронної сигналізації», а містить – «ремонт та регулювання механічних та електронних захисних пристроїв, сейфів та споруд безпеки».

Відповідно до вищенаведеного, Замовник не має підстав скасувати рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 019", оскільки пропозиція була розглянута в повній мірі, рішення про відхилення було прийнято правомірно та у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 травня 2022 14:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 019" 15 960,00
UAH з ПДВ
15 960,00
UAH з ПДВ
Документи
Управління поліції охорони в Чернівецькій області 22 848,00
UAH з ПДВ
22 848,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 травня 2022 16:06
Електронний підпис
23 травня 2022 15:42
0. ЦП.pdf
23 травня 2022 15:42
0. ЛЗ з проєктом.pdf
23 травня 2022 15:42
ГШР1(ШП019)_2708 (ор.).pdf
23 травня 2022 15:42
0. ГЛ ТЗ.pdf
23 травня 2022 15:42
Сертифікат ISO 9001.pdf
23 травня 2022 15:42
ГШР3(ШП019)_2754 (ор.).pdf
23 травня 2022 15:42
ГШР2(ШП019)_2710 (ор.).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 019"

Управління поліції охорони в Чернівецькій області

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 019"
#43160850
Відхилено 15 960,00
UAH з ПДВ
30 травня 2022 12:01
Управління поліції охорони в Чернівецькій області
#40108976
Переможець 22 848,00
UAH з ПДВ
31 травня 2022 15:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 травня 2022 15:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Управління поліції охорони в Чернівецькій області
#40108976
22 848,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2023 10:00
Електронний підпис зміни до договору
07 червня 2022 11:29
ДУ №1 до Договору 802-194 від 06.06.pdf зміни до договору
07 червня 2022 11:27
Електронний підпис укладений
02 червня 2022 17:37
Договір №802-194 від 02.06.pdf укладений
02 червня 2022 17:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
07 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з допущеною технічною помилкою, Сторони домовилися викласти преамбулу Договору в наступній редакції: «Управління освіти Чернівецької міської ради (надалі іменується “Замовник”), місцезнаходження якого: м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, 176, код ЄДРПОУ 02147345, в особі начальника управління Ткачук Ірини Ярославівни, яка діє на підставі Положення, з однієї Сторони, та Управління поліції охорони в Чернівецькій області (надалі іменується “Виконавець”), місцезнаходження якого: м. Чернівці, вул. Кармелюка,9, ідентифікаційний код ЄДРПОУ 40108976, в особі начальника управління Романюка Михайла Романовича, з другої Сторони, разом в тексті Договору згадуватимуться, як Сторони, відповідно до проведеної закупівлі UA-2022-05-12-001884-a уклали цей Договір про таке:». Інші умови Договору, не зазначенні у даній Додаткові угоді, залишаються без змін, і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 802/194
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 червня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 22 848,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 808,00 UAH)